Bejelentkezés

Felhasználónév

Jelszó



Elfelejtetted jelszavad?
Új jelszó kérése

Dominóhatást válthat ki Közép-Európában a Brexit

TanácsadásKizárt, hogy "nem". A menetrend fix X, le van zsírozva. V-4-ek ki, Skócia ki...és új szerzõdések lépnek "életbe", a "Nemzetek Európája" projekt keretében, orosz-kínai nyelven. Nem kizárt, hogy dominóhatást vált ki Közép-Európában, ha a britek jövõ hét csütörtökön úgy döntenek, hogy elhagyják az Európai Uniót – mondta a Tagesspiegel am Sonntag címû, vasárnap megjelenõ német lapnak adott interjúban Jean Asselborn luxemburgi külügyminiszter.

A lap honlapján közzétett interjúrészlet szerint Asselborn úgy véli, hogy a britek kilépése megerõsítheti az európai integráció ellenzõit Közép-Európában. A luxemburgi szociáldemokrata miniszter elképzelhetõnek tartja ugyanis, hogy hallgatólagos megállapodás jött létre az egy pártcsaládhoz tartozó David Cameron és Jaroslaw Kaczynski, a lengyel kormánypárt vezetõje között.

A luxemburgi miniszter szerint David Cameron „történelmi hibát” követett el azzal, hogy népszavazást kezdeményezett az uniós tagságról. Asselborn rámutatott: azt a problémát, hogy a britek jelentõs részének ellenérzései vannak az Európai Unióval szemben, nem fogja megoldani az sem, ha egy szûk többség a bennmaradásra szavaz.

A politikus az interjúban világossá tette álláspontját, miszerint az európai integrációt, „békeprojektet” akkor is folytatni kell, ha a britek kilépnek.

A luxemburgi diplomácia vezetõje arról a véleményérõl is beszélt a lapnak, hogy ha a britek a kilépésre szavaznak, akkor szó sem lehet újabb tárgyalásokról, hogy mégis bent maradjanak.

„Az újratárgyalás nem opció, ha másért nem, hát azért, mert tiszteletben kell tartani a demokratikus döntést. Ha a britek a brexitre szavaznak, akkor a brexit be fog következni” – jelentette ki.
Link

Hozzászólások

12 #11 spartakusz
- 2016-06-20 08:07
Kedves Hamu!
Jó beszélsz - az emberiséget meg kell tisztítani a mocsoktól, és minden olyan kezdeményezéstõl a KEZDEMÉNYEZÕVEL EGYÜTT - ami kárára tesznek!
egy ilyen a családok szétverése és arra igyekvõ tevõleges igyekezet:
Például:
http://lanchidrad...OTg9In0%3D

és kérlek bennetek írjátok alá ti is:

http://www.citize...OTg9In0%3D

nem azért kérem, hisz a jelenlegi vatikán gazemberségei szintén mocsok az emberiségnek, ezt tudomm
HANEM AZÉRT MERT A KLASSZIKUS CSALÁDOD A FÉRFI ÉS NÕ KAPCSOLATÁÉRT EMELT SZÓT! ÁLLT KI!
UGYE ÉRTITEK - ÉRTETEK ENGEM!

SPARI...
2 #12 gerry
- 2016-06-20 08:23
Spari - olvastad ezt a kisbetüs részt a második linken?

"A CitizenGo védi a személyes adatokat és a jövõben tájékoztat errõl és további kampányairól."
- Akkor mit is csinál ez az oldal?
- Hivatalosan és bevallottan kampányol.

Legalább 15 éve figyelem ezeket az "itt írd alá..." Név, cím, e-mail... amit majd megvédenek...- hirdetéseket, írásokat (e-mellett a saját szervereimen is látom, hogy némelyek mit müvelnek)
Ez idõ alatt legalább 30 ember kérte a segítségemet, mert - mint kiderült - visszaéltek a nevével, e-mail címével, adataival. Ha egyszer regisztáltatta magát valaki, kitörölni szinte lehetetlenség. Miután a név és cím többnyire élõ, így bármikor és bárhol fel tudják használni... mint írják is (csak el kellene olvasni), kampány céljából. Segíteni nem lehet, mert nem reagálnak a kérésre (se fenyegetésre).

