Bejelentkezés

Felhasználónév

Jelszó



Elfelejtetted jelszavad?
Új jelszó kérése

A Mein Kampf-ot nem Hitler írta?

Kultúra** Részlet ** Daniel Prinz írásából
... a vatikáni és egyházi bennfentesek Edmond Paris és Eric Jon Phelps könyvei említik, pl. "A jezsuiták
titkos története" és a "Vatikáni Gyilkosok" (eredetiben: „The secret history of the Jesuits“ és „Vatican
Assassins“). Mindkét szerzõ egyetért abban, hogy tulajdonképpen egy Bernhard Stempfle írta a "Mein
Kampf" -ot és Hitler nevét tette alája! Párizs szerint Stempfle jezsuita pap volt, és Phelps is olyan
személynek írja le, akit a katonai jezsuita rend irányított.
Dietrich Bronder ("Mielõtt Hitler jött") besorolja Prof. Dr. med. Stempfle-t mint Hitler gyóntatóját és a
Thule-rend 20 legfontosabb tagjának tartja, a Thule Társaság belsõ köréhez tartozott. (Megjegyzés:
Phelps és Bronder ideológiai szempontból megkérdõjelezhetõek, de történelmi szempontból nagyon
értékesek.)
Egy harmadik megerõsítést találtam Otto Strasserrel. Az utóbbi az NSDAP-ban kritizállta Hitler Adolfot,
és azzal vádolta, hogy elárulta az eredeti nemzeti szocialista ideológiát. Õ is azzal vádolta Hitlert, hogy
Gregor Strassert, a testvérét legyilkoltatta a Roehm putsch keretében (az SA-csapat vezetõje, Ernst Röhm
is ellentétben állt az NSDAP pártvezetésével). "Hitler és én" (eredetiben: „Hitler and I“) címû könyvében
Strasser az 56f. oldalon mutatja be, hogy Hitler csak memoárjának durva és befejezetlen változatát írta. A
szellemileg az alkotáshoz hozzájárult u.a. Rudolf Hess, Julius Streicher, Dietrich Eckart és Alfred
Rosenberg. Csak Stempfle kétszer teljesen átdolgozta és átírta ezt a szó szerint használhatatlan verziót két
hónapos munkában. Stempfle tanúsága szerint Hitlernek csak egy fejezete volt az eredetiben, nevezetesen
a propagandáról.
Strasser szerint Hitler 1933. június 30-án éjjel meggyilkoltatta Stempfle-t, állítólag azért, mert ismerte
Hitler gyengeségeit.
Úgy tûnik számomra, mintha Hitlernek a jezsuiták nyomására (vagy megtévesztésére?) oda kellett írnia a
nevét, noha nem volt elégedett a végleges verzióval, és úgy tartotta, hogy ez a változat eltér eredeti
gondolataitól és ötleteitõl. Ezt követõen valószínûleg bosszút állt a Stempfle-en. Az egyetlen kérdés az,
hogy mivel volt Hitler zsarolva?
Fordította: Dr. Ing. Sebestyén T. István
Forrás: Link

Hozzászólások

809 #1 megmondhatom-e
- 2019-03-31 10:43
-mein Kampf , dein Kampf , sein Kampf . . . -alles eins.

Unser Kampf ! - az igen !
961 #2 szabir
- 2019-03-31 12:00
sokmindent nem az irt akit beadnak [meg Petrovits hazafias verseit se vok biztos[
hut-ler-t azt man gondolom vagy 2 eve mind1
961 #3 szabir
- 2019-03-31 12:03
vagy heat-ler vagy hõt-ler--> ergo = Czezar volt Ghazar:D
2 #4 gerry
- 2019-03-31 13:30
...most azon gondolkodám, hogy vajon a posta imre cikkek posta imrétõl valók-e???

...meg azon is, hogy

ki vagyok én és minek ...
avagy más vagyok de minek
jó vagyok-e még valaminek
vagy nem kellek senkinek?

