Bejelentkezés

Felhasználónév

Jelszó



Elfelejtetted jelszavad?
Új jelszó kérése

'Emberek. A szeretet törvényét követõk. Nem zsidó. Ember. A zsidó nem ember. A zsidó célja a pénz és a hatalom bármi áron,'

Gondolatok"A gabi néni anyja egyébként el is mondta hogy az õ anyját tényleg fel akarták áldozni. Akkor csömörlött meg teljesen a zsidó közösségtõl. Ez egy régi szokás volt. Elmondta hogy jézust is azért áldozták fel, mert a zsidó közösség legfontosabb célja a pénz és a hatalom kézben tartása. Ezért azokat akik a legerõsebbek lettek közöttük mindig feláldozták. Miért? hát azért mert õk pontosan tudták hogy van szeretet törvény. A zsidók kutatták a legalaposabban a közös tudat törvényszerûségeit és e miatt elõnyre tettek szert a többi népcsoporttal szemben amikor ez megtörtént akkor a többi népnek megtiltották és eltaposták azokat a kezdeményezéseiket amivel ezt a jelenséget kutatni akarták volna természettudományos eszközökkel. kiirtottak minden tudás és emléket minden nép hagyományából és kultúrájából módszeresen és folyamatos munkával. Megtörték a családokat és irányítható állapotban tartották.

Azért ölték meg tehát azokat akik a legerõsebbjeik lettek, mert azok mind elfordultak a hatalom és a pénz hajszolásától és a szeretet törvényét és alapértékeit kezdték el gyakorolni. felismerték hogy saját közösségük rohadt és hogy hol rohadt. Õk hozták létre azt a csoportot ami kiszivárogtatta az AA-ba a közös tudattal való ellenállás váz szerkezetét, hogyan lehet jól együtt mûködni egy csoportban úgy hogy az egyéni ellentétek és különbözõségek ne mzavarják a közös cél követését. Ez egy hatalma shúzás volt és ezt már nem zsidók hanem a zsidó közösségbõl kivált emberek csinálták.

Emberek. A szeretet törvényét követõk. Nem zsidó. Ember. A zsidó nem ember. A zsidó célja a pénz és a hatalom bármi áron."
Link

Hozzászólások

118 #1 keepfargo
- 2018-02-04 23:22
Most megint lehet egy álmatlan éjszakám....mi ez a förmedvény, Imre; hol találtad, ki írta, hova, kinek-minek?
118 #2 keepfargo
- 2018-02-05 06:28
Ir még ide Valaki valamit is, vagy az egész átment egy hírek felböffenés-szerü kommentálásába? Már tudom a választ: igen - és talán a miértjére is megvan: az Üzenöfal lett a korábbi élö, változatos honlap, egy zanzásabb (zsugorodott) változatban. Na, ezért esik egyre inkább nehezemre a magaménak érezni. Persze ettöl kentek még örülhetnek az életnek - keepfargo meg kezdjen magával, amit akar...úgy legyen!
2 #3 gerry
- 2018-02-05 06:48
...van benne valami! - gondolatok nélkül, ahogy esik úgy puffan...
Olvassunk szart - nemesít (mármint ahhoz képest).
Hozzászólás = Taps!
Saját gondolatok - nem kell
Egyetértek.

keepfargo - majd mi (talán mi néhányan) majd vitázunk... ameddig itt addig itt. :|
238 #4 bivaly
- 2018-02-05 08:12
Kedves Keepfargo !

Nagyon, nagyon ritkán, én. Olvasni szoktam többször is, bár azt is ritkán, mert ... ?
Az "üzenõfal" meg, hát tudod, meglehetõsen lekvárzsibbasztó, egyszer-kétszer írtam oda, de minek ? Az már az a szint, ahonnan csak feltápászkodni lehet. Mint rendesen, nem kell velem egyetérteni !
809 #5 megmondhatom-e
- 2018-02-05 11:28
keep far go please don'go too far ! Please come down !
bleib' ruhig mein liebes kind!

