Bejelentkezés

Felhasználónév

Jelszó



Elfelejtetted jelszavad?
Új jelszó kérése

Pogány vagyok

VersekPogány vagyok, bármit is jelentsen!
Ember, ki nem bújik hamis tanúk mögé,
S ki hallgat, majd felejtsen mindent,
Mit összetúrtak a színlelt tanok köré!

Bezárt kapum tárva-nyitva, lóg saroglya,
Vasalt világtengely, csikorgó zsanér.
Gõzölgõ jövõ trágyája a múltat kelti éltetve,
Lebontva régi giccset, csigaházat festi a vér.

Minden szikkad, mi nedves, s mi kedves
Az egekig érve tart oszlopot és irányt.
Jajdulva lebomlik minden, mi szerves.
A gondtól terhes vár megváltót, királyt.

45 múltam, s 45 múlva múltam 90.
Idõm befejezni derékban a szöget.
Sorsom függõónként fejem fölött
Lebeg: ölelve eleven-korhadó tövet.

Felszín alatti lápba lépve húz a hiúság,
Mint tele kézzel kapkodót a kapzsi lét,
Ki pengét markolva metszi szét ifjú
Ábrándos szívébe tört hegedû virtusát.

De kongatnak már, egyre hív a küldõ szó:
A porta porát nyelve törni-zúzni ellen-ért,
Hogy minden muzsika, mi hangzik e Honban
Sajogva, mint kürtszó zúgjon a szellemért!

Pogány vagyok, bármit is jelentsen!
Pogányt akarok látni is felettem!
Pogány maradok bárki is felejtsen!
Pogány magyar: a szerelmes Istenért!

Hozzászólások

75 #20 talpi
- 2015-10-23 21:09
örökkezdõ51
Nem keresem"más szemében a szálkát" tudva, hogy nem tisztem. " Ne ítélj, hogy ne ítéltess". Viszont, azt, hogy valaki, folyamatosan, más szemébe, s másokat felhassználva, "gerendát" igyekszik dugdosni a szemedbe, no azt nehezen tûröm.
Ugyanis, akkor ha valaki hibázik, az még nem "cvétekÍ", de ha valaki, folyamatosan vétkeziok, s másokat hibáztat ezért, az szerintem már igen megközelíti, a "szálka készítõ üzuemet". Tudod, nem nagyon fûlik fogam ahhoz, hpogy, egyenlõre megírjam, mi az, mi a "fatelep tulajdonos" közelségérem adna lokot, hogy tudjátok, ki is az. Viszont, ma ismét volt egy érdekes sztori, vagyis, magyarosan, esemény, ami okán, talán mégis meg kellene írnom, ha nem is névvel, azt a Világ rengetõ aljasságot, ami velem megesett. /Nem vagyok egyedül ezzel a jelenséggel, mert van benne más is, sajnos/ mégis azt mondom, hogy az a szög, kibújjon, azért csak meg kell egyszer rázni a zsákot. Tudom, nem lesz kellemes valakinek, de igazából, mi ma a kellemes? Igen, az kellemes, másokat, a Nemzetet megalázni, az azért tevõket, szégyen padra ültetni. Azokat, kik tanítani akarnak, azokat megalázni, ellehetetleníteni, becsapni, meglopni,megkísérelni a tönkre tételét. Ráadásul, pont olyannak, akinek elei, semmit se,m érõ emberek, mert ugyan ezt tették családjuk korábbi állapotával. Ocsmány, önelégült zsidó banda és annak csahosai. Ha ismernéd Õket, arcodról lefagyna a mosoly. Hiszen a szemedbe, kellemesek, nyájaskodók és kiderül, a dolgok, csak látszatilag ilyenek. Hiszen a háttérben valójában mocskos számítók és mindent a szemedre hánynak, amit "segítettek" felhánytorgatják, még akár értékkel is ruházzák fel. Viszont az ajándékba adott dolgokat vetik a szemedre. Arról már nem is beszélve, hogy a segítségben annyira nincs köszönet, hogy folyamatosan attól kell rettegned, mikor ég le valami, vagy származik nagyobb baj a "segítségbõl". Szomorú dolog ez, de akkor kinek is van szálka, s kinek gerenda a szemében? Ha Isten igazi embert segítõ, ezt meg fogja mérni egyszer érdem szerint,. Viszont, én nagyon szeretném, ha ezt a következõ hónap elején tenné, mert akkor nagy szükség lesz rá. Nagyon nagy,mert mint mondja az írás, "ki közülletek a legkisebbnek segít, nekem segít". Nosza Uram, akkor?? Magam igyekszem ezt megvárni, mert nem akarok Isten lenni vagy megjátszani Õt. Megteszi ezt helyettem más, még úgy is, hogy eldönti, "ki mikor és mennyire beteg". Pedig, nem hogy orvosnak, embernek is kevés, sajnos. Mégis engem, s a hozzám hasonlókat gyalázza, ami némileg érthetetlen, de /lelke rajta/ bár az nem igen van egyiknek sem.
szóval, tolvajt kiáltani, annak, ki maga rabló és azok között is a leg
aljasabb, talán mégsem kellene. Mondhatnám, zsidóbb a zsidónál, cigányabb a cigánynál, s mégis a "tisztességest játtsza pedig számára ez olyan távoli, mint Makó-Jeruzsálemtól"
31 #21 orokkezdo51
- 2015-10-23 22:56
Húúú Talpi, tényleg nagyon fölpaprikázott valaki, vagy valami.s_ezt-ni Kár, hogy nem értem igazán, de biztosan okod van rá, hogy nem írsz konkrétumot.
Ilyenkor tudálékoskodni nem szeretnék, ezért arra kérlek, hogy a magad módján találj valami levezetõ tevékenységet. Reggel öt óra tájt ezt írtad: ne kelljen egyedül kávéznom /sajnos/, jó reggelt lassan indulok, dolog van, legalább oldódik a magány.s_f-ang
Akkor is éreztem a keserûséget benned, de most még rosszabb lehet. :|
Próbálj azért aludni, elviselhetõ éjszakát kívánok szeretettel: Zsuzsas_Laptop
118 #22 keepfargo
- 2015-10-26 07:29
gerry
Nem nagyon értem, de majd megmagyarázod, mit is akarsz ezzel a belinkelt linkséggel.
Sikerült egy cikkírónak/firkásznak találni valakit - akinek személyazonossága enyhén szólva homályban marad az írásban, és aztán odakeni az olvasó arca elé ezt a materialista szüklátókörüségröl árulkodó akármit.

