Bejelentkezés

Felhasznalonév

Jelszo



Még nem regisztraltal?
Regisztracio

Elfelejtetted jelszavad?
Uj jelszo kérése

Közlemény (nem csak) a Rendszerépítő Kerekasztal érintettjei számára

GondolatokKedves és kevésbé kedves ismerőim és ismerőseim, ismeretlenek. A nemrégiben Szobon megtartott és sikeresnek mondható Rendszerépítő Kerekasztal első találkozóját követő események a rendezvény szervezői és önkéntes és magát ideiglenesnek kijelentő szervezői és abban többé-kevésbé részt vállaló néhány ismertebb és kevésbé ismert, de elhivatottságot mutató személyei között bizalmi válság ütötte fel fejét. Erre számítani lehetett, ám egyelőre megoldani nem sikerült a felmerülő személyi ellentéteket. A szervezésben és előkészületekben oroszlán részt vállaló Juhász Zoltán jelenleg egyedüli önjelölt indulója az általa vezetett honlapokra regisztrált tagokkal történő későbbi "felemelkedésnek". A már nem működő Tudatos Társadalom kapott új szárnyra RÉKA név alatt, melynek egyedüli "gondnoka" jelen helyzetben személye. Amint azt megtudtam, nevem, habitusom és az általam képviselt irányvonal a kezdetektől fogva arra "kellett" és lett "felhasználva", hogy a kifulladt TT új erőre kapjon. Minden jel arra mutat, hogy egyéni ambíciók motiválta ám nem egyedi esetről van szó, mely nagyon hamar megnyilvánult, tán még idejében. Ezzel nem tudok azonosulni, ám sem megbántottság, sem düh nem ül rajtam. A helyzet rámutatott arra, hogy vannak köztünk komoly és felelősen gondolkodó, közösségben létezni vágyó és képes nők és férfiak, akik - bár lehet, hogy más szavakkal, hangsúllyal beszélnek - túlhaladták már a megmérettetésnek ezt a szintjét. Nem haragszom Zolira. Hozta a formáját. Hasznos és eredményes munkát végzett és végez. Tudom, hogy a közleményem után beindulnak a "találgatások" és nem egészen kellemes megjegyzések. Ez van. A "kerekasztal" azon formában, ahogy Juhász Zoltánnal az mehetett volna, lénygében megbukott. Ami viszont erőre kapott, az a személyes érdekek feletti ügy egyetemes szemléletét képviselők szelleme. Ezt sikernek könyvelem el és nem csinálok tragédiát a sajnos teljesen hétköznapi jelenségből. Nem érzem magam "átverve és kihasználva". Mivel jelzem számotokra, hogy adatbázisotokat nem én kezelem és a RÉKA-TT-hez semmilyen közöm nem is lehet, így kérlek benneteket, döntsetek belátásotok szerint. Vagyok, aki voltam és több olyan kiváló (most még úgy tűnik) emberrel kerültem közelebbi kapcsolatba, akivel a folyamatokban való részvétel nélkül nem kerülhettünk volna szorosabb kapcsolatba. "Sajnálom", hogy a forgatókönyv az eddig jól bevált "megosztás" felé tolódónak tűnik, ugyanakkor örülök neki, hogy gyorsan kiderültek igen komoly hiányosságok, melyeket tán még kellő időben lehet orvosolni. A magunk módján és lehet nevet sem adva a jelenségnek folytatjuk azokkal a munkát, akik megértik ezt és aktív, vagy passzív módon, tudatosan, vagy ösztönösen részesei, elhívatottjai az ügynek. Az élet megy tovább!

Posta Imre

Hozzaszolasok

4 #210 Posta Imre
- 2019. September 08. 09:38:33
Nem akarlak kizökkenteni benneteket, mert olyan jól belekanyartatok. Enid nálad van a seprűnyél és a pöttyös keszke-nő! Gyerekek értsétek meg, hogy megdőlt minden eddigi "modell". Még egyszer nem lehet eljátszani a klisséket. Most más jön. Lélek, vagy semmi. Ebben nincs se "szakrális" se egyéb. Vagy győz a lelkiismeret, vagy vége a játéknak. Ennek vannak átmeneti fázisai, eszközei. A politika lényegében megszűnt.
1713 #211 bz
- 2019. September 08. 09:39:58
anzsi a macska hala

"Irigylem azt a végtelen egyszerűséget, amivel érvelsz."

Az egyszerűt a kazárok csomagolják bonyolultságba, hogy minél kevesebben értsék. Én pedig ezt visszaegyszerűsítem, mert azt akarom hogy mindenki értse mit burkol ködbe a kazárság.

