Bejelentkezés

Felhasznalonév

Jelszo



Még nem regisztraltal?
Regisztracio

Elfelejtetted jelszavad?
Uj jelszo kérése

Második menet GT

Miután nem hagyja abba, ideje a második menetnek, nem várom meg Imrét, felteszem én (legfeljebb letörli.)
A GT a felturbózottat jelenti (de azért maradjunk kultúremberek - vagy ne?)


................................................................
SZABADSÁGHARC vagy POLGÁRHÁBORÚ?
Tibor Geri·Sonntag, 16. Juni 2019

avagy a BÉKÉS korszakváltás utolsó esélye, vagy Pio atya álma megvalósulásának megakadályozása.
.
Posta Imre azon gúnyolódik, hogy 2018 decemberében szabadságharcot hirdettem (miközben nem azt tettem) és nem veszi észre (vagy úgy tesz, mint aki volt katonatisztként nem látja, nem tudja), hogy az általa meghirdetett (vagy a háttérhatalom által szervezett, csak Posta Imre mögé bújtatott) „összefogás” a „nemzeti oldalon” az viszont a legbiztosabb út egy polgárháborúhoz!!!
.
A magyar állam lakosságának - nemzetközi jog és az állam ideiglenes alkotmányának joga szerint, alkotmányos rendje helyreállítása érdekében meghirdetett végső eszköze - szabadságharca, és egy terület és nép feletti uralomért vívott polgárháború (ami két vagy több fegyveres szervezet jog nélkül vívott fegyveres harca, mely nem a háborúk szabályai szerint zajlik) között óriási különbség van!
Ez nem két azonos értékű háború!
Főleg azért, mert ha lenne egy 4. magyar szabadságharc, nem biztos, hogy el kell jusson a FEGYVERES szabadságharcig, az győzhet már magával a meghirdetésével, hiszen a jogra támaszkodik, és akivel szemben meghirdetik, az a jogsértő pozíciójában van. De még addig se kell eljutni, lehet elég az, ha csak felkészülünk egy szabadságharcra, és a diktatúra látja, hogy ha kell, elmegyünk a végső eszközig, és azzal ők az életüket is elveszíthetik. Ezért harc nélkül leülnek tárgyalni a BÉKÉS átmenetről.
Egy polgárháború viszont minden esetben fegyveres cselekményekkel zajlik, emberi és anyagi veszteséggel jár, a vér és a halál szaga kíséri, és legtöbb esetben gazdasági államcsőd követi.
.
Egy nép alkotmányos, nemzetközi jog szerint vívott szabadságharcának vége ma már CSAK GYŐZELEM, az alkotmányos rend helyreállítása lehet!
Jelen esetben, a magyar államban, egy nép által alkotott alkotmánnyal a jogellenes diktatúra felszámolása, és egy új, jogfolytonos, független és szabad magyar állam létrehozása!!!!!!!!!!
Ellentétben egy értelmetlen polgárháborúval, ami hatalmas anyagi és emberáldozatok után se hozna semmi eredményt, csak a háttérhatalom által támogatott valamelyik győztes újabb diktatúráját.
Ezért nem mindegy, hogy ki és mit szervez!
Mert nem mindegy, hogy valaki azt szervezi meg, hogy a magyar nép békés eszközzel küzdjön a területén létrehozott jogellenes diktatúra felszámolásáért, és ha ez nem elég, akkor jogszerű szabadságharcot vívjon, és azzal vívja ki ezer és száz éve elvesztett szabadságát és függetlenséget. Vagy valaki egy olyan összefogást szervez (vagy annak az élére teszik), ami értelmetlen polgárháborúba viszi bele a magyar népet, ami eredményt nem hoz, se a diktatúrát se a gyarmati létet nem számolja fel, csak újabb, súlyos veszteséget okoz a még megmaradt magyarságnak.
.
Amit 2018 decemberében tettem, az egy másfél éves kényszerű várakozás után megtett rövid HELYZETÉRTÉKELÉS, és az abból levont következtetés nyilvánosságra hozása volt: https://www.youtube.com/watch?v=vSxMVvbqb4g
Ebben NEM SZABADSÁGHARCOT HIRDETTEM, hanem elmondom, hogy a diktatúra BÉKÉS leváltása, és ezzel együtt egy társadalmi korszakváltás elindítása már csak úgy lehetséges, ha FELKÉSZÜLÜNK (mi, magyar állampolgárok) egy alkotmányos, és a nemzetközi jog által támogatott szabadságharcra.
Nem biztos, hogy meg kell vívjuk, (főleg nem fegyveresen) még az se biztos, hogy meg kell hirdetni, de a BÉKÉS átmenet elősegítése érdekében FEL KELL RÁ KÉSZÜLNI. Azért, hogy a diktatúra tudja és érezze, hogy nincs értelme az ellenállásnak, főleg nem a diktatúra erőszakkal való fenntartásának.
Ennek megfelelően 2019 januárjában meghirdettem és útjára indítottam a Szabadság Mozgalmat, mely a korszakváltó Jövőképével alkalmas arra, hogy összegyűjtse azokat a magyar hazafiakat, akik el tudják indítani a diktatúra BÉKÉS felszámolását.
Ezzel új politikai alternatívát mutat(t)unk fel a félrevezetett, reményvesztett magyar népnek a politikusok vezette jogellenes diktatúrával szemben.
.
Amikor meggyőződtem róla, hogy az Alaptörvénnyel kapcsolatban leírt jogi álláspontom támadhatatlan, 10 millió forintot ajánlottam fel annak, aki megcáfol. Senki nem jelentkezett.
Azzal kapcsolatban, hogy a diktatúrát csak a magyar állam jogával lehet felszámolni, akár 100 milliót is feltennék, ha volna akkora vagyonom. Annyira biztos vagyok abban, amit állítok.
Mert ma már pontosan tudom, hogy sehogy másképp nem számolható fel a cionisták irányította, Magyarország nevű háttérhatalmi diktatúra, csak a magyar állam jogával!!!
Erre születtem, ez volt az életfeladatom, hogy felismerjem, és leírjam, hogy a magyar állam ideiglenes alkotmánya segítségével a magyar nép hogyan valósíthatja meg Pio atya álmát, hogyan lehetünk a saját szabadságunk visszaszerzésével a világ új korszakváltásának elindítói.
Erről, ennek BÉKÉS megvalósításáról szól az általam útjára indított Szabadság mozgalom.
.
Amit Posta Imre szervez, (vagy amit vele szerveztetnek) az a klasszikus háttérhatalmi technikák új köntösbe való bújtatása.
És Posta Imre túl okos ahhoz, hogy ne látná, vagy ha elmondják neki, akkor ne értené.
Hogy ezek után miért csinálja, azt tőle kérdezzétek, bár idézhetek tőle majd a hozzászólásokban.