Az ateistáknak volt igazuk? Meg a materialistáknak? Mikor, miben és föleg meddig?

Nincs isten, sem istenség, sem értelem a létben, sem isteni terv az univerzumban? Hát akkor mi van? A masszív sötétség, és mindennek a tagadása. Mert amiröl nem tudunk, az nincs. (és onnan tudjuk, hogy nincs, mert nem hisszük el, hogy van, vagy uram bocsá´lehet. ) Hallelúja!!! Ezt nevezem tisztánlátásnak, meg objektivitásnak!

Azért legalább ennyit észre kellet volna már venni - szerintem - ennyi emberöltö után, hogy mindíg a leggazdagabb fantáziájúak igazsága került érvényre, és igazolódott be. kezdhetném és folytathatnám akárki látnoki álmodozóval, vagy eretnekkel, Bruno, Galilei, Kopernikusz de akár Bohr, Hawkings és atöbbi mind, akik fel mertek nézni a sárgolyóról és ki tudták törölni szemükböl a csipát söt a hályogot is.

NDE Near Death Experience címszó alatt a Wikipedia is tárgyalja a halálon túli élményeket és egy alig 172 munkából álló kis listát is közöl, amelyek mind ezzel foglalkoznak (nem elsösorban cáfoló, hanem igazoló jellegü munkákról van szó)

Na persze ez mind semmi, ha jön mondjuk, 113.-ik Kovács Jóska vagy hívhatjuk akárhogy; a nagy magyar szaktekintély, aki becsszóra kijelenti hogy ö nem, semmit, de tényleg, csak a sötétséget. Ja, vagy úgy?

"Nem adhatok mást csak mi lényegem", mondja Luci Ferkó Madáchunk kiváló drámájában...
118 #23 keepfargo
- 2015-10-26 07:44
Most látom csak: én voltam az 1949-edik megnyitó. Még egyszer megnéztem; nehogy véletlen elnézés legyen vagy azt kelljen kérni a végén - de nem.

A születési évem is ez, na meg a sötét materialista kinai "gyözelem" éve a tibeti idealizmus felett.

- Hallod-e te Véletlen, má´megin´ milyen vagy !?
75 #24 talpi
- 2015-10-26 09:05
Keepfaragó
Tudod a "vél-etlen" :)
118 #25 keepfargo
- 2015-10-26 09:20
igen, talpi,
vagy úgy vél-em, tud-hat-om
75 #26 talpi
- 2015-10-26 10:52
Ejh Te "zsivány" ;)
2 #27 gerry
- 2015-10-26 11:24
keepfargo - mit akartam vele? Bosszantani a "De ez így van!" okoskodókat...
Ahogy látom a soraidból, nem tetszik se a cikk, sem a hozzászólásom, pedig... (örökkezdö észre is vette!):
A cikknek ott van az a mondata - amivel én is messzemenõkig egyetértek -, hogy "...a hit mindenkinek a sajátja. Annyit tehetünk csak, hogy megosztjuk saját tapasztalatainkat, és hagyjuk, hogy mindenki maga döntsön..."
Ebböl következett a másik, része a hozzászólásomnak, ami némi gondolkodást igényelhet egyesek számára: "...ez hazudik. Az nem lehet, hogy több milliárd légy tévedjen!"

