Bejelentkezés

Felhasználónév

Jelszó



Elfelejtetted jelszavad?
Új jelszó kérése

Tudta?

GondolatokA "népszavazás" a zsidó megszállásról éppen a zsidó újév kezdõnapjára lett kitûzve a zsidó "magyar" illegitim "kormány" nevében...és tudta, hogy úgy védheti meg a magyar nemzetet, ha fegyvert ragad és a belsõ ellenséget, ahogy a külsõt is mind egy szálig kiirtja végre, mint a gyomot?

Hozzászólások

69 #58 Szalonna
- 2016-10-02 04:44
"Livia, reggel a harmatos friss fûben olyan jól eljátszadozott Böbe cica a szürke egérrel. paskolgatta, eldobta a levegõégbe, majd õrizte, újra pofozta...vagy 3-4 percig így elvolt, osztán mög megette!"

Ez a mai szavazásnak nevezett cirkuszra nagyon jól ki lehet vetíteni. De a macskának jobban állna a böske név mint a böbe.
12 #59 spartakusz
- 2016-10-02 06:41
Mindenkinek - ahogy megígértem!

Végleges döntésem - ide idézem mert már leírtam:
FELES---ÉGEM ELMENT ÉS MEG IS JÖTT Õ VOLT EGYEDÜL MÉG - ÉS NEM FÉLELEMBÕL - HA NEM FÉLTÉSBÕL MENT EL! FÉLTI CSALÁDJÁT A RETORZIÓKTÓL AMIT VIZIONÁLT - VAGY AZT TÉNYLEG MEGELÕZTE!

ÉS AZ ÉN ÍRÁSOS DÖNTÉSEM:


"....https://www.facebook.com/novakelod/posts/1113198418762798
NOVÁK ELÕD OLDALA

Gabor Baki aki elmegy az a cigányokra és a segélyeikre voksol....fidesz kampány...minden cigány menjen el , hiszen a megélhetésük a német-angol-francia-osztrák-olasz -magyar adófizetök segélyéböl élnek.....ezért hoznak ide 1 millió cigányt 500.000 isráélit 150.000 svábcigányt 50000 drótos tótot 18000 afrikait-arabot....és 250.000 mexhicoit-kongóit-bangladesit es...........
Tetszik · Válasz · 5 órája


László Kiss Kedves Gábor Baki és persze minden igaz valódi ember! Döntöttem - döntésem nehéz volt! Az utolsó löketet ez az írás adta meg nekem: https://internetfigyelo.wordpress.com/.../most-erkezett.../ és eszembe jutott 1956 szabadság harca - ami valóban PÉLDÁT MUTATOTT A TÖBBI NEMZET ÁLLAMOKNAK!

yyyyyy
TUDOM, HOGY EZT TALÁN NEM TÖRLÖD MERT KEDVEZÕ ÍRÁS LESZ SZÁMODRA, NEM ÚGY MINT AZ ELÕZÕ - KI DÖNT A KÉRDÉSBEN c. írásom! Szóval a döntésem szavazás nap elõtt fogalmazódott meg bennem és ma egy alvás után a következõ? ÉN NEM MEGYEK EL SZAVAZNI, HÛ MARADVA ELVEIMHEZ! De FELES ---ÉGEM ELMEGY - TEHÁT HA A 8MILLIÓSZAVAZÓCSALÁDBÓL KÖVETIK E PÉLDÁT AKKOR PÉLDÁT MUTATHATUNK MEGINT A VILÁGNAK MERT AKKOR MEG VAN AZ 50 % EGY FÕT MÉG CSALNI IS LEHET HOZZÁ! De ez nem valósul meg, csak elméletben, mert a kisztitikárok orbán - gyurcsány - és stb. ek - nem is erre törekedtek, pedig egy tõrõl fakadtak - hanem céljuk az volt, hogy hány szimpatizánsa támogatója lesz - ha az 50% + 1 fõ- lett volna a közös céljuk akkor egyöntetûen kampányoltak volna! Így nekem és családomnak tiszta marad a lelkiismerete mert megtette azt, hogy 50% meglegyen - vagy mindenki elmegy, vagy senki se megy el színtán megvalósíthatatlan - és most egy titkot árulók el nektek - számoljunk: 1956-66-76-86, ez 30 év 1986-96-2006 - ez már csak 20 év - 2006 -2016 - ez meg 10 év - 2021 - ez csak öt év - 2023 és fél évben mik lesznek - ez a jövõ titka - mert úgy tudom még gyorsabbra tették a változást, így még élve megérhetem és élvezhetem 1 évig a valódi szabadságát a magyaroknak - oknak! Tisztelettel id. László Kiss utóirat - amit tegnap írtam le ide idézem : Példamutatás a többi nemzet államok részére és erre - Eva Maria Barki írása mutatott rá: Itt: https://internetfigyelo.wordpress.com/2016/10/01/most-erkezett-az-europai-emberek-tobbsege-egy-impulzust-var-a-magyaroktol-dr-eva-maria-barki-levele-a-magyarsaghoz/#more-46411 ami meggyõzõt, arról, hogy nemet kell mondani, hogy ne az európai mocskok döntsenek más nemzet belsõ ügyeiben! Tehát holnap még egy napalvás jutott számomra, hogy ezt a felismerést megerõsítse álmom – álmomban!
EZ VAN - ID. KISS LÁSZLÓ
238 #60 bivaly
- 2016-10-02 06:46
Gerry !

