Honnan olvasnak:



Le lesztek figyuzva!!!

Bejelentkezés

Felhasználónév

Jelszó



Még nem regisztráltál?
Regisztráció

Elfelejtetted jelszavad?
Új jelszó kérése

Abszurdisztán

KultúraVasárnapra - olvassa aki még nem olvasta el...

Aki elkövette: Stanley Steel (valódi nevén Pál Tamás) író, humorista



.........................................................



REKLÁM HELYE:
Egy kis Pál Tamás reklám (igaz, hogy nem kérte, de remélem nem haragszik meg érte, hogy idetettem ezt a szatírát... (ha valaki beköp minket neki, gondolja azt, hogy a reklám minden pénzt megér - csak abból már nálunk is hiány mutatkozik...)

Bibliográfia

Sört Wársz sorozat
Stanley Steel néven

A Baljós Anyós
A gnómok támadása
A sittes bosszúja
A csillagok (H) borúja
Az irodalom visszavág
A Jeti visszatér
Lüke Akadémia
Abszurdisztán
Az ébredõ Ernõ (2016)

Galopp sorozat
Stanley Steel néven

Séta-galopp
Roham-galopp

Turmix sorozat
Stanley Steel néven

Turmix 1
Turmix 2: Újra törölve
Turmix 3: Fájdalmak

Egyéb
Stanley Steel néven

A De Fincsi-kód
A pálinka-tapasz ( Társszerzõ: Agyi Agyimov)
Télapót! élve! ( Társszerzõ: Agyi Agyimov)
Hová lett a 8. utas?
A Kaszpi-tenger kalózai
Bitumen, Csókember és egyéb szuperhõsök

Heri Kókler sorozat
K. B. Rottring néven

Heri Kókler és az Epeköve (2001)
Heri Kókler és a Mormon Kannája (2001)
Heri Kókler és az Alkatrazi Fogoly (2002)
Heri Kókler és a Bûz Serlege (2003)
Heri Kókler és a Vámpírok Bálja (2003)
Heri Kókler és a Fõnök Érdemrendje (2004)
Heri Kókler és a Fáraó Átka (2004)
Heri Kókler és a Stonehenge Titka (2004)
Heri Kókler és a Pokol Kapuja (2006)
Heri Kókler és a Telivér Herceg (2006)
Heri Kókler és a Hat Tyúk Tava (2007)
Heri Kókler és az Elf Rémálma (2007)
Heri Kókler és a Horror Háza (2008)
Heri Kókler és a Halál Derelyéje (2008)
Heri Kókler és a Sárkány Tojása (2009)
Heri Kókler és a Sárkány Lehelete (2014)
Heri Kókler és az Utolsó Sárkánynagyúr (elõkészületben)

Továbbiak
Corynn Parker néven

Szexbotrány a Fehér Házban (krimi)

Poul J. Andersen néven

Szupernova ( A könyv "Az utolsó esély" címen is megjelent) sci-fi


REKLÁM VÉGE



Ja, mégse: Aki többet is tudni szeretne az elkövetõrõl, az itt megtalálja

Hozzászólások

238 #1 bivaly
- 2018-03-04 06:45
Te Gerry !

A mûvek felsorolásából kimaradt az önéletrajzi kisregény ! Az "Én, Pali kókler, meg az Ajurveda." Csak kiegészítettem a felsorolást, hogy a legbecsesebb írás ki ne maradjon.
2 #2 gerry
- 2018-03-04 08:25
Sajnos csak a torrentre feltett írásai vannak meg - erröl még nem hallottam. Köszi, hogy felhívtad rá a figyelmemet. Az Abszurdisztán-nal nekem is ez volt a tervem (figyelem felhívás)... az itt olvasók felé.
809 #3 megmondhatom-e
- 2018-03-04 09:29
, hogy nem értem ezt a Szolzsenyicint. Itt "kommunistázik" csak azért , mert nem akar "zsidózni" ?

Én szeretem az egyenes beszédet ( nem a zsidó olgát) , így én eztán is zsidózni fogok .
( ha megmondhatom)
2 #4 gerry
- 2018-03-04 11:48
megmondhatom-e - Csak a te kedvedért: https://kupdf.com...7Bstart%7D

s_huh
809 #5 megmondhatom-e
- 2018-03-04 13:38
-kösz gerry - ismerem az egyáltalán nem "egyedi" Szolzsenyicin storyt , és én se panaszkodhatom , bár a "kommunizmusnak" ( magyarul : a zsidóknak ! ) vannak itt még bõven áldozatai , akik nálam jóval többet kaptak a zsidó rohadt fenevadtól , - de én épp ezért nem is "kommunistáznék" . Soha , egyetlen alkalmat nem használnék arra , hogy a zsidót ne a nevén nevezzek , hogy bármilyen álarcba , köntösbe bújtassak , hogy bûneit leplezzem , enyhítsem .
Tudjuk jól , hogy a zsidó szereti , ha bármi másnak nevezzük õket , csak a mocskos nevükön soha !
Ez a mocskos név pedig nem más , mint : zsidó !