Én értem a problemát sõt nagyon is értem sõt beszélni kell róla amíg mindenki megérti mert ha mindenki olyan okos lenne ,mint te -már bezárhattak volna az óvodák és mindenki nyakán 20 köves slomó ülne zabálva magyar gyerekek vérébõl sütött magyar kenyerét , miközben te a foteledben háborognál magadban ,hogy körülötted mindenki milyen hülye !

Ne akard kiirtani senki védekezõ képességét a maga módján , mert ezt a feladatot a zsidó már kitûnõen végzi!

Kösz , hogy türelmesen és szerényen tûröd a kritikát , pedig te biztos magasabb vagy , mit én .
238 #6 bivaly
- 2018-02-05 13:36
Megmondhatom-e !

Megmondhatod. És akkor ? Mi mövetkezik a Te megmodtad után ? Még egy megmodtad, meg még egy. Na, és akkor mi van ? A cselekvés nem a megmondhatom-e, hanem a megtehetem-e ? És Te megtetted, amit lehetett eddig ? Költõi kérdés csak, nem kell listát írnod ! Amúgy bárki vagy is, olyan sokat nem tehettél, mint amennyit beszélsz róla, mert akkor már nem beszélnél !? Körülbelül 1987. óta beszélek, ( bocsánat beszéltem ), hosszú ideig az "embereknek", hiába. Kiderült, hogy nem emberek, csak annak látszanak, még a Kossuth téren is, és hogy a legalapvetõbb dolgokkal sincsenek tisztában, a tudásuk meg a felszin karcolgatása volt, mások által elmondva, õk csak bemagolták.
Kinek akarsz Te itt hegyibeszédet tartani, meg történelem órákat ? Saját magadnak megteheted ! Nincs rá kereslet ! Tudod, van az a közhely, hogy " ne azt nézd, hogy mit mond, hanem, hogy ki mondja!". Ettõl aljasabb fejbe vésett gondolat kevés van. Te választod az Istent, nem az Isten téged ! Hogy is van ez ? És a saját Istened hazuságságait mint égi mannát tunkolod magadba ! Az igazság ? Az mi ? És ha tudjuk, hogy mi, az kit érdekel ? A "MI" Istenünk nem "ezt" mondja, tehát számunkra érdektelen. Mert nem azt nézzük amit mond, hanem, hogy kicsoda !
A kör bezárult. Csak bátran, hangosan, beszélj, világosítsál fel, buzdíts ! És szólj, ha valamit kihagytam !

Pá !
2 #7 gerry
- 2018-02-05 13:54
megmondhatom-e ... Te kis kötözködõ!!!! s_vigyori

(de azért így magunk között szólva) Ha visszaolvasol a régi weboldalakon, talán neked is az lesz a véleményed, hogy valamiképpen magasabban volt a léc mint ma. Azt persze levertük. Azóta már léc sincs... De tényleg, minek rezegjen?

Ugye valahogy besértõdtél keepfargo-ra, amiért így letámadtad (csak kérdezem, nem figyeltem és nem tudom...) Azt viszont igen, hogy a fotelben háborgó (itt mindenki az persze!) okoska talán nem ellened mondotta volt. De valamiért felvetted az inget...
Ez nem leszúrás mert - aki ismer az tudja, hogy - néha nálam is kiborul a bili és akkor odacsapok (esetleg jogtalanul vagy félrteérthetõen) ... ezért nem is az a kérdés, hogy keepfargo okos-e vagy sem /ezt majd eldönthetitek négyszem- és fal közt,/ hanem az, hogy amire reagált annak van-e némi alapja?

Imre betette a cikket és elolvastam ... nem tetszett és értelmét se láttam a tartalomnak. De ilyenkor még várni szoktam, mert lehet, hogy elsõ olvasásra ugyan gyomorütés, de ha leüllepszik bennem (hogy mondjam?...) düh, vagy idegeskedés esetleg hányinger (sok!) akkor más szemszögbõl fogom érzékelni a tartalmát...
Lehet, hogy ez a nivó kell ide? Nem tudom... Te mit gondolsz? (Nem keepfargo-ról, mert azt már tudjuk, hanem a cikkröl) Mert ahogy elnézem nem voltatatok egy véleményen...
Itt hozzá lehet szólni, meg lehet beszélni értelmesen de dühöngve is - miután elõzetesen soha nem volt Cenzúra az oldalon, csak abban az esetben, ha valaki túllép egy (fene tudja hol van...) határt.