Azoknak akik nem értették, a több milliárd légy esetét: Egy régi mondásból a szofista filozófia segítségének felhasználásával tett "bizonyító erejü" kijelentés;
- A sz@r finom mert az nem lehet, hogy több milliárd légy tévedjen! - és persze az emberekre irányítottan (mivel a legyek már tudják)

Miért írtam? (Nem elöször és nem is utoljára) A cikk írója - ez így igaz - arra használta fel a "sztorit", hogy bizonyítsa vele a halál egy végsõ stádiuma az embereknek, élõlényeknek. Ez pedig ugyanaz mikor egy akármit hívõ egyén elkezdi bizonygatni azt amiben hisz az egyetlen üdvözítõ út a megvilágosodás (más dimenzióba átlebegés, reinkarnálódva, más életformában folytatva (úgymint,... kígyó, patkány, sárkány, kacsa, macska, kutya oroszlány, kinai riksa, liba, libafos...), pokolba, menybe kerülés, folytassam?
A hitet tisztelem és elviselem, a hitetlent se bántom, ha õ se engem, a hitegetõket viszont igen. Teljesen mindegy mit hisz, ha meg akar gyõzni a hitérõl.
1 - nem kértem,
2 - nem gondolkodik olyan szinten, ami nálam megüti a mércét, magyarul nem a vitapartnerem. (Túl sokszor kaptam már meg, hogy én ateista vagyok és tagadom a zAkármit... azt se tudva a rámtámadó, hogy mit jelent amit leírok. Neki ezt! A kisagyába se fér már semmi, a nagy meg nincs is meg... elgurult valahova..)

Létezik olyan személy aki jobb nálam egy adott témakörben? Hát persze. Sokan, ezerszámra vannak nálam értelmesebb, okosabb sõt jobb emberek. (Szebbek is :))
De ezek nem jönnek a nyakamra és nem kezdenek el erõszakoskodni velem, hogy márpedig higgyem el amit õ állít - a "bizonyítást" azzal kezdve, hogy pl. Isten van. - Ezt el kell hinnem neki. Aztán jönnek a további bizonyítékkal; Isten ezt tette, azt tette, ezt mondta, azt mondta, ... mindez egy megtámadhatatlan tézis-bõl elindítva... (Jehova tanúi, a Darwinizmust támadva rögtön az elején bele kényszerítik a váratlanul meglátogatott - ezáltal felkészületlen - vitapartnert, hogy szerinte amit Darwin állít az igaz-e. Legtöbb letámadott - miközben egész más napi elintézendõ dolgok forognak a fejében, csak habog valamit, mire a tanúk rácsapnak; NA UGYE! DE MI TUDJUK AZ IGAZAT ÉS AZÉRT VAGYUNK MA ITT, HOGY ÖN, MAGA TE,- TE HÚGYAGYÚ RAJTUNK KERESZTÜL FELVILÁGOSODJÁL!)

Aztán hogy is van ez a holokamu? - Világszerte el kell mindenkinek hinnie, hogy 6 millió zsidó elfüstölõdött. Ezt el kell hinni, bizonyítás nélkül. Ja, hogy most sok ember lett hirtelen materialista?
A kommunizmus: Marx és Engels szerint a világ... hány millió, milliárd ember nem kérdõjelezhette meg a tanokat?
A McCarthy korszak Amerikában...: a negyvenes évek vége, ötvenes évek eleje... - nem volt ember (kivéve a maffiát amelyik akkoriban alkohol csempészetböl élt), aki meg mert volna szólalni, akkora volt a pszichikai terror... (mentek ám az emberek a levesbe!)

Merre nézzek? Visszafelé? Tiszta mázlista vagyok, hogy e-korba és magyarhonba születtem bele, nem vittek el se recskre, se szibériába, nekem nem kellett fél európát, zavarva, menekülve gyalog végigjárnom - mint apámnak - a Don kanyar utáni években, hogy újra magyar földet taposhasson, de boszorkánynak se neveztek pár száz éve, hogy máglyán égethessenek el és az is jó idõzítés volt, hogy a francia forradalom idején egyik fél tagja se lehettem - meglehet, csak nem emlékszem rá - a római birodalom tündöklésében és bukásában se az én lelkemet formálták vagy deformálták, hogy aztán a császár és a birodalom érdekében ontsam piros véremet.
Na irány vissza.... hopsz, egy kis Vietnam... hoppá ez talán Yugó?... hogy rohan az idõ... Nédd-e már, csak nem lettünk sokan? Azért jó, hogy nem születtem kis kínainak, mert nem sokat érnék a világnak.
Pedig ohhhóó...
Lehettem volna gazdag és milliárdos is ha... (de nem lettem)... akkor most én s még néhányan mellettem döntenék néhány milliárd ember lassú de biztos kipusztításáról.
Hiszek-e Istenben? - Ahogy a görögök; vannak, sokan... egyedül egy Isten nem tud mindent átlátni... de sok kisisten igen. Vannak hát!
Az Egyiket úgy hívják, hogy Rotschield, a másik valami Soros, aztán ott van a Bill Gates nevü "uramisten ez is Isten?"... meg néhányan.
Sokan hisznek bennük!
Régen Aranyborjú, ma Arany VISA kártya, meg a klubbkártya mellé... Melyik? Hát amelyikben hiszel.