Posta Imre azt mondja, elege volt a nemzeti oldalon levő vezetők töketlenkedéséből, árulásából, ezért állt egy új összefogás élére (vagy ezért fogadta el, amikor „ott találta magát” az élen).
.
Emlékeztetnék arra, hogy a háttérhatalom Horthyval is pont ugyanígy kezdte, és így lettünk gyarmat Trianonban.
.
Horthy háttérhatalom által létrehozott Magyarország nevű állama is egy állam nélküli „nemzeti kormánnyal” kezdődött egy érvénytelen államon (Tanácsköztársaság) belül. Majd szerveztek neki egy hadsereget és kiürítettek egy területet számára a volt államon belül, és a nemzetközi joggal létrehoztak neki egy Magyarország nevű gyarmatot, amit a nemzetközi joggal (Trianoni nemzetközi békeszerződéssel) jogfolytonos magyar állammá neveztek ki.
Ezt a Magyarország nevű jogfolytonos magyar államot (amit előbb Magyar Népköztársasággá majd Magyar Köztársasággá neveztek át) akarták megszüntetni 2011-ben az érvénytelen alaptörvénnyel, mert 1989-ben „véletlenül” olyant írtak az állami alaptörvényébe, amivel a nép megszabadulhatna a Trianonban létrehozott gyarmati léttől!
Csak Orbánék „elkurták” a lehetséges néphatalom felszámolását!!!
Nem elhárították a veszélyt, hanem felhívták rá a figyelmet! A jogilag érvénytelen diktatúrájukkal lehetővé tették a háttérhatalmi uralom (a gyarmat és a diktatúra) gyors és BÉKÉS felszámolását!
Ezért kell most az Orbán vezette diktatúra helyett új diktatúrát létrehozni a háttérhatalomnak!
És erre kell a hatalomnak a Posta Imre szervezte „összefogás” a „nemzeti oldalon”!!!
Mert a Magyarország nevű diktatúrát utólag már nem lehet egy nemzetközi szerződéssel se érvényes állammá, se jogutód magyar állammá tenni. Kell egy nagy nemzetközi háború vagy legalább egy magyar polgárháború, aminek lezárásaként a háttérhatalom egy újabb nemzetközi szerződéssel létre tud hozni egy újabb gyarmati létben levő, jogfolytonos (vagy nem jogfolytonos) magyar államot.
Ehhez kell a „nemzeti oldal” megmaradt erőinek jog nélküli összefogása, ennek állt az élére Posta Imre (vagy ennek állították az élére). Azért, hogy az általa kialakított helyzetet – ha szükséges – elvigyék egy polgárháborúig. Mert ez kell egy békeszerződéssel létrehozott, új magyar gyarmat létrehozásához, amit Posta Imre szerint „átmenetileg 5-10 évig orosz-kínai típusú oligarchák irányítanának, mert ez működik Kelet-Európában”.
.
Csak emlékeztetni szeretnék, hogy pont így, ezzel a technikával és magyarázattal hozta létre a háttérhatalom – „van másik”, ami jobb, mint a korábbi - a Jobbikot, majd a Jobbik után annak utódszervezeteit, pl a Mi Hazánk pártot Toroczkai vezetésével.
De a háttérhatalom a másik oldalt is így építette, így jött létre az MSZP után a DK, most meg a Momentum, meg korábban a Szolidaritás a pártoktól leszakadók összefogására.
(Volt alkalmam belülről megtapasztalni az építés technikáját, azért tudom újra felismerni.)
Amit éppen megalkottak, azzal arra hivatkoztak, hogy a régi szervezet rossz útra tévedt.
Itt és most ez a Juhász Zoltán által Őcsényben elindított „összefogás” is arról szól, amiről annak idején a Szolidaritás szólt a balliberális oldalon.
Összegyűjteni a pártok és a háttérhatalmi szervezetek irányítása alól kimaradni akarókat, hogy nehogy olyant tegyenek, amivel árthatnak a háttérhatalmi játszmáknak.
Mert ha ez az összefogás pl az én Felismerésem alapján, a magyar állam jogával az érvénytelen alaptörvény, és azzal a diktatúra fölszámolását tűzte volna a zászlajára, akkor a háttérhatalom izgulhatna, mert azzal eldőlne az első dominó, ami az egész háttérhatalmi Új Világrend létrehozását akadályozná meg! De NEM EZ TÖRTÉNT.
.
Posta Imrét, amikor személyesen találkoztunk, nem érdekelte a Felismerésem, őt csak az érdekelte, hogy számíthatnak-e rám.
Akkor is azt mondtam, amit mindig mondok. Aki a diktatúrát akarja felszámolni, az számíthat a „eszemre”, katonai, jogi, politológiai tudásomra, és a lőkiképző tudásomra is. De most, hogy már tudom, hogy ő is a Juhász Zoltán által indított „összefogás” tagja, vezetője(!), azt kell mondanom, hogy ez a polgárháborúba vivő összefogás nem számíthat rám! És mindent meg fogok tenni azért, hogy vagy változtassanak a céljukon, és kerüljük el a polgárháborút, vagy derüljön ki mindenki számára, hogy a Posta Imre nevével fémjelzett összefogást kik szervezik, és ha ezt és így folytatják, annak olyan polgárháború lesz a vége, amivel minden esélyünket elveszítjük ahhoz, hogy megvalósíthassuk azt, ami a magyar nép feladata, küldetése, amiről Pió atya álmodott.
.
Miért állítom, hogy amit Posta Imre szervez (ami vele szerveztetnek) az biztos polgárháborúhoz vezet?
Társadalmat építeni csak állammal lehet. Az állammal szemben, az állam akarata ellenére nem lehet.
Ezért új társadalmat csak úgy lehet építeni, ha valaki vagy az adott állam fölött megszerzi az uralmat (lásd Hammurabi, Napóleon, Lenin, Hitler, Rákosi, Orbán) vagy új államot hoz létre, és azzal épít új társadalmat. Új államot viszont csak egy adott terület felett szuverenitással rendelkező nép (a nép többsége) hozhat létre jogszerűen (lásd Koszovó), egy kisebbség, belső szuverenitással, területi szuverenitás nélkül ilyent nem tud megtenni (lásd katalán, baszk vagy székely törekvések).
Tehát a társadalomépítéshez ELSŐ LÉPÉSKÉNT a területen nemzetközi jog szerint szuverenitást gyakorló állam feletti irányítást kell megszerezni. Jelen esetben ez a nemzetközi jog szerint a Magyar Köztársaság nevű Magyar Állam.
Ezt a magyar nép az ideiglenes alkotmánnyal könnyen és gyorsan megtehetné.
