Bejelentkezés

Felhasználónév

Jelszó



Még nem regisztráltál?
Regisztráció

Elfelejtetted jelszavad?
Új jelszó kérése

Párhuzamos világok

GondolatokA héten hallottam egy helyi esetet. 51 éves "smasszer" egy konfliktus kezelő tréningen összeesett és meghalt. 8 éves gyerek maradt utána. Előtte két alkalommal volt a Honvédban szívtáji fájdalommal, ahonnan fájdalomcsillapítóval lett tovább küldve. Ezt nem tudom, hogy így van-e, de azt is csak hallomásból regisztráltam, hogy a parancsnok nagyon furán reagálta le az esetet. Nos, a magam részéről nem bánom már ki hal, ki él. Nem is erről szól a mai bejegyzés. Vagyis de, csak nem úgy.

Nem szeretnélek kijelentéseimmel befolyásolni benneteket, hisz úgy sem tudlak. Ez legalább biztos. Ezért bátran írok, hisz tétlen. Ha néha nem értenétek egyet, majd kivárhatjátok az idejét, hogy kiderüljön, mégis úgy van minden, ahogy írtam.

Lassan évforduló lesz és "forrong" Európa. Amerika is! Afrika kezd stabilizálódni és Ázsiában az utolsó konfliktus-forrásoka kiiktatása zajlik. Ugyan ez mit jelenthet? Tegyük fel, hogy a "háttérhatalom" és a "világkormány" szinonim fogadalmak. A szabadkőműves zsidók a globalizáción munkálkodnak. Nem fura? Miközben a "globalizáció" fogalma is eltűnt a "politikai" szótárból, paradox módon pontosan az zajlik minden elemében, amit eme fogalom jellemez, csak "illiberális" és "nemzeti" köntösben. Mire alapozom ezt a megállapítást? Tisztán logikailag érvelve belátható, hogy semmilyen más módon nem lehet már másképpen cselekedni. Minden aprónak tűnő kérdés globálissá vált. Megszűnt a "nemzeti politika" és a "nemzeti identitás" csak kirakati kamuflázs. Ez ugyanúgy vonatkozik Kínára, mint Egyiptomra, vagy éppen Magyarországra. Az ENSZ már csak színleg létező végrehajtó szerve az "új trendek", új világrend összelapátolásában. Európát radikalizálják, Amerikát átrendezik és a kulcs Afrika és a két "jégsapkás" sarok. Valódi ellentétek már nincsenek, a "lokális háborúk" és "forradalmak2 mögött ugyanazon "globális elit" tevékenykedik közös akarattal és az eredményeket előre borítékolva. Igazából ez az "új világrend" egy "régi világrend" újragondolása lesz, ezért tűnik úgy, hogy "nosztalgiázva" és "retro" haladunk előre vissza az "időben", úgy a "társadalmi berendezkedésben", mint a "politikai manipuláció" területén. Elmebefolyásolás magas fokon. Egyrészt lélektelenítés, lélektiprás, másrészt lélekemelés és megszentesülés. Kettős játék, de legalább 5 felvonásban, 7 fokozattal és a kettes számrendszer szerint értelmezhető módon. Úgy igen, hogy nem és úgy ne, hogy igen és a látszat ellenére a nullák itt összeadódnak, bár összértékük a végtelen esetén sem lehet Egy!

Ha azt megértjük, hogy ahhoz, hogy "lokálisan" rendeződhessenek a "dolgok", ahhoz globálisan kell fellépni és ebbe beleszólás egyetlen kis putris államnak nevezett "nemzetközösségnek" sem lehet, akkor jól látjátok. Hol van most "klímakonferencia"? Víz, tűz, föld és levegő? Nem politikai kérdések ezek már rég, csak a gyagyássá tett, vált, lett massza számára nehéz ezt leközvetíteni. Nincs politikai kérdés. Valójában eddig is csak zsidó maszlag volt a "politika", melyre ráment a Föld, de úgy egészében. Bizonyos értelemben vége van a dalnak. Nincs "mozgástér" és ahogy látom, nem is lehet ezen már "közös erővel" sem fordítani. Minden kapu bezárult. A Földön az emberiségnek nevezett csürhének vége van. A többit kitalálhatjátok! Igen, szelektálás, szelektálás és szelektálás. Az Új Világrend dolga annyi, hogy katonai rezsimben megoldja ezt a "kérdést", no meg "visszaállítson" olyan lerontott minőségeket, melyek mára mutatóban sem maradtak meg, hála "áldásos" vallási tevékenységüknek.