Reggel találtam az iroda közepén egy megdöglött kaszáspókot (az a hosszúlábú), felemeltem és beledobtam a WC-be

Most - úgy fél órája - el kellett mennem oda ahova a kirány is gyalog jár. Leültem elvégezni a dolgomat és már túl késõn jutott eszembe, hogy a pók után nem húztam le a WC-t... Esküszöm, zavart a tudat, hogy szegény döglöttke így járt, mert ugye ki tudja...
De aztán, - kézmosás közben el kezdtem gondolkodni a dolgon. Azt ugyan nem tudhatom, hogy egy ilyen póknak van-e lelke, vagy nincs, de mi van akkor ha ebben a csodálatos világban élõskodõ, sok-sok triliárd élölény között elkeveredva nem vagyunk mások mint ez a kaszáspók volt? ... gonosz dolog ilynt gondolni? Azért felnéztem - biztos ami biztos - de nem láttam magam fölött egy nagyobb átmérõjü WC ülõkét

Mondok jobbat; öld meg a pogányokat, akkor biztos a mennybe kerülsz... vagy a goyokat.... muszlimokat? Mit is mondott nekem s melyik felkentje a Hitnek? Most éppen nem jut eszembe.

Ez se lehet helyes, mert ölni bün... Szeretni, aaaaz igen.... Buddha is azt mondta szeress... persze védd magad, mert különben elpusztítható vagy... na most akkor a puska melyik végére álljak?

Gyerekek, tõlem mindenki azt hisz amit akar. De ne terjessze!

Persze ezt nem veszi be a gyomruk. A hit már csak ilyen.

De ez van. Akkor most mi vagyok? Hitetlen vagy csak egy kissé különc? Ez utóbbit szívesen vállalom, mert az összes többi út valahogy ingoványos a számomra.

Legyetek jók és hívõk....
66 #28 9323elitelt
- 2015-10-26 17:58
Gerry!

Biztosan voltál annyira megfázva, hogy ideiglenesen nem éreztél semmilyen illatot, nem érezted az étel ízét (amit akkor ettél).
Persze közben tudtad, hogy most mit kellene érezni.
De van ennek az esetnek a fordítottja is, mikor valami túl erõs szag csapja meg az orrod. Akkor az ember befogja az orrát, saját maga korlátozza az érzékelést.
Az embereknek van egy hatodik érzékszerve, mellyel meg lehet érezni a lelkit-szellemit-istenit.
Sokan ezt az érzékszervüket tudatosan befogják, és nem akarják használni.
Sõt a ROMlott KAOtikusok, egyéb judeokeresztények, zsidó vallásúak, muszlimok kifejezetten tiltják ezen érzékszerv használatát, még a meglétét is tagadják.
Mások pedig azt kutatják és keresik, hogyan lehet ezt az érzékszervet használni, mert õk már éreztek-tapasztaltak vele VALAMIT.
A védikus filozófia elmagyarázza, hogyan kell ezt az érzékszervet használni, hogyan tudod annyira fejleszteni, hogy --kitartó gyakorlással--, magával Istennel is kapcsolatba tudj lépni.

Akik használják valamennyire ezt a hatodik érzéküket, magukban nagyokat mosolyognak azokon a személyeken, akik fennen hirdetik, hogy ez a hatodik érzék nem létezik, és az mind bolond, aki mást állít.
Azoknak a személyeknek (akik használják 6. érzéküket) nem HITÜK van, hanem TUDÁSUK, TAPASZTALATUK.

Természetesen minden ember maga döntheti el, hogy --maradva a kezdeti hasonlatnál-- alaposan kifújja az orrát, és mélyen beszívja a finom illatokat, vagy orrát befogva szónokol, hogy illatok márpedig nem léteznek, mert olyan nincs. :D :D
31 #29 orokkezdo51
- 2015-10-26 18:28
Kedves Gerry,

kérdeztél hát válaszolok.
"Akkor most mi vagyok? Hitetlen vagy csak egy kissé különc? Ez utóbbit szívesen vállalom, mert az összes többi út valahogy ingoványos a számomra." Gerry, ezt Buddha úgy mondta:"Nem könnyû dolog a sok [filozófiai, vallási] rendszerbõl kiválasztani a helyeset; az egyik ezt választja, a másik azt, a bölcs - egyiket sem."

Azt is írod, hogy "Mit akartam vele? Bosszantani a "De ez így van!" okoskodókat..." Mond sok Jehova tanújával volt szerencséd találkozni?! :o Merthogy a PI klub tagjai azért nem ebbõl a csapatból valók elsõsorban.

"Gyerekek, tõlem mindenki azt hisz, amit akar. De ne terjessze!" István 4 évvel, én meg 2 évvel vagyok idõsebb nálad, ami egyáltalán nem jelenti, hogy bölcsebbek lennénk nálad, de a gyerekek megszólítást magamra vettem, pedig lehet, hogy nem is az én ingem. Furcsállom, hogy nagyon felületes engem-ismerés alapján megtudod állapítani, hogy "nem gondolkodik olyan szinten, ami nálam megüti a mércét, magyarul nem a vitapartnerem."

Írod: "Hiszek-e Istenben? - Ahogy a görögök: vannak, sokan... egyedül, egy Isten nem tud mindent átlátni... de sok kisisten igen. Vannak hát! Az Egyiket úgy hívják, hogy Rotschield, a másik valami Soros, aztán ott van a Bill Gates nevû "uramisten ez is Isten?"... meg néhányan. Sokan hisznek bennük!" Ezeket a sötét figurákat összemosni a görögök istenképével nem tartom jó ötletnek. Az ISTENKÉPEMET megtartom magamnak, merthogy ez mindenkinek van. Van, akinek a hasa, a farka, az agya, a pénze stb. az istene, Lao-Ce viszont ilyeneket mond, amit elfogadok alapállásként.