"A kazározás egy igazi svájci bicska a kezedben."

Sok magyar számára rengeteg érthetetlen és logikátlan dolog van, ami megnyomorítja életét és amit nem lát át, mert a kazárság ködbe burkolta. Én csupán feltárom az átláthatatlan, de valós ok-, okozati összefüggéseket, amelyeket a kazárság elhallgat. A kazárok folytonos emlegetése nélkül nehezebb volna a kazárok aljasságait részletezni.
1713 #212 bz
- 2019. September 08. 09:54:53
stormhu

"Most akkor ki is jött ide megosztani?"

(stormhu #134 Egyszer csak azon kapja magát a társaság hogy meg van osztva.)

Honnan tudjam? Én momentán nem vagyok megosztva. Te meg vagy osztva?
6 #213 anzsi a macska hala
- 2019. September 08. 09:59:55
bz!
A szavak ideje már rég lejárt. A tettek ideje pedig most jön el, mindenki szabadon eldöntheti hová tartozik.
1713 #214 bz
- 2019. September 08. 10:03:08
anzsi a macska hala

"most jön el, mindenki szabadon eldöntheti hová tartozik."

Egyetértek. Ideje hogy elváljon a szar a májtól.
A magyaroknak sarokba kell szorítani a kazárokat, mégpedig mindenki a maga közvetlen környezetében. Rövid idő alatt minden magyar megtanulja felismerni és kiismerni a kazárok hazugságait, -trükkjeit, -viselt dolgait és megkülönböztetni magát a kazárságot a magyaroktól. Ez elengedhetetlen, mivel a kazárság ki- és megismerése nélkül, nem tudjuk hosszú távon lerázni őket.

Hamar bele lehet jönni. Kis elszántság kell és bele kell vágni. Egy idő után roppant könnyen megy és kiderül mennyire visszataszító a kazárság, mint létforma.
99 #215 MORMOTA1968
- 2019. September 08. 10:12:24
Úgy látom egy valamiről mindenki megfeledkezett! Hogy nem az első és második világháború korában vagyunk! Azóta kicsit mások lettek a fegyverek és harci járművek, eszközök, bombák, rakéták! Ma már felfegyverzett dronokról mérnek csapást sok ezer kilométerről! Akkoriban még nem létezett HAARP, műholdakra szerelt sugárfegyverek, skalár fegyverek, urán lövedékek, stb...stb...Se harci robotok.A vegyi, biológiai fegyverekről már ne is beszéljünk! Ha már úgy is mindegy lenne nekik, szerintetek nem vetnének be már bármit ellenünk?

Ahhoz, hogy csapást mérjenek egy kiszemelt célpontra, ide se kell jönniük! Saját hazájuk területéről, anya és hadi hajóikról, tengeralattjáróikról is támadást intézhetnének bármilyen célpont ellen! És fogalmunk sem lehet róla, mi minden lehet még a tarsolyukban, miféle fegyvereket fejleszthettek még ki, szárazföldi és légi járműveket, amikről még nem is tudhatunk!

Ma már mennyiből tart egész tömegeket egyszerre elpusztítani? Mi lenne, ha sikerülne likvidálnunk a kormányt, egy az egyben? Tényleg ők kormányoznak? Bármikor beáldozhatók! Sima csicskák, bábok! Nem hiszem, hogy bármiféle elképzelésünk is lehet arról, hogy mi vár ránk!

Jelen helyzetünkben beválna a gerilla taktika? Sok helyen egyszerre? Hogy meg legyen osztva az ellenség ereje! Ki egyáltalán az ellenség? Már ha itt mindenki kazárrá avanzsált? Most akkor kezdjük el legyilkolni mindazokat, akikről tudható, hogy párt szimpatizánsok?
Vagy olyan vallási fanatikusok, akik a zsidót ténylegesen kiválasztott népként istenítik? Van belőlük elég! Nagy az Isten állatkertje! Felkészülni éveken át? Nincsenek már éveink! Csak egyet tehetnénk! Tudatni az oroszokkal, hogy mi velük vagyunk és nem ellenük! Valahogyan! De persze ettől még támadni fogják hazánk területét is, mert nem tehetnek mást, ha az ellenséges erőket akarják majd pusztítani. A célpontok már ki vannak jelölve? Minden bizonnyal! Persze, ha az oroszok mögött meg egy másik zsidó háttérhatalom áll, akkor? Mert hogy ezek egymás ellen harcoltatnak mindenféle népeket, saját érdekeik elérése és védelme érdekében!