Mit is mondott Orbán, Európa új vezetője (jó, ti tudjátok, csak egy zsidó-cigány szajha, de valakinek el kell játszani a szerepet amit betöltetnek vele) : Magyarország kormányzásának kiválósága a stabilitásban rejlik. Igen, itt stabil minden. Sőt, minden is! Ja, a "tüntetéseknek" nem kell bedőlni. Nincs jelentősége, amíg a programban nem érkezik el az a szint, mikor ezt a "rendszert" egy nyíltan diktatórikus, archaikus struktúra kell váltsa. Nem "leváltsa", hanem váltsa. Sajnos IQ dolgában nagyon rosszul állunk és egyre romlik a helyzet, de ez "jó", mert nincs konkurencia. Orbán beavatott, de ő sincs tisztában azzal, mit is cselekszik valójában. Nem is kell! Pont ugyanúgy "húzzák", mint Vonát annak idején, vagy most is Torockait. A kérdés tehát mélyen "filozófiai" vagy ha úgy tetszik, ideológiai és nem vallási! Ugyanis a "vallások" látványosan csődöt mondtak. Mind. Ami előttünk áll, nem feledteti, amit mögöttünk hagyunk. A manipuláció egyre nyilvánvalóbb, az emberiség szétválik kis mennyiségű minőségre és a már agyatlan zombivá vedlett tömegre. Mostanában átértelmeződik a "szeretet" és a "gyűlölet" fogalma, de még a "bűn" is relativizálódik. A "történelem" egészen más olvasata kerül elő immár hivatalosan. Nem mindig nevezik néven a csöpögő orrú nyálas büdös zsidót, de felsejlik minden kardinális kérdésben a megkerülhetetlen akadály szimbólumaként. A zsidókérdés megoldása globális és társadalmi, nemzeti végszükség kérdése lett. Nem csak az én fejemben, de immár nemzetek felett álló módon.

Szögezzük le! A magyar nemzet megszűnt létezni. Már nem most és talán nem végleg, de nincs. Ez elmondható a többi nemzetek soráról, akik "számítottak" valaha és a "jó oldalnak" szolgáltak, jó ügyet, lelkiséget és szellemet. Ahhoz, hogy a földi móka korlátozott kivitelben, erős szigor és önmérséklet mellett folytatódhasson, nem elég már medert szabni a folyamatoknak, hanem olyan "durva" beavatkozásokra van szükség melyek drasztikus szükségszerűségét az események bekövetkeztekor társadalmilag elfogadhatóvá kell tenni nem csak az érintettek, de az "érinthetetlenek" számára is! Aránylag gyors "igazságtételek" sora és a szemek elé tolt bűnözők, csalók és emberi értékekkel nem rendelkezők kiemelése ma még utópiának teszik, de amíg a globalizmus nem érte el a célját, ezekből nem is lehet csak részsikert produkálni. A világon nem lehet egyetlen hely sem, ahol ezek meghúzhatják magukat! Izrael sem lehet ilyen patkányfészek és Magyarország kitakarítása is annak van alámedelve, amit fennebb megfogalmaztam.

Ja, még valamit! Nem írtam, hogy oroszok! Nincsenek ebben a kérdésben "nemzetek", ez legyen világos! Az orosz jelenleg ugyanazt a zsidót reprezentálja, mint a német, francia, angol, vagy ipeg magyar. A kéréshez a "nemzeteknek" annyi köze sincs, mint a kutyaugatásnak a Holdhoz.

Mit lehet tenni, kérditek! Nekem eléggé beszűkölt a mozgásterem. Beszűkítettem és azon vagyok, minél inkább ponttá zsugorítsam magam. Nem egyszerű, de menni fog. Javaslom, ha értitek, vagy úgy vélitek értitek, miről is bőszülök itten, cselekedjetek legjobb tudástok szerint. Család, barátok és a józan ész. Istent én kihányom ebből a körből. Eddig csak gond volt vele. Majd visszajöhet, ha bizonyítja, hogy méltó a tiszteletember. Egyelőre szarul áll ebben a kérdésben, de küzd már, csak nagyon nem fűlik a foga mindehhez. Nekem sem és úgy vélem, nekteknek sem! Senkiben nem bízhattok, ezt hozta ez a "korszellem". Napokban kaptam infót, hogy a "mélynemzeti" brancsban engem is ügynöknek tartanak még mindig, Tehát bennem sem bízhattok! Ebből még én bízok saját meglátásaimban, ahogy eddig is, ha nem baj, bár túl sok értelmét a "nép" oktatásának nem látom. Sokkal hülyébbek, mint azt még edukációval legalább eltussolhatóvá tehető.

