Bejelentkezés

Felhasznalonév

Jelszo



Még nem regisztraltal?
Regisztracio

Elfelejtetted jelszavad?
Uj jelszo kérése

POSTA IMRE - OTTHON III. rész

Gondolatok"Aki nem dolgozik, meghal!" Link

Hozzaszolasok

8 #21 miskolcilaci
- 2019. July 25. 18:08:50
Azért ennek örülhetnéTEK!!! Vagy mégsem?
https://www.youtube.com/watch?v=n_aDM..._aDMqFrUV8
1349 #22 Nagy Levente
- 2019. July 25. 22:58:17
Bivaly!

Az a probléma azzal, ha felhagyunk az ősiséggel, hogy kár itt egyetlen szó is bárkitől. Mert a környezetszennyezés, a betegségek java része stb. nem fog elhárulni. Mert ennek az "iparosított" anyagias "rendszernek" valejárója. Mindegy, hogy ezt Orbán, Gyurcsány, Trump, Putyin vagy bárki is vezeti. Nem muszáj visszatérni semmihez, de számolni kell bizonyos következményekkel. Ha van családja az embernek, ezt érdemes átgondolnia. A szabad társadalomnak, - amely közel nem eféle liberális, mint a mai - meglennének azok a fékjei, amely megakadályozna mesterségesen gerjesztett környezeti katasztrófát, olyan társadalmi anomáliákat, amelyet elsősorban a politika szít és nem lennénk vele muszály belemenni. Sokféle betegség, amelyet a stressz okoz megszünne vagy nem lenne tömeges. Az egészséges élelmiszerből nem lenne hiány. Nem gondolom, hogy abban bárki hátrányt szenvedne. Mert ma ebben a nagy kapitalista-liberális iparosított, tőkésített termelésben az élethez szükséges javakból kevesebb van, és ezt a kevesebbet kell beosztani vagy szétosztani. Ez csak a gazdagnak, a bankárnak, a tőkésnek, a politikusnak szabadság vagy inkább szabadosság neki is mert a "mammon" a pénz őket is szolgaságban tartja. Van persze olyan semmirevaló dolog mint a "Facebook, a Sony családi Music díj csomag, meg mindenféle "toronyóra láncostól" "ami csak hülyíti az embert" csak éppen igazi emberhez méltó "élet nincsen". Lehet persze nem nekem van igazam, de akkor miről beszélünk itt vagy bárhol máshol? Persze az is igaz lehet, hogy minden "pusztába kiáltott szó már" és "jön aminek jönnie kell"! De amíg itt vagyunk, ha tudunk valamit tenni - még ha már csak a szavak szintjén - azt meg kell tenni szerintem.
Bivaly Te sem véletlen vagy itt, azért mert Te is látsz kivetnivalót a dolgok folyásábban. Van abban is igazság, amit Te mondasz, (Te sem egyszer) hogy "a karavánból a vízhordót kell kilőni". De mi történik utánna? Ha ugyanez a rendetlenség csak mondjuk más nevében, akkor kár volt a "vízhordóra" egyetlenegy lőszert is pazarolni! A harcos is van, hogy meghártrál, visszavonul vagy más oknál fogva kell a hátország neki. Háborút az nyer ill. az tudja megvédeni rendjét, területét akinek vannak tartalékai vagyis erős hátországa. (Pl. ebben a mai rendetlenségben senkinek sincs szinte hova hátrálni lsd. génmanipulciók stb. következményeként) A rend - ami az "irányított szabadság" - tudja ezt biztosítani, ha nincs árulás belül.
Amit leírtam, - lehet sokszor, de nem elégszer - azt ezért tartom. " Mert az igazság az akkor is igazság marad, ha egyvalaki, de még akkor is ha senki nem támogatja! "
238 #23 bivaly
- 2019. July 26. 04:23:28
Levente !

A dolgok folyásában valóban látok kivetnivalókat, ( egészen másként mondanám), és azt is látom, hogy akik változtatni akarnak, ( nagy részük), csak "akar", de nem tud ! A lovon ülni kell Levente, nem a nyakadba véve vinni ! Amikor ezt magyarázni kell, akkor van a minden mindegy . Nem látjátok a fától az erdőt, és keresztben viszitek benne a létrát !
Levente ! Ezen, meg ezer más honlapon ezer évekig lehet zsolozsmázni, hogy a múlt így, meg a múlt úgy, és hogy de jó volt, meg de jó lenne, folytasd, ha akarod, de az elméleti Hamupipőkék, ebben a büdös kurva életben soha nem fogják szétválogatni az ocsút a magtól, nincs hozzá galamb, meg jószívű varázsló ! Ezt nem veszed, veszitek tudomásul, ha a kést a torkotokra teszik, akkor sem !? A folyamatos körbemenés egy téma körül, és mind ezt elméletben (!!!), már bocsáss meg, szart sem ér !
Szépen lemorzsoljátok az életeteket, és rágjátok a saját,
méretre megrendelt gumicsontotokat, és meghaltok majd egyszer anélkül, hogy elértetek volna vele bármit.
De jó az íze, "ősmagyar eszenciában" érlelték, finom, jót tesz a léleknek. Az agy ugyan zsugorodik tőle, egyéntől függő mértékben, van aki teljesen belehülyül.
A legcsekélyebb "harag", és "indulat" nélkül, rágjátok !
393 #24 Arany
- 2019. July 26. 06:18:25
"Nem az ősöket kell követni, hanem amit az ősök követtek." /Kassai Lajos/