Szerencsére nincs hosszú , bonyolult , könnyen felejthetõ , mással összetéveszthetõ nevük - ebben legalább könnyû a helyzetünk.
Felesleges tehát "kommunistának" nevezni õket , mert nem minden madár veréb , de minden veréb madár.

Tehát minden zsidó gyilkos ! legyen az felelõs magyarokért , ukránokért , palesztinokért , venezuelaiakért vagy dél afrikai "boer"-okért !
Még ott se ANC-nek , Mandélának , vagy Zumának kell nevezni a bûnöst , hogy tudatlanokat megtévesszünk , hanem : zsidó-nak .

A szolzsenyicin-story akkor volt "szenzáció" , mikor én Ausztriában találtam magam , sikeresen disszidáltam a kádár- kommunizmusból -é a zsidó letarolta Magyarországról - , (1987) és majdnem úgy éreztem , hogy már "szabad" vagyok . "Boldog" sehol nem tudtam lenni , pedig sok "spot"-ját megpróbáltam a Földnek , Ausztriában Traiskirchenben , ahova irányítottak , mint "menekültet" ( pedig soha nem állítottam magam annak) rögtön egy Bajnaira emlékeztetõ gnóm zsidó "hallgatott ki" , aki megengedte magának , hogy kapcarongyként kezeljen. Én - természetesen "eligazítottam a tetvet , de ezért a "lapomra" írták , hogy nem politikai menekült vagyok - amit - mondom sosem állítottam , mert úgy éreztem ez magánügy és nem akartam "elõnyöket" , de végképp nem "zsidó alamizsnát"- mint Vona, Karácsony , Botka meg hasonlók !
Jó kis idõbe telt , amíg a rasszista Ausztriából (pedig jól beszéltem nyelvüket - értettem azt is , amit nem szavakkal mondtak is - Dél Afrikába tudtam költözni , a csoda országba , ahol valóban szabadnak érezhette magát fehér és fekete - hiszen a feketék is oda özönlöttek a szomszédos pl Mozambik-ból is a Krüger NP-n keresztül ,- vadállatokon át - az ANC ( zsidó hátterû) országba - hosszú történet .
94- ben aztán , Mandéla miniszterelnöksége idején
/ kezdetén - látva a változásokat - úgy döntöttem - 2 lánnyal az új családomban , akikbõl az egyik a lányom volt tovább álltam NZ-ra , Ausztráliába és tovább .
Az arab félszigeten 4 évig laktam , érintve az Empty Quartert is , nem nehezen , mert az egész félsziget "empty" , ha ki nem nyitod a szemedet eléggé .
Hosszú "csavargásaim " tapasztalata mindössze - hogy minden baj háttere a zsidó ! Ezt a "monstert" pedig nem szabad semmi másnak nevezni , momentumnak , lmp-nek fidesznek , vagy jobbiknak !
25 év után illúziók nélkül és üresebben jöttem "haza", mint a kádár- zsidóizmusból elmentem.

Aki már" megtapasztalta" a zsidót , merje megnevezni (!) is , hogy az"újszülötteket" megvédhesse ! Az igazat kell mondani - ez pedig zsidó és nem "kommunista"!

