Bejelentkezés

Felhasználónév

Jelszó



Elfelejtetted jelszavad?
Új jelszó kérése

Én a bûntelen, büntetett elõélettel...

GondolatokMegjött! Nagyon szép, nagyon jó, csak nem igaz. Tetszik, hogy "büntetett" az elõéletem, pedig csak "próbára vagyok bocsájtva" a tetves bíróság szerint rágalmazá-sért. A többi is csak kutyaxar, de hát ilyen ez a rend- és elmebontók gyülekezete.






Hozzászólások

12 #1 spartakusz
- 2016-07-04 16:18
JÓ - JÓ ÉRTEM ÉN! DE MI VAN A MEGHURCOLÁSODDAL AZ ELSZENVEDETT SÉRELMEKKEL ÉS STB-VEL? KIFOG TÉGED KÁRPÓTOLNI?

DÜHÖS ÁLLAPOTBAN ÉRT A CIKKED. MERT ÉP EZT OLVASTAM:
"...A HÁROM SÁNDOROK ORSZÁGA..." AZ ALVILÁG URALMÁT ÁT VETTE A FELVILÁG!
OLVASSÁTOK EL ÉS MENTSÉTEK EL A NEVEK MIATT IS!

https://kuruc.inf...

MIÉRT ÍRTAK HAT OLDALT AMIKOR EGY MONDATBAN MEGINDOKOLHATTÁK VOLNA MINT ITT PÉLDÁUL:

"..A büdös zsidó csak ténymegállapítás:..."

ITT OLVASD A TÖBBIT:
https://kuruc.inf...

TISZTELETTEL: ID. KISS LÁSZLÓ
ui: miért is vagy büntetett elõéletû? Nem tudom.
4 #2 Posta Imre
- 2016-07-04 18:11
Nem, mintha számítana, de ha ez igaz, akkor a másik hamis. "Tiszta az erkölcsi bizonyítványa, azaz nem szerepel a bûntettesek nyilvántartásában az, aki megrovásban részesült, illetve az akit bíróság próbára bocsátott. A megrovás és a próbára bocsátás ugyanis nem büntetés hanem intézkedés" http://www.jogita...riusz.html

Még jó, hogy ez a bíró ki is hangsúlyozta, hogy nem számít büntetett elõéletnek ez a "micsoda", erre meg leírja. Gondolom direkt, mert faxságnak lennie kell, hogy késõbb "felháborítóbb" legyen ez az egész zsidó moslék.
5 #3 kincses
- 2016-07-04 21:18
Megfellebbezed, gondolom. A szemfedõ anyagát kell csak ráhagyni, a többit nem...
2 #4 gerry
- 2016-07-04 22:40
Én, mint a honlap elsõdleges közönségének egyik tagja, gratulálok a jelenlegi helyzetedhez...

Tehát ...
1. Kazettás gombát nem tudok beszerezni.
2. A "büdös / mocskos zsidó" - nem sértés a büdös és mocskos zsidónak.
3. Szerencsétlen okoskodó birósági szófosók többet keresnek mint valaha...
4. A szenvedélyek magasba lobbantásához a PI oldal kevés, de "öméltóságaink" tetves tolvajvilága elöbb utób csak alá fog gyujtani a népnek.
5. A biróság azt hiszi, - hivatkozva a 25. cikkelyre - hogy jogos a léte...

25. cikk

(1) A bíróságok igazságszolgáltatási tevékenységet látnak el. A legfõbb bírósági szerv a Kúria.
(2) A bíróság dönt
- a ) büntetõügyben, magánjogi jogvitában, törvényben meghatározott egyéb ügyben;
- b ) a közigazgatási határozatok törvényességérõl;
- c ) az önkormányzati rendelet más jogszabályba ütközésérõl és megsemmisítésérõl;
- d ) a helyi önkormányzat törvényen alapuló jogalkotási kötelezettsége elmulasztásának megállapításáról.
(3) A Kúria a (2) bekezdésben meghatározottak mellett biztosítja a bíróságok jogalkalmazásának egységét, a bíróságokra kötelezõ jogegységi határozatot hoz.
(4) A bírósági szervezet többszintû. Az ügyek meghatározott csoportjaira külön bíróságok létesíthetõk.
(5) A bíróságok igazgatásának központi feladatait az Országos Bírósági Hivatal elnöke végzi. Az Országos Bírói Tanács felügyeli a bíróságok központi igazgatását. Az Országos Bírói Tanács és más bírói önkormányzati szervek közremûködnek a bíróságok igazgatásában.
(6) Az Országos Bírósági Hivatal elnökét a bírák közül kilenc évre a köztársasági elnök javaslatára az Országgyûlés választja. Az Országos Bírósági Hivatal elnökének megválasztásához az országgyûlési képviselõk kétharmadának szavazata szükséges. Az Országos Bírói Tanács tagja a Kúria elnöke, további tagjait sarkalatos törvényben meghatározottak szerint a bírák választják.
(7) Törvény egyes jogvitákban más szervek eljárását is lehetõvé teheti.
(8) A bíróságok szervezetének, igazgatásának és központi igazgatása felügyeletének, a bírák jogállásának részletes szabályait, valamint a bírák javadalmazását sarkalatos törvény határozza meg.

...és ettöl már jogos? Ugyan már, tartalom nélküli sarkalatos blabla.