Juhász Zoltán szervezte Tudatos Társadalom ezt a lépést SZÁNDÉKOSAN mégis kihagyta!
És Posta Imre ugyanezen az úton jár! Úgy akar új társadalmat szervezni, hogy nem szól a társadalmat irányító állam jogi helyzetéről (ami helyett most egy jogellenes diktatúra gyakorolja a hatalmat).
De amíg Juhász Zoltán nem mondja meg, hogy kivel akar új államot építeni, ezért a tevékenysége csak hibás és értelmetlen, addig Posta Imre pontosan megmondja, (erősen leszűkítve a magyar népbe tartozókat) és ez teszi életveszélyessé a szervezését.
Ez vezet biztos polgárháborúhoz, mert új törésvonal mentén osztja meg a magyar társadalmat, és ami a legnagyobb hiba, hogy a megosztás mögé nem tesz jogot.
.
A háttérhatalom 1990-től kb 2006-ig bal meg jobb oldalra osztotta a társadalmat, közben 2002-től a jobboldalt elkezdték „nemzeti oldalnak” nevezni. A társadalmat 2010-től amerikai cionisták irányította balliberálisokra és 2012-től izraeli cionisták irányította „nemzeti oldalra” osztották, ez utóbbiak a másik oldal asszisztálása mellett létrehozták a Magyarország nevű diktatúrát, ami jogilag nem a magyar állam. Ekkor új törésvonal jött létre a magyar társadalomban, a diktatúrát létrehozó politikai elit került szembe a magyar néppel, a magyar állam állampolgáraival. Mivel a jog az ideiglenes magyar alkotmány alapján a nép kezében van, ezért ez a felállás egy biztos győztes helyzet a nép számára. Ezt a győztes helyzetet akarta a diktatúra felülírni előbb Hajnal Jánossal, majd amikor ez nem sikerült, akkor most Posta Imrével. Imre azt mondja, hogy a társadalom fele „zsidó-cigány, a másik fele liberálbuzi”, és hogy „van kb 300 ezer magyar”, akivel ő új társadalmat akar építeni. És nem beszél se a magyar államról, se a felfegyverzett diktatúráról, ami mögött Izrael áll. Tehát egy pillanat alatt 4 részre szakítja a mai magyar társadalmat, és ami a legnagyobb baj, hogy az állam érvényes jogát figyelmen kívül hagyja.
.
Ez így négy, jog nélküli csoportosulás lesz annak az államnak a területén, amelyik államban a politikai elit hazaárulást követett el, és megszüntette (kiszervezte magának) az állami intézményrendszert.
Vagyis a nép állam nélkül nem tudja megvédeni magát és a társadalmat.
Ez a négy csoportosulás küzd majd az (állami) hatalomért, egy jogellenes diktatúrán BELÜL!!!
Ha a képletet egyszerűsítem, akkor marad egy jogellenes diktatúra egy izraeli cionisták irányította gyarmaton, és marad egy jog nélküli, 300 ezres magyar tábor, akiket Imre helyzetértékelése szerint egy orosz-kínai hatalom támogatna majd. (Ha támogatna, mert Orbán is a támogatásukra hajt)
A baj az, hogy mivel jog egyiknél sincs (Posta Imrénél és a magyaroknál szándékosan nincs, mert nem érdekli a Felismerésem) ezért a kettő közti politikai harc egy idő után TÖRVÉNYSZERŰEN POLGÁRHÁBORÚHOZ VEZET. Mert amikor egy területen jogellenes vagy jog nélküli szervezetek küzdenek a hatalomért, és az egyik állig fel van fegyverkezve, abból jobb esetben polgárháború, rosszabb esetben véres leszámolás lehet. Én voltam olyan államban (Kambodzsa) békefenntartó, ahol ilyen erők 15-20 éves polgárháborúja után kellett békét teremteni. Iszonyatos pusztítás, több millió halott, az ország és a gazdaság romokban. Ezt jelenti egy jog nélkül elindított polgárháború.
.
Aki ennyiből nem értette meg, hogy mi a különbség egy szabadságharc és egy polgárháború között, és csak személyekben (vezérekben) tud gondolkodni, az a következőt jegyezze meg.
Amit Geri Tibor szervez – a Szabadság mozgalom elindításával – annak a vége vagy BÉKÉSEN, vagy legrosszabb esetben egy győztes Szabadságharc végén az, amiről Pio atya álmodott!!!
Megszűnik az Orbán vezette diktatúra, újra lesz magyar nemzet, amelyik létrehozza a Magyar Királysággal és a Magyar Köztársasággal egyszerre jogfolytonos, független és szabad Új MAGYAR ÁLLAMOT, mely létével megszünteti a Trianonban létrehozott gyarmati létünket!
És azért leszünk példa az egész világ számára, mert az új magyar állam a nép által alkotott alkotmány alapján jön létre, a népszuverenitás elve alapján fog működni, az egész társadalom érdekében. (Ellentétben minden mai állammal, mely a hatalmon levők érdekében működik, azok meg a háttérhatalom érdekében működnek.)
Tehát az új magyar állam a magyar nemzet érdekében fog működni. Nem lesz államadóssága, teljesen új alapon fog működni a gazdasága. És benne nem lesz helye a hazaáruló politikai elitnek.
.
Amit Posta Imre szervez, annak meg csak egy polgárháború lehet a vége (annak minden következményével) ami után NEM JÖN LÉTRE független magyar állam. Legfeljebb annyit érhet el, hogy egy másik hatalom (orosz-kínai?) dönt a magyar nép sorsáról, és onnan kezdve annak leszünk gyarmata, az általuk kinevezett helytartó kormány diktatúrája alatt.
.
Nem szívesen írtam meg ezt a jegyzetet, de kötelességemnek éreztem, hogy nyilvánossá tegyem azt a veszélyt, amit egy JOG NÉLKÜLI, „nemzeti összefogás”magában rejt.
Illetve nyilvánossá tegyem azt a lényeges különbséget, ami köztem (Geri Tibor) és Posta Imre neve, mostani tevékenységének iránya és lehetséges kimenetele között van.
Ez a különbség egy magyar állam joga szerint szervezett, nemzetközi joggal alátámasztott, pontosan megfogalmazott KÖZÖS CÉL mögé szervezett mozgalomban való összefogás, és egy cél nélküli, vagy rosszul megfogalmazott cél mögé szervezett „nemzeti összefogás” között.
Az egyiknek (legrosszabb esetben egy szabadságharccal létrejött) szabad és független magyar állam a vége, ami példát ad a világ korszakváltásához, másiknak polgárháború és egy újabb diktatúra a vége!
Lehet választani!
.
2019. 06.16.

