Remek favágó üdõ van és aztán Irán a patika, mert ott is vár a dobverõ, de hamarosan rittyenteni támad kedvem. Támad? Kedvem? No, majd meglássuk. Egyébként pedig mindenkinek joga van arra gondolni, amerre. A Kalasos képpel még várni köll...picurit!
Kakas!
"Ja, az itteni zsidócsorda? ha a szomszédod kezd gondolkodni, szólj! Akkor lesz "változás", ha a hülyének is kezd leesni a tantusz."
No látod, azért van itt igazság, igaz, mondjuk, elõször a család tagjaidnak kellene gondolkodni, majd utána kell a szomszéddal foglalkozni. Ha rendben van a család, majd utána kell takarítani a "másik portája "elõtt. Sajnos, ezt komolyan kell venni, mert az ellenség, sokszor önmagunkban, vagy szûkebb környezetünkben lapul. Õket kell elõször eltakarítani az igaz útból, mert lehúznak, gátolnak, ellehetetlenítenek, besároznak, de ezt nem hiszem, hogy magyarázni kell. A pártok, azok majd csak utána jönnek. Hiszen nem õk szavaznak meg bennünket, hanem mi õket,. Amúgy, seggnyalóból bõvelkedünk, már nagyon régen, kezdõdött Istvánnal és folytatódott ahogy. Mára a jobbágyrendszer igazi SZOT beutalóval érne föl.
Szalonna a tuskók igen radikális kezelésben részesülnek, ha erre gondoltál, ha nem.
Smaragdtábla
1. Való, hazugság nélkül, biztos és igaz.
2. Ami lent van, az megfelel annak, ami fent van, és ami fent van, az megfelel annak, ami lent van, hogy az egyetlen varázslatának mûveletét végrehajtsd.
3. Ahogy minden dolog az egybõl származik, az egyetlen gondolatból, a természetben minden dolog átvitellel az egybõl keletkezett.
4. Atyja a Nap, anyja a Hold, a Szél hordozta méhében, a Föld táplálta.
5. Õ a théleszma, az egész világ nemzõje.
6. Ereje tökéletes, ha a földbe visszafordul.
[bcolor=#009900]7. Válaszd el a Tüzet a Földtõl, a könnyût a nehéztõl, tudással, szenvedéllyel. Válaszd el a Fényt a Sötéttõl, az Éterit az Anyagtól, tudással, elkötelezettséggel.[/bcolor]
8. A földrõl az égbe emelkedik, aztán ismét a földre leszáll, a felsõ és az alsó erõket magába szívja. Az uralmat önmagad és az egész világod fölött így nyered el. E perctõl fogva elõled minden sötétség kitér.
9. Minden erõben ez az erõ ereje, mert a finomat és a nehezet áthatja.
10. A világot így teremtették.
11. Ez az átvitel varázslata, és ennek ez a módja.
12. Ezért hívnak Hermész Triszmegisztosznak, mert a világegyetem tudásának mindhárom része az enyém.
13. Amit a Nap mûveletérõl mondtam, befejeztem.
Livia, pedig most jönne a legjobb rész, csak neked!
POIMANDRÉSZ, A JÓ PÁSZTOR
A Corpus Hermeticum egy Alexandriából származó ókori könyv, amely egyiptomi hermetikus írásokból áll és a szerzõje Hermész Triszmegisztosz. Elsõ fejezetének címe: Poimandrész, A Jó Pásztor.
Az alábbiakban röviden összefoglaltam az ebben található filozófiai gondolatokat, és hasonlóan az Értelem beszéde Hermészhez címû szöveg elemzéséhez (lásd: a 2000. év anyagai közt), itt is hozzátettem az idõfizikai megfejtést, ezúttal zárójelbe tett, piros betûkkel.
Poimandrész a Legfelsõbb Értelem (az intelligencia csúcsa a minden létezõben), aki egy óriási, határtalan kiterjedésû Lény formájában tanította Hermészt álmában. Ennek során Hermész átélte a legfelsõbb látomást, s az általa adott tanításról szól a mû.