Igen, van még valami. Jásdi Kiss Imréért példaértékű összefogás alakult, még ha virtuálisan is, de neki remélem ez segít és ha bajba jut bármelyiktek és tudunk segíteni, úgy jelezze! Ennek van értelme. Személyes kapcsolatokra szükség lesz a közeljövőben!

Hozzászólások

80 #1 monguzking
- 2018. december 09. 17:51:22
meglehet hogy emberi szinten igazad van de ember alacsony szinten áll s kérdéses erösen hogy létrehozoi állnak-e olyan szinten hogy bolygo szintü beavatkozást eszközöljenek vagy egyáltalán eleve az ember szaporitása majd elpusztitása volt céljuk----én továbbra sem látom biztositva még 10-15 éves távlatban sem az emberiség fennmaradását jelenlegi gazdasági-pénzügyi rendszerrel----alapjai rossz fenntarthatatlan a rendszer s ezzen semmiféle szerkezeti átalakitás nem változtat semmitsem--teljesen mindegy hogy zsidok vagy mások vannak kormányon ha a hajo csak egyirányba képes menni s elötte zátony van...
80 #2 monguzking
- 2018. december 09. 17:56:19
egyébként 3 férfi rokonomat is mütötték idén szivvel---feltünöen sok embernek s föleg férfinek trapál be a szive-egyrészt biztos van spirituális oka(-szeretett adás képtelenség) is de azért fö ok szerintem káliumozott so...
4 #3 Posta Imre
- 2018. december 09. 18:04:52
Monguz, bármilyen "fura", pont az "emberi" szint, ami becsődölt. Ezzel nincs mit kezdeni. Vissza kell térni a "kályhához", a cionizmus előtti időszakhoz!

Nekem testi szinten a szemem romlott sokat és a bal csípőm. Olyan, mintha porckopás lenne, marhára kellemetlen, sőt kifejezetten fájdalmas. Túl sokat trappoltam. Ácsi van! Fék!
69 #4 Szalonna
- 2018. december 09. 18:42:23
Imre, mondtam már pászor, hogy semmi sem változik, minden marad a régiben, és még változik minden. Basztatok már ilyen nagy színházat? Hát íme.
684 #5 atacama
- 2018. december 09. 18:50:47
Imrém nem trappoltál,inkább sokat tapostál, ha forgóra teszed /JKI/POSTA-TAPOS..
Kollagén..Kocsonya. kocsonya. hátha enyhíti a porc problémákat.
154 #6 kakas
- 2018. december 09. 18:56:22
Jakab Pistának is elege van!https://www.youtu...iu2A4oJxSY
4 #7 Posta Imre
- 2018. december 09. 18:57:39
Atacama, igen, ezzel csúfoltak annak idején. KitaPostam az ösvényt! No nem egyedül, de oda tettem magam. A kocsonyát eszem minden nap, már a fülemen folyik ki.