Innen: Link

Hozzaszolasok

2 #1 gerry
- 2019. June 17. 10:06:03
- Posta Imre a mumus.
- Geri Tibor az angyali megmentõ. (Meg kellene változtatnom a nevem - kezd rosszízü mellékzöngéje lenni.

Két hozzászólás, mindkettõ nõ (No comment):

Mihálovics Teréz Tibor teljesen lehangolt az íråsod, nem tudom felfogni hogy ėrtelmes emberek ennyire nem fogjåk fel ,hogy milyen borzasztó butasågba akarjàk belevinni a magyar embereket, pedig Te tisztàn ėrtelemszerūen leírtad a megoldåst.

Livia Kárpáti Tibor Geri Ezt kell megérteni a lehető leggyakrabban minél több embernek! Gratulálok!


de azért volt még egy nõ aki hozzászolt!:

Hédi Szabó Tibor Geri ezt megcáfolom, azaz csak részben adok igazat. 2-3 éve patkányinvázió volt, leginkább a lakótelepeken. A csatornák cseréje elkergette őket onnan, nálunk, felénk telepedtek le. Volt, hogy naponta 4-5 db akadt "horogra". Kutyáim is irtották őket. Vadászgörényeket vettünk, mert a városvezetés, vizesek nem voltak hajlandóak a kötelességükre. Családi házas környezetben a lakóknak kell... szomszédok közül se mindenkit zavart, tenni nem akart. Mára elértem, hogy nincsenek. Ha néha egy-egy megfigyelő idetéved, nem nagyon van módja a hírt vinni a klánnak. Nem buta állatok! Amíg az emberek eltűrik, hogy a patkányokkal együtt sétáljon este az utcán, az igénytelenség a tetőfokára hágott! Ez jelképesen is, de mindent elmond a mai helyzetről. Pedig a patkány az egyik legveszélyesebb állat minden téren... és megszabadulni tőlük közös erővel lehet


Szerintem lenne még egy megoldás (Jóska haragudni fog rám mert megelõzöm): IMAKOMMANDÓ! - Geri Tibornak nincs is sok dolga, egyszerüen jogi eröre emeli az Imát és megkéri a Pápát, hogy mossa meg a lábát esetleg emelje szentté "A szent Jog Arkangyala"... és máris itt a Jogos Béke - amit vezetésével és parancsolatjára be fog tartani a világ. Lelki szemeimmel szinte látom amint Orbán, Gyurcsány, Pintér, ...stb. és a legfelsôbb Bíróság összes bírája, a TEK valamint nagyobb országok pl. Oroszok, Kina, USA, Németország államfõi meghallgatásra jelentkeznek nála - ahol áhitatos kézcsókot lehelnek Tibor szent jobbjának kézfejére. És tudjátok miért? Azért meg megmentette lelküket a gyehenna tüzétõl, tévelygõ, elveszett gondolataikat jó irányba terelte... és csodálatukat érdemelte ki a HITE amire Krisztus óta nem volt példa.

Egy magyar ember, aki megmenti a világot tudásával, tisztánlátásával, akaratával, töretlen erkölcsi erejével. ÁMEN

(én drukkolok neki.)
238 #2 bivaly
- 2019. June 17. 13:54:22
Köszönöm, hogy feltettétek !

Megismétlem, amit az üzenőfalon írtam, hogy hogyan képes valaki, aki jogot végzett, tudva a háttérhatalom tudatos tevékenységét, azt néven nevezve hirdetni, hogy joggal felvértezve megy neki, a nem jogállam alkotta jogrendszernek !? És szándékában áll "felvilágosítani", maga mellé állítani ebben a "szabadságharcban", a szent népet, a telefon basztató agyatlan biofost, aki a saját nevét is képtelen helyesen leírni !!!

Nagyon lényeges, hogy senki ne Posta Imre, kontra Geri Tibor eseteként fogja fel, tessék felülemelkedni a neveken, a létező, meg nem létező statusokon, tessék szigorúan azt nézni név (és érzelem !!!) nélkül, hogy mi van ebben a röpiratban, vagy kikiáltásban, vagy mi a francban leírva !!!

Legtömörebb módon, tehát a háttérhatalom gründol egy államot. Ebben az államban megbízott despoták uralkodnak( tartják fenn a rendet, nevezzétek, ahogy akarjátok), játsszák a jót, és a rosszat, megy a szemfényvesztés ezerrel. A jó nép meg csak arra vár, hogy bizonyos paragrafusokkal le-vagy megdöntse ennek a bábkormánynak a hatalmát, "kivívva evvel saját szabadságát"!

Geri bátyám, ha a háttérhatalom alakította az államot, alakította benne a kormányt, ez a kormány alkotta meg a háttérhatalom hatalomgyakorlásához az összes törvényt, és jogszabályt, a háttérhatalom kívánságai szerint, és mert ez a politikai konglomerátum ezért illegitim, mert az ami, és működik ahogy, akkor ezt te, majd az ő saját jogszabályai segédletével megdöntöd ?

Hát pubi, nem volt egyszerű pár bővített mondatot kiköhögnöm, de azt hiszem sikerült.

Nem győzöm hangsúlyozni, rohadtul érdektelen Posta Imre személye, és tényleges, vagy vélt cselekedetei !!!!!!!!!!!!!

Geri Tibor logikai útvesztői az érdekesek, amihez nem jogásznak kell lenni, hanem nem hülyének, hogy egy gyakorlatilag világuralkodó háttérhatalmat majd jogi csűréssel le tud győzni, csak álljatok fel otthon, vagy a Hősök terén egy sámlira, és kívánjátok a franc se tudja mit, madj a jó Tibor megmondja ! És akkor mi lesz ?
Semmi !
De lehet szófosni hülyeségeket, halálosan komoly pofával, és jogi fejtegetésnek tűnő mondathalmazokat firkálni, orrba-szájba, minél kevesebben értik, annál jobb, és annál inkább igazam van, felkiáltással !