- én megmondtam !-
225 #6 magyarnabob
- 2018-03-04 18:25
Megmondhatom-e !
Árnyalhatom-e ?
A zsidók gonoszságáról, barbarizmusáról nem lehet vitát nyitni, ha valaki ebben kételkedne, elég a könyveket az Ószövetségtõl elkezdeni olvasni, értéssel. De valóban itt van a bajok gyökere ? Nem !
A baj az értéssel kezdõdik illetve annak hiányával, mindennek az alfája a megértés hiánya.
A mai ember a végletekig lebutult. Megértése nulla. A tudományok célja is az ismeret, de nem a tudás. Már Buddha is megállapította, hogy az emberiség a teljes nemtudás sötét állapotában van. Minden tanító, minden tanítás célja a megvilágosodás, a tudás.
Az emberek és népek saját tudatlanságuk áldozatai.
Kétezer év óta tudjuk, hogy a zsidó hazudik és célja az emberiség kipusztítása ( János 8,44 Ti az ördög atyától valók vagytok, és a ti atyátok kívánságait akarjátok teljesíteni. Az emberölõ volt kezdettõl fogva, és nem állott meg az igazságban, mert nincsen õ benne igazság. Mikor hazugságot szól, a sajátjából szól; mert hazug és hazugság atyja. ).
Egyszerû, nem ? Egy példa . Ha az az egymillió devizahiteles tudta volna ezt és nem csak ismerte volna Jézus állítását, (vagy még csak nem is ismerte) akkor vajon lett volna hazánkban a deviza hitelbõl bármilyen probléma ?
És mi volt a tudás helyett ? A mérhetetlen kapzsiság, a nyereségvágy, hogy nyerjen pár százalékot.
Az alapvetõ nemtudás az, hogy az ember nem tud önmaga lényegérõl, saját esszenciájának valódi céljairól. Nem szellemi, hanem testi céljai vannak. Kizárólagosan. Materialista.
Kiirthatjátok az összes zsidót, amíg a materializmus marad, addig marad a kapzsiság, nyereségvágy, legfeljebb a bankok és nagyvállalatok élén metéletlenek és nem a metéltek fognak állni.
Emberek ! Isten teremtményei vagytok, nem a Sátáné ! És amíg ez nem válik tudássá bennetek, addig mindig ki lesztek szolgáltatva a Sátánnak ( aki persze nem lópatás kénkõszagú lény), a Sátán emberszerû teremtményeinek a zsidóknak, de saját szívetekben és elmétekben megtûrt sátáni ideáknak és eszméknek is.
809 #7 megmondhatom-e
- 2018-03-05 07:47
pontosan így van! Én is így hiszem.

Tanítani kell az embereket , nem szabad feladni , egyetlen alkalmat kihagyni , mert ha valakit sikerül megmentened az áldozattá válástól - érdemes volt megszületned !
238 #8 bivaly
- 2018-03-06 06:11
megmondhatom-e !