Töménytelen feltett kérdés
amire nincs válasz - na és?


s_f-ang

asszem' idén is együtt bulizunk Adolffal (meghívtam e-mail-ben) - Szombat esti láz lesz! (https://youtu.be/...)
159 #5 vanyusha
- 2019-03-31 18:01
Petro-vits,hut-ler-ts, bekapot légy, lombik progik, most is sok fut....
1119 #6 Csorba Tibor
- 2019-04-01 07:18
Vastag irodalma van annak, hogy ki is volt Hitler valójában.

Rothschild-származék, Siklgruber...

Az I. világháború után állítólag eltûnt egy idõre - ez idõ alatt tágították a fejét führeresre a bankárvilág jövõtervezõi.

Persze, hogy belefér a történetbe: a nevében írták, vagy õ is ott volt, ahol írták, stb.

Teljes képtelenség, hogy egy ember magában egy ilyen "pogrom-programmal" birodalmi csúcsra jusson és a fél világot igába hajtsa - nagyon komoly globális logisztika kellett ehhez és mérhetetlenül sok pénz, ami nem termett csak úgy meg német földön...

Mert ugye ki írta Anne Frank naplóját?

Egyáltalán: ki írta a Bibliát (át)?

Vagy az egész áltörténelmet?

Az emberiség történetén áthúzódik egy titkos átírási program - miért ne tartozna ebbe bele a Mein Kampf?
238 #7 bivaly
- 2019-04-01 07:28
Tibor !

Kíváncsi lettem, légy szíves a származásra, meg az átképzésére hivatkozó forrást add meg nekem ! Leginkább az "állítólag eltûnt egy idõre" érdekelne, hogy mi a forrás !?
Köszönöm.
1119 #8 Csorba Tibor
- 2019-04-01 07:58
Örömmel Bivaly!

Megjegyzés: Drábik Jánost ne bántsátok! Jól és személyesen ismerem, az unokahúga volt a kisebbik lányom hegedûtanára - élõ kapcsolatban vagyok a családdal.

Tehát:

http://mek.niif.h...l/1103.htm
1119 #9 Csorba Tibor
- 2019-04-01 08:09
Egy másik érdekes elemzés Hitlerrõl Bobkó Csaba agyából:

Hitler, a cionista báb

Idézet az írásból:

"Vagyis a németség pozíciói a háború és fõleg Hitler tevékenysége nyomán sokkal rosszabbak, mint a háború elõtt voltak!

Ezzel szemben a fõleg zsidó eredetû (a judaizmus nihilista irányzataival kapcsolatban levõ) globalista bankárelit tevékenysége minden területén nyert Hitler háborús tevékenysége és személyes döntései következtében:
A háború következtében azonnal létrejött Izrael állam.
A globalista zsidó bankárok által hatalomra juttatott és zsidó káderelit által irányított szovjet állam hatalmas területeket kebelezett be Közép-Kelet Európában és a megmaradt kettõ közül a kettes számú világhatalommá vált.
A globalista bankárok fõ székhelyeként, "lovaként" funkcionáló USA nyíltan a globális hegemón birodalom szerepébe léphetett, katonailag, gazdaságilag, pénzügyileg és kulturálisan, a hatalmat pedig egyértelmûen és nyíltan átvehette benne az Izrael-lobbi, USRAEL-lé, "Nagy-Izraellé" változtatva az országot. Az "Amerikai Évszázad" egyúttal a világ kulturális globalizációjának évszázada is lett, ami nagyban elõsegítette a világ kultúrájának "judaizálását", a nihilista zsidó misztikával való megfertõzését."

http://kitalaltuj...eptje.html
238 #10 bivaly
- 2019-04-01 08:53
Kedves Tibor !