Újra, a fenti véleményem akkor is áll, ha Posta Imre nem is létezik !!!

A hülyeséget leírni lehetett volna Bivalyra is hivatkozni, mert ha nincs hivatkozási alap, a hülyeség "súlyos mondanivalójával együtt", csak hülyeség, de így, hogy néven van nevezve X, hát el lehet sütni, hogy "én Geri Tibor", nagyon nagy ember, komoly gondolkodó vagyok.

Andrea ha nem teszi fel, el sem olvasom, és ha Geri Tibor hívők nem írnának ide, azt sem tudnám, hogy Geri Tibor létezik.

Csak azért ide írtam, mert ez a címzett honlapja, a Geri honlapra ( meg sehová !) nem vagyok, leszek, regisztrálva. Itt sem vagyok "hívő" !!! Vagyok néha, és egyre inkább belefáradva a jogértő, jogmagyarázó félistenek mondat szecskáiba .

Szóval a jog fegyvere a legjobb egy nem jogállamban, a nem jogállammal szemben !?

A doktor mit mond, kedves Geri Tibor, és követői ?
Szoktak Önök, drága, egyetlen, legokosabb "Szabadságharcos Egylet" gondolkodni ? De tényleg ! Milyen jó ez az internet, valóban minden rajta van ! Meg az ellenkezője is ! Mint tudjuk a hülyeség demokratikus szabadság jog. Van aki él vele, van aki nem. Van aki visszaél vele. Van, aki meg úgy él, hogy amikor már megszületett, nem élt.

Értitek amit írtam ? Nem ? Én sem, de olyan jól hangzik, nem ?
961 #3 szabir
- 2019. June 17. 17:56:41
ki e az idegesh?D
''Pio atya álmodott!!!''

ez se tud kimaszni a nyugati v a felszigeti szuper-kulturabol ''ahol jolesik ha vegre jot mondanak rollunk''
1349 #4 Nagy Levente
- 2019. June 17. 21:58:59
A jog oldaláról történő megközelítést jól érzékelteti Bivaly, amit ha Geri Tibor visszaolvassa mit írt neki is meg kellene érteni. Többek között, azért is mert megemlíti Hammurápi (Hammu rabbi) nevét is, aki annak a jognak a "feltalálója", ami jelenleg is "hatályos" és már a Kárpát-medence területén kb. ezer éve csürik-csavarják, amivel most Tibor "operálni" akar. Én érzem a jó szándékát, sőt Gerryhez hasonlóan "drukkolok is neki", de az a rossz hírem, hogy nem fog menni (szerintem), legalább is nem elégséges! Azzal is egyetértek vele, hogy nem szabad szűkíteni a magyarságot, mert amikor a szabad társadalom legalsó de széles rétegét a parasztságot kitették a nemzetből pont ezzel a jogrendszerrel már a feudalizmusban, majd fizikailag is a világháborúkkal, Trianonnal, a kommunizmussal, ebből eredeztethető nemzetünk szinte mára végzetes leépülése. Tradícionális, nemzetüket őrző társadalmak mára alig maradtak esetleg Szíria és Irán, de őket is fenyegetik vagy már bombázzák. Talán az egyetlen alap, amire lehetne még építkezni a nemzet fennmaradása érdekében és hatékony válasz lehet ez ellen a zsidó jezsuita pusztítás ellen az az igazi (nem valami jezsuita), amennyire csak lehet vérszerinti (rokoni) társadalmi megszerveződés a: TESTVÉRISÉG! Mert ez volt rég a mára szinte teljesen lerombolt, levitézlett Magyar Nemzetünk alapja! Ha ezt meg tudja újra tenni ez a "sírba küldött nemzet" "feltámad", ha nem talán örökre "meghal"!
4 #5 Posta Imre
- 2019. June 18. 19:17:35
Gerry, úgy látom Éva is "berágott"...nem csak te...


Kedves Tibor!