Kicsit korrigállak, de csak kicsit ! Az ember nem magyar érzelmûnek marad meg, ha valóban magyarnak született, hanem magyarnak. Ennyiben helyesbítelek. Még akkor is, ha Milka tehén az emeleti szomszéd ! Biztos vagyok benne, hogy ezt valahogy így akartad írni, csak mostanában ( közel húsz éve és folyamatosan), lecserélték a magyar vagyok-ot, magyar érzelmû vagyok-ra ! És rögzül . Érdekes módon erre a kifejezésre allergiás vagyok. De tudom, hogy ez nálad csak nyelvbotlás.

Amit írtál avval egyet értek, néhol máshogy fejeztem volna ki magam, de akkor én írtam volna.

Végig olvasva újból és többször a hozzászólásokat, megint szembe találtam magam korábbi tapasztalataimmal. De már leírtam.

Legvégül, Haza csak egy van. De tudod mit, most jutott eszembe, hogy veled fogok példálózni, nem a saját korábban elhatározott mondataimat írom le.
Talán így is jó lesz ?

Eger, jön a török, nem jön segítség. Dobó mondjuk nem Orbán, de a Szultán és a Habsburg az jelen van. Dobó szervezni kezdi a vár védelmét közigazgatásilag, és katonailag. Na most. A hülye magyar paraszt aszondja' hogy, a török sanyargat, kifoszt, el kéne mennem harcolni ellene, de mi van ha meghalok ? Nincs értelme, mert ha nem halok meg, az a rohadt Habsbur sanyargat, és kifoszt. Le van szarva a haza, az életem a legfontosabb !

Na, okoskodjatok tovább, hogy mit miért nem, vagy miért igen, egy rohadt oda írható egyszerû nem-en ! Nem az értelmét nézem, és néztem, de önmagam. Oda fogom írni a nemet, csak és kizárólag érzelmi, erkölcsi okokból. Még egyszer, önmagamért. Mert összesen ennyi amit itt megtehetek, akár a Sátán, akár Jézus tette fel a kérdést, és akár van értelme, akár nincs, és akár van hozadéka, akár nincs. Az ember néha megteheti érzelmi okokból az értelmetlent. Nem öl, nem kényszerít, nem rabol vele. Ha valami csoda folytán még is csak nagy lenne a nemek száma, akkor pozitív hozadék, lelkileg jót tesz, ha többet nem is ér esetleg. Amennyiben kicsi a létszám, vagy a söpredék igenje a több, kissé rezignáltan, de tudomásul veszi, hogy ez van. Ezt szokta meg a hétköznapokban.