Szalonna, megbeszéltük már párszor. A mesékben rég nem hiszek. Ez az egész akkora színház, mióta megyen, hogy vér nem marad ontatlanul!
765 #8 Laplage
- 2018. december 09. 19:16:02
Folyni fog az biza!
Már akkora a trutyi, hogy alapot kell ásni :D
75 #9 talpi
- 2018. december 09. 19:26:10
Monguz!
Ismersz, személyesen. Tudod, nem beszélek mellé, most mégis megleptél. Lehet, bővebb leszek mint szoktam, most mégis, megragadom az alkalmat, hogy, legalább, valamelyest, tisztába tegyem, az " ember" szó jelentését.
Nos, ugye, aki két lábon jár, eszközt használ, mi több, azt elvileg "tudatosan teszi", minő véletlen, még, orvostanilag, gerince is van, azt, általában "embernek" nevezik.
Szomorú, de ez nem így van!
Darwin bácsi szerint igen, de a normalitás keretein belül gondolkodva, sajna nem.
Hiszen, ezek, csak Humanoidok!
Miért is?
Mert nem képesek "önálló" gondolkodásra.
Nekik, mindíg "vezérre" van szükségük, akik megmondják mi a jó, "nekik".
Ezt, el is hiszik, hiszen, születésük óta ezzel ámítják őket.
Anya-Apa megmondja mi a jó és mit, hogyan kell csinálni. Ők vajh kitől tanulták? Kitől,hogy mi a helyes és mi a helytelen? Kitől, a divat a fontos, hanem a valós, emberi viselkedés!
Mert ugye, van, egy úgynevezett, "társadalmi-együtt élési szabály/meg a qrva anyja/ és aki ezt megszegi vagy áthágja, az ugye antiszociális egyed.
Nos, érdekes, viszont, aki ezeket a szabályokat, nem át,-hanem meghágja, az fasza gyerek, vagyis "ember".
No itt a gubanc.
Mert ugye, igyekszik mindenki megfelelni az "elvárásoknak", viszont, ezeket a "rendszabályokat, nem az emberi fejlődés érdekében hozták, azok, kik, sunyi mód kitalálták.
Nem bizony. Mi több, nem is oly régi, mint maga az emberiség jelenléte a földön.
Sokkal, de sokkal későbbi keletű. Nevezhetjük időben nagyjából 2-3 ezer évesnek.
Kereshetünk összefüggéseket, más Világból származó egyedek jelenlétével, vagy esetlegesen általuk "kreált" dolgokkal, de ez nem igaz.
Hiszen, ha gondolkodunk, s nem mint "humanoidok",akkor nem nehéz rájönni, hogy kibaszottul meg vagyunk vezetve,-át vagyunk baszva, és eszközök vagyunk, azoknak a kezében, kik ily mélyre süllyesztették az emberi fajt.
Mégis, mégis sokan, ha hiszed, ha nem, négy évente képesek ejakuálni, amikor a pártjaikra leadják a voksaikat. Másnap nincs mit enni, sebaj, de győztek/vagy nem/, oly mindegy.
Az, hogy a szomszéd családját szétbasszák, hogy baráti körben mit és hogy oldanak meg, hogy ki-kivel,hol, mikor, miért és hogyan, az nagy kalandnak minősül, semmi szégyen, mert ez a divat!
Igaza van Imrének. Igaza, mert ilyenekért, kik szétvernek mindent és mindent feláldoznak, Moloh oltárán, hogy megfeleljenek az "elvárási" szabályoknak, leszarva gyermeket-időset, azok nem emberek, csak divat követő humanoidok. Értük, nem kardot, de még gondolatban sem szabad semmit megmozgatni.
Ezen az oldalon, de sok más helyen is, rengeteg gondolkodásra és önálló, cselekvő képességre alkalmas személy került elő. Szerencsére, ma már "illegalitásba" vonultak, viszont nem hagyják a tüzet kialudni. Nem, mert tudják, nincs kiért hadba szállni, akiért pedig igen, azok megtalálják egymást.
Igen!
Igaza van Imrének.
Isten, sajnos oly mértékben cserben hagyta, az állítólag általa teremtett embert, hogy erre kifejezés nincs.-kérdés, Isten miért? Vallási okból? GAZDASÁGI ÉRDEKBŐL? Vagy miért? Netán, ez az "Isten" többet szakajt arról a bizonyos almafáról? Vagy ? Vagy maga Isten is korrumpált lett?
Mi az igazság?
Az, szerintem, hogy ha van, akkor most azon gondolkodik, hogy a faxba tudná vissza csinálni ezt a katyvaszt, amit az "elméletileg" általa teremtett, de elfajzott"emberiség"/?/ ma, vallási-politikai és ki tudja még mi okból, saját maga "nagyságának igazolására" kitalált.
Tudod, előttem van az ember tragédiájának egy sora.
"Mondottam ember, küzdj és bízva bízzál"
Küzdök, de megnézem kiben bízhatom. Küzdök a fentiek ellen, küzdök gyermekem igazságáért, a jövőjéért, küzdök,egy-egy barátomért, de nem küzdök "emberekért" kik már rég nem azok.
Küzdök és élek abban a hittben, amire esküt tettem,
"ha pedig eskümet megszegem, sújtson Népköztársaságunk törvénye és dolgozó népünk megvetése"Tudod, sajnos, ebből már egyik sincs-
Viszont vannak barátaim és,akad még egy két ember. No értük igen, ezek ellenében.
A "zátonyt" amiről írsz, azt pedig ezek a "csicska humanoidok" hordták össze, azzal a sok szarkupaccal, amiről azt gondolták a bölcsek köve.
Nem kell 10-15 év, tévedsz, egy pillanat elég, hogy a parázs tűzvirággá nyíljon, ha a szél megfelelően fúj.
Ha csak onnan, akik úgy gondolják, majd felszítják a parazsat, hogy ismét melegedhessenek, hát nem fog a láng szárba szökni.
Füstölög-füstölög, csípi egyesek szemét, de még egy kibaszott kávét sem fognak megfőzni a melegénél. Nem, mert a tűz sem hülye.
684 #10 atacama
- 2018. december 09. 19:40:28
Kakas igen teljesen igaz hogy a földön van a mennyország illetve újra azzá kell.kellene tenni mert jelen pillanatban nem az.. de van aki szintén erről beszél nekünk..és újra azzá lesz magyaúrság aminek lennie kell.
http://boldogsag....Itemid=815
szerintem JKI összes..
4 #11 Posta Imre
- 2018. december 09. 20:24:04
Talpi, nem hiába "várják" annyira "istent" megint és emlegetik, hátha csuklik, s pont a bűnösök legjava, mert őket csak ő menthetné még. De ez egyszer nem lesz kegyelem. Ezt a szart, nem érdemes tovább fokozni!