https://www.youtube.com/watch?v=4R19j...4R19jSKCMz

Ennél pontosabban nehéz válaszolni néhány fontos kérdésre.

És egy szösszenet a magyar nyelv egyediségéről, és nem eldobandó, vagy eldobható értékeiről:

https://www.youtube.com/watch?v=TWTJw...WTJwjVBXKA

Több video van fent a neten, amit érdemes végignézni.
3 #25 Enid
- 2019. July 26. 07:54:04
"Gyerekek!" Nem tudom ki itt a jèzus, de, hogy Bivaly az Ostor, az szent.:D s_grat
139 #26 jozsef toth
- 2019. July 26. 12:53:02
Arany !s_grat
Igen Kassainak vannak bolcs mondasai,Es lehetne tanulni azokbol.
1349 #27 Nagy Levente
- 2019. July 26. 14:36:50
Bivaly!
Azért nem mondom, hogy nincs igazad, mert volt nem egy civilizáció, ami elpusztult ugyanettől a romlási folyamattól, amit Te is én is ezekszerint - ahogy írod - látunk. Amíg alulról szerveződően nem tud felülemelkedni az a "gondolat", hogy ez nem mehet így tovább tényleg minden mindegy. Amit én megoldásnak gondolok az önmagában tényleg szart sem ér, amíg nem kap egy szélesebb körű támogatást. Lehet, hogy már az "agymosások", stb. miatt nincs rá esély sem, hogy gyakorlatilag megvalósulhasson. Nem akarom én az ocsút a magtól szétválogatni. Ki vagyok én ehhez? "Egy fecske - mint tudjuk - nem csinál nyarat!" Amúgy sem. Amíg ebben a kurva, zsidó, önimádó, majdénmegmondom ki az ocsú és ki nem, csakén-csakén-csakén kapitalista-liberális rendetlenségben vagyunk, addig bárki aki olyannal vagy hasonlóval próbálkozik, mint amit én gondolok jónak vagyis ezzel homlokegyenest szembemenőnek, az legjobb esetben is úgy jár mint Dr. Ángyán József vagy Síklaky István de sorolhatnák még neveket akár a múltból akár a jelenből. Csak egy probléma van azzal, ha továbbra is marad ez a szellemiség: Mind közösen megyünk a levesbe! Nehogy azt hidd, hogy valami nagyratörő vágyaim vannak nekem ebben, hogy én bármilyen ocsúválogatásban akarnák részt venni vagy hasonló. Ha az a rend valósulna meg valami - azt jól látod - csoda fojtán, akkor abban az ocsú magától válik szét a magtól. Nem egyszerű ezt elképzelni sem. Ezelőt négy-öt éve még én sem gondoltam egyáltalán, hogy van ilyen. Láttam csak a rossz irányba folyó dolgokat. A "lehetséges", választható megoldásra csak sok olvasás, tanúlás és múltba "révedés" útján jöttem rá! De, ha Ti is itt másként látjátok esélytelen, én ezt beismerem! Akkor nincs mit tenni így maradt! Azzal azért ne ámítsa senki magát, hogy ezt majd valaki jön és megjavítja. Javíthatatlan ez is mint pl. a kommunizmus! Nem hiába fakadnak egy "zsidó olajfa" tövéről!
139 #28 jozsef toth
- 2019. July 26. 22:56:44
1349 #27 Nagy Levente !
Tenyleg ezt te igy is gondolod?

[color=#ff0000] A "lehetséges", választható megoldásra csak sok olvasás, tanúlás és múltba "révedés" útján jöttem rá! De, ha Ti is itt másként látjátok esélytelen, én ezt beismerem! Akkor nincs mit tenni így maradt! Azzal azért ne ámítsa senki magát, hogy ezt majd valaki jön és megjavítja. Javíthatatlan ez is mint pl. a kommunizmus![/color]

[color=#ff00cc]A "lehetséges", választható megoldásra csak sok olvasás, tanúlás és múltba[/color]
Es mit TALALTAL??
Vagy ez meg TITOK?!
238 #29 bivaly
- 2019. July 27. 05:25:26
Levente !