....

végül, mindenki tudja mi folyik az országban (és a világban), de mint rémült kiscsirkék kukucskálnak félszemmel felfelé, nehogy valamelyik héja lecsapjon rájuk.

Kedves birósági horda... ezt azért nagyon elb@sztátok. Se tisztelet, se törvény se becsület... évtizedek során mára rátok rohadt a tallár.

Tudjátok, hogy rendet lehetne tenni a portán?
Persze csak akkor ha igazi hatalom lenne a kezetekben.
Eladtátok a lelketeket az ördögnek így a hatalom se a tiétek.

A vihar jönni fog, elvonulta után emléketek nyoma is köddé foszlik.

...majd' elfelejtettem: Azért felfogták, hogy mondtad, mit mondtál... csak a magyarázat lett olyan körmönfont, hogy csak na! Nem is miattunk, hanem a "valamely etnikai csoport véd és dacszövetsége" miatt.
Azok nem nem felejtenek, azok gyülölnek mindenkit...
Nem hiszitek emberek? Olvassátok el Silva könyveit! Abból megérthetitek - ennek a népnek a karakterét és, hogy miért nincs "bünbocsánat" és miért nem lesz soha.
4 #5 Posta Imre
- 2016-07-05 10:29
Kincsi mit? Eztet? Írok a "fõnbírónak", amúgy is leveleztünk már privátban, bár úgy vettem, nem tetszett neki, de hát anál jobb. Majd írok neki, hogy most mi a fax van már megent, pedig tudod. Az õ dolguk most az elbaxás.

Gerry, ez így kerek. Teccik a stílus és fõleg az érett következtetéseid. Asszem sokkal közelebb vagyunk egymáshoz, mint a távolság, mint üveggolyó..., mely inkább puskagolyóvá érik, munkánk "gyümölcseként".
12 #6 spartakusz
- 2016-07-05 10:44
GERRY! Melyik Silvára gondoltál? Küldj nekem egy linket légy-szíves...
spari..
4 #7 Posta Imre
- 2016-07-05 10:50
Daniel Silva
A Moszad ügynöke (Gabriel Allon 7.) 74% 35
2.440 Ft


Vigyázat! Cselekményleírást tartalmaz.

Név: Gabriel Allon, izraeli kém, bérgyilkos és restaurátor.
Célállomás: Amszterdam
Feladat: egy meggyilkolt holland ügyének felderítése, akinek az izraeli titkosszolgálathoz is köze volt.
Rutin feladatnak tûnik, fõként egy olyan dörzsölt ügynöknek, mint Allon, de nyomozás közben váratlanul forró nyomra bukkan, amely egészen a csatorna másik oldalára, London szívéig viszi, ahol egy terrorista csoport nagyszabású merényletre készül.

Eközben elrabolják az amerikai nagykövet lányát, és a helyszínre érkezõ Allont az elkövetõk felismerik, így õ is rákerül a halállistára…
Elizabeth Halton percei meg vannak számlálva; Allon versenyt fut az idõvel, és a fél világot beutazza, hogy megmentse a nõt, de legfõképpen, hogy elkerülje a biztos halált.

Daniel Silva korunk egyik legnagyobb kémregényírója John le Carré és Ian Fleming mellett. Lenyûgözõ, szenvedélyes, fordulatos bestsellerei rajongók százezreit nyûgözik el. Triplafedelû és lélegzetelállító… (továbB)

Eredeti cím: The Secret Servant

Eredeti megjelenés éve: 2007
https://moly.hu/k...ad-ugynoke
12 #8 spartakusz
- 2016-07-05 11:30
Köszi Imre!
De ez is valami:
José Silva – Az agykontroll megteremtõje
itt:
https://moly.hu/k...gteremtoje