A földet, levegőt, vizet meg kell tisztítani, az embereket gatyába rázni, nem mérgezni...és ha lassan is, beindult a program, igaz messze még a pogrom, de mindenki arra készül, ha nem is tudatosan. Most nézem az Aqvament! Királyság, technológia, háború és szutyok megtisztítása...szóval értelmes élet a vízben...no meg "ki lesz a király" és a vizek haarpolós ura? Arthúr, elveszett világ, Atlantisz ...de mindez smafu. A feketék a negatív "hősök", kalózok. Az elején orosz tengeralattjárót foglalnak és Aqamen menti ki őket és oroszul beszél. Bexarás! Még Trianont is visszacsinálja!
8 #12 miskolcilaci
- 2018. december 09. 20:48:12
Már nem igazán tudok min meglepődni, de ezt nagyon fontosnak tartom a leírtak elolvasása után.
" Személyes kapcsolatokra szükség lesz a közeljövőben!"
68 #13 kolpeny
- 2018. december 10. 06:01:15
Talpi!

Isten nem hagyott cserben senkit! (Persze Isten nem olyan, mint amilyennek a zsidó-kretén egyházak bemutatják!)
Ő "csak" a játékszabályokat alkotta meg.

És sajna ez gyütt ki a játékszabályok alapján! :-)
És még mi fog kigyünni? Az sem rajta fog múlni.
4 #14 Posta Imre
- 2018. december 10. 06:15:46
Kölpény, az eredmény ugyanaz, bár figyelmedbe ajánlom, hogy mostanra igen kitágult az "isten" fogalma és előhíjták az arhc-hívumból már az összes mitológiai megszólítottakat! Az Univerzum Teremtésével kapcsolatos Egyisten kérdése igen egyedi megkülönböztetésben részesül. Ha tökéletes akkor nem teremthetett egy ilyen önpusztító parazita világot, vagy tán rosszul értelmezzük a "tökéletes" fogalmát, aminek a harmóniához is annyi köze van, mint a szarnak a bilihez.
68 #15 kolpeny
- 2018. december 10. 08:46:23
Imre! Valóban "kitágult" az "isten" fogalma és egyre vadabb és vadabb dolgok kerülnek felszínre. Úgy látszik a hagyományos zsidó-kretén keretek közötti néphülyítés már nem elegendő és ezért bővítették a választékot olyan gyülekezetekkel, ahol a "pásztor" turhás köpéseinek szent kenetével kezeli a jámbor, bár "kifelé" harcias hívőket! :-) Mindezektől függetlenül valamiféle Is te(é)n létezik, persze nem "átokparancsokat" osztogat, nem "féltékeny", nincs választott népe sem és nem biztatja kiválasztottjait más népek kiirtására. Ez utóbbit a sá (n) tán (jahwe) teszi ..., akit saul-pál és utódai aztán istenként akaszt a megtévesztett birkák nyakába. Persze ez sem ment simán, mert ugye az erőszak egyébként hol marad? :-)
299 #16 i_gazember
- 2018. december 10. 09:00:19
Isten!? Ugyan már! Ez is csak elmeprogramozás, agy mosás. És ha már szóba került az a "bizonyos almafa", akkor felteszem a kérdést, hogy hogy is van ez?