Lehetne változtatni, de csak lehetne ! "Ők" is tudják, hogy miért nehéz, ezen "dolgoznak", hogy ne is lehessen.

Levente ! Nem fingfaragó népművészeti szakköröket kell felállítani, kitalált ősmagyar történetekkel, ahol a félhülyéket egészen hülye hívekké, mit hívekké, rajongókká nevelik át ! Racionálisan, látva a dolgokat, napra késszé kell(ene) tenni a célt, és az odáig vezetőutat kijelölni, amin végig is kellene menni.
Ehhez ember, emberek kellenének. Az meg nincs ! Ökölrázás piros fehér zöldben, meg SZER, meg a f... tudja mi minden, Csíksomlyó négykézláb, körmenet, ájtatosság, Jézuskázás, Turul szobor, szart sem ér, mert nincs mögötte értelmes, tudatos, kitartó ember. A frusztrált magamutogatókkal, az ezoterikus léggömb hámozókkal van tele az internet, akik gyűjtik maguk köré a frusztrált magamutogatókat, és elbaltázott életű lelki nyomorékokat, akik utána mint Főnix madár, folyamatosan fellángolnak saját kis depressziójuk tüzében. Ez van Levente .
Mondjuk, meghívlak, hogy készítsünk valami terv félét, a megoldásra. Mivel kezdenéd ? Avval, hogy az ősök mikor milyet büfiztek, és mikor mit mondott Jézus, amit meg csak Te tudhatsz, mivel a Biblia kissé hamis !
Ez a szemlélet a hozzá tartozó emberekkel együtt maga a gát ! A legnagyobb visszatartó erő minden változás létrejötte ellen. Tudod, aki csak gondolkodik, az soha nem alkot ! Tarts nagyképűnek, én a kettőt ötvözöm, és folyamatosan keresem "önmagam", hogy legalább ketten legyünk, de csak Titeket talállak, minden fűszál mellett. Végig éltem amit mondok, és nem ma, mert ha lett volna értelmes valaki, aki mögé be lehet állni kérdések nélkül,( ez nagyon fontos ám !), akkor beálltam volna. Átmenetileg voltak ilyenek, de a tények megmutatták, hogy egyszerűen alkalmatlanok a feladatra. A felszínre soha nem került alkalmasokat is kerestem a tömeg között, de mindenkor csak a tömeget találtam, nem az embert !
1349 #30 Nagy Levente
- 2019. July 30. 09:57:20
Jóska!
Dehogy titok, csak fel kellene ismerni "nyugatra szakadt" honfiaknak is, amit Wass Albert felismert, - amikor emigrált amerikába - hogy ez a szél, - amit a román kommunizmus jelentett számára - nem keletről, hanem nyugatról fúj és láss csodát ezt ma kapotalizmusnak nevezünk - bár a tömegnek héber-görög kultúra révén népképviseleti demokráciaként van tálalva -! Igen ezt így gondolom: JAVÍTHATATLAN!!! Tudom, hogy Ti ott nyugaton másként élitek meg, hisz pont ez a cél: oszd meg és uralkodj"! Félre ne értsd, ezért vagy mindenki, vagy senki nem hibás (de cinkos benne mindenki, beleértve jómagamat is, mert kénytelen-kelletlen, de ebbe kell élni)! Mintahogy írtam a Gerrynek is van a fejlődésnek más módja, csak ahoz vissza kell találni gyökereinkhez, vagyis a magyarság gyökeréhez (szellemiségéhez)! Kicsit megváltoztatva József Attila látó költő gondolatát, de nem elvéve értékéből: "Hogy még sziszegve se szolgáljunk aljas, nyomorító hatalmakat"!
Merthogy itt Magyarországnak ebben az aljas rend(etlen)szerben ezt a lapot osztották. Ebből nem lesz így sohasem Németország vagy Anglia életszínvonala soha. Mivel a "termelékenység" határán vagy - ha lehet - azon túl vagyunk! Ennek a rend(etlen)szernek a "profithajkurászás" az egyetlen fősodratú mozgatórugója, ami maga a kapzsiság, a kizsákmányolás, a rabszolgatartás stb. Csakhogy, mivel nem "csak" az emberi erőforrást zsákmányolja ki, hanem minden más természeti erőforrást egyszer csak, - és ne higgyük, hogy oly beláthatatlan időn kívül - ezért vége lesz ennek a mostani "emberi civilizációnak" is!
Azt, hogy "talán" (mert én sem tudok mindent róla) mi lehet ennek az "üdvös" ellentéte, ami a "magyarság gyökerétől fakad" (és nem a zsidóság gyökerétől) az a következő Bivalyhoz "is" írt bejegyzésben próbálom immár sokadjára "érzékeltetni"!

