Bejelentkezés

Felhasznalonév

Jelszo



Még nem regisztraltal?
Regisztracio

Elfelejtetted jelszavad?
Uj jelszo kérése

Bárkirõl bármilyen információ megszerezhetõ Kínában fillérekért

TechnikaEjnye no, Snowden szerint meg Kínán kívül is meg van mindenki kukkolva és csa jahve tudja melyik szóg-állatok és "civil" big bránerek által nem. Kel az infó a szétválogatáshoz. Patkányok itt maradnak szaporodni, az Ember meg végre elhúzhat innen. :-)) Senki nem lepõdik meg azon, hogy a Kínában élõk minden lépését követik, a hatóságok pontosan tudják, hogy ki milyen éttermekbe jár, kivel találkozik, mikor és miért megy orvoshoz. A Nagy Testvérnek nem is kell figyelnie, az egész rendszert így alakították ki, hogy könnyû legyen mindenki megfigyelése a Kínai Nagy Tûzfalon belül. Egy teljes ágazat épül erre állami- és magáncégekkel. Ha pedig valaki összegyûjt ilyen adatokat, azokkal elõbb-utóbb kezdeni is fog valamit.

Meglepõ módon az egyik legnagyobb kínai újság robbantotta ki az ügyet. A Guangzhou Southern Metropolis Daily egyik újságírója egy ezzel foglalkozó cég szolgáltatásait igénybe véve azt tapasztalta, hogy egy nem is olyan magas összegért szinte bárkirõl kideríthet bármit. Legyen az a kollégája, menyasszonya, ismerõse, ellensége. Csak a megfigyelni kívánt személy személyi száma kell hozzá és 700 jüan, vagyis nagyjából 31 ezer forint.

Amit cserébe kap, az az illetõ teljes élete, milyen hotelekben lakott, hogyan és hova utazott, hányszor hagyta el az országot, banki tranzakciók. És minden dokumentumokkal alátámasztva. Némi extra pénzért még azt is melléteszik, hogy kikkel volt a kolléga az adott hotelben. Az újságírók egymásról kérték ki az adatokat és meg is erõsítették a dokumentumokban szereplõ állításokat. Egy másik szolgáltatással valós idõben követhették a kollégát a mobiladatai alapján.

Meglepõen pontos eredmények születtek itt is. Ehhez hasonló szolgáltatásokból számtalan van Kínában, egyik megbízhatóbban tûnik, mint a másik. Az újságírók szerint nagyon könnyû információhoz jutni bárkirõl. A legtöbb adat telefonszolgáltatóktól és szállodáktól ékezik, de néhány adat csak a hatóságoknak lehet meg, ilyen például a határállomások átlépése.

Pekingben nem is csinálnak nagy titkot abból, hogy szeretnék állampolgáraik minden lépését figyelik. Egy úgynevezett közösségi kreditrendszert alakítanának ki, amely a felhasználók minden online és offline tevékenységét figyeli és ez alapján alakít ki egy megbízhatósági szintet. Ehhez figyelik az összes valaha közzétett fotót, hozzászólást, a vezetési szokásokat, még azt is néznék, hogy milyen régóta van ugyanazon a munkahelyen vagy házas-e.

Ha ilyen terve van a kormányzatnak, akkor kell lennie valamilyen adatbázisnak is, ahol ezeket az adatokat összegyûjtik és tárolják. Pedig elvileg Kínában is védik a magánszférát. De amikor az újságírók rákérdeztek ezekre a rendõrségnél, nem kaptak hivatalos választ.
Link

Hozzaszolasok

267 #1 Perle
- 2017. January 14. 20:03:48
És ezzel kezdetét vette Kína európai lejáratása Már sejtettem , hogy beindul valami ellenük , amikor kiderült hogy ujgurok vannak a isztan- buli merénylõk között,
Nem hiszek annak, aki nem meri a nevét adni a médiában egy állítólag leleplezõ cikk szerzõjeként.
238 #2 bivaly
- 2017. January 15. 05:58:30
Perje !