A zsidó-keresztény vallás hirdeti az ember eredendő bűnét, az Ádám, Éva és az alma történetén keresztül. Én ezt hülyeségnek tartom. Ha feltételezem a teremtés történet ezen igazságát, ellentmondás keletkezik bennem, és kérdés. A kérdésre van is válaszom, meg nincs is. A kérdés pedig a következő: Megteremti az ember feletti entitás (yehova) a sok-sok élőlénnyel együtt a tudattal, gondolkozási készséggel rendelkező lényt, és megtiltja neki a tudást, annak akarását, magáévá tételét? Az istennek tetszett volna előbb gondolkoznia, mint olyat alkotni, ami vetélytársa lehet! Persze nem ez a válasz. Inkább valami más, ahol a történetnek semmi köze a valósághoz, azonban üzenet értéke van. Egy nagyon egyszerű megközelítése a titok fátyláról lerántani a leplet, a: Mi volna, ha mindent tudnánk ebben a világban?, kérdés felvetés vizsgálata. Lennének-e kihívások, akarnánk-e egyáltalán bármit is a mindentudás elérése után? Nem, inkább egy olyan állandósult folyamattá válna minden, ami előbb vezet a nihilbe, befagyasztva azt a dinamizmust, amiben élünk, amiben semmi sem állandó, mindig, minden változások, kihívások sokasága, hogy ne az unalom keríthessen hatalmába.
Én máshogy közelítem meg a kérdést. A világ végtelen, amit se felfogni, se megérteni nem tudunk. Ebből adódik, hogy a mindentudás elérhetetlen, végtelen. Példa: Mondj egy nagyon nagy számos, és fogadjunk, hogy akárhányszor is mondasz egy nagy számot, én mindig tudok majd mondani egy eggyel nagyobbat! Tehát nincsen mindentudás, helyette annak csak áhítata, az arra való törekvés van. A legfontosabb pedig nem más, mint a felelősség kérdése, amit az Ádám Éva története rejt. Csak gondoljunk bele, a tudás birtoklójának, ha nincs korlátlan felelősség tudata, hogyan élhetne, használhatná tudását, visszaélés nélkül. Vagyis az Ádám Éva története nem másról szól, mint arról, hogy addig amíg a korlátlan felelősség tudatának hiányában vergődsz, addig nem való neked semmi, csak a Földi pokol kínjának megtapasztalása. (Ép most hallgattam meg valakinek a monológját, aki a Földi létre a mennyország jelzőt használta. Jakab István VNTV, fentebb a link) Igen, vannak szép és jó dolgok a Földön, de ezek csak azért, hogy ne döbbenhessen rá idő előtt az ember a fentebb kifejtett bizarr gondolatra. Már csak azért se, mert esetleg ingerenciája lenne idő előtt elhagyni a Földi poklot, az örökké süllyedő, de soha el nem süllyedő hajót.)
58 #17 ssman
- 2018. december 10. 09:52:38
Imrem!
Te mar tudsz valamit!
Valami keszul!
106 #18 Proxi
- 2018. december 10. 10:59:24
Imre! Porckopásra, ízületi problémákra hidegen sajtolt mákolaj - 1 ek / nap ;) - asszony term.gyógyász, tuti infó, működik...
Ami az isteneket illeti, én a pogányságban "hiszek" :D, még a wiki is aztat mondja h.: "A pogány szó ezen kívül a szövegkörnyezettől függően jelenthet nem zsidót, nem keresztényt vagy nem muszlimot, illetve hitetlen vagy megkereszteletlen embert. Az újpogány vallások olyan vallások, amelyek a Föld és teremtményei tiszteletét hirdetik, ünneplik." - nem kérdés, ez az egyetlen út ebben a fölfordult világban ezért is kellett pusztulnia ennek az irányzatnak Lásd.: a puccsista Szent István királyunk vérbefürdő történetét....
Jó egészséget!
63 #19 GP
- 2018. december 10. 12:21:08
Mindig nagy áhítattal olvasom amit írtok és emiatt nem vagyok még teljesen elkeseredve bár az egyik felem folyamatosan azt súgja, hogy erősen sz....k bele mindenbe.

Ritkán mondok ilyet de már a saját családtagjaimtól is kiráz a hideg ha kiteszem a lábam az utcára szószerint elkap a hányinger.

Talpi nagyon jól mondta ezek már nem emberek hanem humanoid droidok.

Hozzászólás küldése

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Generálási idő: 0.50 másodperc
2,281,518 egyedi látogató