Még meg sem szólaltam, már azonnal meaculpázol ! Drábik ! Ki sem ejtettem a nevét ! Látod, hogy pusztán a kérdés felvetésemmel irányba álltak a dolgok ?
Drábik Neked lehet hiteles, nekem már régen nem az. Túl sok "Leleplezõ"-t olvastam talán. Köszönöm, ennyi részemrõl.
1119 #11 Csorba Tibor
- 2019-04-01 11:14
#10 bivaly

Azt se tudom, hogy melyik billentyût nyomjam elsõnek a klaviatúrán...

Apám mondása: "ott voltam, ahol mondták, hallottam, mint most..."

Biztos voltam benne, hogy hiteltelennek tartja a grémium, amit Drábik ír, mond.

Valami van: egyszer kiprovokáltam az unokahúga révén, hogy beszélhessek a nagy SZER-essel. Megkérdeztem, hogy a Badinyi-féle pártus elmélet Jézussal kapcsolatban miért nem kerülhet be a Leleplezõbe?

Elismerte, hogy helye lenne ott a témának. Azzal védekezett, hogy akkor meg se jelenhetne a Leleplezõ, de õ biztosan nem publikálhatna.

Na tessék logikusan gondolkodni: nem azt mondta, hogy a pártuskodás hülyeség, hanem - amit fent írtam...

Hát persze >Marx: a Tõke Péter. Mindenütt ott vannak és határokat szabnak, amik között a bennszülöttek rezervátumozhatnak.

Na de ettõl még Silkgruber az lehetett Rothschild....

Ha nem hiteles Drábik, akkor talán a HETEK c. tõrõl metszett kiadvány segít az eligazodásban, hogy még jobban összezavarodjunk:

http://www.hetek....itkos_osei

Ami esetleg elgondolkodtató, de hát én sem vagyok egyházügyi szagértõ: valószínûleg az alábbi egyház berkeiben gyakorolja a család az istenhitet, ami ellen személy szerint semmi kifogásom nem lehet, hiszen én pl. nyolc évig ministráltam a szanki katolikus templomban, amirõl már felnõtt fejjel tudtam meg egyetsmást, ha nem az a duplagondol, amit utólag közölt velem a felderítés (már minthogy ki kinek a fogja: Ferenc papa kezét tán a római fõrabbrábi fogja...)!

https://hu.wikipe...gyh%C3%A1z

Mert ilyen jól tájékozott vagy Drábikilag, engedd meg, hogy megajándékozzalak egy rólad szóló versemmel. Ld. alant! Tibor