Kína már lejáratta magát Európában éppen elégszer, nekem hétköznapi tapasztalataim igazolják, sokakkal egyetértésben. Múltkori film élményemet is azért írtam ide, hogy hurrá, arra felé is vannak a szó legnemesebb értelmében kultúremberek, és kultúra, de az nem azonos avval a moslékkal, amivel nyakon öntenek itt naponta minket, köztük engem is. Imre mindjárt beírja, hogy olyan, hogy Kína, nem létezik. Az igazi, ténylegesen magyarok az ujgurok lennének, ha az általad védett Kína, nem irtaná õket ! ( Is !) Kína ekvivalens erkölcs tekintetében Izraellel is, akár Törökországgal is. A politika meg a hazudozás és szemfényvesztés, a hozzá rendelt médiával. Igazából meg a merényletek vakódi hátterét te a büdös életben nem tudod meg, ( én sem !), mert az okok és mozgató rugók a felhõk felett vannak, tudod, ahol mindig kék az ég. Mi kicsivel alatta vagyunk, hogy ne lássuk azt a kék eget. Még rájönnénk sok mindenre.
329 #3 gutai zub
- 2017. January 15. 09:37:47
Kínai "Erkölcs"

Sok sok éven át éltem San Francisco ban, majd még tovább Vancouverben.
Az utóbbi városban volt egy üzleti vállalkozásom, amely nagy részben a város lakosságától függött.
Partnerem egy kínai volt.
Az elsõ években minden jól ment, az üzlet növekedett, sikeres lett.A kuncsaftjaink java része fehér ember volt.

Ahogy a városban a kínai lakosság robbanás szerûen növekedett, egyre inkább a kínai partneremre számítottam.

Ismertük egymást, összebarátkoztunk.
Aztán eljött a nap, és becsületére mondva az igazat közölte velem:
"nézd, a barátom vagy és szeretlek. De többé nem tudok veled dolgozni. Kínai vagyok, és a kínai környezetem diktál......"

Mert náluk nem valami önzetlen egymás segítése van, náluk farkas törvények vannak
Mint az olasz maffiánál sem jelentkezhetnek szlovákok...

Nem irigylésre méltó azon népek helyzete, ahol a kínaiak többségbe kerülnek...............
267 #4 Perle
- 2017. January 15. 10:26:39
Félreértettetek Nem védem én Kínát egy percig sem csak kezdik jelét adni a sajtóban , hogy a háborús hisztéria célkeresztjébe most Kínát kell helyezni. Ezért lökdösik be most Mongóliát is Natóba, éknek az oroszok és Kína között.
Kezdték Iránnal, most az oroszokkal, és Ni csak! Kína következik az ügyeletes rosszak sorában .Minden nagyhatalom rossz, amelyet egyenlõre nem tudnak nátos összefogással legyõzni.
48 #5 ro-zsola
- 2017. January 15. 10:32:09
Kinek fáj az ha a " kormány " megfigyeli ?
Pénzmozgás ? Nos , mi ezzel a gond ?
Pld : ha van pármillió dollárom drogkereskedelembõl , hogyan " mossam " tisztára ?
Emellett valahogyan likvidálni kell a moszad embereit is. Kína nagy népességû , " van az a pénz "
267 #6 Perle
- 2017. January 15. 10:45:17
A fenti cikk is egy álhír lehet azok sorából, amit az most meghalt német volt újságíró könyveiben feltárt.
Sorozatos negatív lejárató cikekkel sátánt lehet csinálni bármely országból, még a sárkányéból is. Még hazudniuk sem kell különösebben, csak az egy nemzetet érintõ jó és rossz hírek küzül csak a rosszakat gyüjtik csokortba, és tárják a nyilvánosság elé. Ez a hazai gyakorlat is, évek óta figyelem.
4 #7 Posta Imre
- 2017. January 15. 10:59:51
Bivaly, nem akarok nagyon mélyebbre áskálódni ebbe a "kínai" témakörbe, mert akkor Ádám-Évánál kellene legalább kezdeni és ez esetben azt jelenti, hogy a mai "kínai" õse bizony nem emberek voltak és ezt õk ma is bátran, sõt büszkén hirdetik. Sárkány alaphangon, de mint az tudjuk, nálunk meg a sárkány éppen nem a legpozitívabb princípium. A Nagy falat sem õk építették, hanem "ellenük" épült, de hagyjuk tényleg. Kollektív tudatuk van, mint hangyáknak, méheknek, rovaroknak általában és ez feltételezi a központi agyat. Hosszú történet, nem is biztos, hogy minden részletét pontosan látom, értem és nem is biztos, hogy akarom. Elzárkózásuk a "világtól" nem volt véletlen, ahogy a híres Selyem út kiépítése sem, majd pedig a zsidóval szövetségben elindultak világhódító útjukra. Persze nem az eccerû semmirõl nem tudó kung-fus kínai, hanem a nagy xarka verõk, triumvirátusok, négyek bandája...szóval a központi maffia-mag. De ez így van rendben. Mára a Kínaként ismert jelenség megkerülhetetlen és tán végül a "jó" felé hajlik, amit elkezd támogatni, de ezt nem szívességbõl teszi. A szívesség nem jellemzõ arrafelé. Van hová fejlõdniük és inkább visszafelé a régen elhagyott ösvényre, mint elõre a "nyugati" felfogás irányába. A legtöbb "milliárdost" ma már a kommunista Kína adja, ahogy a legtöbb semmirekellõ újgazdag degenerálttat is.