Már tegnap írtam volna, csak elnapoltam. Némi szellemi fáradtság, meg a hétköznapok nehéz hegyei rámdõltek.
Szóval, és tettel, ezen a "tanítsuk az embereket !", stb., igen régen túl vagyok, és vele szemben foglalok állást, ma már. Írhattam volna magyarnabobnak is, neki meg a Biblia idézetrõl, meg a Bibliáról, meg az Istenrõl.
A kutyákat nyávogni, a macskákat meg ugatni tanítani, hogy értsék egymás nyelvét, teljesen felesleges. Lehet persze célként kitûzni, hogy "a valóság és egymás megértése miatt szükség lenne rá", nagyon szép, meg magasztos cél, csak éppen a törekvés, bármilyen magasztosnak látszik is, ostobaság, önsorsrontás, felesleges, mert hiábavaló !
Aki a körülötte lévõ világból csak a tõle karnyújtásnyira lévõ dolgokat képes felfogni, azt is nehezen, avval sem Ti, sem senki nem megy semmire. Megmondhatom-e, a saját felismeréseden kívül mire jutottál mások felismerésének megjavítására ? Bátran mondhatom, hogy semmire ! Túl vagyok rajta, és soha vissza nem téríthetõ veszteség, az életembõl elvett idõ !!!
Aki meg a Bibliából szemezgeti a jót, legalább annyira elveszett ember, mint aki betû szerint hiszi az egészet. A "kereszténység" a "szép új világ" legelsõ nagy tömegeket mozgató elõfutára volt. Mára mennyi féle létezik ? Egy istenhez, száz vallás ? Az Istent sok helyen lehet megtalálni, ha valaki komolyan keresi, de ezekbõl a helyekbõl kettõben egészen biztosan nincs, az egyik a Biblia, a másik a templom.
Megmondhatom-e, aki a templomba jár, hogy Isten közelében érezze magát, mind áldozat, persze ha mondod nekik, Te válsz rövid úton az õ áldozatukká. Mennyiket mentettél meg ? Az embereket önmaguktõl megmenteni az abszolut lehetetlen ! Ezért hiábavaló minden "felvilágosítás", meg "tanítás". Aki önmaga nem talál ki az erdõbõl tíz iránytûvel a zsebében, annak minden mindegy. A világ meg bolyong a dzsungelban, iránytûkkel a zsebében. Aki nem képes gondolkodni, annak bármekkora igazság nem létezik. Észt, intelligenciát, önálló, másoktól független felismerést nem tudtok adni senkinek, az vagy van, vagy nincs, velünk született tulajdonság.
De nyugodtan rontsátok az életeteket mások "tanításával". Végül is van szabad akarat.
99 #9 MORMOTA1968
- 2018-03-06 09:21
Két fõ fegyvere van a zsidónak! A Babilónia vallások és a bankár-jegyek. Ha egy magát értelmesnek tartó ember elhiszi, hogy tudja honnét jött és hová távozik ideje lejárta után, már menthetetlen. FOGALMUNK SE LEHET RÓLA!!! A másik a bankár-JEGYEK. Emberek százmilliói, milliárdjai hitték el és hiszik mind a mai napig, pillanatig, hogy egy darab festékes papír vagy fémérme maga az érték!!! Már maga az, hogy érték is, felfoghatatlan fogalom a számomra. Mégis mitõl értékes valami és hogyan lehetséges számokkal meghatározni bárminek is az értékét? Ez egy rohadt nagy átverés!!! És mégis mûködik! Elhiszi a gój barom és elhiszi a zsidó is, hogy számokkal meghatározható bárminek is az értéke. Mert így lehet "KERESKEDNI!" Agyam eldobom! Egy bármilyen állat értelmesebb az embernek nevezett lénynél, amit valami idegen faj tákolt össze saját DNS-ét beültetve a Mindenség Teremtõinek itt talált teremtményeibe. Egy állat nem gondolkozik azon minek mennyi az értéke, csak felhasználja életben maradása érdekében a körülötte lévõ természetben azt, amit hasznosnak ítél önmaga számára. Mikor egy gój barom, (MINT ÉN) például hitelt vesz fel valamelyik pokolfajzat uzsorástól, nem fogok neki állni és végigolvasni a nem véletlenül apró betûkkel írt, kacifántosan megfogalmazott szerzõdést, hanem csak aláírom amit kell és átveszem a bankár-jegyeket, hogy mint legutóbb, befizessek belõle egy elmaradt számlát és kiváltsam a több tízezres gyógyszereit a szüleimnek. Mert gyógyszer nélkül ma már elképzelhetetlen a legtöbb, leginkább idõs ember élete. Idõben rászoktatják õket a zsidók, akiknek kezében van az összes ilyen méregkeverõ cég. Valóban nem sok értelme van az emberek ébresztésének, de azért amit csak lehet, felrakni a netre, oszt aki keres, az elõbb vagy utóbb, de megtalálja. Mindig vannak újonnan ébredezõk, akik csak most jutnak hozzá valami kis igazság morzsához, csak az õ kedvükért, senki máséért! Egyébként meg minden megy a maga útján, oszt az csak jó, ha a kanyarban elfelejt kanyarodni, hamarabb szembesülhet a valósággal. Egészen közelrõl!
