Bejelentkezés

Felhasználónév

Jelszó



Elfelejtetted jelszavad?
Új jelszó kérése

Személyi kultusz

GondolatokMárciusi frissítõ mínuszok elõtt nehéz megihletõdni, de törekvéseim sem ez irányúak. Higgadtságom könnyen a tetõfokára Hága, mint kibicnek: sem-mise túl drága, s a didergõs tavasz sebtében hoz forróságot gyáváknak, bárdolatlan bátraknak egyaránt. Lélekölõ és szellemváltó idõket élünk. Kinek még maradt lelke, az haldoklik, s kinek már nincs, aktív pacsirta, buzgó forradalmár, szellemi fügefa. Fityisz mindenkinek! FIDESZ vagy halál! Most mindenért megfideszt!

Istoria est magistra vitae - ahogy annak idején bemagoltatták, de érteni tán mostanra sikerült némit meg, mi megnémit. Nem kíváncsiságból, inkább "unalomûzõként" bele-bele nézek Kun Miklós történész és orosz-szakértõ mûsorába a Dunán és mostanában éppen Szentgyörgyi szerepét ragozza Kun Béla unokája (nem vicc!) és csak döbbenek, milyen naiv is volt a mi Nóbel-díjasunk és ma pont ugyanaz a helyzet. Egyetlen kérdés vetõdik fel bennem, de csak az összeállítással kapcsolatban: miért tolják így az arcunkba? Na jó, tudom a választ. Mert úgy se érti csak elvétve pár személy az összefüggéseket és még kevesebben az analógiát. Lassan, de biztosan idõ van. Becsengettek.

Féltek? Jól teszitek, bár nincs mitõl, de tény legváltozás felé úszik a trianoni "Titanic", Európa elsüllyeszti a jéghegyet, mely nem más, mint az Olympic. Istenek jönnek, mennek, csere van és erõfeszítéseket teszek rá, hogy úgy rakjam elétek a közleményeket, hogy megértsétek a változás folyamatát, mely alapjaiban cserél le mindent, miközben minden a helyén marad, de szóba mindezt alig foghatom. Lehet ezért van, hogy fizikai undorom van a "politikától" és minden megnyilatkozástól, mit fel tudnak öklendezni a "népnek", mely lassan, de biztosan kiterjed a "közszereplésre". Rendszer szintû hibát, bûnt kell kijavítani, s belátom - bár ettõl nem érzem jobban magam- az ember, mint olyan, javíthatatlan, ha elromlott. Illúziókergetés és idõhúzás zajlik, de ezt az itt lévõk értelmesebbje már felfogta. A "magyar közélet és politika" a nagy egészben egy elefántfarhoz mért bolhapiszok, bár stratégiai terület, de a szereplõk mind egy szálig ócska ripacsok. Kár szót vesztegetni rájuk. Bár nehéz így "közösségben" élni, nem lehetetlen, fõleg ha észlelted, hogy a "közösség", mint halmaz egy hipotetikus elmélet, melyet bármely komoly kérdés pillanatok alatt semmivé foszlathat.

Itt van pl. ez a "választás" kérdése. Izgalmas, nem? Valójában nem az. Nem álcázza magát Viktor, hogy a mostani cirkusz meghatározza a következõ 15 évet akár. Igen Magyarország területi egysége helyreáll, Viktor meg ehhez asszisztál, mint cionista ügynök, mint Moszkva, Telaviv és London,...megbízottja.

Kell a kerítés? Gyerekek, ez most komoly? Ideiglenes határzárak vannak és pojáca-rendõrökkel "õriztetve" és tudjátok miért? Mert le lesz bontva nem is soká! Hogy akarjátok "külföldre" szakad magyar honfitársainkat "visszacsatolni", ha fizikai határzárak vannak? Persze a kerítés arra jó lehet, hogy innen ne szökhessenek meg a sunyi zsidó-cigány ügynökök, de ez ettõl bonyolultabb kérdés, hisz "állami" megbízást hajtanak végre. A "világkormány" egyértelmûen mûködik és most nem csak a klíma változik, de muszáj lesz némileg észhez is térni, bár illúzióim nincsenek a "jószágállománnyal" kapcsolatban. Egészen biztosan nem véletlen nevezi "állatnak" a Talmud a gulyát. Pont olyan is, bár elismerem, sokat megtett azért a zsidó, hogy kiiktassa a gulyásokat, akik a gulya élére állhattak vona, de ez már egy befejezett történet, nincs rajt mit rágódni.

Kettõs élelmezés az unióban és "idehaza"? Kettõs mérce bármerre jársz-kelsz? Nagyon beteg a szó minden értelmében ez a csürhe és van okom feltételezni, hogy vérrel váltható csak meg, korholással már nem a "jövendõ".