"Az út, mely szóba-fogható,
nem az öröktõl-való;
a szó, mely rája-mondható,
nem az örök szó.
Ha neve nincs: ég s föld alapja;
ha neve van: minden dolgok anyja.
Ezért:
aki vágytalan,
a nagy titkot megfejtheti;
de ha vágya van,
csak a dolgokat szemlélheti.
E kettõ mögött közös a forrás,
csupán nevük más.
Közösségük: csoda,
s egyik csodától a másik felé tárul
a nagy titok kapuja."
http://terebess.h...ereny.html

OK jav.: Zsuzsa:)
ui.: mikor valamihez szöveget írtam, míg dolgoztam, a végére legalább a felét kitöröltem, mert a kolléganõm visszajelzésébõl láttam, hogy hol érzelgõs, mert ehhez tényleg hajlamom van.
2 #30 gerry
- 2015-10-26 21:00
örökkezdö .... nem személyeskedtem és nem is gondoltam rád.... Nem olyan régen vagy itt és - nehogy kritikának vedd - többet szóltál hozzá mint olyanok akik több éve itt vannak... Nem baj. Az igaz, hogy amióta ide írsz, szinte szünet nélkül "témánál vagy" ahogy kedves ottónk se tud meglenni a védikus szava nélkül, és persze hatodik(os) érzékkel mosolyog a tátott szájú emberkéken, akik nem értenek semmit. A "gyerekek" megszólítás - nagyjából tíz éve honos a weboldalon, és a nick neveknél nem sokan írják oda az életkorukat. Nem érzem se bántónak, lekezelõnek meg fõleg nem, de bocs' ha te annak tartottad. Soha nem éreztem magam bölcs öregembernek így nyugodtan elviselem a taknyos jelzõt is tõled :)

Jehova tanuival vagy tízszer futhattam össze életemben - itt csak példaként említettem - de írhattam volna a Hitgyülis õrültekrõl is (persze õk nem tartják annak magukat), vagy az itt - Zürichben kb 25 évvel ezelött megismert Krisna-hívõkrõl, de volt szerencsém csavartpajeszu, szükszemü zsidócsoporthoz is - meg olyanokhoz akiken nem látszott annyira a jellegzetesség, és már gyerekkoromban (12 évesen) vitáztam vallásról hónapokon át egy osztálytársammal akit a nagymamája minden héten elvitt a templomba...

Ami a "csúsztatást" illeti a görög Isteneket nem párhuzamosítottam a görényekkel, csak a mennyiséget jeleztem, ami azt jelentette, hogy ott vannak mindenki fölött... (megosztva, elosztva a dolgok irányítását)
Az más kérdés, hogy rezeghet mindenki a maga Istenéhez, de ezek a mai döglegyek mindegyik fölött állóak. Azért persze imádkozni szabad! Imaláncot is szabad csinálni... szinkronban. Az segíthet. Vagy nem? Keepfargo úgy három éve rendszeresen organizálta az esti imát "A föld minden pontján egyidõben" - s bár én nem vettem benne részt, de drukkoltam nekik, hogy legyen foganatja...
Sajnos nem láttam az eredményt. Biztos éppen félrenéztem.
Milyen nagybetüs ISTENKÉPED van? Hol és mikor sértettem meg? Már bocsásd meg, de mitöl lettél érzékeny, melyik szavamtól illetve mondatomtól?

Furcsállom, hogy nagyon felületes engem-ismerés alapján megtudod állapítani, hogy "nem gondolkodik olyan szinten, ami nálam megüti a mércét, magyarul nem a vitapartnerem."


Megkérdezhetem? Miért magadra gondoltál ennek a mondatnak a kapcsán? .... Az igaz, hogy jónéhány íde írt gondolatoddal nem értek egyet, de ez a játszótér olyan, hogy a homokozóba mindenki beülhet, elöveszi a magával hozott kislapátot, kisvödröt (üresen vagy vizzel tele) és elkezd várat építeni. Aztán jön az egyik kisbunkó és áttapos a másik félig kész homokvárán, mire az elkezd sírni bár elõfordult már olyan is, hogy hozzávágja a kisvödrét tele vízzel. A hierarchia törvényénél fogva, elöbb utóbb rendezödnek a sorok, kialakulnak a csoportok... itt ott maszatosan, aztán megy tovább a játék napestig. Néha egy-egy izgatottab szülõ beleszól a dolgok rendetlenségébe, de rendszerint mellényúl. Akitöl óvta a gyerekét másnapra esetleg a legjobb baráttá/barátnövé avanzsálódik miközben a felizgult szülö és a másik gyerek õsei egy életre megutálták egymást...