Nem gyõzködök senkit, eddig sem tettem, és ezt is csak mert eddig jutott a polémia, azért írtam le.
30 #61 osmagyar
- 2016-10-02 07:08
Bivaly, Gerry! Tényleg nagyon elbeszélünk egymás mellett, nem értitek az írásom mondanivalóját. Bivaly példájánál Dobó magyar volt és a parasztok csatlakoztak hozzá, mert az életterüket védték. Habsburg kapitány esetében is így lett volna?
4 #62 Posta Imre
- 2016-10-02 07:17
Rész-vétem!
30 #63 osmagyar
- 2016-10-02 07:19
Imre! mindjárt felhozom az István-Koppány kérdést, aztán lesz itt szócsata hamarosan :D
4 #64 Posta Imre
- 2016-10-02 07:29
Õsmagyar éppen tegnap olvasgattam a Mohácsi csatavesztés következményeirõl. Buda kiürül a sok "német' tetû kirabolva menekül a "királynével", majd mit ad jahve Szulejmán a hadaival pont szeptember 11-re ér Budára és ellenállás nélkül el is foglalja azt. A magyar meg örül, hogy eltakarodik a "német", oszt Szulejmén is elpakolt két hét múlva és "megválasztották" végre a magyar királyt, Szabolyait. Nem, mintha változtatott vona valamit ez a helyzeten, sõt, de már 500 éve nyíltan ez megy, ami most is itt. Viccnek túl durva nem, de komolyan venni meg teljesen õrültség.
240 #65 trk
- 2016-10-02 07:32
Gerry, mit kérdeznek igazán? Ennek nincs értelme, ez csak újabb gumicsont. Ez csak bohóckodás. Miért így kérdezték amit? Ez miért kérdés egyáltalán? Van aki szerente ide arabokat? Igenis bukjon meg a szavazás, rottyanjon az egész fasszopó rendszer, akkor kezdõdhet a takarítás.. Emellett igen, ha tényleg olyat kérdeznének és télleg lenne beleszólásod, egyetértek, akkor el kéne menni..de ez olyan viccesen is hangzik..beleszólás... Meg..mi az hogy politikai hatalom, meg gazdasági hatalom? Ez mind csak egyzség kérdése. apénz isd addig ér valamit amíg valaki elfogadja. Egy bizonyos szintû nem elfogadó felett lavinaszerûen viselkedik és szinte azonnal elbillen a "nem fogadja el senki' felé..
Politika? Na ez baj, nem politikusok kellenek, az a kicsibe-nagyban köpönyegforgató szinonímája..vezetõk kellenek. Sõt nem kell semmi nagy, mindenkinek csak a saját dolgát kéne csinálni, tisztességgel, becsülettel, megalkuvás nélkül. Aki ma szavaz érvénytelentõl eltekintve, az megalkuvó, vagy hülyeségbõl, vagy okosságból, és/vagy a tények ismeretének a hiányában.
4 #66 Posta Imre
- 2016-10-02 07:34
Anzsi, csak most nézem mi a fax van. Azt látni, de mi van alatta, azt fel nem foghatom.
120 #67 Vakeger
- 2016-10-02 08:24
Kalandra fel! Kormos után szabadon 1222! Nyomtam egy nemet! Ha játék, hát legyen harc! s_kot
6 #68 anzsi a macska hala
- 2016-10-02 08:44
Imre, a két évvel ezelõtti szavazólapom van alatta. De csak azért mentem el, nehogy azt higgyék ha nem veszek részt a cirkuszukban nincs is véleményem róla.
2 #69 gerry
- 2016-10-02 09:04
trk - igazad van.

Amikor a Windows 10 váltás utolsó napjait élte át a világ - mint informatikus - naponta szembesültem az emberi reakcióval: "- De talán mégis van értelme a Windows 10-est telepíteni, és különben is ma még nem kerül semmibe aztán meg már fizetni kell..."
Emberek százezrei dilemmáztak azon, hogy hátha rosszul döntenek és a Microsoftnak kell hinni.

Tudod hogy alakult ki ez a helyzet? Bill Gates és bandája hónapokon keresztül, erõszakosan, szünet nélkül bombázta a Windows operációs rendszereket az egész világon. Ugyanakkor ment az agymosás, hogy mennyivel jobb lesz az embereknek ez a felület, szinte nem is kell semmi mást csinálniuk, mint odaülni a monitor elé és elélvezni a gyönyörtöl...