Talán értitek miért nem "mozdulok". Bár nem hagy hidegen az eseményhorizont, a felszín már oly sekélyes, hogy abban dagonyázni sem kedvem, sem képességem. A "rendszert" átprogramozzák, újraindítják, akiknek ez a dolguk. Ebben már nem csak a klasszikus kettõ és három dimenziós gondolkodásnak van helye, de komolyan elõtérbe helyezik a "pszichohistóriát" is. jelei vannak. Egyre több Norvégia szépségét taglaló anyag, mûsor kerül "véletlen" elénk, úgy, hogy Vera is lássa.

Nem akarok ünneprontó lenni, de Marci 3-os tanulmány-munkáját szívmelengetõként szánva megosztom, hátha ettõl huszárosabb kedvetek lesz. Az se baj, ha nem. Nyergelj, fordulj! Igaz, lóra eddig se futotta, se nyeregre, se a többire, de mivel mindez csak egy elmejáték a terepasztalon a bábmestereknek, így nekünk nincs is erre szükségünk.





Hozzászólások

118 #1 keepfargo
- 2018-03-17 14:48
Imre én ösztönösen vonakodtam a történelem-tanulástól, mára az is kiderült, hogy miért. Nem ez, amit mondani akarok, de ide illik.

Egy Kabat-Zinn nevü, nem kicsit gyanús, de látszólag jószándékú amerikai írt egy olyan történelemkönyvet, amely az amerikai nép (vagyis USA népe) látószögéböl szemlélt történéseket eleveníti fel. (Az amerikai nép története). Ne mondjam; sokmindenben különbözik a hivatalos történet-kamu-írástól. Bemutatja pl. azt a folyamatos népirtást, amit az öslakos törzsek nyugatra üldözése jelentett - közben rezervátumok "biztosításával", amelyekben még gyorsabban pusztultak, mint a nagy nyugatnak-menekülés közben. (Aminek a végén a végtelen óceán várta a szárazföldi végtelenséghez szokott népet - egy jelkép, amire mondhatjuk, hogy épp megfelel - ha volt még erejük, kiúszhattak a semmibe...).

Ha valahol, akkor az USA-ban kettészakadt az uralkodó réteg és a többi osztályokból álló társadalom. Gyakorlatilag gyarmat volt a kezdetektöl, még akkor is, ha egy rövid idöre a farmerek, iparosok, vállalkozók stb. meglehetös támogatást kaphattak.
Végtelen ravaszsággal és mérhetetlen képmutatással eljátszották, hogy ez volt a föld legszabadabb országa, jogvédelemmel és minden egyéb nyalánksággal. Igenám, de a pénz kezdettöl fogva volt nagyobb úr, mint bárhol máshol a világon.

Nálunk is olyan lett a pénzuralom, hogy nyugodtan beépülhetnénk az USA társadalmába, mint egy távoli tagállam. Vannak is barmok a kis hazában épp elegen, akik ezt sikerként könyvelnék el.

Ráadásul nálunk még képmutatóbb, vagy jobb színész mindaz a politikai csepürágó, aki abból él, hogy ezt a kökemény diktatúrát egyfajta "gemütlichkeit" (barátiasság) álruhájában adja el. Kiteregetik a képviselök botrányait (tudva, hogy számonkérés úgysem lesz: ki hajtaná végre - ök, egymáson? felejtsük el), és azt hihetnénk, hogy ha van beletekintésünk valamibe (ugyan mibe, drága feleim, hát a nagy ügyek mind "titkosítva" lesznek!), akkor beleszólásunk is lehet. Ez a világ legnagyobb illúziója; eszünkbe ne jusson valósnak felfogni.

Ime a nép "valasztottjai": egy gyurcsótány, egy orsós, egy pufajkás, egy libajnai, vagy egy megyesescu és a többit rühellem sorolgatni...
Vagyis kijelölik nekünk a "vezetöinket", aztán megválasztatják öket.

Sz..ból várat, mondod, Imre, és ez (is) igaz, de engem nem hagy nyugodni a többi vonatkozás: mert ha minden a Tudat, akkor (ez) a tudatnélküliség hogyan lehet minden? Mert, ugye, ha ezt a trágyadombot vizsgálgatjuk, akkor a tudattalan, ösztönös, anyagi alapú cselekvés szembeötlöen domináns, szinte ez a minden.