Itt vagyok jó néhány éve, és hidd el sok embert láttam jönni és elmenni... Te csak az egyik vagy, aki a saját gondolataiból próbál palántákat ültetni ezen az oldalon és már most úgy érzed, hogy vannak olyan szélsõséges elemek akik figyelmetlenül rálépnek a palántáidra, sõt következetesen kirugdossák... igancsak bántó érzés, hogy ezt gondolod rólam is. :| ... Nekem nem a palántákkal van bajom, hanem a kerttel, ami nem a palántáidnak lett körbekerítve. A kert (ez itt) - csak egy betongrund, a kopott, összefestett tüzfalak árnyékában ahova nem hintákat telepítenek az odajárók, hanem betonkockákat. Te ezt viszont nem is fogod fel. A saját békés Istenképes világotok elzárkózik a rideg valóságtól.
örökkérezgõ - huh (csak nem sértõ a megszólítás?) Az bizony. Hogy reagálsz? - Nyugodtan mondd ki! Ja, ezt nem szoktad volt? Gondoltam, mert már a "gyerekek" szó is sebet üt rajtad. Most akkor hogyan tovább? Ahogy te akarod? Változnom kellene? Francba, pedig eddig jól megvoltam a bõrömben.

Ugyan te nem tudod, de régebben - az itt csámborgó lányoktól (mint pl Koré - aki csak egy kis fruska volt a többiek között) még sok kedves szót is kaptam, olyant, pl. hogy finom vagyok meg férfiasan nõies és érzelmi töltés van bennem, ellentétben Kerecsennel, aki nem érti-érzi a nõi nem vagy igen rezdüléseit....
...töled meg azt kapom, hogy a stílusom lenézö és nagy a mellényem...
Ami igaz az igaz, nagyobb mint volt, de ez a korral is jár, meg az idõnként felduzzadó, vallásukat, hitüket, fixa ideájukat elõtérbe helyezõ emberektöl...
Mégegyszer - mire rezzentél fel nyugodt álmodozásodból? A PI-oldalon megjelenõ és onnan eltünõ emberek karakterérõl édeskevés rálátással rendelkezel. Volt itt mindenféle ember, Néhánytól hányingert lehetett kapni, másoktól tanulni lehetett... Ma is van olyan az oldalon akit kedvelek, és olyan is akit csak megtürök. Nem törlöm ki mert ez az oldal már csak Imre döntéseit fogadja el, ha neki nem tetszik valaki (én is lehetek az), simán kiteszi a szürét. Régebben nagyon lágy volt e- tekintetben, mostanság már keményebb és nem annyira elnézõ.
Régen ránk hagyta a döntést, most csak az õ kezében van a jogar... Befolyásolni csak írásban tudhatom, aztán vagy lesz foganatja vagy nem...
Mit jelent ez a számodra? Csak annyit, hogy egyenrangúak vagyunk, mint mindenki ezen az oldalon. Az, hogy adminisztrátor vagyok, csak a technikai dolgokra vonatkozik. Az pedig, hogy véleményem van és azt le is tudom írni pedig annyit jelent, hogy kimondom (leírom) amit gondolok és elfogadom, ha valaki más véleménnyel riposztozik. Egyet viszont tudnod kell. Az oldal nem a szeretetrezgöknek, nem a vallásosoknak és nem az idealista hívõknek készült.
Maradj a szikes talajon és két lábbal a földön... Az, hogy "de mi lesz akkor ha... " - nem kérdés. A védikus filozófiában sem. Kitalációkkal és azok magyarázgatásaival nem ezen az oldalon kell megtölteni a medencét és fejest ugrani bele! Véletlenül pont akkor fogom kihúzni a dugót.

Nem kérek te Istened áldásából - minden jószándékod ellenére, nem bízok a hamis Istenekben!
Az a kedves vallás és hit... távolkelet te örökké fénylõ!: [url]http://nol.hu/kulfold/elevenen-elegettek-a-kaszton-kivuli-gyerekeket-1570579 [/url]

üdv
Gerry

(azér' ne haragudj nagyon...)
31 #31 orokkezdo51
- 2015-10-26 21:01
Kedves István,

szerencsére vannak emberek, "akik felmertek nézni a sárgolyóról és ki tudták törölni szemükbõl a csipát, sõt a hályogot is." A nyugati féltekén tudományos igénnyel Moody könyve jelent meg a témáról, legalábbis ez volt a nagy durranás ami Mo-n is lavinát indított el. Azt remélem, hogy akik annak idején nem olvasták, és érdeklõdõk, most az interneten belelapoznak.
http://hu.scribd....tan#scribd

Raymond A. Moody - Élet az élet után

A mû eredeti címe: LIFE AFTER LIFEThe investigation of a phenomenon - survival of bodily death. A mû 1975-ben jelent meg a Mockingbird BOOKS Inc. Covington, Georgia kiadónál

150 olyan ember számol be élményérõl, aki orvosi értelemben meghalt, és mégis feléledt. Egy eddig megmagyarázatlan tapasztalat kutatása.

BEVEZETÉS
Ez a könyv is, mint minden emberi alkotás, természetesen magán viseli a szerzõ életét, gondolkodásmódját és elõítéleteit. Noha megpróbáltam olyan tárgyilagos és hû maradni, amennyire csak lehetséges, mégis hasznosnak találom, ha az olvasó bizonyos személyes vonatkozásokról tõlem értesül, melyek a következõ fejezetekben segíthetnek néhány rendkívüli kijelentés könnyebb megértéséhez. Elsõ helyen említem azt a tényt, hogy én még soha nem voltam közel a halálhoz. Könyvem nem saját tapasztalataimra támaszkodik, hanem más emberek személyes tapasztalataira. Mivel vizsgálataim anyaga ilyen forrásokból táplálkozik, a magam számára teljes tárgyilagosságot nem igényelhetek, mert munkám érzelmileg is hatott rám. Oly sok ember tapasztalatának közlését végighallgatva, melyek e könyv magját alkotják, az az érzésem támadt, mintha azokat magam is átéltem volna. Nagyon remélem, hogy magatartásom munkám ésszerûségére, és értékelésére semmi káros következménnyel nem jár.