Mi történt, történik Szíriában? Totális káosz, alig átlátható határvonalak, hogy akkor most ki kivel van és ki kit lő és bombáz! Elképzelésünk sem lehet arról, hogy milyen borzalmak várhatnak ránk! Ez nem egy nagy ország, sok helyre nem lehet bújni! Az oroszok tudják, tudhatják, hogy az ő általuk épített atomsilók már most töltve vannak, ezúttal izraeli atomrakétákkal! Nem én mondom, Imre mondta! Ott ahol NATO bázisok vannak, nem lennék a helyükben az ott élőknek. Vagy bármelyik hely, ahol tudható, hogy ellenséges erők állomásoznak!

Mi hál az égnek egy ba@ott nagy krematórium 30 km-es körzetén belül vagyunk, szóval, ha bárki is telibe találja, nem lesz gondja senkinek sem az eltemetésünkre! De ez esetben pár százezer évig a Kárpát-medencében élet nem lesz! Ha innét indítanak Oroszország ellen atomrakétákat és azt sikerül még a levegőben megsemmisíteni, ahová lepottyannak a beélesített atomfejek, hát nem tudom! Állítólag ha jól eltalálják, nem robbannak fel a robbanófejek is!

BZ még mindig nem beszélt arról, hogyan is képzeli el a "NAGY MAGYAR SZABADSÁGHARCOT!" Hogyan veszi rá, miféle módszerekkel a magyarokat, akik zöme úgyis kazár "szerinte" hogy kövessék őt tűzön-vizen át? Egy bealtatott népet? Nem sok idő lenne rá kiválogatni egy egész országnyi népességet, hogy ki a magyar, ki a kazár!

Igazán jó korba születtem, örülök neki nagyon! KÁOSZ-országba! s_ohno s_franc
43 #216 stormhu
- 2019. September 08. 10:21:53
anzsi a macska hala csak gyanítod?

Enid teljesen igazad van, mindt írtam is korábban részemről ennyi, pont.....csak hát állandóan kihozza belőlem.....Amúgy meg ő maga a "konc". Nah....de ezzel magam részéről tényleg le van zárva.
1713 #217 bz
- 2019. September 08. 10:24:24
MORMOTA1968

Nekem a magyarokat kell összefognom. Isten látja ha ez megvan. Utána nincs más hátra, mint megkérnem Istent, hogy űzze el az ellenségeinket. Ő egyenként tudja ki ellenségünk és ki nem. Az ellenségeink mindannyian, nem múló kényszert fognak érezni a távozásra és addig nem múlik, amíg el nem mennek. Nem lehet előle elbújni, kibújni, kimagyarázni, csellel megúszni.... Isten így magyarázta nekem.
1713 #218 bz
- 2019. September 08. 10:28:10
MORMOTA1968

"Igazán jó korba születtem, örülök neki nagyon! KÁOSZ-országba!"

Kazárok terjesztik azt a butaságot, hogy kazárság nélkül univerzum szerte káosz volna. Ám magad is tudod, hogy ez egy közhelyes kazár hazugság. Nyilván azért terjeszted, mert egy hithű kazár ezzel bizonyítja lojalitását a táplálkozási láncban felette álló kazároknak.
2 #219 gerry
- 2019. September 08. 10:32:12
Gyerekek - itt a kezdetek óta egy embernek van döntési joga. Ha nekem valaki nem tetszett, privátban megírtam Imrének (ugyanígy én is sok levelet kaptam az évek során).
Lassan csak kiderül, hogy a megérzésem ült amikor nekimentem Én Claudius (bz), Claudius (bz) az Istenennek. Nem örülök neki, de ennyi mellette kiálló hozzászólás után nem szeretnék én lenni a rosszfiú.
:D - így is kávéháznak nézem az oldalt ahol mindig csak a vicces gyereket látják bennem. Ami igaz az igaz, az én fejem lágya valószínüleg még nem forrt be egészen, de legalább az idõnként felhalmozódó nyomásnak van hol kimennie. Egyeseknél ez csak gyülik és gyülik ... aztán egyszer csak nem látjuk többet.