spari..............
4 #9 Posta Imre
- 2016-07-05 11:35
Spari, ez itt nem lehet kérdés, fõleg, egy PI olvasónak és Gerry vonatkozásában. A "te" Silvád a mi Ottónk kedvence, csak Ottó is kicsapta már a biztosítékot, ami nem is volt. Kár. Te is inkább próbálj meg emlékezni! Nagyon sok mindent hozol, ami itt már rég lejárt lemez, csak nem emlékezöl rá, vagy nem akarsz. Sokszor mondtam: a kevesebb néha több!
99 #10 MORMOTA1968
- 2016-07-05 14:28
Jó vastag titkosított dosszié lehet már rólad Imre, na meg persze rólunk is, gondolom, valahol. Úgy, hogy egyszer még elõ leszünk véve, mikor már nem kell bujkálniuk, mikor visszajönnek az 1918-19-es idõk, csak hogy most már saját hadseregük és nemzetközi hadseregük, titkosszolgálataik is vannak. A zsidók már Jézus születése elõtt is itt voltak Európában, a Görög és késõbb a Római Birodalom területén, úgy hogy 3000 évük volt rá, hogy mindenhová beépülve átvegyék a hatalmat egész Európa és a világ nagy része felett. Közben valamiféle kaukázusi népeket is megfertõztek a betegségükkel, ami ugye a judaizmus vagy inkább rabbinikus judaizmus, ami ugye talmudizmus és a cionizmus magja. Azt mondják, hogy a Vatikán és a mindenkori pápa áll minden világunkat sújtó Istencsapása mögött. Hogy õk állnak minden titkos társaság, világszervezet, transznacionális óriás vállalatok, bankok mögött, minden forradalom, háború és világháború, gazdasági világválság mögött. Egészen pontosan a jezsuiták. De azt ma már mindannyian tudjuk kik is a jezsuiták, hogy az a spanyol király, akinek az idejében beindult az inkvizíció és aki kiûzette a szefárd zsidókat spanyol földrõl, anyai részrõl zsidó volt. Azt is tudjuk, hogy a Római Katolikus Egyház, a judaizmusból kiszakadt judeo kereszténységre épült fel. Bármerre lépünk, mindenhol a zsidók nyomaira bukkanunk, a zsidók tevékenységeibe botlunk. Nincs itt semmi olyasmi, amit a történelmi bizonyítékok ne támasztanának alá szikla szilárdan. A zsidók létezésük óta a világuralom megszerzéséért dolgoznak, milliárdnyi embert az orránál fogva megvezetve, kihasználva, kizsákmányolva. Babilóniai kóceráj az egész. A Templomos Lovagoktól, vagy inkább még régebbtõl kezdve. A bankárok és az egyház szorosan összefonódnak. A pénz és a lelkek rabszolgaságban tartói közösen uralkodnak a világon. Amíg létezik a Vatikán, létezni fog ez a világuralomra törõ hatalom is. A "2012" címû filmben nem véletlenül pusztul el olyan látványosan a Vatikán is. Itt nem csak a zsidók a probléma, itt pár milliárd megvezetett, vagy épp semmirõl semmit tudni nem akaró birka a probléma. Velük nem lehet kezdeni semmit, õk védik a rendszert, ennek a világhatalomnak a fennmaradását. De minek is ismétlem önmagam újra és újra? A zsidóság is csak egy eszköz, átba@ható birkanyáj, akár csak a gójok. Mi már célpontok vagyunk Imre mindannyian, efelõl nincsenek kétségeim. És a zsidónak igazán a kisujját se kell mozdítania, megteszik helyettük, amit meg akarnak tetetni velük a gójok tömegei, erre két világháború és számtalan más háború, forradalom, stb...a jó példa. A fejekben lévõ szerkezettel van a baj, azt kellene újra programozni, így csak körbe-körbe futkosunk egy dunsztos üveg fogságában, keresve a kiutat. A légy is addig fejeli az üveget belülrõl, míg holtan nem hullik alá, pedig lehet, hogy arrébb van egy nyitott ablak, de hát ugye a fény vonzza és nem gondolkozik, mindenáron a fény felé törekszik, nem látva, hogy rossz az irány. Mi is a zsidókra koncentrálunk, pedig ott van még több milliárd szolgájuk és egy tömeggyilkos, hipnotikus vallás, vallások, beteg ideológiák. Mi lenne a jó megoldás? Megoldható volt valaha is a világtörténelem folyamán erõszak mentesen a váltás és leváltás, ez esetben egy nagyon beteg világuralmi rendszer és egy még betegek világszemlélet, életszemlélet leváltása, vagy felváltása valami jobbra. Vagy jöjjön a mindent elsöprõ özönvíz? Én már azt se bánnám, ha más megoldás nincs!
2 #11 gerry
- 2016-07-05 17:38
Spari - itt:

http://gerry.magy...readmore=3

Hozzá is szóltál... el kellet mondani a mondanivalódat...

Röviden mégegyszer:

Ha meg akarod ismerni az ellenfeled gondolkodj az ö fejével. Ha nem megy akkor legalább próbáld az ok és okozatot felfogni...

...vagy üvöltsd; "Fegyverbe!!!"
4 #12 Posta Imre
- 2016-07-05 18:31
Budapesti XVIII. és XIX. Kerületi Bíróság Elnöke
2016.El.I.I.36/2.


Tisztelt Posta Imre Úr!

A bíróságra 2016. május 24-én érkezett email-jére tájékoztatom, hogy egy adott ügy tárgyalási idõpontja és a tárgyalás helye nyilvános adat, melyet az irodák telefonon is közölnek. Ezen túlmenõen rövid úton más közlés nem adható ki. Mivel az irodák tevékenységével kapcsolatosan ilyen irányú kifogás eddig nem érkezett, nehezen tudom elképzelni, hogy ezen két adatot ne közölték volna. Amennyiben ez így történt, ezúton kérem elnézését.
A tárgyalás természetesen kitûzésre került, az idézésen szereplõk szerint.
Felkérem Önt, hogy amennyiben a jövõben a bíróság bármely részlegével valamit közölni óhajt, vagy információt kíván kérni, szíveskedjen betartani az emberi együttélés szabályaival és a hivatali mûködéssel összefüggésben elvárható hangnemet.
Amennyiben kijelentéseit további beadványokban megismétli, vagy hasonló jellegû kijelentéseket tesz, a jogszabályokban számomra biztosított lehetõségeket kihasználva fogok eljárni.
Az ügyészség Önnel szemben vádat emelt, a bíróság kötelessége az ide vonatkozó törvények alapján az eljárást lefolytatni. Kritikája bármely szerv vonatkozásában Önnek lehet, azonban úgy gondolom, hogy ennek megvannak a szabályai, és minden szerv, illetõleg személy elvárhatja a kapcsolathoz illõ, megfelelõ hangnemet és stílust.