Ahogy a Facebook, Twitter és a többiek (százszámra), semmi már mint adathalászat. Pontos céladatokkal - mert az emberek töbsége jóhiszemüen leírja az adatait, ezzel szinte céltáblát festve a homloka közepére.

...csak mondom.s_reggel

A Biboros pedig jól tudja mibe tenyerelt bele...
akkor inkább ezt követem:
onlinepolo.hu/sites/default/files/styles/graphic_design_page_watermark/public/images/design-samples/33726_1294990395109.jpg
12 #13 spartakusz
- 2016-06-20 08:39
Kedves Gerry! Mint mindig most is tökéletesen igazad van!
De mondok én neked valamit - független attól, hogy regisztrálsz vagy nem, ha be lépsz a számítógép világába és ott tevékenykedsz - írsz pl, titkos néven amit nick névnek nevezzünk - aki tudni akarja, hogy kit takar és ki az a személy a fenti valóságtól függetlenül amit írsz - tudni fogja! Én erre 2009- ben jöttem rá egy véletlenség folytán - és egy varászütésre elszállt a félelmem - és nyílttá tettem adataim, sõt a fényképemet is a feldarabolt , illetve fokozatosan csonkított, majd meg telt és végén kis azaz belsõ Magyarország térképpel, amit szintén sugallatra alkalmaztam, mert mondta nekem egy fénykép többet mond el mintha 1000 meg 1000 oldalban írnám le a mondani valómat!

Ha túlteszik magukat és értik amit írok, és Imre is írta az igazság szabaddá tesz idézetû honlapján - akkor nem lesznek többet fenntartások, bizalmatlanságok - ami még ma gátja az egyesülésünknek - és magára talál a nemzet a nép itt a szülõhazánkban a KÁRPÁT - MEDENCÉBEN - és akkor akiket elüldöztek és rákényszeríttek arra, hogy világé menjenek - hazajönnek a boldog hazába - úgy mint régen - LEGYEN ÚGY MINT RÉGEN VOLT okán!
szeretettel írtam csak neked id. Kiss László
2 #14 gerry
- 2016-06-20 08:55
Spari - nem erröl írtam, ezt én is tudom.
12 #15 spartakusz
- 2016-06-20 09:03
Értem - de te is értsd meg - nem hiszünk nekik, még azt sem amit kérdeznek! Mert tudjuk, pontosan ezt is a megosztás miatt alkalmazza akik még hisznek nekik!
spari...
12 #16 spartakusz
- 2016-06-20 09:20
Kedves Gery még valami, kérem engedélyed, hogy párbeszédünket az NIF. oldalára bemásoljam!
Pontosítok:
Valóságod van akkor amikor észlényekkel állunk szemben - de amikor ösztönlényekkel akik képben teljes képben nem tudnak gondolkodni akkor nem helyén való álláspontod!
Igen tesztelik a jó népet, hogyan és mennyien reagálnak rá - teljes kép látás hiánya miatt azt már nem látja, hogy akik pont azért nem reagál mert fél attól amit pont - leírtál.... Felhasználják neveinket, címeinket, meg stb. mikor nem? Kérdezem, hisz mindig mögé bújtak, elvegyültek közöttünk és ma már tudjuk ártó szándékkal!
Szóval mit szólsz hozzá betehetem, utalhatók rá?
spari...
2 #17 gerry
- 2016-06-20 09:48
gerry néven igen... :)
12 #18 spartakusz
- 2016-06-20 10:00
Köszönöm kedves gerry! Úgy oldottam meg, hogy utaltam rá és a linket bemásoltam!
lásd:
https://internetf...ment-43597

spari....
245 #19 hamu
- 2016-06-20 10:47
Spari!

"...hazajönnek a boldog hazába - úgy mint régen - LEGYEN ÚGY MINT RÉGEN VOLT okán!"