Mi történt, miután szinte már mindenkit, aki a) az általad hirdetettől eltérő jogi alapra való hivatkozással szeretné megoldani a helyzetet, vagy B) nem csak a Facebookon szájkaratézik, hanem próbál tenni is valamit, vagy c) megpróbálja egységbe kovácsolni a nemzeti oldali szekértáborokat, vagy d) olyat mond, vagy le merészel írni bármit is, ami nem az AM-ről és rólad szól, vagy e) fekete zoknit hord, megvádoltál azzal, hogy ügynök, és kifogytál az ellenségjelöltekből, most már odáig süllyedtél, hogy azokat az embereket – így többek között engem is - gyalázod, persze szokásod szerint bármiféle bizonyíték nélkül, akik anno melléd álltak, segítettek neked, csak elegük lett abból, hogy eszed ágában sincs bárkivel is együttműködni, kompromisszumra jutni vagy bármit is csinálni, hanem veszett kutyaként rátámadsz mindenkire, aki – veled ellentétben - nekiáll szervezni az embereket és megpróbál tenni is valamit?
Gondoltál már arra, hogy mi lenne, ha mindazok, akiket az elmúlt 8 évben alaptalanul megvádoltál azzal, hogy ügynökök, beperelnének téged - akár a regnáló hatalom bíróságán, akár egy, a nemzeti oldali csoportosulások által felállítandó becsületbíróságon - és nyilvános bocsánatkérést, valamint kártérítést és/vagy sérelemdíjat követelnének tőled, ha nem tudnád bizonyítani az állításaidat? Tekintve, hogy az elmúlt 8 évben átlagosan számolva naponta minimum 1 embert meggyanúsítottál és „leügynököztél” a széles nyilvánosság előtt, a legcsekélyebb bizonyíték szolgáltatása nélkül (ez testvérek között is minimum 2.920 fő), az életed hátralévő részét bírósági tárgyalásokra való járással, nyilvános bocsánatkérések közzétételével és a kártérítésrevaló/sérelemdíjravaló előteremtésével tölthetnéd.
Utoljára szólok, hogy hagyd abba ezt a permanens, paranoid vádaskodást és bomlasztást, mert ha még egyszer meglátom vagy meghallom, hogy anélkül gyanúsítasz meg valakit, hogy bármilyen bizonyítékkal is alátámasztanád az állításodat, esküszöm, hogy – bár már 1,5 éve hanyagolom a Facebookot – félre fogom tenni azt a maradék tiszteletmorzsát is, amit az alkotmányjog-történeti munkásságodért érzek irántad, és létre fogom hozni az „Akiket Geri Tibor alaptalanul meggyanúsított, hogy ügynökök” című Facebook-oldalt, hogy elkezdjem ott toborozni azoknak a leendő felpereseknek a tömegét, akiknek a becsületébe gázoltál és akiket mélyen megsértettél.
Amúgy meg, ha valami problémád van velem, miért nem hívsz fel? Ismered a telefonszámom. És miért a biztonságos Angliából, a fotelből osztod az észt? Ha olyan nagy hazafi vagy, miért nem jössz haza? Ha olyan bátor és egyenes katonaember vagy, miért nem vagy hajlandó leülni egy asztalhoz, egy kamera elé mindazokkal, akiket kritizálsz és gyanúsítgatsz? Már többször felajánlották neked a lehetőséget, miért nem élsz vele?
AMI AZ ÁLTALAD HIRDETETTEKET MINT KIZÁRÓLAGOS IGAZSÁGOT ILLETI, FELHÍVOM SZÍVES FIGYELMED ARRA, HOGY AZ ALAPTÖRVÉNY NEM CSAK A KÖZTÁRSASÁGI JOG, HANEM MINDENFAJTA JOGREND: A NEMZETKÖZI JOG, AZ I. ISTVÁN ÁLTAL LÉTREHOZOTT, A SZENTKORONA-TANKÉNT FÉMJELZETT ÁLLAMELMÉLETET A GYAKORLATBA RÉSZBEN ÁTÜLTETŐ MAGYAR KIRÁLYSÁG JOGA, A SZENTKORONA-ESZME FORMÁJÁBAN ÖSSZEGZETT, ŐSI HUN-SZKÍTA-MAGYAR TÖRZSI SZOKÁSJOG, VALAMINT A HATALOM BÁRMIKORI BIRTOKOSAI ÁLTAL ALKOTOTT JOGREND FELETT ÁLLÓ, ÖRÖK ÉS EGYETEMES MAGASABB RENDŰ JOG, A TERMÉSZETJOG ÉRTELMÉBEN IS ÉRVÉNYTELEN, ÉS HA JOBBAN MEGKAPARGATJUK, EZ A MAGYAR ÁLLAM SEMMILYEN JOGREND ÉRTELMÉBEN NEM LÉTEZIK. VAGYIS TÖKMINDEGY, HOGY KI, MIRE HIVATKOZIK, MINDENKINEK IGAZA VAN, NEM CSAK NEKED!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
EZT PRÓBÁLOM MAGYARÁZNI ÉVEK ÓTA, és azt, hogy mivel a 0 pontba kell visszatérni, mert elmebeteg és közveszélyes az egész rendszer, és mert alkotmányozni kell, és mivel valójában minden szekértábor ugyanazt akarja, ugyanoda tart, csak máshonnan indul, ezért az értelmetlen veszekedések és viták helyett INKÁBB EGYÜTT KÉNE MŰKÖDNI EGYMÁSSAL.
Mivel azonban a nemzeti oldali szekértáborok élén álló, jogi végzettséggel általában nem rendelkező, a kvantumfizikát és a kvantumos szuperpozíciót (nem vagy-vagy, hanem is-is) hírből sem ismerő úriemberek legtöbbje – tisztelet a kivételnek - nem hajlandó sem meghallgatni a másikat, sem elolvasni bármit is, amit nem ő maga írt le, hanem, mint egy megakadt lemezjátszó, folyton csak ugyanazt mondja, akkor is, ha 10-20 év alatt sem volt képes megfelelő társadalmi támogatottságot elérni egyedül, és közben azt képzeli, hogy csak az az egyetlen és igaz spanyolviasz, amit ő fedezett fel, ezért NEM KELLENEK IDE ÜGYNÖKÖK, EZ A FAJTA, SAJNOS ÁLTALÁNOSAN JELLEMZŐ BEKÉPZELTSÉG, AGRESSZIVITÁS, REALITÁSÉRZÉK-HIÁNY ÉS OSTOBA KOMPROMISSZUMKÉPTELENSÉG, AMELYNEK TE EGYENESEN AZ ÉLŐ SZOBRA VAGY, TÁLCÁN ÉS INGYEN SZÁLLÍTJA A HATALOMNAK AZ ÁLTALA KÍVÁNT EREDMÉNYT, VAGYIS A MEGOSZTOTTSÁGOT.
Tájékoztatlak, hogy fölöslegesen fogsz itt vagy máshol írogatni nekem, mert nem fogok felülni a provokációdnak, én nem fogok válaszolni neked. Igaza volt a régi AE-tagoknak, semmi értelme veled szóba állni és vitatkozni, mert nem hallgatsz meg senkit, és – amint azt az elmúlt években mindenki megtapasztalhatta, aki melléd állt – a Facebookon és a Youtube-on való okoskodáson és gyalázkodáson kívül eszed ágában sincs tenni bármit is, sőt, te magad állítasz le és marsz el mindenkit, aki belekezd valamibe. Szóval bocs, de nem leszek az édes néne, akivel Mikes Kelemen módjára élethosszig tartó levelezésbe bonyolódhatsz, van jobb dolgom is.
Azért írtam, hogy figyelmeztesselek, hogy nagyon sokaknak tele van már a hócipője az örökös, nemtelen gyanúsítgatásaiddal, és mivel már szinte alig akad olyan ember, akire nem mondtad volna rá, hogy a háttérhatalom ügynöke, ezért ha tovább folytatod az alaptalan vádaskodást, gondoskodni fogok róla, hogy így vagy úgy, de visszamenőleg is viselned kelljen a felelősséget mindazért, amit e téren az elmúlt években műveltél. Gratulálok, büszke lehetsz magadra: a gyanúsítgatásokkal véghezvitt, mindenkire kiterjedő, általános bizalmatlanságkeltésed, valamint az az agresszív, „hanemérteszmindenbenvelemegyetmindjártleordítomafejedetbiztosügynökvagy”-hangnem, amelyet meghonosítottál az AE-ben és az AM-ben nagyban hozzájárult ahhoz, hogy a köztársaságijog-pártiak és a szentkoronások soha ne tudjanak egy platformra helyezkedni, hanem szépen külön-külön felmorzsolódjanak. Minden jót és a jövőben kellemes szómegválogatást kívánok!

Üdvözlettel: Dr. Gyarmati Éva
238 #6 bivaly
- 2019. June 19. 04:43:24
Kicsit is elgondolkodva a fenti sorokon !!!