Tisztelettel:

Trappné dr. Kiszely Rita
elnök


Kedves Rita, nagyjából mûvelt embernek tartottam magam, úgy 10 éve. Aztán rájöttem, megtapasztaltam, megéltem és folyamatosan élem, mi vesz körül és kinek mi a szerepe ebben a mocskos és önpusztító zsidó-koordinálta rendszerben. Ne higgye, hogy nem értem kinek mi a dolga, úgy az ügyészségnek nevezett szabadkõmûves zsidó buzitanyának, mint a bírósági "hivatalnokoknak". Ne legyen szerény. Csak az elmúlt 10 évért kollektíven az egész közigazgatási apparátust egy szolidabb banánköztársaságnan is tárgylás nélkül akasztanák. Ön nem látja, nem érzékeli ezt, vagy az igazságérzetét felül írja a "szakmai protokoll" és a jogszabály Önnek megtiltja, hogy Emberként cselekedve járjon el, vállalva ennek következményeit (repülne is, mint annak idején én repültem a cégtõl). Mára leszarom mit gondol egy magát bírónak vélõ senki. Ha szerencsénk lesz, lesz egy kis háború és imádkozzon akihez akar, hogy nem jutnak a kezeim közé. Nem érdekel, hogy az "ügyészség" vádat emel és "önök" ezzel a szûk kereteik köz mit kezdenek. Ezen túl vagyok. kollektíven bûnösek. Eldöntöttem. Itt már rég megszûnt a "jogállam", csak a maszlag van, vagy már az sem. Szar, hazug, gerinctelen és megvett gennyláda lett a zember, kiváltképpen a "közigazgatásban". Ott töltöttem fél életem, tudom mi zajlik. Nem várjon tõlem megértést. A "Magyar Állam" nem jogképes, így Ön is csak a levegõbe beszélhet. Én is sajnálom. http://magyarnemzetikormany.com/pi-klub/news.php?readmore=3799&c_start=40 A dokumentumok letölthetõk. http://www.sec.gov/cgi-bin/browse-edgar?action=getcompany&CIK=0000889414&type=&dateb=&owner=exclude&start=40&count=40%3Cbr%20/%3E

Az elmúlt években végig jártam minden "jogi" lehetõséget, olyan 100 "feljelentés" van a hátam mögött, mely mind közcélokat szolgált, közérdekbõl történt a küszöbön álló háború elkerülése érdekében, illetve ennek a zsidó összeesküvésnek a leleplezése és megakadályozása okán. Eljárás mégis csak ellenem irányul, a többirõl csend van. Nos, én tudom, hogy Ön is "ártatlan" és ebben a kibaxott zsidófészekben mindenki csak a seggét félti és napról-napra csak úgy tesz, mintha minden rendben lenne, de nincs rendben. Katona vagyok. Likvidálni fogom Önöket, amint lehet! Demokratikusan és jogi értelemben fedhetetlenül a haza védelme érdekében. Ez hogy tetszik? Jogilag támadható? Háború esetén a nemzetbiztonsági kérdések más dimenzióba, más megvilágítás alá kerülnek. Persze én nem tehetek semmirõl, ártatlan vagyok, hisz szóltam, miben vesznek részt, de Önök (ahogy a többi megalkuvó is) teszi, amit a pénzéért tennie kell. Zsoldosok. Nos, gyûlnek az erõk és ne adja jahve, hogy háza helyén hamarosan bombatölcsér legyen és családja, otthonával együtt anyagmódosuláson essen át, miközben egy izraeli gyártmányú rakéta "tévedt el" a nagy "polgárháborúzás" közben, melyet megakadályozni igyekszek, melyért már éppen az Ön bíróságán el vagyok ítélve egy évre, noha most újra vádlottá lettem. Köztünk szólva és pszichológiai értelemben is tele faxom már az össze tetûvel, a bûnözõ pintér sanyival és a csicskáival. Ugye megérti, hogy az én "tárgyalásom" ennek tükrében, ha oda eljut a helyzet, sokkal kíméletesebb, rövidebb lesz! Nem fogok szarozni! Önök, senkik! Jogászkodhatnak még egy kicsit, vergõdhetnek, aztán kinek-kinek érdemei szerint megy az akasztófára, munka- és átnevelõtáborba. Úgy vélem, szépen alakul a helyzet,s ha nem látja, mint "fõnök", akkor hülyébb a sokéves átlagnál. Nem mondom, hogy kezdjen félni a csapatával, de felõlem megteheti. Velem el lehet szórakozgatni, vegzálni, éjjel rám küldeni (családomra éjjel razziát uszítani) a rendõrnek álcázott zsidó-maffiát, ez már rég nem oldja meg azt magát a problémát.