Nem úgy van most, mint volt régen!

referencia: https://www.youtu...hsopr5eCrM
12 #20 spartakusz
- 2016-06-20 11:01
Kedves hamu!
Igen - ma még nem, de holnap, ha az akarat érvényesül igen!
spari...
165 #21 LM
- 2016-06-20 12:03
Hamu, nem értek egyet az alapkérdéseiddel. Abban igen, hogy tisztázni kell az alapokat ahhoz, hogy elkezdhessünk valami értelmesebb irányba mozogni de szerintem a kérdések így néznek ki:
- mi az, hogy ember?
- a kétlábon járó de a fenti kategóriát meg nem ütõ egyedeket, hogy lehet egy kívánt társadalomba "integrálni" - a nekik kijáró "helyre"

Az összes idilli elképzelés ott bukik meg, hogy el kell fogadni, hogy vannak lét - egységben gondolkodni képtelen, önzõ, parazita jelenségek. Ez tény, ugyanúgy megvan az állatvilágban mint máshol. Nem az a baj, hogy vannak, mert kik vagyunk, hogy megmondjuk mi létezhet és mi nem (egyébként szerintem minden létezik-létezhet bizonyos körülmények között) hanem az a baj, hogy ez a minõség DOMINÁLHAT. Ez máshol sem vezet soha jóra, egy gyümölcsöt adó fa ELTART egy bizonyos mennyiségû parazitát de ha felborul az egyensúly és azt hiszik a férgek, hogy õk a teremtés koronái és szétrohasztják a fát akkor bizony elõbb a fa aztán õk is elpusztulnak.
139 #22 jozsef toth
- 2016-06-20 13:14
Reggeltol estig lehet itt felsorolni kuklombogo jo gondolatokat.
De a megvalosittas az NEM a MI kezunkbe van!
Ha az EURO be-dol ? Kiket lehet majd birosagi uton felelosegre vonni?
Ha kitor a FIZIKALIS haboro ,merke banyat es a tarsait a KVOTA tagjait lehet-e ;HABORU eluidezo felelotlen HOLOKAUSZT vadjaval torvenyessen es nyilvanossan kivegezni?!!!
Ha NEM akkor nincs miert itt ezt tovabb boncolgatni!!
A vilag tortenelembe csak 1 volt ,hogy verontasnelkul hatalomnak nevezett valtas tortent.
Ez amibe most vagyunk! A kommonizmut siman atjatszottak a mai ju generacios zsdoknak!
Az osszes tobbit ami volt csak kizarolag eroszakos uton tudtak lecserelni.
De a vegeredmeny evekkel kesobb megint az o uralmuk ala kerult!
Melyik orszag ma az amelyik nincs valamilyen formaba az o befojasuk alatt?
Mar Svac-se a regi!Ott is erosen erezheto az uj nyomas !

Talan errol gerry tobbet tudna irni.
165 #23 LM
- 2016-06-20 14:01
József, teljesen átérzem a frusztrációt hidd el. Tény, hogy a láttatni engedett írott történelem a vérontás és leépülés története, a technikai fejlõdéssel párhuzamosan elterjed kizsákmányoló/parazita létforma kibontakozása. Ezért hívják sötét kornak, vaskornak, szívásnak vagy aminek szeretnéd.

Valóban az ide bedobott emberek csak kapkodják a fejüket, hogy mi a fa**m ez az elb***tt kupleráj és felteszik a kérdés, hogy miért és hogyan kerültek ide. De ez már egy filozófiai témájú értekezés felé viszi a beszélgetést :)

Az viszont biztosra veszem, hogy addig ameddig nincsenek nevén nevezve a dolgok és a minimális ésszerûséggel kezelve addig semmi sem fog változni. Szóval a forradalom szervezés helyett elõször ezt kell helyére tenni utána indulhat el bármi értelmes, legalábbis szerintem és ehhez mindenki hozzátehet egy kicsikét :)

Kezdem én: az EU egy mûködésképtelen bürokratikus szarrakás, a társadalom 98%-a agyhalott zombi, a férgeknek megvan a szerepük az élet körforgásában de ha túlszaporodnak rendet kell vágni közöttük mert hosszútávon mindenki beledöglik ha nem , vagy hogy az imádott kapitalista milliárdos fõguru nem egy példakép hanem egy kizsákmányoló szarházi akinek kínai gyerekek rakják össze a telefonját havi 2 marék rizsért és a többi.
329 #24 gutai zub
- 2016-06-20 16:50
LM,

Minden szempontból jók a meglátásaid.