Ha érted a problémát - akkor azt hiszem engem is meg tudsz érteni és nem küldesz el melegebb éghajlatokra. Talán - évek óta - ez lenne igazi értelme ennek az oldalnak, itt mindenki /ki/oktathatja a többieket, mindenki hozzászólhat visszabeszélhet és az ide tévelygõ "csak" olvasók levonhatják a saját szintükön a konzekvenciát; Na ez az oldal is ... ilyen vagy olyan ... Egyikük fél bejelentkezni a másiknak "túl extrém" az oldal a harmadiknak a lelke sérül meg az elsõ rossz szónál... a negyedik és sokadik "kioktat" minket ... néhányan meg gumiszobának nézik ezt a weblapot. Persze az se baj, de a fejszét azért hagyjuk kint az ajtó elõtt ha kérhetem.

(én is türöm a kritikát - szerényen - de ha már így összejövök valakivel mint te keepfargoval akkor leülök a sarokba és érdeklõdve várom a folytatást.)
s_Laptop

Bivaly, megint megelõztél...
809 #8 megmondhatom-e
- 2018-02-05 17:04
-hogy Kedves Mindannyitok ! Remélem hogy nem bántottam meg senkit ( aki nem zsidó) -keepfargo-t sem , (bocs keepfargo ! ! ! ) mert ez egyáltalán nem volt szándékom. Nem vagyok agresszor , zsarnokoskodó -kötözködõ sem - azért biztos nem , hogy valakinek szándékosan rossz napot szerezzek! Remélem nem sértettem meg senkit , engem sem könnyen lehet.
Nem vagyok" nagytudású" , mindenkinél okosabb , jómodorú sem stb nem szeretnék senkit "rendre utasítani" sem . Semmiképp!
Nem "vágyom " "magasabb" szintû cikkeket , írományokat olvasni , mint amik itt olvashatók (már nem is akarok új dolgokat megtanulni , ismerni - ennek nincs itt az ideje - most ,amikor létünkért kell / kéne küzdenünk , ha fel tudnánk fogni zsidók teremtette helyzetünket )

A mai helyzetben , amikor minden zuhanásban van legfeljebb megmenteni szeretném ami egykor érték volt és menthetõ (ha még az kell egyáltalán valakinek) , mert az Ember ellenségei ( ott fent a cikkben nevezettek - zsidózni nem akarok , csak rothadt zsidózni ) - akik maguk nem emberek , teljes bevetéssel pusztítanak ! Sok áruló közülünk - még segíti is a gazokat , a slomókat !
Valóban nincs sok értelme fennkölt dolgokról beszélni , többnek látszani , mint akik vagyunk , egymást kritizálni elvéve egymástól azt a kis erõt is , amit még az ocsmány zsidó nem tudott!
Erõsítenünk kell egymást , amire talán már a németek is rájöttek , nem letörni !
Mivel "mester "író sem vagyok , elõfordul , hogy irkálmányom az olvasó számára nem pont úgy hangzik , ahogy szántam .
Én a világot jártam 25 éven keresztül , jól megéltem saját munkámból , nem lopott javakból , mint a zsidók , annyira tudtam megértetni magamat különbözõ nyelveken emberekkel , amennyit nyelvükbõl elsajátítottam- ez addig tartott , amíg az ír zsidó maffia közbe nem szólt . Kb millió euros vagyonomtól megfosztottak , lányomat is elvéve , tönkre téve !
A "magyar" zsidókkal bemocskolt bíróság egy lépést nem tett ügyemben !
25 évig nem gondoltam , nem reméltem , hogy magyar földben is végezhetem , (nem zavart) ennek most itt az esélye . Mindenütt elmondtam , hogy ezt (is) a zsidók elrabolták tõlem!
Mindenütt pontosan értették mirõl beszélek , hisz a baj mindenütt ismert !