Dr.Vidovszky Gábor (pszichiáter) szerint a tudatot csak a tudattal lehet befolyásolni. (Elsöre úgy hangzik, mint Münchhausen, aki hajánál fogva húzza ki magát és lovát a mocsárból).
Ha megtudom, hogy ez hogy lenne lehetséges, ebbe szívesen fektetnék energiát: a tudat befolyásolása a tudat által. (Ha tudom, amit tudok, akkor azt is tudom, hogy mit kellene még tudni, tudod, barátom?) Persze ezek bonyolult dolgok, és minél többen leszünk, annál bonyolultabb; na, nem azért mert annál több lesz a tudatosság, hanem mert inkább a tudattalanság tünik növekedni. ( Vagy rosszul látom, de akkor meg kell keresnem a megfelelö szemüveget)s_hihi
69 #2 Szalonna
- 2018-03-17 15:30
Pont ezen a gójon gondolkodtam el mélyebben a minap.
Aztán "rájön" az ember - mintha nem tudná, az ember, nem az állat - hogy azért nevezik ezek gójoknak a nem zsidajt, mert õk bizony a módszereikkel állattá nevelik õket, és ezek a rohadékok bizony önként dalolva állatok is lesznek, úgy kínozzák a sok rohadékot, hogy az észre sem veszi és még jó is neki az állati lét, aztán érzi hogy mégse jó, de aztán még is, végül annyira belezavarodik a rohadékja hogy saját magát se érti... mondjátok hogy nem így van, attól még így. Mert ha igen, akkor nem, mert ha nem akkor igen, ez ilyen egyszerû.
kertász ákos - direkt kicsivel - sem mondott hülyeséget, csak már nem bírta türtõztetni az igaz szólását, hogy a "magyar" röfög és zabálja a moslékot, persze azt nem teszi hozzá, hogy az õ fajtája moslékát, amivel állattá neveli a nem zsidajt.... mese vége. Ponty.
888 #3 ebtelep
- 2018-03-17 22:58
A gój most nem tudom pontosan, mit is jelent, de az eredetileg helyre utal.

Itt van egy jó elõadás, az itt lényeges résztõl linkelem be: https://youtu.be/...GMM?t=3675
162 #4 fapipa
- 2018-03-18 09:45
Bár néhányunknak már nem mond a cikk ujat, de egy uj megközelítése a jelennek, ( vagy jövõnek ? )
--------------------------

Magyarország döbbenetes jövõje – avagy a politikai életünk rejtett oldala

Az emberekkel elhitetik, hogy értenek a politikához, pedig maguktól is lehetne annyi eszük hogy belássák, lövésük sincs hozzá, hiszen hét országgyûlési képviselõ választás is kevés volt ahhoz, hogy kiválasszon magának a nép egy olyan politikai erõt, amelyik normális, békésen fejlõdõ környezetet teremtene számára.

Ennek két oka lehet:

1. Nincs az országban néhány száz értelmes, becsületes ember, akiket a választók az ország élére választhatnának vezetõnek, ami önmagában is sértõ és komolytalan feltételezés , vagy pedig

2. a politikusok látható és meghatározó halmaza valójában egy szélhámos társaság, akik évtizedek óta hazudozva orránál fogva vezetik a népet.

E rövid írásban bebizonyítom, hogy ez utóbbiról van szó. Módszerem a ok okozat racionális alapján álló modellalkotás, aminek alapfeltevése az, hogy a politikában olyan, hogy véletlen, nem létezik. Tudnunk kell, hogy a politika egy igen magas energiájú erõtér, ahol minden hatás mögött komoly hatóerõnek kell állnia, ezért ebben az erõtérben csak olyan tényezõk mûködhetnek, akik rendelkeznek ezzel a nagy hatóerõvel. Megjegyzem, a magyar választók - mivel nem értenek a politikához és könnyen becsaphatók -, nem rendelkeznek ezzel a hatóerõvel, épp ezért nem jelenik meg az érdekük a magyar politikai életben, a törvényhozásban.

A modell kb. két éve összeállt, a kísérleti szakasz eredményesen zárult: tökéletesen értelmezhetõk a politikában történõ mozgások, a korábbi és a jelenlegi változások egyaránt.

Elõször is el kell fogadni azt az egyébként elfogadhatatlan tényt, hogy Magyarország nem szabad ország, hanem gyarmat. Az országunk idegen hatalom ellenõrzése alatt áll. Nem csak én mondom, hanem a témában nálam sokkal hitelesebbek is ezt állítják. Egyikük pl. Bogár László, évek óta úgy kezeli az ország gyarmati állapotát, mint magától értetõdõ dolgot.