Enid - a "politikusok" azok a személyek akikre a tömegnek szüksége van. Régen ezek hadvezérekbõl, Királyokból és azok környezetébõl kerültek ki és a zIstenadta nép az õ szavukat hitte el, azok meg harcba, halálba küldték õket - amibõl rengeteg hõsi halott született akiket aztán a nép nemzeti hõsként imádhatott és (persze csak lélekben) azonnal nyomdokaikba akart lépni. Akik nem akartak hõsként meghalni azok egy része önként csatlakozott a hatalomhoz (ez ma is így van), a másik részét pedig vagy szolgának nevelték át vagy ha tulságosan nagy zürzavart okozott az "ország népének békét kívánó hatalmasaival" szembeszálva azokat szisztematikusan elintézték (börtönbe zárták, kényszermunkára fogták, vagy mint lázadót felakasztották).
"Az a világ" - látszólag - elmúlt, a mai lokális (illetve már az egész világra kiterjedt) politikát nem hadvezérek hanem egymás között szétoszva és persze a háttérhatalomtól (hogy ezek a Kazárok hova nem jutottak be napjainkra) V-I.P. Personná avanzsált megalkuvó, mocsoklelkü idióták rendezik.
A média természetesen emberfeletti tulajdonságokkal ruházza fel ezeket a tiszavirágéletü, hatalommániássá deformálódó szerencsétleneket, az a néhány politikai pályára lépö egszeri gondolkodással bíró tisztességes "újszülött" amelyik azt képzeli, hogy azok közé kerülve meg fogja változtatni a világtörténelmet, rövidesen arra jön rá, hogy a világtörténelem nagyon jól megvan nélküle is, viszont ha roppant gyorsan õ maga nem változik meg akkor neki sincs helye a tetõn. A bukás pedig fáj...

Szóval Enid - a "politika" egy szervezet, kiválogatott emberekbõl (értsd: úgy néznek ki) müködtetett hatalmi csoport "nem királyság, hanem államforma, s mint piramis rendszerü, a saját szintjétöl lefelé összhatalommal bíró politikai vezetés, parancsvégrehajtó és azt végrehajtandó óvodások gyülekezete.
Persze néhányuk itt is Istenként akar porondra lépni amit a nép szellemileg legyengült része azonnal ovációval ünnepel akiknek nem jutott az asztalról lepottyantott husikából azok morognak, azok pedig akik kicsit távolabbról átfogóbb képet látnak a hányingerükkel küszködnek.
Kárpátkanyarnak abban adok igazat, hogy a megoldás nem a Magyarok lázadása kell legyen, mert abba minden magyar belepusztul. Ha a világpolitikát nem lehet annyira oldalbalökni, hogy az térdre kényszerüljön és a világ öngyilkosjelöltjei levághassák a fejét (az összeset és egyszerre) akkor igencsak kevés az esély -egy napon- egy szabad világra ébredni... Ha sikerül(ne), akkor újra kiérdemelne az emberiség egy olyasféle euforikus (emlékezzetek: 1945 után a "Soha többé háborút" ) világ, haza, földi menyország stb újjáépítésére, ahol az emberbe vetett HIT megint erõre kaphatna. De ugye ez - ahogy írom is feltételes módban, bizonyos feltételekhez van kötve.
Készen vannak a lehetsöges "feltételek"? Megoldások, szervezés, erõgyüjtés.... szerintetek?

Egy módon; Erõvel lehet és kell erõ ellen szembeszálni. Az meg a háború. Sajnos ez a spanyolviasz most az ellen kezeiben gyúródik, nekünk magyaroknak szinte semmink nincs. Reménykedhetünk abban, hogy a nagyvilágban van még néhány olyan pont, ahol kiseperhetik a hódítóinkat és akkor megtörténhet az amit most csak csodaként tudok elképzelni. Isten adja, hogy ne nekm legyen igazam. A szeretetrezgõket és békeharcosokat pedig vagy az elsõ hadtest elsõ sorába kell kivezényelni, vagy az összeset bezárni egy hangárba (a harctéren nincs helye az érzelmeknek) és csak akkor kiengedni õket - kivétel az emberek életéért küzdõ, orvosok és ápolók, nekik lesz bõven dolguk!- amikor lezajlott a csata és azokat akik megmaradtak, újra visszasegíteni az új háború és halál utáni életbe. Az elvesztett életek utáni szinte elviselhetetlen fájdalomérzet hamar elmúlik, ami megmarad, egy békésebb fájdalom, a szép emlékek, egy kis ür a túlélõk emlék-gondolataiban... de az már csak sajog, légiesebb és lelki békére tanító.

Persze nem tanul az emberiség, vagy csak akkor amikor vesztét érzi.

...én meg már abból is kiöregedtem, és már nem is tudom komolyan venni a dolgokat - magamat meg pláne nem. Annyit nem ér az egész. :|

Hozzaszolas küldése

Hozzaszolas küldéséhez be kell jelentkezni.

Értékelés

Csak regisztralt tagok Értékelhetnek.

Kérjük jelentkezz be vagy regisztr?lj.

Még nem értékelték
Generalasi idö: 0.08 masodperc
327,917 egyedi latogato