118 #10 keepfargo
- 2018-03-06 09:37
mormota
Olyan kristálytisztán fogalmazol, hogy fele annyi idöbe telik elolvasni amit, írsz, mint a sok okos böffenetet a kevésbé megkeseredettektöl. Ha pedig úgy tünne , mert könnyen úgy tünhet, hogy minden ébresztö szavad hiábavaló, akkor gondolj arra, hogy az eröszaktól mentes változáshoz nagyon sok idö kell. Ráadásul aki dolgozik, el is fárad, mire ideje lenne alternatív információt beszerezni - de azért lassacskán, csigalassúsággal megyeget valami......ahogy az újabbkori (át)költö írta: "dolgozni csak pontosan, szépen, ahogy a csiga megy a réten"...
225 #11 magyarnabob
- 2018-03-06 09:42
Bivaly, megszólítottál.
Végtelenül sajnállak, egy reménytvesztett, elkeseredett, kudarcos ember képe bontakozik ki az írásodból.
Mert aki a tanulás-tanítás pár létét, szükségszerûségét, és mint funkciójában az egyetlen valódi értékteremtõ folyamatot tagadja, az minden fontosat tagad.
Tagadja saját életének fejlõdését. A tudatlan csecsemõtõl addig, amíg másokért is küzdõ emberen keresztül eljutott azon felismerésig, hogy voltaképpen másokat tanítani nem lehet.
Tagadja a jelen honlap szerepét és jelentõségét, Posta Imre egész munkásságát. Dacára annak, hogy elég sokan köszönték már meg Imrének, hogy felnyitotta a szemüket.
Tagadja a kommunikációnak, mint a világ megváltoztatásának egyetlen módját ( és igen, a korbács és kard, a börtön és az akasztófa is éppen úgy kommunikációs eszközök, mint a nagy tanítások és tanítók, a Védák , Buddha, Jézus ... ).
Vagy mégse ? Meghasonlottál önmagaddal ? Mégiscsak szükségét érezted, hogy mindezt közöld velünk, sõt megpróbáld kimagyarázni, hogy miért is van igazad.
És persze van egy kicsike igazság a szavaidban, különösen ha a tapasztalataidat szûklátókörûen értékeled, értékeljük.
„Aki önmaga nem talál ki az erdõbõl tíz iránytûvel a zsebében, annak minden mindegy. A világ meg bolyong a dzsungelban, iránytûkkel a zsebében. Aki nem képes gondolkodni, annak bármekkora igazság nem létezik. Észt, intelligenciát, önálló, másoktól független felismerést nem tudtok adni senkinek, az vagy van, vagy nincs, velünk született tulajdonság.”
Tegyük fel, hogy ez a nagy és abszolút igazság.
Akkor most gondolom haragszol a szüleidre, hogy megszületésedkor bepólyáltak és megszoptattak nem pedig rögtön egy naposan nem tettek ki erdõbe ? Vagy kitalálsz az erdõbõl, vagy nem, vagy megmaradsz vagy nem. Vagy mégis mikortól lehet úgy dönteni, hogy valakit segítség, támasz nélkül hagyunk, mikorra kell elérni valakinek a teljesen független magas szellemi állapotot ?
Biztosan nem a születéskor !
Az ember szellemi és testi kompozit lény. Így születik, sem testi sem szellemi képességeinek nincs birtokában, azok folyamatosan fejlõdnek. A káli júga egyik jellemzõje, hogy az ember szellemi részét le is tagadják, annak fejlesztését tehát el is hanyagolják. A szellemi rész fejlõdése tehát spontán és véletlenszerû, amíg az elme ismerethalmaza öregkorig nõ, a szellemi rész fejlõdése gyakorlatilag kamaszkorra megáll. Ezt világosan mutatják az IQ mérések, a felnõttek IQ-ja csakis speciális módszerekkel növelhetõ ( az IQ a szellemi rész képességén alapszik) .
Az ember szellemi ereje szabja meg, hogyan reagál az ember a külvilágra, hogyan fogadja és hasznosítja a kommunikációt, a tanításokat.