Bivalyok

https://www.poet....ers/190212
1368 #12 Karpatkanyar
- 2019-04-01 12:21
Posta Imre! A cikkek alján gyakran nem mûködnek a linkek.
961 #13 szabir
- 2019-04-01 21:43
D''rabique zsido [laccik a szemin es]
1349 #14 Nagy Levente
- 2019-04-01 23:04
Hitlert a zsidó bankárelit mozgatta. Ugyanúgy mint Sztálint, Rooseveltet, Churchillt és egyéb háborús bûnösöket. Ez több forrás és a háborúk következményei is megerõsítik. Hitler maga is 1/4 részt zsidó volt. A Rothschild és más illuminati zsidó bankár családoknak teljesen mindegy volt szinte, hogy ki nyeri a háborút. Akár gyõztes akár vesztes az újjáépítésekhez a banktól veszik fel a legalizált uzsorakölcsönt. Persze a legjobban a mára globálissá vált kapitslista-liberalizmust hozták ki gyõztesen. De a kommunista-szocializmus vagy a nemzeti szocializmus is hatékony eszköztáruknak bizonyult. Hitlernek többek között az volt a feladata, hogy az akkora már szinte teljesen asszimilálódott "kiszsidóknak" (sarki kisboltos stb.) akiknek már nem volt érdeke a cionizmus visszaverje a fejébe a talmudot és a tórát. A holokamu errõl szól. "Ha elfelejtenék õk a sátán, a pusztító démon kiválasztott népe." Akiket már nem tudtak ebbe idomítani azokat kivégezték. De nem csak a kiszsidók egy része vált eme kitervelt népírtás áldozatává, hanem szinte minden európai és más földrészen élõ nép is. A Don-kanyarban elesett magyar katonák tudnának róla a legtöbbet mesélni. A világháború után a gyõzelmet a fent említett "bûvös kör" valahol Dél-Amerikában együtt ünnepelte. Dehát így van ez manapság is!
99 #15 MORMOTA1968
- 2019-04-02 00:50
Kedves Nagy Levente! Én is hasonló képen gondolom, mint ahogy itt leírtad! A PÉNZ, ROSSZ KEZEKBEN MINDENNÉL HATÁSOSABB ÉS PUSZTÍTÓBB FEGYVER! Az a kulcsa mindennek, különösen, ha úgy állítják elõ, mint jó pár száz éve, a levegõbõl! Az már csak hab a tortán, hogy mindezt megfejelik még uzsorakamattal is, ami olyan pénz, ami fizikailag sohasem létezett! Plusz az egyéb banki költségek, amikre szintén nincs létezõ pénz nyomtatva, veretve! A pénz útját folyamatosan szemmel kellene tartani, követni, hova kerül, kihez, kikhez és onnét hova tovább és a leglényegesebb, hogy csak országhatáron belül lehessen használni, határon kívül érvényét veszítse! Nem egy hülye gondolat az alapjövedelem ötlete, de csak egy alapos "Nagy Takarítás" után jöhetne szóba a bevezetése, amúgy semmi értelme! Amire minden népnek, rassznak nagyon kellene vigyáznia, "kellett volna!!!" hogy ne keveredjen más rasszokkal és a széthúzást azonnali megtorlás kövesse! Nem feltétlen halálbüntetésre gondolok, de "átnevelésre" feltétlen szükség volna! Halállal a tényleges hazaárulást kellene büntetni! Mint ahogy a régi dokumentumfilmekben mutatták, a második világháború után azonnal megkezdték a német fiatalok és más megmaradt korosztályok átnevelését a liberális, demokratikus nézetekre! Szegények! Azóta se tudnak észhez térni, ahogy mi sem! Hitler egy pancser volt, amit csak rosszul lehetett csinálni, rosszul csinálta! Eleve, ha újjá építette Németországot, felerõsítette, semmi szükség sem lett volna egy újabb világháborúba való beugrásra! Inkább határvédelemre kellett volna berendezkedniük és késõbb, talán, visszaszerezhették volna az elszakított német területeket, diplomáciai úton, esetleg egy kis fenyegetéssel, megfelelõ fegyverek kifejlesztésével! Csak hogy náluk is ott voltak jó pár száz éve a héberek és nem mindegyikük tagozódott be a német társadalomba úgy, ahogy pár száz év leforgása alatt kellett volna! Szerintem rengeteg talmudista zsidó élt még akkor ott! Veszélyeztették volna folyamatosan a németek létét! Mint ahogy most a mi létünket veszélyeztetik folyamatosan! Egyre több az õ fajtájukból valót raknak be a tévébe, had szokja a gój barma a látványt, hogy már fel se tûnjön nekik, ha szép lassan lecserélik a maradék magyarságot héberekre! Csendes népirtás! Attól nem kell félnünk, hogy esetleg kitör a "Harmadik Világháború" mert már "RÉGES-RÉG BENNE VAGYUNK!!!" Nem csak az Európába betelepített idegen rasszok, emberfajok bizonyítják ezt és az elvileg a hazájuk megvédésére létrehozott fegyveres testületek tehetetlenségre kárhoztatása, annak ellenére, hogy napi szinten folyik a fehérek elleni terror és népirtás, hanem egy még ennél is sokkal komolyabb fegyverrel támadnak minket, az idõjáráson keresztül viselnek ellenünk csendes háborút! Hogy mi volt rég, már nem számít, az a múlt! A jelenre kellene most koncentrálni minden figyelmünket és