"Válaszúthoz érkeztünk: A magyar társadalmi, gazdasági, politikai eliteknek el kell dönteniük, hogy ... szembeszegülés helyett inkább a birodalom kiszolgálását választják, és értelemszerûen a saját népükbõl préselik ki azokat az erõforrásokat, amelyeket aztán kiutalnak a birodalomnak, vagy pedig szembesülnek azzal, hogy ez a folyamat a végéhez közeledik"

(A teljes szöveg)

https://nephatalom.blog.hu/2015/09/17/az_ertelmiseg_arulasa_avagy_bogar_laszlo_oszodi_beszede

De ugyanerrõl beszél Kövér László, az Országgyûlés elnöke is egy választások elõtti rádióinterjúban, akinek az információi nyilvánvalóan hitelesek, hiszen õ az ország második legnagyobb közjogi méltósága:

"... minden más baloldali tömörülés, - már most itt a számottevõkre gondolok, maradjunk az Együtt Magyarországnál, az MSZP-nél -, nem engedhetik meg maguknak, hogy egymás esélyeit rontva, külön induljanak. És hát, ha nagyon cinikusan akarnék fogalmazni, akkor azt mondanám, hogy az hagyján, hogy ezt maguknak nem engedhetik meg, de a megbízóik sem engedhetik meg nekik, hogy ezt a luxust megengedjék maguknak. Tehát igenis rá lesznek kényszerítve, ha józan belátásukból nem, akkor külsõ erõ, a finanszírozóik erejével arra, hogy valamilyen kompromisszumot kössenek..."

(2013.09.01. MR1 7:55) (A teljes írás ezzel kapcsolatban:

https://orokelet.van.hu/keret.cgi?/Irasok/Hetkoz_%20botr_Kover_2.htm

Szóval Bogár és Kövér - sok száz vagy ezer bennfentessel együtt - tudja, hogy az országunk nem szabad ország, csak éppen az ország alkotmány szerinti "urai", vagyis a nép nem tudja. Nem csoda, hiszen tudjuk, hogy mindig a megcsalt hitves tudja meg utoljára az igazságot, mert elõtte titkolják legjobban a dolgot.

Felvetõdik a kérdés, hogy kik ezek a "külsõ erõk", akik a politikusainkat utasítják? Ami ezután következik, ez már a modell része, vagyis feltételezés, amit bizonyítani nem tudok, hiszen erõsen titkolják, de a politikai történések ok-okozati láncolata egybehangzóan a modell helytállódását támasztja alá. Köztudott, hogy a nyugati civilizáció legbefolyásosabb népe zsidóság. Õk tartják kézben Amerikát, és rajta, valamint a nemzetközi bankrendszeren keresztül az egész nyugati világot. Tetszik, nem tetszik, ez tény. Ezt a kiváltságot maga Isten, egy angyala által hozta az õsapjuk, Jákob tudomására. Az elsõ izraelita Jákob volt. Teremtés könyve 32. fejezet: "

"Küzdelem Istennel"

Akkor valaki hajnalig küzdött vele. ... Az megkérdezte: "Hogy hívnak?" "Jákobnak" - felelte. Az folytatta: "Ezentúl ne Jákobnak hívjanak, hanem Izraelnek, mivel Istennel szemben erõsnek bizonyultál és emberek fölött fogsz gyõzni."

Tény, hogy a zsidó-keresztény tanítás nyomán felnõtt nyugati civilizáció legbefolyásosabb népe a zsidóság, és mielõtt még antiszemitizmuson kapnánk magunkat, tudatosítanunk kell, hogy fentiek szerint e mögött isteni elrendelés áll. A zsidóság üdvtörténeti szerepérõl, valamint országunk életében betöltött szerepérõl részletesebben

https://orokelet.van.hu/keret.cgi?/Irasok/Miert_kellett.htm

A modellalkotás kiindulási feltételezése az volt, hogy Magyarország valójában egy izraeli gyarmat. A politikusaink 100%-os izraeli függõségben vannak. Ezt támasztja alá az a feltétel nélküli, alázatos meghunyászkodás is, ahogyan a politikai elit Izraellel és a zsidósággal szemben viselkedik. Ezen túl nagyon beszédes az is, ahogyan a hazai választási eredmények igazodnak az aktuális izraeli belpolitikához: Mikor Izraelben a jobboldali Likud párt volt hatalmon, akkor itt is jobboldali kormány lett, ha a baloldali Munkapárt, akkor itt is a baloldal nyert. Ez alól a 2002-es Medgyessy gyõzelem volt a kivétel, amikor a hatalomba meglepetésszerûen bekerült Orbánt a Likud visszahívta az élvonalból. Emlékezzünk csak a baloldal hatalomra juttatásának körülményeire, az újraszámlálási huzavonára, vagy a sehová sem vezetõ Polgári Körök létrehozására. Színjáték volt mind, melynek a teljes politikai paletta - benne a MIÉP is - részese volt.

https://orokelet.van.hu/keret.cgi?/Irasok/Hetkoznapi_botranyaink_2.htm

A Likud szakadása és a Kadima nevû középpárt gyõzelme lehetõvé tette Gyurcsány számára 2006-ban az újrázást, minek hallatán a dolgozószobájában táncra perdült. Ez a párt volt hatalmon Izraelben akkor is, amikor 120 izraeli katona "terrorelhárítási gyakorlat" keretében magyar rendõri egyenruhában szétverte a Fidesz ünneplõ tömegét, és mindenki mást, akit az utcán értek. Õket Gyurcsány rendelte, de Gyurcsányt az öszödi beszéd után mégis Orbán védte meg, mivel az Izraelben eldöntött rendhez mindkét félnek tartania kellett magát.