A világ különbözõ részein hallottam , hogy védekeznek az emberek a zsidóktól , hogy próbálják megvédeni családjukat gyerekeiket az ocsmány slomóktól! metszõbácsiktól !

Nekünk is ez a dolgunk! Mindegy , hogy köznyelvi stílusban , irodalmi nyelven , tudományos precizitással vagy magasztos fennköltséggel !
Úgy tedd , ahogy neked testhez áll ! De tedd minden nap , minden percben - mindenkinek mutasd meg a zsidó igazi , valóban mocskos pofázmányát !

Ez kötelesség ! Sértõdés nélkül ! Egymást erõsítve !

Különben a szörnyû idétlen slomó törpe felfal bennünket!

Ugye keepfar go - nincs baj !
And just keep going happily ever after , keep on moving far away !
238 #9 bivaly
- 2018-02-05 18:30
Megmondhatom-e !

Most megmondtad. ( El !)
Kicsit elvonatkoztatok. Most tettem le a telefont, valakivel beszéltem. Kimondtam azt a bizonyos mondatot, hogy "nagyon egyet értek avval a kõbe vésett 500 millióval" !!! Talán öt perce sem. Az emberiségnek nevezett csõdtömeg olyan szinten van elbaszva, erkölcsileg és kultúrálisan, hogy egyetlen kiút az az 500 millió ! Vagy egy kicsit több, az idõ elteltével. A hatmilliárd sáska, nem hét milliárd ember !!!
Aki nem érti, annak minden mindegy. Nem a klozet bûzét kell elfogadhatóvá tenni, hanem azt meg kell szüntetni. 500 millió, vagy 1milliárd ! Egyetértek, bárki is írta, bármiért, de mára értem a feliratot. Egyetértek vele, szétnézve magam körül, az utóbbi 25 évben, és utóbbi 25 percben.
Ne haragudj, de nagyon hosszú lenne meg-és elmagyaráznom az értetlenkedõknek, meg a tiltakozóknak is. Nem véletlen a eugenia sem. Monhatják annak aminek, valaki felismerték, hogy a népnek nevezett szartenger elõbb utóbb elhömpölygi, megfojtja a Földet. Jó úton vagyunk e felé.
809 #10 megmondhatom-e
- 2018-02-05 19:56
és mindezért ki a felelõs ?
A zsidó - senki és senki más !

A felforgatás kezdete jóval Orbán Viktor zsidók általi miniszterelnöki jóváhagyása elõtt volt.
Mára már a vége felé tartunk. Sok lesz az áldozat.
238 #11 bivaly
- 2018-02-05 21:16
Vagy igen, vagy nem !