erõnket, mert bármikor elindulhat egy harmadik front is ellenünk, amit az idegen rasszú, fajú népségek hoztak be nekünk a saját testükben! Olyan kórokozókat, vírusokat, olyan halálos betegségeket, amellyel bármikor elindíthatnak egy számunkra végzetes láncreakciót! Lásd: Középkori pestis járvány vagy az USA-ból áthozott spanyolnátha járvány! De repülõkrõl is bármilyen rég elfeledett halálos kór kiszórható bármelyik térség felett! AZ ÚJ VILÁGHÁBORÚ MÁR JAVÁBAN TART ÉS VALÓJÁBAN SOHA NEM IS ÉRT VÉGET! ABORTUSZ TÖRVÉNY BEVEZETÉSE, FOGAMZÁSGÁTLÁS, STB...ezek mind egyetlen célt szolgáltak és szolgálnak, hogy pusztuljunk ki minél elõbb, ne szaporodjunk tovább! Életminõség rontása, megnehezítése, ellehetetlenítése a normális életnek minden fronton! És az egészségügyön keresztül, Rockefeller alapította ÁNTSZ segédlettel is irtanak minket! A sóról már ne is beszéljünk, vagy a víz klórozásáról. És stb...NEM KELLENE MASZEK PÉNZTEREMTÕK PÉNZÉT HASZNÁLNUNK TOVÁBB! De hogy lehet a valóságot megmagyarázni sok millió sikált agyú gój baromnak? Hogy lehet elmagyarázni, amirõl én is mindig írok, mert ez az örök vesszõparipám, hogy a pénz nem érték, nem maga az érték! A pénz semmi, csak egy egyszerû eszköz! Simán lehetne létezni, élni pénz nélkül is, persze nem egy ilyen beteg világban! Nagyon szeretnék egy IQ felmérést végezni iskolások körében, hogy lássam, van e még bennük annyi értelem, hogy megtudják mondani, hogy különbözõ valódi értékeket mutatva egyik kézzel, a másikban pedig pénzt tartva, vajon melyikre mondanák azt, hogy: EZ A VALÓDI ÉRTÉK ÉS NEM A PÉNZ?! Vajon képesek még, legalább õk, különbséget tenni valódi érték és jelképes érték között? Mert ha nem, ha a pénzt választanák valódi értékként, akkor tényleg nagy a baj, sõt óriási! De az a baj, hogy a legtöbb ember még azzal sincs tisztában, mi is a pénz valójában és mire lett kitalálva? Hát nem arra, amire most használják! Hogy színes papírfecniket értékkel felruházva lehessen újabb színes papírfecnikhez hozzájutni a bankba berakva, vagy a tõzsdén befektetve! EZ EGY ÕRÜLT, SEHOVÁ SE VEZETÕ JÁTÉK! Illetve valahová vezet! A káosz, az emberiség és a teljes élõvilág végzete, pusztulása felé! Nincs erõnk megállítani mindezt? Pedig meglehetne, csak épp "NEM SZÉP SZAVAKKAL, HANEM NAGYON-NAGYON DURVA MÓDSZEREKKEL!" Ahogy mindig is megoldották az ilyen kérdéseket, még a nálunk ezerszer tökösebb, rasszistább felmenõink! Harccal, még ha reménytelennek is látszik, mert amúgy úgy döglünk meg sorban, mint a sorba állított birkák a vágóhídon, vagy a disznók! Ne csodálkozzunk, ha mindenféle állatnak nevez minket a Talmud, mert tényleg barmok vagyunk! Meg kutyák, igavonó lovak és hasonlók! Látjuk mi folyik körülöttünk és tehetetlenül nézzük mindezt végig! Miért kellett megvárni, hogy idáig fajuljanak a dolgok? Mi miért nem vagyunk képesek elõrelátni, ha nem is száz évre, de legalább a következõ hónapokra, évekre? Szerencsétlen palesztinok sorsán miért nem okulunk, vagy a saját fajtánk sorsán legalább? Ennyi tudással, ami megadatott nekünk igen kevésre telik tõlünk! Rajtunk már tényleg csak a csoda segíthet, remény valamiféle feltámadásban, külsõ segítségben, aminek mindig "SÚLYOS ÁRA VAN" mint tudjuk?! Nem kérdem meddig várunk még és mire, majd az idõ múlása úgy is dönt a sorsunkról! A ránk települtek addig is csendben irtanak minket! Irigylem az USA belieket! Nekik még mindig több esélyük van, hisz legálisan vagy akár illegálisan is, de szinte bármilyen fegyverhez és bármennyi lõszerhez hozzá juthatnak! Van esélyük védekezni! DE nekünk mennyi esélyt adtak erre! 0000000000000000000000000000000!!!! Pontosan ennyit! Na! Jól kinyavalyogtam magam megint! s_franc s_hihi
1349 #16 Nagy Levente
- 2019-04-02 07:01
Kedves MORMOTA1968!
Amit írtál azzal egyetértek. Viszont a 0-dik lépésben mi magunkat (mármint a hátországot) kellene elõször "RENDBE" vágni. A pénz legfeljebb csak értékmérõ funkcióval, ahogyan Te is írod. Az alapenergiákat a kommunizmus és a mai kapitalista-liberalizmus és egyéb régebbi vagy újabb pénz és nagytõke manipuláció hatásait megszüntetve valahogyan igazságosabban, testvériesen kellene megosztani, mint rég. Az igazság szabaddá tesz, a szabadság RENDET teremt a szeretetlenségbõl vissza kell térni a természet, a szeretet a Teremtõ RENDHEZ.
159 #17 vanyusha
- 2019-04-02 08:13
re:A PÉNZ, ROSSZ KEZEKBEN
Sok idõ péz nem volt csak neves embernek haszálhat!
Sok akart nevet ,hogy miért nem nevet,lehet embernek!?
-A saját kezedben rossz kézben??