A könyv utolsó mondatai:
Emlékezzünk, mindannyiunk aggodalma az, vajon a halál végleges-e és ez ösztönzés arra, hogy felkérjük a halál-közeli tapasztalattal rendelkezõket, bizonyítsák a halál utáni életet. A legtöbben, akiknek volt ilyen élményük, nem tartják érdemesnek, hogy másoknak bizonyítékot nyújtsanak. Egy pszichiáter hölgy, akinek volt ilyen tapasztalata, a következõket mondta: "azok akiknek volt ilyen tapasztalatuk, tudják a választ. Akiknek még nem volt, várhatnak."
Üdvözöllek a CSipatörölgetõk CSapatának egy tagja: Zsuzsas_Laptop
118 #32 keepfargo
- 2015-10-27 00:29
gerry
Ahogy olvaslak, úgy nö bennem a tisztelet, lassan de biztosan. Tudtam, hogy meg fogod magyarázni, és ebben benne volt az is, hogy meg fogom érteni.
A legyeket tényleg nem értettem, de nem baj, így még mélyebb nyomot hagy a legyes fabula/példa...
Tiszteletben tartom a hittel kapcsolatos meggyözödésedet, és az ebbe a meggyözödésbe vetett hitedet is. Az úgy kerek egész ahogy van.
Innentöl kezdve csak szócséplés vagy "fényezés" lehetne már, de elmenöben még legalább ennyit: KÖSZÖNÖM! - tanulságos volt (ez is)! Remélem, így van vele mindenki.
66 #33 9323elitelt
- 2015-10-27 03:59
Amennyiben véglegesen számûzetésre kerül Isten errõl az oldalról, az emberiség nagyobbik része automatikusan hülyévé, meg nem érthetõvé degradálódik. Ugyanígy a múltban élt híres és hétköznapi emberek gondolatai, tettei gyerekes bolondságnak könyvelhetõk el.
Szép dolog az önbecsülés, nyájasan letekinteni az egész emberiségre, tudván azt, milyen buták, meg hülyék, hiszen egyedül ÉN (Gerry) tudom a "frankót".
Nem akarok meddõ vitákat generálni, mert ugyanolyan szenvedélyesen tagadsz (érvek nélkül ), mint amilyen szenvedélyesen mások állítanak.
Itt már csak a magamban mosolygás segít! :D :D
2 #34 gerry
- 2015-10-27 05:40
keepfargo - remélem azért onnan is be fogsz jelentkezni! Kéz és lábtörést neked, valamint még jónéhány boldog évet. Ha megint erre jársz - talán sikerül összefutnunk,... ezúttal ;)
Isten óvjon.s_Laptop
(Ha netalántán én járnék arra - bár nem valószínü - akkor beugrom hozzátok... már gyakorlom a ferde szemmel nézést!)

9323elitelt már megint nem figyeltél, kihagytál egy NEM-et!
"...hiszen egyedül ÉN (Gerry) NEM tudom a "frankót"."
31 #35 orokkezdo51
- 2015-10-27 16:52
https://www.youtu...rPQTwKWmNQ

Világ-panoráma: A láthatatlan hatalom - Echo Tv
Hozzászólás a mûsor alatt:

"Az-akinél a többség, annál az igazság-, nagyon is reális szerintem. Több milliárd légy csak nem tévedhet (a sz@r igenis jóó :D )" mondta szerelemgyerek 51 perce, én meg azt mondom: Guten Appetits_proszt
66 #36 9323elitelt
- 2015-10-27 18:00
Képfaragót nem értem, hiszen õ buddhista, abban a filozófiában nincs Isten...

Gerry, ha mégsem tudod a "frankót", akkor miért nem tudakozódsz? Miért nézel hülyének másokat, akik már tudakozódtak? Miért gúnyolod azokat a személyeket, akiknek van már egy kis tapasztalata, tudása ebben a témában?
(Most félre ne érts, ezt teljesen békésen, érdeklõdve kérdezem, nincs semmiféle "támadó szándékom"!)

Sajnos sokan vannak ilyen áldozatok, akik valami másra, jobbra várva eljárnak a judeokeresztény szinielõadásokra, vagy valamilyen magát kereszténynek hazudó szektákba. A hazugságok, hülyítések ellen igen, fel kell lépni!
De úgy, hogy az igazság egy aspektusát mutatod be a tévúton szédelgõ báránykáknak (birkáknak :D ), nem csak hülyézed õket. :D :D

Azonkívül az elme veszi a kívánságodat. És amennyiben szerinted a halál után csak a nagy sötétség, és a SEMMI vár, akkor nagy valószínûséggel azt meg is fogod kapni :D Nem jobb akkor már bízni egy túlvilágban? :D
(Kérlek, ne vedd erõltetésnek, ezek csak kérdések, hátha elgondolkodsz rajta egyszer :D )
26 #37 Szofi
- 2015-10-27 19:59
Nagyon szép! Írni csak az tud igazat és szépet, aki szenved. De csak az tud szenvedni, aki érez. Érezni pedig csak az, aki Ember.
2 #38 gerry
- 2015-10-27 20:23
9323 - te egyáltalán nem érted miröl beszélek.... A saját világodat tolod ide állandóan és ha más annyit mond neked, hogy nem kell, akkor elkezdesz hadovázni.