https://orokelet.van.hu/keret.cgi?/Irasok/Hetkoznapi_botranyaink_2.htm

Szemernyi kétségünk nem lehet afelõl, hogy a politikusokat nem mi, hanem valamilyen láthatatlan idegen érdek mozgatja, jobb és baloldalon egyaránt. Ennek leglátványosabb és cáfolhatatlan bizonyítéka a vörösiszap tragédia, aminek hátterérõl szóló írást feltétlenül el kell olvasni ahhoz, hogy fogalmunk legyen az alávetettségünk mértékérõl. Ez az írás tényszerûen felfedi, hogy az országot hazaárulók irányítják.

https://orokelet.van.hu/keret.cgi?/Irasok/vorosi.htm

Kérdés, hogy felismerhetõ-e ez az egyébként láthatatlan hatalom, amely évtizedek óta ellenõrzi a magyar politikai hatalmat. Jelentem, igen. A sikert az tette lehetõvé, hogy ebben a láthatatlan hatalomban megoszlás támadt. Korábban, ha volt is ilyen, belügyként kezelték és kifelé egységesek voltak, de 2010 körül a zsidó milliárdos Soros György, a maga liberális nyitott társadalmi elképzelésével szembement a konzervatív izraeli kormány érdekével, és ez látható megoszlást hozott a zsidó háttérhatalomban. Soros a szervezeteivel nemkívánatos személy lett Izraelben.

Napjaink Magyarországának politikai életét alapvetõen ez a zsidó belsõ ellentét határozza meg: Soros a liberális oldalon, Netanjahu - mint Izrael jobboldali miniszterelnöke - a konzervatív oldalon. Soros a nyitott társadalomi ideáljával és a bevándorlási politikájával nyilván nem egymaga áll, hanem egy - szintén láthatatlan - hatalmi tömörülés akaratát képviseli, annak megvalósításáért küzd. Netanjahunak pedig bevallottan a cionizmus az eszményképe, amely mögött szintén befolyásos zsidó vallási, gazdasági és politikai körök állnak. Ez a két eszménykép kibékíthetetlen ellentétben áll egymással, küzdelmük mára már ölre menõ, és bizonyítani fogom, hogy ez az ellentét határozza meg a belpolitikánkat is. Netanjahu 2017-ben eljön Budapestre, hogy megerõsítse a választások elõtt Orbán pozícióját, de a hazai zsidóságot képviselõ, szoclib beágyazottságú MAZSIHISZ fájdalmas hangját meg sem hallja. Vajon miért? Azért, mert tudja, hogy az õ politikai hátterük mögött Soros áll. Félelmetes, hogy errõl a belsõ megoszlásról még az izraeli nagykövetség sem tud, és meggondolatlanul elítélik Orbán Soros elleni kampányát, amit Netanjahu látványosan visszavonat.

https://index.hu/kulfold/2017/07/10/az_izraeli_miniszterelnok_visszavonatta_a_magyar_kormanyt_elitelo_nyilatkozatot/

Vagyis úgy olvassuk ezeket a sorokat, hogy az ebben az írásban feltárt konspiráció a szokásos diplomáciai szint alatt, a saját diplomatáik elõtt is rejtve történik.

Érdekes a hazai ellenzéki politikai paletta alakulása, a választások elõtti kavalkád. Figyeljük meg, hogy a mozgások miként igazolják a fenti feltételezést. Nem kérdés, hogy a gyarmattartó ország leosztása szerint a választást Orbánnak kell megnyernie, amihez a hivatalos váltótársnak, az ellenzék konspirációba vont részének is asszisztálnia kell, mint ahogy tette ezt Orbán is a 2002-es választásokon megrendezett bukásakor.

A hivatalos, vagyis Izrael által támogatott szoclib erõ az MSZP és a DK, Gyurcsány Ferenc gyakorlatilag egyszemélyes pártja. Figyeljük meg, hogy ez az a két politikai erõ, ami megoszlást hoz az ellenzéki összefogásban. Az MSZP-nek kötelezõ Orbán gyõzelmét ily módon is támogatnia, de Gyurcsánynak is van annyi esze, hogy õ is csak akkor kerülhet még egyszer hatalomba, ha elfogadja és támogatja ezt az izraeli döntést. Ennek köszönhetõen nem jöhet létre az egységes ellenzéki front,

Sorosnak marad a többi ellenzéki párt, az LMP-vel az élén. Háttértámogatásként ott lehetnek az 1%-ot el nem érõ kicsik, de a Jobbik nélkül esélytelenek lennének, és láss csodát, a Jobbik is egyszerre csak Soros György védelmére kel. Ez valóban csoda. Mi történhetett a Jobbikkal?