0.-pénz halasztott szolgáltatás ,cseres,jövõbe helyezés lehetõség!?

1.- kitõl fogadsz el pénzt: Meggondolod?

-1.-Átgondolod-e ki szolgáltatását kel-e igénybe venni??muszáj világ!?

--1.++1.-fogadsz-e,valakitõl valamit el csere?
Vagy-e Ma ,gyaur vagy-e?
153 #18 Skhyta
- 2019-04-02 15:38
Végignéztem ahol lehetett, kik állítják, mikor azt, hogy a Mein Kampf-ot nem Hitler írta. Ettõl függetlenül lehet, hogy valóban így volt. De mi van akkor? Miért jó az nekünk, vagy kinek, ha nem õ írta, vagy ha õ írta? Az biztos, hogy Hitler nem volt zsidó, ezt bizonyítják a tettei! Õ nem a zsidókat akarta megmenteni, hanem a német embereket és hazáját, Németországot. Követett el hibákat, pl. azt is, hogy hagyta magát belehajszolni egy olyan világháborúba, ami neki nem volt terve! Akiket fel kellett volna akasztani, azok az angol, amerikai, francia, orosz akkori vezetõk. Egy jó film, ami bepillantást nyújt az akkori európai-orosz történésekbe:
https://www.youtube.com/watch?v=W-k-XflZhxI és egy írás, ami a háborút követõ gaztettekrõl szól:
http://magyarmegmaradas2.network.hu/blog/magyarorszag-magyarmegmaradas2-hirei/a-holokauszt-hazugsag-made-in-amerika-tc-verandaj
1368 #19 Karpatkanyar
- 2019-04-02 16:01
Skhyta, a link nem mûködik még most se. Gondolom, hogy ott van bõvebben magyarázat.
Ajánlom az élõ Joseph Bozok facebook oldalát keresd meg. Joseph egy lexikon a 2.vh. kapcsán. Szívesen idehívnám, de a tudálékosokat erõsen utálja.

Hozzászólás küldése

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Generálási idő: 1.14 másodperc
3,452,454 egyedi látogató