A mai liberális demokráciákban élõ társadalmakat két csoportra lehet osztani:
Stefan Mollyneux szerint

A "K" szelektált és az "R" szelektált emberekre

Az állatvilágban az "R" szelektált embereknek a nyulak felelnek meg.
Számukra a környezet kifogyhatatlan, enni és enni, gyorsan és korán végtelenül szaporodni, mivel ehetõ fû van, a felnövekvõ generációkba semmi energiát nem fektetne.

A "K" szelektált embereket a farkasokhoz lehet hasonlítani.
Itt már nincs végtelennek látszó élelem. Itt már tervezni, gondolkodni kell. Itt foglalkozni kell a csemetékkel, tanítani vadászni és az együtt élésre.

A mai liberális társadalmakban az "R" szelektált emberek akik az államtól kapják, többnyire munka nélkül, . számukra végtelennek látszó forrásokat Lehet enni, inni, szaporodni.

A "K" szelektált része a társadalomnak az, aki mindent fizet, eltartja az egész kontraszelektált apparátust és követöit. A mindenható nagy állam erõszakszervei elveszik jövedelme nagy részét, igy se tervezni se szaporodni nem tud.

Ahogy írod, az élet ilyen természet ellenes körforgásában mindenki beledögli, aztán kezdõdhet valami jobb és más.........k
267 #25 Perle
- 2016-06-21 22:30
4cdn.hu/kraken/image/upload/s--J_2jemD1--/c_limit,w_1160/6sOhRCpY6IWqCGG8s.jpeg

OV lebeszélõ hírdetése a brit lapban.
238 #26 bivaly
- 2016-06-23 07:48
LM !
Nem csak az EU, de bizony a "Brit Birodalom", meg az USA is ! A többi utána stimmel. Viszont ritkán látszik ennyire világosan, hogy megint csak egy színjáték folyik, ahol a egy Orbán nevû senki, egy fizetett politikai báb, egy rossz bohóc "hirdethet" politikai hirdetést más országok újságjában !! És az EU mint nagyszerû (!?) mellett kardoskodva, ami gyakorlatilag lenullázta Magyarországot a végletekig, az is igaz, hogy az elõjáték a "rendszerváltás" volt. Hol élünk ? Ebben a már megnevezhetetlen "izében" amit európai értékeknek, meg demokráciának neveznek, Amerikában meg amerikai értékeknek és demokráciának. És az egészben egyetlen konkrétum van, az, hogy nincs konkrétum, minden vagylagos, és az aznapi vagylagos éppen az aktuális konkrétum. Ez az agyhalottak ( mint írod is !) szellemi napi bevitele, nehogy már véletetlenül észre térjen közülük csak egy is ! És marad minden változatlan. De ez nem mehet a végtelenségig, mert történelmi léptékkel tekintve, borítékolva van "Róma" bukása. Tudjuk létrejöttének "igazát", "szükségszerûségét", és "megbékélési szándékát". Ha a fundamentum az aljassságra épül, és az ebbõl számított haszon tégláiból, akkor halálra van ítélve. Ne emberi élethosszban gondolkodjunk !
139 #27 jozsef toth
- 2016-06-23 13:44
bivaly !.
Ne emberi élethosszban gondolkodjunk !Mar elnezest!Ha eppen embernek szulettem es csak abba akarok gondolkodni!De mar az is NEKEM fogytan van!
Nincs kedvem FENY evekbe es csillagaszati tavolsagokba gondolkodni.Amig a mindennapi eletemert kell ,hogy dolgozzam minden nap!Ezt meghagyom a TUDOSKNAK csak tervezzek a szep jovot.Nekem nics erre idom ,es energiam!
249 #28 Bazalt
- 2016-06-23 22:51
Viccesek vagytok, hogy egy pillanatig is komolyan veszitek.
Én inkább arra lennék kiváncsi, hogy mi az a párhuzamos dolog, ami történik és el akarják terelni róla a figyelmet.
267 #29 Perle
- 2016-06-23 23:12
A natóból nem akar esetleg valemelyik állam kilépni?

Az unióba könnyû belelépni, de kilépni sokkal nehezebb. A görögöket is 10 körömmel rángatják vissza, mert kell a nyugati árunak a felvevõ piac és a bankoknak az eladósítható országok, lakosok..

Hozzászólás küldése

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Generálási idő: 1.62 másodperc
3,685,503 egyedi látogató