Nos, a Jobbikról tudni kell, hogy õket a radikális ellenzék lekötésére hozták létre egy titkos alkuval a MIÉP ifjúsági tagozatából, amikor már látszott, hogy a MIÉP szétesik. Ezt az alkut a Kovács Dávid féle vezetés nem volt hajlandó elfogadni, ekkor lépett elõ a Polgári körös Vona Gábor a második vonalból. Ennek köszönhetõen a korábban parlamenti küszöböt sem elérõ párt 2010-ben 12%-kal bejut a törvényhozásba.

Ott viszont ki volt jelölve számára a mozgástere: egyrészt viselnie kellett a Fidesz részérõl kapott megaláztatásokat (Orbán a Magyar Gárdáról: "kiosztok nekik két pofont, és hazazavarom õket";), emellett zsidózhatott, cigányozhatott, de a kormánynak komolyan nem árthatott, pl. a korrupciós ügyekbe nem árthatta magát. Szóval a Jobbik, Vona révén fogott párt volt, célja a Fidesz hatalmának biztosítása a szélsõjobb oldaláról. Ezt Vonán kívül senki, vagy csak nagyon kevesek tudták a pártban, hiszen ezeknek az alkuknak a lényege az egyszemélyi kötõdés. Ahogy a Fidesz Orbán által, úgy a Jobbik Vona által van elkötelezve a megbízóinak. Az õ dolguk, hogy az ebbõl fakadó nehézségeket a vezetéssel és a tagsággal megetessék. Ez része a vállalásnak.

Csakhogy történt egy megoszlás Orbán és Simicska között, ami lehetõséget adott Vonának, hogy kibújjon az egyre arrogánsabb gazdája uralma alól, és más gazdát keressen Simicska személyében. Ehhez persze el kellett távolítani az igazi radikálisokat a vezetésbõl - megjegyzem, nem sok volt. A tagsággal pedig nem volt sok gond, hisz könnyen elhiszi a mesét, amit mondanak neki, mert el akarja hinni. Ez egyébként minden pártnál így van. Szóval Vona Orbán alól átigazol egy másik erõs ember hatalma alá, és láss csodát, a Simicska által támogatott Jobbik egyszerre csak észreveszi, hogy Orbánék lopnak, és országszerte megjelennek az errõl szóló plakátok. Hát nem érdekes, hogy évekig errõl semmit sem lehetett hallani a Jobbiktól?

Viszont Simicska és Vona is tisztában vannak azzal, hogy zsidó támogatás nélkül Magyarországon nem lehet hatalomhoz jutni, ezért becsatornázzák magukat Soros György mögé, mint az LMP reménybeli koalíciós partnere. Nézzük meg: annak ellenére, hogy a két párt a politikai paletta ellentétes oldalán áll, az utóbbi idõben nem kritizálják egymást, sõt, nagyon is megértõen nyilatkoznak egymással kapcsolatban. A terv valószínûleg az, hogy hatalomra kerülve Szél Bernadett lesz a miniszterelnök, és természetesen a Jobbik is kap néhány tálcát.

Nos, ez az ellenzéki attak elég reménytelen, több okból is. Egyrészt mert a Fidesz hatalmi pozícióban van, amivel gátlástalanul vissza is él - lásd a választási rendszer átszabását, a közszolgálati és a kereskedelmi média bedarálását, vagy az ellenzéki pártokra kirótt százmilliós bírságokat, miközben õ számolatlanul költheti a közpénzt a pártja propagandájára. Továbbá a választási eredményeket feldolgozó számítógépes program is az õ kezükben van, ráadásul Trump hatalomra jutásával a nemzetközi politikában is megerõsödött a konzervatív vonal. Kialakult egy Amerika - Izrael - Törökország - Oroszország tengely, ami természetesen nem jelent teljes körû együttmûködést, de tény, hogy a fõ törésvonal tekintetében egy oldalon állnak.

Ennyit az elõttünk álló választásokról. Több szót nem is érdemel, hiszen cirkuszi színjáték az egész, de most elemezzük egy kicsit a keresztény nemzeti kormányunk elmúlt nyolc évét, hogy megpróbáljuk kitalálni, mi lehet a kormány gazdájának a célja az országgal, vagyis milyen jövõt szánnak nekünk, "humán erõforrásoknak". (Már az elnevezésbõl is érezhetõ az Isten képmására alkotott emberrel szembeni megvetés, lenézés.)

- Összeomlás határán billeg az egészségügy mióta csak kormányoznak, a kórházi ellátás színvonala a legrosszabb Ceausescu idõket idézi, a kötelezõ alapellátás pedig az orvoshiány miatt belátható idõn belül (a terveknek megfelelõen) össze fog omlani.