Poimandrész a Fény hangja, aki a vizek elõtt létezett már (egy okforrás). A Szó, mely a Fénybõl (fénymagból, jelenpontból) ered, az Isten fia. Az élet pedig a szó és az értelem egyesülése (a forrás és a kiáradása együtt). A szót ugyanakkor lehet Beszédnek is fordítani (ez az információt hordozó hang, a modulált víz).
Az õstípusú alakzat (az õskáosz) megelõzi a dolgok kezdetét és határtalan. Ez egy korlátok nélküli teremtett világnak látszik, ami a megszámlálhatatlan Erõ alkotta Fénybõl jön létre (megnyilvánul). A vizenyõs anyag (valójában a víz) befogadja a Szót (egy másik vizet), s teremtett világgá alakul, miközben az elemek különválnak tõle. A vizenyõs anyagból tiszta tûz tör elõ (tachion) és emelkedik a magasba, majd követi ezt a levegõ (téridõ születése). A levegõ a tûzbõl aláfüggve lebeg (a tachion múltterében, annak primér idõszálán). A föld (a keletkezõ neutronok) és a víz (minden víz típusú hullámtér forrása) mozgásban marad a Szó által (a téridõben), míg a tûz megmarad szilárd helyzetében (mert kint van már a vízbõl).
Az elsõ Értelem két nemû (kétféle, de nem szexuálisan, hanem forgásirányát tekintve): Élet és Fény. Ezek életet adnak a második Értelemnek, a dolgok Alkotójának (Teremtõ, Mindenható), aki tûzbõl és levegõbõl létrehozza a hét irányítót (itt valószínûleg, eltérve a tárgytól a Naprendszer hét látható bolygójára gondol, melyek asztrológiai hatása befolyásolja a földi eseményeket). A hét irányító hatása a Sors (információs kényszertér).
Isten szava felemelkedett a tiszta térségbe és egyesült az Alkotó Értelemmel, s együtt behatárolják az Irányítók pályáját, körkörös erõhatással keringésre késztetve a létrehozott testeket (gravitáció).
Ezután a Természet létrehozza az állatokat indítóok nélkül (növényekrõl érdekes mód nincs szó!), majd az Atya, az elsõ Értelem az Embert, az Õhozzá hasonlatos Lényt (ez nem a fizikai testben élõ homo sapiens, hanem az emberi lélek!). Az Ember így az Atya testvére volt, s engedélyt kapott rá, hogy õ is teremthessen. Ezért elment a Természethez, megszerették egymást és elkeveredtek, ezért lett a (kisbetûs) ember teste halandó, lelke halhatatlan. Kétnemû, mint az Atya, s a Sors szolgájaként születik (testbe). Az Emberben az Élet lélekké, a Fény értelemmé változott.
A halál oka a testi vágy, aki pedig felismerte önmagát, az belép a Jóba (megvilágosodik).
A mennyeknek nyolc régiója, övezete van (ezeket tehát hét fal, határ, Izisz hét fátyla választja el egymástól, ugyanúgy, mint a Zohárban vagy a hinduknál Maya hét fátyla). A nyolcadik térségbe való emelkedéshez mindent le kell vetni, amit a mennyek régiói hatásként ráraktak az emberre. Ekkor az ott lakókhoz hasonlatossá válva hallhatja az ott húzódó Erõket (szférák zenéje), majd mikor rajta a sor, felemelkedik az Atyához, s maga is Erõvé válik, összeolvadva Istennel. Ez a Jó, a beteljesülés, a gnózis.
Felhasznált forrás: Hermész Triszmegisztosz összegyûjtött tanításai. Farkas Lõrincz Imre Könyvkiadó, 1997.
- 2016. March 21. 11:05:46
- 2016. March 21. 11:35:47
- 2016. March 21. 11:59:32
- 2016. March 21. 12:05:00
- 2016. March 21. 14:46:37
- 2016. March 21. 15:05:56
- 2016. March 21. 18:36:54
- 2016. March 21. 21:32:47
- 2016. March 22. 14:45:50
- 2016. March 22. 16:42:14