Félreértés ne essék, tudok szépen beszélni, írni, de azt ki kell érdemelni! Elõleg nincs! Tapasztalat van. Önt kötik a szabályok, nekem megtanították, hogy ez csak azokra vonatkozik, akikre akarják, másokra nem, mert vannak kivételezettek. Mint mindig is törvénytisztelõ, becsületes, munkaszeretõ és igazságtisztelõ, a magyar nemzetre katonai esküt tévõ, felelõsségteljes 3 gyermekes apa és szeretõ férj, azt kell mondjam, lexarom a szabályaitokat. Semmi bizalmam bennetek és amint módomban áll, megszabadítom (vagy részt veszek a szabadításban) tõletek nem csak a közigazgatást, hanem az emberiséget is! Legyen belátással igen tisztelt elnök Úrhölgy, nem lehet egész életében idióta naiv az ember. Egyszer fel kell ébredni. Megtörtént. Fájdalmas volt. Nem fogják megúszni Önök sem, vagy így, vagy úgy. Magam résérõl megteszem az "ébresztéshez" szükséges "expressis verbis" üzenet-közvetítést, hiszen Posta vagyok, de a többi már Önökön múlik. Jog, vagy Igazság? Nehéz kérdés? Ha nehéz, akkor bizony, nincs mirõl beszélnünk. Holnap ott leszek, ha esetleg a szemembe akar nézni. Nem biztos, hogy elküldöm a picsába, bár ennek nincs igazán jelentõsége. Jézust ma is simán keresztre feszítenék, tiszta jogi alapon, emberbaráti szeretetbõl, nem? De! :-))

Egyébként, köszönöm, hogy válaszra méltatott. Gondolja át, amit írtam, ha már írtam! Nem viccelek! Csak idõ kérdése, de az ítéletet messze nem Önök hozzák, mert az még viccnek is rossz. A porszemnél is kisebbek, de végrehajtani a mocskos zsidó banda ügyleteit remekül kapóra jönnek. Ez részemrõl és nem csak Önökkel kapcsolatban, elfogadhatatlan. Nincs rá mentségük!

Áldás!

Posta Imre


Itt tartunk!

Népszavazási kezdeményezés.

Az utóbbi idõk történelmi kutatási eredményei, valamint a Föld egészére kiható állami intézkedések kétségbe vonták a Magyar Állam közbizalomra épülõ hatalmi jogát.
Kérjük a Bíróságot az indoklásban felsorolt tények okán népszavazás kiírásáról határozzon!
A szavazásra bocsájtott kérdés:


Kívánja-e bizalmával támogatni az államigazgatás intézményét? Igen-Nem

Indoklás:

Nemzetünk területi, és kulturális megalapozottságának tényszerû feltárása hiányos.
A hiány helyén szerepeltetett dogmák idegen érdeket szolgálnak. Az Állam létrejötte elõtti idõkben keletkezett honi eredmények, valótlan állítások alapján más nemzetek öröksége ként jelentkeznek.
Az állami közigazgatás által erõszakkal fenntartott téveszmék védelmére elkövetett cselekmények valóságos idõrendi sorrendben történõ áttekintése mutatja a szándékosságot, melyek a gazdaságban megjelenõ értékek megszerzését célozzák.

Ország szavunk területet határoz meg.
Nemzet az ország területén élõ emberek.
Állam a közigazgatási forma.

A Nemzet akaratától független jött létre az állami közigazgatási forma.
Nemzeti Kultur Vagyon elleni bûncselekményei a jegyzett történelem elõtti társadalom mûködésének lenyomatait támadják. Magas szintû vízgazdálkodási rendszerrel szabályozott energia a gázok létezésével, és a mezõgazdálkodással van jelen napjainkban. Érdem szerinti elosztással, vagy hatalmi érdekbõl történõ kisajátítással válik nyilvánvalóvá, hogy egy adott társadalmi forma milyen morális szinten van. Földünk államai egységet mutatnak abban, hogy a valóságos mûködés eltitkolásával hatalmat gyakoroljanak a nemzetek felett. Egymásra épülõ bûncselekmények szövevényének eredménye a korrupció, mely kihat a mûködés minden területére. Az egyes embereknek, tudás nélkül nem áll módjukban érdemi döntést hozni. A köztudatot formáló állami terror csak az államiság keretein belüli választást teszi lehetõvé. A hangoztatott ideológiák megvalósulásának érdekében sem nemzetközi szinten, sem az egyes emberek életére vonatkozóan nem történik semmilyen cselekvés.
Õsi kultúránk alapján mûködõ energia termelõ területek megszerzését célzó bûncselekmények a történelem hamisításától, háborúk kirobbantásáig terjedõ skálán mozognak. Ezek minden esetben állami támogatással valósulnak meg.
Kabar törzsünk hólokalizálása 1012-ben történt. A mély-tudatlanságban tartott Nemzetnek nem tûnt fel ennek millecentenáriumára beállított Alkotmány elleni bûncselekmény.
Az Alkotmányra felesküdött hatósági személyek mindegyike elveszítette a köz bizalmát, annullálták az eskü komolyságát. A közösség mûködését kizárólagosan demokratikus alapokon határozza meg, oktatási szinten is elhallgatva más lehetõségeket.
Az állam által hitelkényszer helyzetbe hozott Nemzet ellen elkövetett pénzügyi csalások, az állami keretek között mûködõ igazságügyi szervek jóváhagyásával tartják jogsértet állapotban az embereket. Az állami erõszak szervezetek fedezete alatt a közoktatáson, valláson, aktuálpolitikán keresztül került abba az állapotba a Nemzet, hogy jogos örökségének ismerete nélkül tart fönn egy olyan réteget, melynek jogilag semmi köze a létrehozott eredményhez, de ennek felhasználásával folyamatosan fosztogatja azt.
A vagyonelszámolás hiánya tette lehetõvé, hogy létrehozott nyugdíj, illetve egészségkasszánk állami fedezettel kirabolhatók lettek. A felszínen megjelent hatalmas vagyonok származását a hatósági bûnszervezet érintettsége okán nem vizsgálja.
A közigazgatás tényleges költségeit nem a Nemzet határozza meg. Adózási kötelezettséggel terheli az embereket, a már behajtott érték elszámolása nélkül.
A Nemzet által létrehozott közszolgáltatási eszközöket az állam idegen érdekeltségû vállalkozóknak adja át, vagy bérbe. Ezek a szolgáltatók a Nemzet tulajdonát képezõ felhasznált energiát mérve szabnak meg értéket. A szolgáltatásra fordított tényleges érték, a hálózat fenntartás nem ellenõrizhetõ, de erõszakszervezettel, törvénnyel biztosítja az állam a Nemzeti Tulajdont a Nemzetnek értékesítõ idegennek, hogy a tulajdonostól megvonhassa a szolgáltatást. Az eszköz tulajdonjogi rendezésének hiányában sem jogorvoslati, sem kártérítési lehetõsége nincs a tulajdonosnak.
Az államalapításkor létezõ vagyon, és napjaink vagyoni helyzetének összevetésével értékelhetõ az állami mûködés.
Kultur Vagyonunk ellen elkövetettek szoros összefüggést mutatnak a Föld más árasztó nemzetei ellen elkövetettekkel. Következmények tekintetében is azonosság mutatható ki, az állami intézkedések az energia rendszer feletti hatalom megszerzését célozzák. A bányajoggal kapcsolatos anomáliák szintén az állami korrupció eredményei. Járványügyi kérdésben háborús ellenségünk akarata érvényesül, melyet az állam szavatol.
Pénzügyi rendszerré alakított termelésünk feletti döntési jogunkat az állam megvonta, szabályzásokkal ellehetetlenítette.
Államinak vélt intézményeink Amerikában jegyzett vállalkozások. A 2014.évi 19. törvény megalkotásával pénzintézeteink jelentéstételre kötelezettek az Amerikai Adóhatóság felé.
Államilag védett tudományos intézetek államilag kinevezett vezetõi nyíltan magyar ellenesek.
A Benes-dekrétumot elfogadó Európai közösséghez tartozásunkat olyan állami szerzõdés határozza meg, mely a magyar nemzetirtást egységesen hagyja jóvá.