Ha a szellemi erõ alacsony, a legmagasabb igazságokat is közölheted valakivel, az ismeret marad és nem válik tudássá. Ha a szellemi erõ magas, néhány gondolat, néhány mondat is óriási fejlõdést hozhat az ember életében, az ismeretek felismerésekkel, az igazságra való ráismeréssel tudássá válnak.
Ez látszólag igazat ad neked. Ám mivel a szellemi erõ is növelhetõ, ez a tény alapvetõen mégiscsak megcáfolja „felismerésedet”.
99 #12 MORMOTA1968
- 2018-03-06 19:17
Kedves Keepfargo! Köszönöm a dicsérõ szavaidat, kár, hogy nem mindenki érti meg, ami a napnál is világosabb. Hogy minden az uralomról szól! A zsidónak se a pénz kell, hisz annyit nyomtat belõle amennyit nem szégyell és a zsidó nem igazán az a szégyenlõs fajta. Nekik a lelked kell és a fizikai, szellemi erõd, a te munkád gyümölcse, amibõl õk és cinkosaik mindig ingyen falatoznak vagy inkább zabálnak. Ezért is mondom mindig, "Ifj.Walther White: A rejtett zsarnokság 1-2" olyan alapmû, ami hatalmas segítség elindítani egy birkát (ember félét) a felébredés útján. Tisztán és érthetõen vagyon elmondva benne egy hiteles cionista zsidó szájából, hogyan is uralja a zsidó az egész bolygót. Mikor egy pszichopata elrabol egy embert és fogva tartja, állandó bizonytalanságban tartja, kínozza, azt egyetlen dologért teszi. Mert élvezi, hogy az a másik teljesen kiszolgáltatott neki és azt tehet vele, amit csak akar. Kínozhatja és meg is ölheti, ha ráunt. A zsidók pontosan ezt teszik. Tudja a bankár uzsorás is, hogy ha az áldozata nem fizeti vissza a sohasem volt adósságát, bármit megtehet vele. Mögötte és nem az áldozatai mögött áll a törvény, hisz minden országvezetõ politikus, bíró, ügyvéd, ügyész, alkotmánybíró, titkosszolga, rendõr, kommandós, katona, közszolga, stb...stb...mind-mind és mi is mindannyian az õ bankár jegyeiktõl függünk. Ez így megy évezredek óta, mióta megjelent az elsõ fémérme. Ha nem fizette vissza, mert nem tudta az áldozata, (áldozatai) a kölcsönbe kapott (SEMMIT) uzsora kamatostul, nem csak hogy örökre elásta magát az uzsorás elõtt, vagyis többé nem számíthatott az uzsorás segítségére, de még a szabadságát is elvesztette. Rabszolgája lett az uzsorásnak és ez a mai napig így megy! NA EBBÕL VAN MÁR DE ROHADTUL ELEGEM! Hogy nincs saját életem, hogy nem juthatok egyrõl a kettõre, mert bár törvényileg kb 40%-ig lehet elvenni egy ember keresetét, nyugdíját, a valóságban viszont 110-160-200%-át is elvehetik, vagyis még annál is többet, mint amennyi valójában van. És akkor még az adósságkezelõ férgekrõl, akik megveszik a banki adósságokat, hogy õk hajtsák be, még nem is beszéltünk! Minden szívfájdalom nélkül akasztanám fel õket, mindet, aki ebben részt vesz, mert ezek mind "GYILKOSOK!!! Rengeteg embert kergetek már a halálba több ezer év alatt, de ha csak jelen korunkat nézzük, az is rengeteg áldozattal járt. Egyik gyerekkori osztálytársam, haverom és egyben volt munkatársam anyukája is így fejezte be az életét. Mindenét elvették és ki kéri számon ezeken a pokolfajzat szörnyetegeken? Ha kiképzett bérgyilkos lennék, az egész életemet arra tenném fel, hogy ezeket irtsam! Ma már, mikor drónokkal sok kilométer magasból is ki lehet lõni egy célpontot, mikor közel 3 km-rõl vagy még messzebbrõl is bárkit le lehet puffantani, simán le lehetne vadászni ezeket a férgeket is, mikor kidugják az orrukat biztonságosnak vélt vackaikból. De ennyi milliárd ember közül senki sem vállalja be a "TAKARÍTÁST!" Ez engem borzalmasan dühít és elszomorít! Pedig ez az emberiségért tett legnagyobb jótétemény lehetne, amit semennyi pénzzel, kinccsel se lehetne meghálálni! Nem is értem, miért csak a képregényekben, képregény filmekben léteznek ilyen hõsök! Egy kiképzett légiós, kommandós, veterán katona bármikor megtehetné ezt, ha nem is érdemel meg ekkora áldozatot ez az istenverte birka állomány, ami ezt a bolygót lakja, tisztelet a keveseknek!
238 #13 bivaly
- 2018-03-06 22:33
Magyarnabob !