- A nemzõképes, érvényesülni akaró ifjúság elvándorlása töretlenül folytatódik, vagyis a magyar fiatalok százezreinek gyermekei idegen állampolgárként látják meg a napvilágot.

- Az oktatás évtizedes struktúráját egy tollvonással felrúgják: az intézmények mûködtetési jogát az önkormányzatoktól megvonják, és egy mûködésképtelen országos szervezet kezébe adják. Az arrogáns intézkedés egyetlen célja csak az lehet, hogy az oktatás egészséges mûködését ellehetetlenítsék.

- Az Európai Parlament infógrafikájából kiderül, hogy Magyarországon a legmagasabb a forgalmi adó, és a legalacsonyabbak között vannak a tõkére kivetett adóterhek. Vagyis a szegények adójának is nevezett ÁFA a legmagasabb, a gazdagok tõkéjének jövedelmére kivetett adó a pedig a legalacsonyabb. Ugye kitaláljuk, hogy kinek a kormánya valójában az Orbán kormány?

https://index.hu/kulfold/ep/2016/05/09/magyarorszagon_a_legmagasabb_az_afa_az_eu-ban/

- Másfélszer több pénzt adott a multiknak a Fidesz, mint a szocik - tudjuk meg a 24.hu írásából, ráadásul az országunk számára kedvezõtlenebb feltételekkel.

https://24.hu/belfold/2017/08/26/masfelszer-tobb-penzt-adott-a-multiknak-a-fidesz-mint-a-szocik/

- "Magyarországnak még soha nem volt olyan tõkebarát kormánya, mint az Orbán kormány. Ez a kormány egy sorozat, titkosított, úgynevezett stratégiai megállapodást írt alá a multinacionális cégekkel, az egészen elképesztõ mértékû kedvezményeket adta ezeknek a cégeknek, több mint a duplája annak az összegnek, annak az átlagnak, amit a visegrádi másik három regisztrál. (..) Ugyanakkor a magyar hazai vállalkozókat pedig a sikertelenségre ítéli, két okból kifolyólag: Az egyik az, hogy a multikra sújtott adók és különbözõ terhek még a negyedét sem teszik ki annak a tehermennyiségnek, amiket az Orbán kormány a hazai vállalkozókra sújtott. ... és kizárja annak a lehetõségét, hogy Magyarországon talpra álljon egy velük versenyképes, magyar tulajdonú tõkés termelõ osztály. (...) A legalacsonyabb Magyarországon a társasági adó, miközben a munkát a legsúlyosabb adókkal terheli. " - Mondja Róna Péter közgazdász a Hírtv mûsorában.

https://hirtv.hu/egyenesen/biztonsagi-jatszma-2429635

- Azt pedig én mondom, hogy a munkabért azért kell magas adókkal súlytani, mert az a magyar családok megélhetését, fejlõdését szolgálja. Ezt pedig ellentétes a kormány megbízóinak szándékával.

éli: az egészségügyet, az oktatást, a kutatás-fejlesztést és az innovációt is tudatosan rombolja le a kormány. (...) Olyan mértékû szellemi népirtás folyt az elmúlt években, és még nagyobb intenzitással folyik ma Magyarországon, amivel - ha lenne ilyenre felhatalmazása - a fizikai népirtás bûntényéhez hasonlóan a hágai bíróságnak kellene foglalkoznia - jelentette ki. "

https://mno.hu/belfold/szellemi-nepirtasrol-beszel-a-tudos-2437485

Napnál világosabb, hogy az ország kiürítése, elnéptelenítése, a lakosság kivéreztetése folyik. "Naponta 300 kilakoltatást tesznek föl a Végrehajtó Kamara honlapján, 300 ember, 300 család veszíti el az ingatlanát naponta, és hallgat mindenki..." - halljuk a Nemzeti Civil Kontroll alapítójától. Nem a pénzünk kell nekik, hanem a területünk, az életterünk. Nyilvánvalóan azért, mert a csodálatos Kárpát-medencénkre szemet vetett az izraeli vezetés. - Nem tudják, kivel kezdtek ki, nem tudják, hogy a mi védelmünk nem ebbõl a világból való.

https://www.youtube.com/watch?v=w4iel9fDYCg

Szóval, kedves Magyar Választópolgár! Szavazhatsz, akire akarsz, esélyed nincs arra, hogy abból a csapdából, amibe a hazaáruló politikusaid vittek, a magad erejébõl kiszabadulj. Sötét erõk játékszere vagy, a vezetõid nem vesznek ember számba, szimpla "erõforrásnak" tekintenek, amit addig használnak, ameddig szükségük van rá. A sötét erõk saját magukat számolják majd fel, egy jövendölés szerint. Félelmetes, hogy a fentiek ismeretében értelmet nyer egy látszólag értelmetlen jövendölés, amely a '40-es években született, és Nyirkai jóslat néven ismeretes