Kérem a Bíróságot, hogy döntésérõl, annak címemre postázásáról a 30 911 85 63 telefonszámon, vagy a kissimre3@citromail.hu email címen értesítsen!





Kiss Imre
Mány Alsóõrs pszt. 3594/1



Kedves Rita, háááát megtörtént. Nem vagyok boldogabb, mert semmit nem jelent számomra, hogy most meg "fel vagyok mentve". Van rajta sapka, vagy nincs? Szakmailag felelõsen állíthatom, bárkirõl védhetõ bizonyítványt állíthatok ki, hogy miért "normális" és ugyanezekkel indokolva, miért nem az. Azért szép volt a próbálkozás. Bizalmatlanságom megalapozott, azt nem lehet tragikomikummal helyrehozni. Vannak olyan bûnök, melyeket csak vérrel lehet lemosni. A világ ilyen bûnökben dagonyázik. Kérem, a jövõben, ha tehetik, kerüljék el a velem való kontaktus bármilyen formáját! Ha játszani akarnak, akkor meg azzal a bizonyossal, a sajátjukkal a csalánosban!

Mélységes alázattal és tisztelettel!

Posta Imre


És ez most a kérdés!

Ritaaaaa! Most akkor büntetett az elõéletem, vagy igen? http://postaimre.magyarnemzetikormany.com/news.php?readmore=1347#comments Vagy ez olyasmi, hogy bele kellett hugyozni a konnektorba, mert késõbb még szét kell dörgölni a száto-kóhn a xart, amiben nyakig benne vagytok? Nem voltam az elõzõekben elég világos? Ahogy telik az idõ, egyre tisztábban látom a sorsotokat! Bár kicsit fölöslegesnek tartom már errõl "írni" az "értesítéseket, de végsõ soron "emberek vagyunk", bár igen sok és egyre gyarapodó kivétellel. Remélem számodra biztosít még a jogszabály ezt azt, mert én a fegyvertári biztosítást látom célravezetõbbnek és nem szoktam tévedni. Az "emberi együttélésrõl" veletek rég lemondtam. Nem szeretnék veletek együtt élni. Ha lehet, inkább nélkületek! Úgy vélem lehet, sõt kell is, bár igen sokan vagytok, de ezen az apróságon már nem múlik. Persze csakis demokratikusan, ha már úgy odavagytok érte! Szóval, akkor most büntetett ez "elõéletem", vagy de? :-)) Ha igen, úgy is jó, ha nem úgy szomorú lennék, mert megint hazudott nekem az igen tisztelt rendszar.