A farvizén a jólétnek, igen sokan evickéltek, evickélnek ma is. Nem kell annyit lapátolni, elég, ha csak segget nyalunk, érthetõbben, csahosok leszünk ! Nekem születési rendellenesség, hogy ilyenná váljak, ehhez én immunis vagyok. Boldoggá tesz, gyárilag undorodom a magatartástól, nem kell "erkölcsi mérlegre tennem a cselekedeteimet" !
Néhány vezér egy kurva kibaszott rozsdás kétfillért sem érne, ha nem lennének körül véve csahosokkal . A csahos legelébb, jó keresztény , nagyon empatikus, mélyen együttérzõ az elnyomottakkal, az üldözöttekkel, segíti a szegényeket, ételt oszt ha kell, kipát vesz fel hanukára, gyertyát gyújtogat, de e közben bérmálkozik is, keresztelõkre jár, meg vasárnap ott van minden nagymisén, akkora a kereszt a nyakában amekkora még az esztergomi bazilikán sincs, szóval folyamatosan mindennek, és mindenben megfelel. Kikezdhetetlen jellem, sziklaszilárd álláspontokkal és erkölccsel, kivéve ha !? És akkor itt kezdõdik a kompromisszumok láncolatának mondott zselésedési evolúciós fázis, aminek a végeredménye az éjszakánként lavórban tartott gerinc. ( Mert, hogy reggelre szétfolyna a lakásban.) Legeklatánsabb példája szépemlékû Dávid Ibolya, aki szerint az MDF nem volt megalkuvó, csak "okos" kompromisszumokat tett. Látjuk, érezzük.
Nincs kedvem tovább írni. 500 millió, jól kiválogatva ! Nagyképû vagyok ? Igen, mert része vagyok a létszámnak, és jól látom, hogy a "kirekesztettek" milliárdjai menthetetlenek. Mitõl ? Önmaguktól ! És ez akkor is igaz, ha az 500-at az íratta a gránitra, aki maga tenyésztette ki a hétmilliárdot ! Elvesztette felette a befolyását, nem képes uralni, és vagy megteszi, amit meg kell ( leírta, mert rájött !), vagy maga is alá kerül. Rájött, hogy teremtménye silány, és önjáróvá válhat akár.
Ez mindennek az alapja, kezdete, meg vége. Finoman egyszer a tudomására hozták a világnak. Mossák kezeiket, mi szóltunk !
Tudod "megmondhatom-e", az ember születésekor vagy kap gyertyát, vagy nem. Jobbaknak adnak hozzá gyufát is. Az'tán akinek ez nincs, nem adatott, elõbb-utóbb fellázad. Nem azért mert látni akar õ is, nem ! Azért, hogy ha õ nem lát, más se lásson.
Ez van. Ecce Homo.
809 #12 megmondhatom-e
- 2018-02-06 10:52
Sok mindent kimondtál ,ismered a világot , én is láttam már néhány dolgot belõle. Van itt még mindig rengeteg gyönyörûség is körülöttünk -én alapvetõen mindig hívõ voltam , az segít . Az undorítót le kell tudni választani , különben magával visz a sárlavina.
Mivel 87-ben disszidáltam , nem tudok sokat a Dávid Ibolyákról (azon kívül , hogy zsidó és ennyi elég ) , de 87-ben már tudtam , hogy itt még 100 évig nem lehet rendszerváltozás -ha valaha? Lehet , hogy Csernobil elõbb lakható lesz - amely nép zsidóval van összezárva , annak vége! persze akad kivétel ( ezért akarják ezt "most" globálissá tenni)
Igen , ha ebbe a mocsárba te is úszni akarsz a sorosokkal , akkor minimun "csahosnak" kell lenned .

Én sosem voltam jó úszó ! Már 14 évesen a gimi 1. napján felháborított az osztályfõnök , mert nem értettem , hogyan és mitõl lettem én kisz tag . Azt mondták , az egész osztály az (lett) . Már aznap én lettem az egyetlen "párton kívüli", de megérttettem , hogy megsértettek .
Szóval a zsidók rám is nyomták a bélyegüket , hogy megismerjenek. Én meg felismerhetõ akartam maradni.
Mindent meg akartam tanulni , hogy a világban életben maradhassak . Ez sikerült , többet meg nem is akartam.Tudtam , hogy gyucsánnyá vagy orbánná válni milyen áron lehet.

Az 500 millió nincs elõre kiválogatva , legalább is , nem úgy és nem itt . Mindenki döntési joggal bír . E felett van a "kapott gyertya". Abba nincs beleszólásunk.
Van olyan ,amit jobb , ha tényként elfogadunk.

A zsidó terror viszont nem tartozhat ebbe a kategóriába és azok a rusnya lények kiharcolják maguknak sorsukat.
Egyetlen dolgunk nekik ebbe segíteni !
2 #13 gerry
- 2018-02-06 13:16
Lassan egy húron pendülünk - nagyjából ugyanabban a leszorításban ...

Nem érzek disszonanciát.