Dr. Gyarmati Éva pontról pontra leírja Geri Tibor áldásos tevékenységét. Ennek a levélnek logikai felboncolása még arra is enged(het) következtetni, hogy Geri Tibor az élő példa, hogy szinte semmi nem az, mint aminek látszik, vagy láttatják, és tevékenysége kizárólagos negatív hatásai felvetik a kérdést, ( ezek után talán nem alaptalanul ), hogy "Tibike aranyos", csak nem meg vagy bízva ??? Befíröltek bogárkám, vagy csak szimplán hulladék vagy ? A fagyi vissza nyal "jogtudós, mélymagyar, katona, és hazafi" !

Semmi udvariasság Geri úr, azt leadtam a ruhatárban !
684 #7 atacama
- 2019. June 19. 06:55:52
ez a jó mikor pörög a tánc, forgatják a népet,
pörög a szoknya,recseg az ülep a lényeg tartson a bódulat ne lebegjen a fátyol...hajrá!!!!!
99 #8 MORMOTA1968
- 2019. June 19. 08:34:02
Az a szép ebben az egészben, hogy otthont adsz egy idetévelygett népségnek és most tök mindegy kikről lészen szó, azoknak pedig első dolguk kisajátítani, elvenni mindent a vendéglátóiktól! Mintha befogadnál valakit a házadba, aki néhány nap után jogot érezne arra, hogy a befogadója megkérdezése és engedélye nélkül más idegeneket is befogadjon! A legnagyobb ostobaság válogatás nélkül megadni az állampolgárságot bárkinek! Főleg egy köztudottan veszélyes népségnek. Oszt utána vakarózunk, mikor már késő! Már csak "ERŐSZAKKAL" eltávolítható a vendég, akit jóhiszeműen befogadtunk a házunkba, hazánkba! A jogszabályokat, törvényeket el lehet felejteni! Egy ilyen esetben már fabatkát sem érnek! Főleg, ha ők hozták ezeket! A patkány csak az "ERŐSZAKBÓL" ért! Hogy gyengék vagyunk hozzá, hogy erővel tegyük ki a szűrét? Csak elhatározás és erős akarat kérdése az egész! Hogy mennyi esélyünk van így lenyomva ledobni magunkról a minket taposó idegen lábakat? Pont annyi, mint az eső után lenyomódott fűnek, ami valahogy a fény felé törekedve újra ki tud egyenesedni! Valahol mélyen, vagy nem is oly mélyen ott van még bennünk eltemetve, feltámadásra várva a szabadság utáni vágy! Kinek van igaza a harcban? Annak, aki látszólag elveszítette hazája földjét, vagy a befogadott bitorlóknak? Nem hiszem, hogy valaha is történelmünk során szöszöltek volna ennyit felmenőink a kérdésen, hogy hogyan lehet lerázni egy ránk települt idegen csürhe hatalmát! Persze akkor még több volt a magyar és az ember! Imrével csak egyetérteni lehet, mikor elmondja a Fóti előadásában is, hogy úgy kell élni az életünket, ahogy azt egy szamuráj tette! Tudva, hogy bármelyik nap lehet az utolsó is! Amíg ennyire ragaszkodunk az életünkhöz, legyen bármilyen szar is, nem lesz változás! Senki sem akarja elsőként összevérezni a kezét! Mert ugye a karma? Vajh őseink, felmenőink mit gondoltak erről? Nekik aztán volt részük harcban bőven, nagyjából erről szól egész eddigi történelmünk! Mi meg vértelen harctól várjuk a megváltást! Úgy is fogjuk végezni, mint Jézuska! Keresztre feszítve! Békés úton "SOHASEM" oldódtak még meg ilyesfajta problémák, de ugye a kereszt-lénység megtette amire ki lett találva, birkásította a farkast! Imre említette, hogy az animációs mesék nem is igazán a gyerekeknek szólnak, hisz ott van bennük az igazság, az üzenetek tömkelege, csak észre kell venni! Ahogy a magyar népmesék tanításaiban is! Ahányszor elnyomok egy szúnyogot, lecsapok egy kellemetlenkedő legyet, mindig hozzá teszem gondolatban vagy épp hangosan: de jó lenne, ha ilyen egyszerű lenne agyoncsapni, elnyomni a zs-t is! Csak hát sajna az nem olyan egyszerű, mert túl sok a humánus állatbarát, még ha élősködő, kártékony rovarokról vagy másféle vérszívókról, folyton zümmögőkről legyen is szó! A zs bármeddig képes elhülyíteni a népet! A nép pedig már csak két dologból ért! Az erőszakból és a jólét ígéretéből! Ha utóbbit biztosítani tudod neki, el fog fordulni a parazitáktól! Most találtak egy hun aranyérmét valami ásatáson. Állítólag abban az időben annyit ért, mint ma egy köteg húszezres. Most meddig tartana szerezni valahonnét színtiszta aranyat és beolvasztani valamennyit valamilyen más fémbe, mondjuk rézbe és ebből az ötvözetből veretni fizetőeszközt? Az emberek gondolkozásán változtatni rövid időn belül nem lehet, az arany tartalmú fizetőeszközt viszont mindenki szívesen használná, még állambácsi sem kellene mögé állítólagos biztosítékként, hogy törvényes legyen a dolog. Ha mondjuk 10 ezer forintban határoznánk meg egy gramm színarany árát és ebből az 1 gramm aranyból csak 0,1%-ék kerülne minden érmébe, az is már ezer forint jelképes értéket jelentene arany tartalmú forintban. És ezzel "BÁRKI" szívesen fizetne és elfogadná csereeszközként. Máris lenne valami a kezünkben, ami jólétet biztosíthatna mindenki számára! Persze a valódi érték továbbra is maga az áru és hasznos szolgáltatások lennének, de míg ezt mindenki megértené? Csak jóléttel, "HAZAFIASSÁG HANGOZTATÁSÁVAL MÁR NEM" vagy "ERŐSZAKKAL" lehet észhez téríteni a népet! Mert igen csak vegyes a társaság! Vagy "HARCCAL" az ellenségeink ellen! Melyik legyen a jó megoldás? Az idő fogy! Dönteni kellene már, erre vagy arra? Vértelen szabadságharc! Röhej! :D A zs legfőbb fegyvere, Istene a pénz hatalma! Miért nem fordítjuk ellene? s_hee
396 #9 Kujak
- 2019. June 19. 09:26:25
Bármilyen változtatáshoz tömeg kell!
Ezt nem látom GT mögött sem........

Az Öregisten áldja meg ezt a Tibit!
s_beszel
2 #10 gerry
- 2019. June 19. 11:33:52
Kujak - pontosan errõl van szó.
Tibor meg van gyõzõdve arról, hogy mi - itt - véresszájú gyilkosokká próbáljuk a minket olvasókat fellázítani.