Posta Imre
139 #13 jozsef toth
- 2016-07-05 19:15
Imre !
Ezt kicsit nem erteni Magyar.
ilyen irányú kifogás eddig nem érkezett, nehezen tudom elképzelni, hogy ezen két adatot ne közölték volna. Amennyiben ez így történt, ezúton kérem elnézését.
Mi van !,Hogy ilyen iranyu kifogas eddeg nem erkezettttt.
Nehezen tudja elkepzelni!
Miert nehez a feje ,vagy a felfogasa?
Miaz ,hogy elnezes!
Mind azokat akiket azert fizetnek,hogy a munkajukat vegezzek ,ha hibaznak ugy oketis tessek felelossegre vonni.
Vagy toled is fogadjak el ,hogy BOCSIKA .
Merem remelni,hogy eljon az az ido amikor ezek befutnak a korhazba . Kiabaljak ,hogy hasba lottek! Es az orvos kozli veluk ,sanos NEM !
Csak befostatok!!
A vernek NEM sarga a szine!
162 #14 fapipa
- 2016-07-05 20:30
Húúúúha Imre !!

a szenvedélyemet magas fokra lobbantottad !!! Már csak az a kérdés, hogy a sok kazettámat melyik Bomber dzsekimbe dugjam !! :-D s_V
Én innen alulrúl az alagsorból még mindig ugy látom, hogy az emeleten dõzsölõk nem érzik a passzát szelet

s_bulis_proszt
162 #15 fapipa
- 2016-07-05 20:36
Gerry

meghajlok a bejegyzésed nagysága elõtt !!!

s_grat
236 #16 Vazul
- 2016-07-05 20:42
Fapipa: soha nem is volt céljuk, hogy érezzék, mert nem akarják. Elég CIA-Mossad technikát tanultak ki Orbánék és nálunk pénzesebb zsidók, hogy tudják a passzátszelet hangyafingá alakítani. Persze a lelekesedés tök jó, csak kurváranemérsemmit.
236 #17 Vazul
- 2016-07-05 20:45
Igen, nagy volt Gerry beírása. De mit érünk vele, ha ez a nép rendíthetetlen cionf@sszopó (csillag)?

(csillag) bocsánat minden kiskorútól és nyugdíjas más szóhasználathoz szokottól.
99 #18 MORMOTA1968
- 2016-07-05 21:20
Imre! Ezeknek tényleg mocskosul nehéz a felfogásuk. Egyszerûen nem tudják felfogni ésszel, hogy õk elsõként lesznek beáldozva, ez a természet törvénye és nem csak a természeté. Egyszerûen képtelenek felfogni, hogy idegen érdekeket szolgálni hazaárulásnak minõsül és ezt még súlyosbítja az a tény, hogy te és mások hiába figyelmeztetik õket erre, hogy nagyon nem kellene az ellenséget kiszolgálni, mert nem lesz jó vége, valamiért el sem jut a tudatukig. Azt hiszik, hogy sziklaszilárd a helyzetük, pedig igen csak porózus és málladozó. Nem tudom miben bíznak! Hogy majd megvédi õket a karhatalom, a NATO, Izrahell hadserege, vagy ki tudja kicsodák? Ha fel lazul a rendszer, nekik annyi, ahogy te is írod. Senki sem fogja õket megvédeni, õk csak beáldozható kutyák, csicskák. A rendszer kiszolgálói.
173 #19 vidia
- 2016-07-05 22:51
Hát mit ne szóljak még hozzá, ha már le van írva...
Egy kicsit szolidabb változatban a bizalom kérdésében kiegészítésként...
NEMZETI VÁLASZTÁSI BIZOTTSÁG
1054 Budapest, Alkotmány u. 3.
Dr. Patyi András elnök

Tárgy: Népszavazás kezdeményezése

Tisztelt Dr. Patyi András elnök Úr!


Mi a Magyar Nemzet tagjai - Polgári Jogokat Pártolók egyesületének tagjai - Kiss Imre,
Váradi Sándor, Káli Károly, Dósa Mátyás értve - ismerve és tapasztalva a Nemzet - a
Magyar Társadalomban az Emberek - és az állam tartalmi vonatkozását, mi több a köztudatban - gyakorlatban élõ mûködését, melynek következményeként a Magyar állami közigazgatás hitelességébe vetett bizalom ok - okozati kérdésében kérjük a Nemzeti Választási Bizottság elnökét és tagjait, hogy népszavazás kiírásáról határozzanak.

- A Magyar Nemzet tagjai - a Magyar Köztársaság állampolgárai - Emberek, mint az ENSZ - Egyesült Nemzetek népeire az alapvetõ Emberi Jogok Egyetemes Nyilatkozata, mint alapokmányban megfogalmazottak vonatkoznak, miként a benne használatos Ember kifejezés is, így a továbbiakban - Emberek.

- A Magyar állami közigazgatás, a továbbiakban állami szervek.

- A > után a ( ) jelben rögzített indoklás kiegészítõ általános magyarázat-ként értendõ.

A szavazásban érintett kérdés:
Önnek a Magyar állami közigazgatás hitelességébe vetett bizalma megrendült az indoklásban sorolt valamennyi tapasztalható ok alapján? Igen vagy Nem

Indoklás:

1. Szempont - ok alapján: Az Embereknek az állami szerveknél az ügyintézések, eljárások, … alkalmával felmerülõ jogi és egyéb helyzetekben a jogkövetés követelménye szerint a vitatható esetek, helyzetek, tények jogorvoslásának tapasztalható gyakori hiánya, valamint az állami-hivatalos iratok-dokumentumok közérthetõségének szükségessége miatt. Mindezek következményeként a felelõsségvállalás és az erkölcs kérdése is erõsen vitatott. > (A jogi és más helyzetekben, esetekben egyoldalú - önkényes hatósági eljárás és érvényesítés az Emberekkel szemben, valamint az Emberek érvényesülési lehetõségének drasztikus korlátozása miatt.)