Mit mondtam ? Szabad az akaratod ? Tanítsál, világosítsál fel ! Ne engem ! Köszike, de ne ! Az a fajta "lényeglátásod" velem szemben, amit itt felvonultatsz, a legpocsékabb pszihológia, a majd Te megmondod, hogy ki vagyok én. Hogy érthetõ legyek, kurvára tévedsz velem kapcsolatban.
Semmi gond, a vélemény szabad, a Posta Imre oldal is, lehet írni. Ajánlom figyelmedbe Posta Imre válaszát Rozsolának, elõrébb pár témával ! Röviden összefoglalva, az emberiség egy nagy kupac szar, ostoba, agyatlan, semmire sem használható bio izé. Na, most akkor írjál az Imrének, hogy hová tette a harci kedvét a tanításhoz ? Mert, hogy nem szabad feladni ! Mit nem szabad feladni magyarnabob ? Menj, magyarázd el a hülyéknek, hogy okosok, csak még nem jöttek rá, de Te majd megmutatod nekik ! Mit mutatsz meg nekik ? Az írásod második része is olyan jó kis tohuva bovu, nem baj, ha Te sem érted, fõ, hogy leírtad.
Sok sikert az emberek ( ha látsz egyet add meg a címét, mert régen láttam EMBERT !) felvilágosításához. Fel ne add ! Tudod, mindent lehet, csak akarni kell ! Ja, de akkor miért halsz meg, nem szeretsz élni ? Ja, bocs, szóval pontosabban, sok mindent lehet, nem mindent, ugye belátod ? Ha nem, akkor bátran menj a hülyékhez, és nyisd ki náluk a vakablakot, neked ahhoz is van kilincsed, oszt' beárad majd a fény. Vagy még sem ?
299 #14 i_gazember
- 2018-03-07 09:23
Minek van több értelme ebben az életben? Jó indulattal, megértéssel közeledni a másikhoz, vagy jól bele rúgni az ilyen emberbe, és tagadni mindent? Degradálni az emberiséget, hogy az "emberiség egy nagy kupac szar, ostoba, agyatlan, semmire sem használható bio izé". Ezt egy ember feletti entitás talán kijelentheti, de nem az írója, aki maga is csak ember lehet, amivel önmagát minõsíti. Ennek kiváltó oka csak az lehet, ami benne nem tetszést generál. Mond el, írd le, hogy gondolkodhassunk rajta! Segíts magadon, az Isten is megsegít (hiszen írtad volt itt a PI oldalon valamikor, hogy megtaláltad magadnak Istent)! De vajon az Isten is megtalált magának? Mert ez nem mindegy! Valaki itt ezen az oldalon a szememre vetette, hogy gyáva vagyok. Lehet, hogy igaza volt. Dolgozom rajta, de tudom, hogy amit most leírtam, az elõbb esik a vagányság kategóriájába, mint a bátorságéba. Hiszen azzal a kritikával tanítást kaptam, és ha tanítójának nem tetszik a jelen "bátorságom", akkor csak magát hibáztathatja, mert nem volt jó tanítom. Tehát, szemrehányást csak magának tehet!