Na jó, van egy ötletem: aki itt képes szólózni egy tiszteletbeli gitárral (na ez most itt ez a weboldal) az idõve belekerülhet az 500 millió kiválasztottba... Bivaly, megmondhatom-e, Keepfargo... és persze Imre is, bár mostanában inkább a szinpad szélén cigarettázik, és még néhányan tudnak szólózni... a többiek is elkezdhetik - hátha menni fog... Aki(k) viszont képesek együtt játszani, mint egy zenekar, idõvel esetleg olyan szinten mint pl a Rolling Stones (ok,... ok,... ez kicsit túl nagy elvárás volt) azoknak kijár a saját, összkomfortos privátház is abban az 500 milliós új vil'agban. De... - hogy tudjátok - pénz ott nem lesz - Bitcoin se ... nem Éden, se a Mennyek Országa hanem egyszerü élet azoknak akik kiérdemlik

Tudom, hogy sokkal kevesebben tudnak írni mint olvasni, de majd odaadjátok korrekturára Keepfargo-nak és hoztok neki érte egy sört (azér' ne csodálkozzon az se aki üres papírt kap vissza - lehet, hogy okkal.)
Bivaly - pl - kiszedi a csúnya szavakat és Beírja a Nagybetüket ahol illik, kicseréli a pontos Lyé-t elYpszilonra... nehogy keepfargo túlterhelõdjön... én meg azt hiszem, hogy szervezönek leszek jó. Felveszem Joe bácsitól örökölt csavartpajeszu Simlissapkámat és már meg is lesz a tekintély... Amikor meg úgy látom, hogy megerõsödött a PI Oldal haladó szellemü csapata, akkor töredelmesen bevallom, hogy nem vagyok/voltam/ nem is leszek Zsidó, mert éppen meg vagyok elégedve széltemmel és hosszommal is - engem ne akarjon senki megrövidíteni mert ilyennek jöttem a világra és így is fogok távozni ...

Remélem nem zagyváltam össze sok hülyeséget! (Vagy de? ... költöi kérdés, nem kötelezõ válaszolni!)
s_Laptop
4 #14 Posta Imre
- 2018-02-06 14:37
500000000? Én nem ragaszkodom a pozíciómhoz, lehet rá pályázni! Ma olvasom az angol szakirodalmat, hogy kutatásokat folytatnak az emberiség õsi településeinél. De a tengerekben, óceánokban, mert az mint közismert, 16000-6000 évek közt a földi vizek a mainál 130 méterrel sekélyebben vótak, így nagyon sok település került, maradt a vizek alatt. Ez nem egy fantasztikusan tudományos folyóirat leírása, hanem egy EU-s kutatási projekt leírása. lehetne gondolkodni, ha volna kinek!
809 #15 megmondhatom-e
- 2018-02-06 19:37
Imre - ha errõl a témáról többet akarsz tudni , megint csak a Cream együttes 60-as évek végén elõadott számát tudom ajánlani - amibõl nem kevesebb , mint :mindent megtudhatsz azokról a napokról ott a mai tenger fenekén . A szám címe :Those were the days ! A számot Jack Bruce énekelte , aki azóta elköltözött Atlantis városában lévõ birtokára , pénz nélkül , élvezi a vízen áthatoló fénysugarakat és énekli :When the city of Atlantis stood serene above the see - long time before our time , when the World was free -
igen - those were the days !!!
ohne juden . . .
Gyönyörû music - és a classzikus rock nagyjaitól mindent megtudhattok , akiknek legkiválóbb harcosai sorra hagynak itt bennünket a zsidókkal kínlódni , miközben õk már elkezdték feltölteni az 50000000000000000000000-s létszámot (remélem elég a nulla - nem tudok addig számolni )
Megtudhatod , hogy csalták el a mennyet , létrehozva a poklot . . . és csodák voltak mindenfelé - "Wonder everywhere . . .

Szóval - valahol itt kezdõdött - de most rajtunk a sor !
Menni fog ! gerry vállalta - azt hiszem - a szervezést !
Megfogalmazni nem lesz problema .