2. Szempont - ok alapján: Az állami szerveknek az Emberek személyi okmányai vonatkozásában és adatvédelmi jogaiknak, jogviszonyuk, jogbiztonságuk kezelésének /erkölcsi-felelõsség vállalású/ garanciális hiánya miatt. > ( A jogviszonyok, kötelezettségek tisztázásának hiánya miatt.)

3. Szempont - ok alapján: Az állami szervek képviselõi és az Emberek között a jog / jogok, a jogalkalmazás, a jogkövetés szerint az egymáshoz való viszonyukban a kölcsönösség csorbítása és visszásága miatt. > (A jogegyenlõség hiánya miatt.)

4. Szempont - ok alapján: Az állami szervek felelõssége az Emberek alapvetõ jogainak, létbiztonságának, szociális biztonságának garanciális gyakorlati alkalmazásának vitathatósága miatt. > (Jog, esélyegyenlõség, létbiztonság alanyi alapjogon való gyakorlati hiánya miatt.)

5, Szempont - ok alapján: Az Emberek és az állam / állami szervek - kiemelve a 2012-es alaptörvénnyel felruházott MAGYAROSZÁG nevû államnak nevezett jogi entitás esetében is - közötti alapvetõ szerzõdés közérthetõ magyar nyelven, félreérthetetlenül értelmezhetõ meglétének, vagy hiányának, illetve fogalmakban szereplõ vitathatósága miatt. > (Az Emberek és az állam között alapvetõen, - kiemelve a 2012-es alaptörvényt - szerzõdési, jogi viszonyának jogfolytonos és közjogi érvényességének bizonyítási hiánya miatt.)

6, Szempont - ok alapján: Az állam szerepvállalása a Magyar Társadalomban a hivatali - hatósági szereplõk és az Emberek között, valamint az Ember - Ember közötti egyenlõ méltóság, egyenlõ bánásmód, egyenlõ esély, egyenjogúság elvének gyakorlati alkalmazásának gyakori hiánya miatt. > (A Magyar társadalomban a hivatali - hatósági szervek személyei és az Emberek között a feltétel nélküli egyenlõ méltóság kezelésének, alkalmazásának gyakori hiánya miatt.)

7, Szempont - ok alapján: Az állami szervek által szavatolt - az országunk területén mûködõ- valamennyi közszolgáltató a szolgáltatási és ellenérték definíciója alapján, a szerzõdés tartalmi viszonylatában, a jogviszonyi alapvetésben és a számlák közérthetõségének, követhetõségének, valóság tartalmának vitathatóságával szemben az Emberek kiszolgáltatottsága, kihasználása, a felmerülõ orvoslati, jogorvoslati lehetõségének bürokratikus affektálása miatt. > (Az állami szervek jóváhagyása által az országban mûködõ (közüzemi) közszolgáltatások - önkényes - szerzõdéseinek, számláinak, díjszabásainak, … közérthetõsége, átláthatósága és realitásának hiánya miatt.)

8, Szempont - ok alapján: Az állami szervek szereplõi által, valamint 2012 - ben történt változtatások során a Nemzeti vagyon meghatározásának, felmérésének, leltárának történelmi, alkotmányi, jogi vonatkozású hiánya miatt. > (Nemzeti vagyon elszámolásának hiánya miatt)

9, Szempont - ok alapján: Az állam / állami szervek a Nemzet, az Emberek rovására mûködtetnek, elõsegítenek, támogatnak olyan pénzrendszereket, jogszolgáltatási, rendvédelmi, büntetési, végrehajtói rendszereket, amelyek fenntartják a kiszolgáltatottság rendszerét …, amelyek vitatott jogalapon törvényes értékeket rekvirálhatnak/foglalhatnak le.”

- A Magyar Nemzet tagjai - Emberek - az emberi méltóság alaptézise okán - nem kényszerültek és soha nem is adhattak semmilyen felhatalmazást az állami szerveknek a kellõen biztosított Lényüknek és az ebbõl származó bármilyen és minden megnyilvánulásuknak és tulajdonuknak bármilyen törvénytelen és illegális lealacsonyításához, leértékeléséhez, érvénytelenítéséhez, leigázásához, alárendeléséhez, elbitorlásához, megszállásához, megrongálásához vagy eltulajdonításához. Ezért az Emberek felhatalmazva érezhetik magukat, hogy alanyi alapjogon, alkotmányos joguk alapján dönthessenek sorsuk, jövõjük, társadalmi szolidaritásuk érdekében és azonnali hatállyal megállíthassák és ellenállhassanak bármilyen és minden fent említett, ellenük irányuló törvénytelen és törvényellenes cselekedetnek.

- 2.§ (3) Senkinek a tevékenysége sem irányulhat a hatalom erõszakos megszerzésére vagy gyakorlására, illetõleg kizárólagos birtoklására. Az ilyen törekvésekkel szemben törvényes úton mindenki jogosult és egyben köteles fellépni.

Balassagyarmat, 2016.05.30.

A válaszuk és a válaszlevelem tartalma a blogomon olvasható: https://szemem.bl...

Hozzászólás küldése

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Generálási idő: 1.25 másodperc
3,600,592 egyedi látogató