Gutai, ahogy a zsídónak, úgy a kínainak sincsenek barátai és nem is lehetnek.

Rozsola, el is várom, hogy figyeljenek, bár minél inkább teszik, anál nagyobb a kuss. De ki is az, aki figyel? kormányszerv? De "ki" a kormány?

Perle, nincs ebben semmi! Tesztelik, ki mit fogott fel eddig és hogyan kell változtatni a tudati hullámhosszon, hogy a kívánt kívánatos cél legyen érthetõ és a többség tudatába plántálódjon. Ez egy technológia, sémi több.

ha azt szeretnék, hogy pl. én pontosabb képet kajak, vagy átértelmezzem, értékeljem az eddig összerakott képet, akkor a pofámba tolnak még pár cikket, filmet, véletlen találkozok valakivel, aki mond valamit...vagy regel ide egy "kínaszagértõ", vagy ilyesmi. Ha lényeges, akkor erre odafigyelnek, ha nem, akkor nekem se fontos.
48 #8 ro-zsola
- 2017. January 15. 11:42:02
A kormány = Isten
Vagyis vannak dolgok amikkel nem kell foglalkozni. Kína messze van , nem jelent fenyegetést ránk.
Meglátásom szerint Isten ( vagyis az egyik hatalom amely bizonyos okok miatt az emberiség megmaradása mellett áll ki ) hadban áll a Sátánnal ( másnéven JHV )
Nem tudom eldönteni , Isten milyen valójában. Lehet hogy hüllõ . Esetleg humanoid ? Végülis mindegy.
Bár , a zsidó média szerint a hüllõk a gonoszak . A zsidó média pedig " mindig igazat mond ".
Kína ha jelent is fenyegetést ránk nézve , az ( meglátásom szerint ) a jövõ zenéje.
Jelenleg ránk a zsidó jelent veszélyt. Tetszik vagy sem a migráns is zsidó vagy zsidóbérenc. Tehát egy kategória. Ne feledkezzünk meg a cigányról sem.
Érthetõ ha a zsidó a korábban " megjósolt " Sárga Veszdelemmel riogat.
Olyan ez mint az állítólagos Észak Koreai " fenyegetések ". Mikor fenyegettek meg minket ? Mikor hangzott el egy szó is miszerint mi ellenségei lennénk Észak Koreának ? Ugyanez a helyzet Irán esetében is.
Miben változik a mi életünk ha Észak Korea és Irán atomfegyverekkel rendelkezik ? Talán Oroszország és a többi ország engedné hogy bárki is atommal szórakozzon ?
Volt már szó róla , az SzSÁ több atomrakétát is kilõtt az oroszokra. Valamilyen oknál fogva a kilõtt rakéta egyszer csak eltünt. Vajon Isten volt az ? Vagy a Szentlélek ? Esetleg Isten Angyalai ?
Sokan idegenkednek Jézustól. Jézus = a tökéletes ember , etalon. Persze lehetetlenség Jézusként élnie bárkinek is . Éppen ezért lett igy kitalálva
Isten = az a háttérhatalom amely egy úgy-ahogy élhetõ világot akar fenntartani
Ne feledjük nagy királyunkat Nimródot
Nimrod megvívta harcát a Sötétség Urával ( ez a bibliában leírt " Úr " ). Legyõzte JHV-t, egyesítette az emberiséget. Nem " Messiás " kell nekünk hanem Nimród
Az égre írt történet újraismétlõdik. Nimród harcol a Bika ellen. Mivel a Bika elabolta Európát , elérkezett az idõ hogy Nimród pofánb@ssza Zeuszt. A vén Európa , a gyönyörû nõ megérdemli a szabadságot
238 #9 bivaly
- 2017. January 15. 19:07:48
Imre !