Bivaly!
Te is tudod, hogy nem az a fontos, hogy ki és mit mondott, hanem azt, hogy miért!
Alapjába véve ma is két "szellemiség" létezik a Földön az egyik, amely a természetet, amelyben élünk védeni és óvni próbálja. A másik, amely csak kihasználni a minél nagyobb haszonszerzés vagyis a ma divatos idegen szóhasználat a profit érdekében (de ezt úgy gondolom Te is látod - csak tudod, ezt más is olvassa hátha elgondolkodik -) Sajnos ma és kb. ezer éve már, hogy itt a Kárpát-medencében is egyre jobban "elhatalmasodva" ez utóbbi "szellemiség" kerekedett felül az előbbi meg egyre nagyobb mértékben mára szinte teljesen elnyomás alá került. Ez az elnyomott szellemiség az ami akár a szkíta-hun-magyar-avar kultúrában a falvak, akár (ahogy az Arany is írta egy hozzászólásban) városok életvitelnek "alapkövét" jelentették. Ilyen értékek voltak a városi manufaktúra kisiparra és a falusi paraszti társadalomra épített rendben a szabadsgszeretet, (nem véletlen vívtunk szabadságharcokat a történelem során, amelyeket (utóbbiakat már) elbuktunk, de meg is lett az eredménye: ma már látható és borzasztó) az élet és egymás iránti tisztelet (mert minden ember kiben lélek lakozik mert él egytől származik, mi benne ő mibennünk), a teremtés folytatása itt a Földön, amihez mindenkinek nem csak kötelessge, de joga is van (hát ma ezt tömegesen máshogy gondolják, mert máshogy tanítsák: manipulációk), testvériség (népi-nemzeti-nemzettségi vagyis rokoni szálak és szerveződés és semmiképp nem megosztó pártpolitikai)! Ezeket lehetne sorolni. Persze ezt a magesabb "szellemiséget", kultúrát, rendet meg is kellene tudni védeni, ha egyáltalán sikerülne újra felépíteni, tehát kell a harcos a katona hozzá (ahogy a buddhizmusban is tanítják).
Mert mit csinál a nagytőke "profitja" , ezzel szemben jogszabályok ide vagy oda (szart sem érnek) - talán jó példa: - kertészkedek van egy kis egytengelyes taraktorom. A karburátor elromlott. A szerelő szerint a mai benzinek akármiyen csehszlovák eredeti megeszik. A kínai olcsóbb műanyag deknivel " fejlesztve, hogy azt azért "ne túl látványosa" egye meg a mai "korszerű" benzin üzemanyag. Az eredeti karburátor sem volt tökletes plusz egy rugó kellett hozzá. Az újhoz már kettő másik problémája miatt. Tehát arra megy ki a játék, hogy minél silányabb legyen valami - egy-két év múlva, ahogy lajárt a garancia - menjen tönkre. Vedd az újat. Csakhogy ez több energiaigény (akár emberi, akár más természetű), ami ráadásul foszilis tüzelőanyag álltalában, ezért környezetszennyező! Nincs s nem is lehet megállítani ebben a rend(etlen)szerben vagy nevezhetjük matrixnak is mivel megállítani a "profitot" s már ott tartanak, hogy a csapvizet is szennyezik ennek érdekében, nemhogy a benzint.
Azzal tehát teljesen egyetértek veled, hogy "nem fingfaragó népművészeti szakköröket kell feállítani", mert az is bőven a matrixon vagyis ezen a rend(etlen)szeren belül van, ami ma a kapitalizmus, ami maga a liberalizmus és leginkább a nyugat, a bankárok, a politikusok szabadossága. (Őket is köti a pénz, a pramis csúcsán lévőket meg "talán" más is.)
Gyökeresen más rendszer kell tahát, ami "merít hagyományainkból" és, ahogy a Gerry írta: " Kardal van alátámasztva "!
Csakhogy igen nem egyszerű - ahogy Te is írod - mert a maihoz mindenkit "tökénél fogva" köt a pénz, magamat is beleértve és így cinkossá tesznek ebben Mindenkit!
Nade ismét a költőt idézve: " Ha elpusztul a világ, legyen a sírjára virág"!

Hozzaszolas küldése

Hozzaszolas küldéséhez be kell jelentkezni.

Értékelés

Csak regisztralt tagok Értékelhetnek.

Kérjük jelentkezz be vagy regisztr?lj.

Még nem értékelték
Generalasi idö: 0.08 masodperc
331,639 egyedi latogato