MOST NAGYBETÜVEL ÍROM NEKED: SZERINTEM, NEM TUDOM MI JÖN AZ ÉLET UTÁN - és egyre jobban idegesítenek ez olyanok mint te, akik ezt képtelenek felfogni. A hülyéket meg továbbra is hülyének fogom nevezni.

Te csak egy kuriózum vagy ezen az oldalon. Régen még azt képzeltem, valami mozog benned, de nem tudtam elképzelni, hogy mi. Ma már nem kell elképzelnem rólad semmit, mert többszörösen bebizonyítottad magadról... apám, ennyire tapasztalt embert mint te ki kellene állítani, hogy mindenki megcsodálhassa a tudását és tapasztalatát. Remélem már készíti neked valaki a talpazatot...

és félre ne érts, ezt teljesen békésen, érdeklõdve kérdezem, nincs semmiféle "támadó szándékom"!

"...az igazság egy aspektusát mutatod be a tévúton szédelgõ báránykáknak..." - értelek, mutogasd meg nekik! Aztán majd mögéd fognak sorakozni.

"Nem jobb akkor már bízni egy túlvilágban? :D
(Kérlek, ne vedd erõltetésnek, ezek csak kérdések, hátha elgondolkodsz rajta egyszer :D )"


Dehogynem. A HIT egyik legnagyobb erénye, hogy az emberek bízni tudnak a jövõben és abban aki vezeti õket... Hidd el én is szeretném ha (többek bánatára) nem tünnék el egyik napról a másikra. Sõt mi több bízom benne, hogy így fog történni. Becsukom a szemem, kinyitom a szemem és ott álok a legjobb hely közepén, mindenki mosolyog körülöttem, Vesta szüzek kínálnak friss gyümölccsel, csábosan mosolyognak rám, kézen fognak és elvezetnek egy aranyos kis házikóhoz, a fákon csicseregnek a madarak, békés õzek legelnek az erdõ szélén miközben érdeklõdve figyelnek rám, kispatak csob-csob, benne halak és a parton egy levelibéka kvartyog.... Sehol egy bögöly, pedig teheneket is látok arrébb (nem lilák!), és ha jól látom egy 40 évvel ez elõtt szívelégtelenségben, 20 évesen meghalt barátom közeledik mosolyogva felém. Megismer?, Hogy-hogy? Csak nem megfiatalodtam megint? Most veszem észre milyen ruganyosan lépkedek, a testem ifjonti erõvel teli, a friss levegõ örvénylik a tüdõmben...

.... tényleg jobb bízni! Igazad van.

De tudni vajon mit tudsz? A nagy sötétség miért nem tetszik neked? Amikor lefekszel aludni, lekapcsolod a lámpát, sóhajtasz egyet és elmerülsz az álmok közé...
Az álmaid közé.

A másnap reggelre vársz? Nem. Az eljön akkor is ha nem várod. Nem is befolyásolhatod. Aztán csak úgy ukk-mukk-fukk csörög a vekker... vagy ordibálni kezd a szomszéd.

Az élet szép. (... majd gondolkodj el rajta... legalább egyszer az életedben) EZ AZ ÉLET AMI SZÉP! A túlvilág kinek kell amikor itt van ez? Vagy szeretnéd, ha megpaskolnák a válladat; - Emberke, jól csináltad, kapsz érte egy medállt... aztán átölel és boldogan élsz a túlvilágon, visszagondolva az elõvilágra amelyik olyan gonosz légkörü volt, hogy majd belefulladtál ... illetve a végén tényleg ez történt (veled);

Álmodozni (bízni) jó, megkönnyíti elviselni a saját életedet. Ha pedig meg is mondják neked okos emberek.... vvvauuuu!

Az éden kapuja egyébként itt van a mellettem levõ utcában,egy nagy rácsos ajtó, csengõvel. Az van rá felül kiírva, hogy "Ember, ki itt belépsz,... vagy valami ilyesmi. Mellette egy másik vasajtó, felette; "Mondottam ember, küzdj és bízva bízzál!" - na ide kell jönnöd. Aztán van egy harmadik kapu, felül két görbe kard keresztezi, a következõnek 8 kilincse van amit egyszerre kell lenyomni, aztán egy kicsi, szürke ajtó - de ha jól látom ott a portást most cseréli le Kavicsos Slomóka a kis vörös (már nem is olyan kicsi...), magyar lelkü értékeske..., távolabb - a láthatárig - még további ajtók, több nyelven és többféle zászlóval jelezve, kinek, hol a helye...

Hozzászólás küldése

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Generálási idő: 1.40 másodperc
4,081,808 egyedi látogató