Az ´"mai nap az utolsó" - 24 órában olyan mennyiségü Upgrade-et töltöttek le a világon ami több volt mint elõtte egy egész hónapban.
Miért? A bizonytalanság, valamint a döntésképtelenség miatt.

trk - igazad van, de egy dologban tévedsz: Ha azt várod (sült galamb akció), hogy az emberek nem fognak szavazni ezen a napon akkor el vagy tájolva.
Ha igazad lenne - azt mondanám én is; Magyarok, nincs szavazás... és a hatalom ott állna és várna egész nap a szavazóurnák eredményeire ... amit persze - szükség esetén - módosítanának, félreszámolnának, érvénytelenítenének, eltütntetnének itt-ott néhány papirt .... mint általában.

Az ország tudatos polgárai nem menne szavazni, helyette vasárnapi ebédet készítenének, átmennének a szomszédhoz egy kis csevegésre, talán délután, amikor a gyerekek kimennek játszani, a szülõk gyorsan lezavarnának egy numerát és a TV ott állna sötéten a sarokban...

De nem így müködnek a dolgok.

Akik igennel mennek szavazni azok már ott vannak és organizálva vannak, esetleg megfizetve... A papir kitöltve becsusszan a résen és máris mozdul a mérleg mutatója...

A NEM-ek meg duzzogva hátatfordítanak... NEM mennek el, NEM hisznek, NEM vesznek részt az ordénáré elõadásban, mert NEM akarják, hogy ...

... csalódjanak.

trk - várhatóan a NEM lesz a több és ha eléri a szavazás érvényességi alsó határt akkor érvényes lesz.

Ez a terv...
...ha eléri az érvényességi határt.

Ennél már csak az a rosszabb, hogy az IGEN kerül fölénybe, mert NEM volt elég NEM szavazat a kiegyenlítõdéshez.
Erre kell a NEM - és ha arra vársz, hogy jön az a szerencsétlen sült galamb, csalódni fogsz, bár igazad lesz:
TE MEGMONDTAD.

még valami - igazad van (ez örök igazság): http://www.postai...eszlet.wmv
4 #70 Posta Imre
- 2016-10-02 09:57
És "magyarország" es független lösz....vagy ne legyen a nevem benjamin!

Theresa May: Nagy-Britannia "ismét szuverén és független országgá válik"

A brit kormány tavasszal kezdeményezi a parlamentben annak az 1972-ben kelt törvénynek a hatályon kívül helyezését, amelynek alapján Nagy-Britannia csatlakozott az európai közösséghez - mondta egy vasárnapi lapinterjúban a brit miniszterelnök.http://www.atv.hu...agga-valik

Gerry, nem kell aggódni, oly kevés a "tudat", hogy azzal nem kell statisztikailag számítást végezni. Újra csak, ha már "klasszikus".
[movie=youtube]https://www.youtube.com/watch?v=mu2aszSs3lI[/movie]
272 #71 Kameleon
- 2016-10-02 10:17
ZÖD!!!

Orbán Viktor azt üzente...

Ezek derültek ki, amikor a kormányfõ vasárnap leadta a szavazatát:

- Teljesen lényegtelen, érvényes lesz-e a népszavazás, ha eggyel több nem szavazat van, mint az igen, õk azt csinálják, amit terveztek

- Ez azt jelenti, hogy ha csak hárman szavaznának, és 2-1-re nyer a nem, akkor nekimennek a kvótának

- Egyébként most valóban kimondta: ha véletlenül gyõzne az igen, akkor lemond.
Amúgy pontosan így fogalmazott:

"Mindig jobb az érvényes, mint az érvénytelen (népszavazás), de a közjogi következmények beállnak mindenképpen, hiszen azt vállaltuk, hogy a kérdésben foglalt jogi szabályozást, miszerint csak a magyar parlament dönthet arról, hogy kikkel akarnak a magyarok együtt élni, ezt a jogrendszer részévé fogjuk tenni. Ezt akkor is megtesszük, ha érvényes, és akkor is, ha nem. Egy feltétele van ennek, hogy több legyen a nem, mint az igen". http://hvg.hu/itt...azt_uzente
4 #72 Posta Imre
- 2016-10-02 10:22
[movie=youtube]https://www.youtube.com/watch?v=VrcVS9XuJME[/movie]
240 #73 trk
- 2016-10-02 10:29
Gerry, nem várom a sültgalambot, nem várom, hogy így vagy úgy szavazzanak a népek. Pusztán kíváncsi vagyok. A kérdések még mindíg nyitottak, miért kell ez, ha egyértelmû? Ahhoz nem elég tökösek viktorék, hogy nekimenjenek a zeunak? Teljesen mindegy, hogy az igen lesz fölényben, vagy a nem. Arra kíváncsi lennék, hogy miért akarná valaki, hogy brüsszelben döntsön valaki kényszerbetelepítésrõl. Arra is kíváncsi vagyok, mikor tanulának meg a szírek magyarul, meg hogy egy ilyen kényszerbetelepítés után meddig maradnának itt a 90ezerért gürizni. Ez az egész egy kibaszott nonszensz, gumicsont, emberek megosztására való dolog, semmi más. Engem nem érdekel mennyit keresnek, keressnek 10-szer ennyit, de ne lopjanak, ne mírjanak hozzá törvényt, egyszerûen csak csinálják a dolgukat, és csinálják jól. Fõleg ne osszák meg az embereket. Na pont ez az, ami miatt nem stimmel az egész és nem utópia az amirõl beszélek. A vezetés, ország ügyeinek intézése, ilyen kérdések..stb. nem való mindenkinek. Õk azért kapják a pénzt, hogy magyarországot vezessék. Ha ilyen esetben kérdeznek, akkor valami nem stimmel.. Persze ! Ezek a dolgok olyan hülyén hangzanak ismerve a helyzetet, mint ide Nagykáta! Nem vagyok hajlandó senkivel összeveszni emaitt, csak elmondtama véleményem. Menjen mindenki szavazni, akinek van ideje, nekem ganéznom kell..
139 #74 jozsef toth
- 2016-10-02 11:09
gerry!
Ezt en nemertem ,bisztos elutottel egy betut.
Regen eljonni Magyar!
a szülõk gyorsan lezavarnának egy numerát
Es az mire jo?Vagy kinek jo?:P
2 #75 gerry
- 2016-10-02 11:12
Nos - ha már Imre betett egy Mátrix részletet akkor én is.

Ahogy te is és mindenki... "Mert így döntöttem"

[movie=youtube]https://youtu.be/lpReZ_nLcoY[/movie]

...Jóska ez nem jó, de ez (is) a valóság része. Sokaknak ennyi is boldogságmadárka csicsergés...
Te meg ne legyél nagyképü arra a két perces futamra...
s_hihis_vigyori

trk - tényleg érted? "Ahhoz nem elég tökösek viktorék, hogy nekimenjenek a zeunak?"
Az EU csak a szinpad, Viktor, Merkel meg a többiek a szinészek.
A nézõk pedig a világ. A tanulság az ami feléjük irányul.

A forgatókönyvíró, a koreográfus, a világosító, a rendezõ az igazi ellenség.

A Mátrix meg egy film. Amikor elõször megnéztem, azt kívántam, hogy soha ne kerüljek a fõszereplõ helyébe.
Késõbb meg azt, bárcsak ne figyeltem volna a történetre, talán boldogabban haltam volna meg "lelki szegényen".
Ma már tudom, hogy mese és jól szórakozok rajta.

Csak az elsõ
upload.wikimedia.org/wikipedia/de/thumb/2/20/Matrix-logo.svg/280px-Matrix-logo.svg.png
rész óta 17 évet öregedtünk és a világ sokkal valóságosabb lett a fantáziánál.
A meghatározott telefonok is eltüntek, így sehol egy átjáró...

marad a csúf jelen.
4 #76 Posta Imre
- 2016-10-02 11:18
Gerry, és pont errõl van szó! TE döntöttél, mérlegeltél, tettél-vettél, meghánytad-vetetted, arattad...és nem "választottál", hanem döntöttél. Tudva, hogy döntésednek következménye van rád nézve, míg választásodnak rád nézve semmi vonzata, hisz választásod maga a vonzat. Igen, vagy nemigen, nem, vagy de....teljesen felesleges szócséplés. A döntésnek súlya van, a döntetlennek eredménye nincs.

Hozzászólás küldése

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Generálási idő: 1.51 másodperc
4,707,737 egyedi látogató