Arra lennék kiváncsi, ha belekezdene az általa jónak tartott út gyakorlati megvalósításába akkor mennyi idõ alatt hallgattatnák el.
Megmondom: Tibor bármit is csinálna - ÉRDEMBEN NEM IS REAGÁLNÁNAK RÁ! - Ez tartana egészen addig ameddig ki nem borulna teljesen. A forgatókönyv nem új: Idõpont kitüzése, meghallgatás, elnapolás, következõ idõpont kijelölése, csatolja ezt-azt-amazt, ..... ugy három-négy év múlva itélet - persze nem jogerör, fellebbezés, ... ismétlés, jogosultság hiánya miatt a fellebbviteli Biróság, új tények hiányában lezárva - cirka 5-6 év, új tények bizonyítékok beszerzése, kedves és bátorító mosollyan a 140kg-nyi papírok gyüjteményét visszaadják neki... és ahogy most látom; idegileg ki van merülve, az önkontrollja csekély, a vérnyomása és egy-két (korral járó) problémája a nyakában liheg, azt hiszi (képzeli), hogy senki nem érti meg mit akar... Körbe jár és napról napra elkeseredettebben nézi ahogy szeretett világa a pusztulás felé halad...

Egy ERõ (Ez esetben a mindenkori hatalmat gyakorló Kormány ereje, ami bármely - rendelkezésére álló végrehajtó csoportot irányítani képes és pontosan a jog szegítségével kötelezni is tudja a kiadott utásítások végrehajtására) olyan szinten áll amit egyetlen fecske sem képes kérdörevonni de ha mégis megpróbálja - akkor sem az õ akarata fog érvényesülni, hanem kap egy megoldást - amit vagy elfogadhatónak tart, vagy visszautasít. Ez utóbbi viszont következménnyel jár: Ha nem tud egyezkedni, akkor mi is következik? Az erõszakos megoldás - abban viszont az fog nyerni amelyik erõfölényben van. Ezért van az, hogy Tibor "megoldása" már akkor elbukott amikor elõször hitte azt, hogy gyõzhet.
Erõ ellen csak erõ demonstrálása lehet visszatartó erejü.
Ez nem azt jelenti, hogy lerohanjuk az Országházat az Aliexpressen keresztül megrendelt Machete-kkel és minden öltönyös manust négyfelé akarunk vágni és kiszögezni a várfalakra, esetleg még kerékbe törjük a darabokat végül a piromániások kedvéért máglyán is elégetjük, a szimpatizánsokat meg falhoz állítva lecsúzlizunk.... Nem.
Ez annyit jelent, ha a központi erõ ellen a nép, tömeg, emberiség (ott ahol él) képes demonstrálni az erejét (õszintén - napjainkban elég hihetetlen elképzelésnek tünik - de ki tudja?) akkor az erõegyensúly látványa (felismerése) talán rákényszerítõ erõvel bír a hatalommal szemben, a lázadó tömeg meg ráérez, elérkezett az idõ, hogy végre megint EMBER-nek gondolhassa magát, miközben remeg a lába és attól fél, nehogy félelmében összeszarja magát a tömeg közepén.
Ha valaki ezt nem fogja fel akkor tényleg rohanjon fejjel a falnak. Az emberiség történelmében mindig megjelentek a mártírok. Néhányra emlékszik a történelem.
De többnyire nem érdeke a hatalmi rétegnek az, hogy új mártír (szent) szülessen... Ezért vagy nevetségessé teszik, esetleg ellehetetlenítik, talán csak baleset éri - ami nem köthetõ a problémához.
Ki tudna engem felvilágosítani, hogy hívták valamelyik - önmagát benzinnel lelocsoló és felgyújtó "mártírhalált" halt személyt? Szerintetek bármilyen ok hitelesíteni képes az öngyilkosságát? Egy végsõkig elkeseredett ember megtesz olyan dolgokat ami egészséges gondolkodásnál elképzelhetetlen.
Tibor - mártír? Tibor csak hõzöng? Tibornak lázad a lelkiismerete? Tibor el van keseredve - ahogy sokan mások. Tibor nem akar meghalni. Ahogy mi sem.
Imre és még sok százezer ember, el van keseredve, mert évtizedek óta azt látja, hogy értelmetlenné vált az élete, kisemmizik, megalázzák, hiteltelenítik és nem ezt érdemli.
Az is lehet, hogy milliók? Szerintem igen. Az is lehet, hogy több milliárd ember érzi az napjainkban, ugyanezt?
Tibor is ezt véli és tenni akar ellene. Dícsérendõ dolog. Az viszont már nem, hogy valójában - talán tudatlanul - öngyilkosságot akar elkövetni. Jó lenne, ha elképzelné a következõket: Vonatsín, jön az express, odaáll elé és meg akarja állítani.
(Nem igazán szeretem a horrorjeleneteket, arról nem is beszélve, hogy a vonat vezetõje észre sem veszi, hogy valaki ott áll/t/ a síneken.)
Ugyanez a vonatvezetõ - mert remélhetõleg néha csak kikukkant az elsõ ablakon, azt látja, hogy valamekkora sötét tömeg került a sínekre - be fogja húzni azonnal(!) a kéziféket. Kis szerencsével meg is tud állni az összegyült tömeg elõtt.
DE - Tibor - fogadd el, hogy senki nem azért áll ott, hogy érdeklõdve kivárja ameddig fékezés nélkül belehajt a Szerelvény. Hihetõ? Akkor mi is a célja az erõ ellen erõvel fellépésnek? Nem a tömeges öngyilkosság! Csupán az egyes - talán tétova, de nem gyáva személyek egymást megerõsítõ és a társak erejétõl megerõsített közös akarat biztonsága érdekében.

Valahol - ettöl a ponttól - reménykedhet egy nép, alakulhat vissza egy évtizedek alatt lerongyolódott tömeg... Nemzetté.

Van-e erre esély? Na erre jó a hit; erõt adhat, összefogást generálhat, bíztat és elfogadtat.

Tibor - egyedül döntve örökké magányos maradsz. Persze az is egy állapot.

Hozzaszolas küldése

Hozzaszolas küldéséhez be kell jelentkezni.

Értékelés

Csak regisztralt tagok Értékelhetnek.

Kérjük jelentkezz be vagy regisztr?lj.

Még nem értékelték
Generalasi idö: 0.08 masodperc
314,384 egyedi latogato