A harcban én is feltétlenül ! részt veszek , hogy lányomat megmenthessem a mocskos "ír zsidóktól"!
809 #16 megmondhatom-e
- 2018-02-06 19:53
Azt hozzá kell tennem - ha hallgatod a remekmûvet - elsõsorban a zenére figyelj , ne a szövegre , mert az sokkal többet mond , a "kis Ginger dobjátéka és persze Clapton a gitáron -
Azokat az idõket csak innen lehet megkóstálni !
809 #17 megmondhatom-e
- 2018-02-06 20:08
gerry - igyekszem csupa szép szavakat írni , minél kevesebb munkád adva Bivalynak , de sajnos a zsidó szót ennél szebben nem tudom leírni .
Ez úgy ronda , ahogy van .
Ezért is kérdezem mindig : megmondhatom-e ?

Hát . . . mindig meg kell mondanom nekik , de nem értik a rohadékok .

A cenzúra kísértetétõl rettegek csak ! - mert akkor hiába mondtam meg nekik !
2 #18 gerry
- 2018-02-06 21:53
nyugi... Cenz Ura sose volt még itt csak Cenzné jár erre néha, de az meg nem ért a politikához és olyan rusnya, hogy a boszik is elkerülik...
Kísértetként se. Casper ugyan nöha itt röpdös, de õ ártatlan... szóval mondhatsz amit akarsz.

...legfeljebb megkritizálunk!:D
...............................................
Az én néhány akkori kedvencem a Cream-tól: https://youtu.be/...
https://www.youtu...8WYMkTP5_s
https://youtu.be/...

Elvittük motorozni a lányokat és amikor megálltunk valahol "letá-Borozni" persze ott is aludtunk egy kis sátorban, máris szólt a zene az MK21-röl:
cdn02.trixum.de/upload2/39400/39362/3/319ae674179c2cc27fc1cf3bf29b0eea0.jpg
(ez még elfért a motoron) Nekem így kezdõdtek a 70-es évek (Boldog békeidõk - ameddig 73 végén be nem hívtak katonának :()
118 #19 keepfargo
- 2018-02-06 23:01
Feleim, sajnálom, ha türelmetlen voltam bárkivel, bármikor, bármiért, lett légyen az rossz fogalmazás, nyelvtani hiba, trágár vagy divatos, ovodás stílus - ez lehet hogy mind a mult(i)é. A türelmetlenségböl adódnak az ilyen kritikák, feddések, abból kiindulva, hogy az élet rövid, és ha javítani akarok valamit, azt vagy most kell,vagy soha.
Ma meg kellett gondoljam, hogy mi lesz, ha kiderül; egy életünk van ugyan, de az nem véges. Ez megnyitná a végtelen lehetöségek felmérhetetlen tárházát, amibe bele kell férjen a türelem is. Igy mától, úgy határoztam; nem szeretnék bántani senkit, legfeljebb viccelödni fogok azon, ha valaki nem tud/akar szépen írni magyarul - úgy, ahogy azt öseink joggal elvárhatnák tölünk. (Ök ugyanis tudtak.)
Ebben a végtelennek tünö pillanatban, úgy vélem, ráérek még akár összes honfitársamat is emlékeztetni egy közeli vagy távoli jövöben, hogy szépen írni magyarul az annyi, mint szépen gondolkodni, és hogy ez nem egy külsö szépség hanem inkább egy belsö jóság. Amely, továbbszöve a gondolatot; a rovásírás óta velünk van, csak elfelejtettük: minden, amit csinálunk, az legyen jó, és akkor szép is lesz.
Talán már van aki ennyiböl ráérzett: arról van szó, hogy minden pillanatban, bármit csinálunk, legyen ott a szív, az ész, a figyelem, s a kéz, ami akkor nem fog remegni, ha úgy teszünk, mintha ez a jelen pillanat mindenestül a miénk volna. Másunk úgy sem lesz, ha meggondoljuk: itt és most kell valami jót, szépet, maradandót adni magunkból - A többi? Káprázat, illúzió, önáltatás vagy szándékos porhintés...vagy akár lustaság, hitetlenség...
Az Ég legyen kentekkel...ahogy velem is.

Hozzászólás küldése

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Generálási idő: 1.59 másodperc
3,600,706 egyedi látogató