Kínát már párszor átbeszéltük ! Szerintem mind a ketten tudjuk, hogy arra felé hány centi a 100 centi ! Amennyinek éppen mérik, vagy állítják !
Csak folyamatosan kiegészíthetjük egymás mondatait, történeteit újabbakkal ! A kínai ázsia zsidója. Nem én találtam ki, de így van ? Így van. A kínai teljesen mindegy, hogy mit mond, igent, vagy nemet, késõbb esetleg megtudhatod, hogy mind a kettõt, vagy egyiket sem ! Ezért írtam annak idején, pár héttel ez elõtt arról a filmrõl ! Az a Kína, az nagyon kívánatos ! Lenne.
4 #10 Posta Imre
- 2017. January 15. 19:48:24
[movie=youtube]https://www.youtube.com/watch?v=hW473LJiu-U[/movie]
A demokrácia ott is a kulacsszó! Magyarul nem tom megvan-e, de ezt nézzed meg! Igaz, Honkogról szól, de Kínáról és Japánról is...és arról, hogyan csinálódott ez ca. 100 éve. Ma sokkal cizelláltabban teszik és mindegy hol a világban.
Sokat lehet tanulni az utóbbi évek filmterméseibõl, mert valamit nagyon mondani akarnak. Sietnek õk is, mert ha jól sejtem, be van ígérve nem csak a macinak, hogy vagy megteszik, amit és azt jól, vagy megy a PIcsába az egész földi horda zsidóstól mindenestõl.

Nagyon szeretném "hinni", hogy végre rend lesz és a gyerekeinknek legalább az állatkert igazságossága megadatik...bár erre - ismerve a zembert és ezt az egész faji kavarást- semmi esélyt nem adok. A 90% lyukas garasért az anyját is...és nem csak ott, de mindenhol...

Rozsola, ki beszél itt "istenekrõl"? Nekik nincs "joguk" nyíltan beavatkozni és ezzel visszaél az itteni csürhe. Megtehetnénk, hogy legalább párat öljünk le a paraziták közül látványosan és önvédelembõl..., de erre meg "isten" azt mondaná, hogy nem jól van ez így, mert bemocskoljátok a kezeiteket. Majd akkor, ha nyíltan ki lesz mondva, hogy ez honvédõ háború és hivatalos sereggel, hivatalosan lehet ölni, "istennek" parancsolatjára.

Úgy látom, hogy a csürhére semmi nem jelent semmilyen veszélyt. Fel sem fogj a veszély fogalmát.

Ránk meg? Milyen veszély? Zsidó, cigány, germán, szász, szláv, kínai, arab....nem mindegy? Vagy magunkat "szabadítjuk föl", vagy ezt senki nem teheti meg. Ezért is bonyolult ez a kérdés. A csürhe menthetetlen, az Ember meg tehetetlenségre van kárhoztatva.

Hozzaszolas küldése

Hozzaszolas küldéséhez be kell jelentkezni.

Értékelés

Csak regisztralt tagok Értékelhetnek.

Kérjük jelentkezz be vagy regisztr?lj.

Még nem értékelték
Generalasi idö: 0.07 masodperc
336,202 egyedi latogato