Az élet intelme


Nem tudsz, nem vagy,
Jöttödkor kérdés benned nem fogan.
Létezel, éledzel,
Tudatra ébredel.
Látod már múlásod,
S ha eszedbe jut,
Vagy ha szembe mersz vele nézni,
Kérdés fog benned leledzni.
Mi lesz, ha el fogok múlni?

Sajnálod itt hagyni a szépet,
Nem tudja elméd elfogadni,
Hogy nincs földön túli élet.
Ki tudja, Isten talál-e benned gyönyörûséget?

Tudtál-e élni becsülettel?
Tudtál-e élni tisztelettel?
Volt-e benned alázat?
Vigyáztad-e embertársad?
Ugye nem használtál ki senkit,
S tudtál másnak örömére lenni?
Nem volt szükség máson méltatlankodni,
Életedben nem volt szükség képmutatni?

Ha igen a válasz,
Talán Isten megtalált magának.
De ne bízd el magad,
Ember tudd, hogy meddig van hatalmad!
Vigyázz magadra, s vigyázz másra,
Ne legyél hamis embere a világnak!
Kímélheted magad a világtól,
De nincs jogod elvenni mástól.
S ha már jöttél, valaminek része lettél,
Ne feledd múló pillanatod felelõsségét!

Laci_gazermber
225 #15 magyarnabob
- 2018-03-07 13:28
bivaly, készséggel elismerem, hogy te egy nagy kupac szar, ostoba, agyatlan, semmire sem használható bio izé vagy .
Ha már Posta Imre is megmondta !
Mindenesetre elmondanám, hogy nagyon sok olyan személyes ismerõsöm van, akik egyáltalán nem tartoznak ebbe a kategóriába.
118 #16 keepfargo
- 2018-03-07 15:11
Ismerik kentek azt a nem-tudni-honnan eredö szólást(talán az oroszoktól, de lehet hogy a cigányoktól - egyezzünk meg az orosz cigányokban), hogy: "akkor már jó, amikor a legrosszabb - mert onnantól már csak jobb lehet" s_hihi
99 #17 MORMOTA1968
- 2018-03-07 20:27
Kedves Bivaly! Nem kell messzire mennem, hogy olyan embert találjak, akit semmivel sem lehet meggyõzni arról, hogy rossz úton jár és rossz emberfélékrõl hiszi azt, hogy azok jót akarnak neki és családjának, unokáinak. Az apám 1947-ben, mikor ezek a férgek másodszorra is átvették a hatalmat a magyarság felett, öt éves volt. Mondhatni, hogy szinte az egész élete ezeknek az uralma alatt telt el, mind a mai napig. Szerintem ennyi idõ a legtöbb embernek bõven elég, hogy teljesen tisztára sikálják az agyát és megtöltsék zsidó mocsokkal. Õ már sohasem lesz képes másképp gondolkozni, csak úgy, ahogy sok évtizeden át beprogramozták. A zsidó nagyon is tisztában van vele, mert volt elég ideje kiismerni a gój barmot, hogy apró pénzért, pár fillérért bármikor képes megvenni a legtöbb gój barom lelkét és értelmét. A PÉNZ (BANKÁR-JEGY) OLYAN SZUGERÁLÓ ESZKÖZ, AMIVEL SZINTE BÁRKIT MEG LEHET BABONÁZNI, ELÉG MEGNÉZNI AZT A SOK ÕRJÖNGÕ BARMOT A ZSIDÓ PÉNZNYERÕ JÁTÉKOKBAN, A CION TÉVÉ CSATORNÁKON. Az emberek egyszerûen az eszüket vesztik, ha meglobogtatnak az orruk elõtt egy köteg bankár-jegyet, elhitetve a gój barommal, hogy az övé lehet, ha elég szerencsés. Legalábbis, ha megnyeri, egy idõre az övé lesz, míg vissza nem kerül a zsidóhoz, az elsõ vásárlások után. Az emberek többségének fogalma sincs arról, mi az, hogy érték, ami valódi, kézzelfogható és szükségszerû és számokkal semmiféleképpen sem meghatározható. Mi, emberek sohasem leszünk képesek arra, hogy olyasmit alkossunk, olyan tökéleteset, mint amit csak a természet képes alkotni. A mi gépeink, építményeink sohasem lesznek olyan összetettek és leutánozhatatlanok,mint amit a természet képes alkotni. És fõleg nem lesz örök életû, ahogyan maga az emberiség sem. Elõttünk is éltek már más értelmesebbnek mondható életformák ezen a bolygón és utánunk is fognak, mihelyt lefelezõdik a sugárzás, mert amekkora barom az ember, ez elkerülhetetlennek látszik. Hogy bevessék az atomfegyvereket is. Németországban a fiatalok jó része már lelkileg és fizikálisan is készül a háborúra, megszállóik és uralkodó rétegük, a zsidók ellen. Nem is tehetnek mást és persze megint õk lesznek a bûnösök. Mi sem tehetünk mást, ha nem akarunk kipusztulni a saját hazánk földjérõl, de ezt a háborút már egy új generációnak kell megvívnia helyettünk, már ha marad magyar fiatal ebben az országban. A fehér fajt az utolsó szálig ki akarják irtani errõl a kontinensrõl, ha ezt egyre többen nem képesek belátni, átlátni, megérdemeljük a sorsunk!
238 #18 bivaly
- 2018-03-07 23:45
Magyarnabob !

Vártam az anyázást, megkaptam. Írtam egy elemzést, de valamiért szét ment a kapcsolat, nem ismétlem meg. A lényeg, a Te életed szét van baszva, úgy ahogy kell, ezért játszod itt, ( meg még pár helyen ), a "szeressük egymást gyerekek" idiotizmusát, aki meg tükröt tart a hülyeséged elé, azt közellenséggé kiáltod ki. Mondtam, írj ! Itt szabad, lehet. De ettõl még egy hülye picsa vagy csak, akit ezoterikusan megzabáltak a disznók.
I_gazembert legyáváztam pár hónapja. Most megerõsíti a véleményem, a hónod alá bújik belém rúgni. Édes az együttlét, ugye ? A baj az, hogy ettõl még nem lesz egy csipa eszetek sem. Jó anyázást Bogárkáim !
225 #19 magyarnabob
- 2018-03-08 09:24
Bivaly, bár vastag a bõröd és az értelem nyila nem tud áthatolni rajta, azt azért remélem képes vagy felfogni, hogy két ablakban is képes lehetsz dolgozni. A szövegszerkesztõben megírhatod elemzésedet, aztán a ctrlC- ctrlV gombpárossal átmásolhatod a kék mezõbe. És bármi történik, a szövegszerkesztõben megmaradnak értékes gondolataid.
Így nem kell téged senkinek se anyázni, ráöntöd te magadtól magadra elméd minden szennyesét. Mert sem eddig sem ezután sem anyáztam, csak saját szavaid tükrét tartottam eléd, hogy felrázzalak, és ha vártad, hogy azt fogok, akkor is csak önmagadból indultál ki, saját lelked tartalmát dramatizálod.
De amúgy úgy látom eredményesen, meg kell állapítanom fejlõdsz, már nem magadat szapulod, hanem engem és igazembert. Ez a mai világban már teljesen normálisnak számít, úgy hogy gratula, de azért van még elõtted tér, hogy továbblépj,

Hozzászólás küldése

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Generálási idő: 0.99 másodperc
2,683,032 egyedi látogató