"Még hatvan-hetven! A rátarti úr napszámért kunyerál. Már mindent elkótyavetyéltek. Csak alantas szolgálatok maradnak, égbekiáltó árulások. Lesznek, kik alattomos ellenséggel fújnak egy követ. Bevezetik a hét tevét, hogy az innen köpködhessen lángot - a bikát nyergelõ asszonyra. Ebbõl belviszály is támad, meg külsõ viszály is. A Kost Áldozó két fia tovább marakodik. A tevék magyar hajcsárai Manó bõrét húzzák Krisztus képére, hogy megtévesszék a népet, és aranyra válthassák a félhold csillogását. Õk a Kost Áldozó, tevét nyergelõ fiát segítik, más magyarok meg a másikat. Kettészakad a nemzet, lángra lobban az Ország. A lángot vér oltja. Magyar magyart gyilkol, de a bika hátáról is ide lõnek a hét teve miatt. A nép fele elpusztul."

Ez a jövendölés 1947-48-ban, vagyis 70 évvel ezelõtt született, és ahogyan a címe is jelzi, pontosan napjainkról szól. Hogy ki lehet az alattomos ellenség, milyen égbekiáltó árulások lesznek és kik fújnak velük egy követ, azt nem kell magyaráznom. Viszont ijesztõ, hogy a felvázolt modell alapján értelmezhetõvé válnak az egyébként értelmetlen zagyvaságnak tûnõ sorok, hogy tudniillik a "A Kost Áldozó két fia tovább marakodik." Vagyis Ábrahám fiai tovább marakodnak. A kost áldozó, tevét nyergelõ, vagyis a muszlim tömegeket útra felkészítõ fiú Soros György, aki a muzulmánok bevándorlását támogatja Európa (a bikát nyergelõ asszony) kontinensére, közte Magyarországra. Netanjahu pedig meg akarja óvni országunkat a zsidók számára, ezért nem hajlandó tömegesen beengedni a muzulmánokat, kerítést építtet a bábkormánnyal.

A hét tevénél és Manó bõrénél még nem tartunk, de ez utóbbiból arra lehet következtetni, hogy Soros támogatottjai is a hatalom közelébe fognak kerülni. Valószínû, hogy az õ (Vona) vezetésükkel próbálják a manicheizmust - mint õsmagyar vallást - visszaállítani azért, hogy a hatalmukat a muszlim erõk által biztosítsák. Ez persze csak találgatás, ennek nyoma még nem látszik, mint ahogy a hét tevének sem. Ez utóbbit meg kell elõznie a 3. világháború kitörésének, a hét teve pedig valószínûleg valamilyen támadófegyvert jelent. Nem túl biztató kilátások, különösen a nép egyik felére nézve. A (szellemidézésben résztvevõ) táltosok közös gondolattal kérdezték: "Így van ez megírva - nem lehetne-e másképp?" A Szellem erre azt felelte: "Minden jövendölés okumálás, a múltat meg jelent összekötõ vonás folytatásán, a jövõ felé. Megírva semmi nincsen, mert minden megváltoztatható - ha nem fordultok el Istenetektõl és megszívlelitek az õsök intelmeit."

Kedves Olvasó! A fentiekben megismerhettél egy modellt, melynek segítségével ellentmondásmentesen értelmezhetõk az ország politikai történései. Nem szabad lebecsülni a teljesítményt, mert lényegében az egész emberi megismerés is egy modellalkotási folyamat, melynek során egyre tökéletesebb modellt alkotunk a környezetünk viselkedésérõl. Az a jó modell, ami nem tartalmaz ellentmondást, vagyis a modell egyes feltételezései nem állnak ellentétben a más elemeinek a viselkedésével. Márpedig ez a modell nemcsak hogy ellentmondásmentes, de remekül értelmezhetõ segítségével sok-sok, eddig megmagyarázhatatlan apró mozzanat is:

Pl. az, hogy az EU-ban, Németországgal az élen, a Soros elleni kampányt antiszemitának tartják, ezzel szemben az izraeli nagykövet szerint "Orbán sorosozása nem antiszemita megnyilvánulás". - Ki tudná értelmezni ezt az ellentmondást e modell nélkül?

A migráció kezdetén Orbán ki sem merte ejteni Soros György nevét, csak halványan utalt rá, mint egyes migránssegítõ szervezet támogatójára, bár már akkor is mindenki tudta, hogy õ áll a migráció mögött. Ma pedig óriásplakátokon ábrázolja, mint ijesztõ mumust. Azt, hogy egy nemzetközi szinten meghatározó zsidó milliárdost óriásplakátokon kigúnyoljon, egy országot ellene hangoljon, a maga erejébõl soha nem merné megtenni. Ezt úgy, és csakis úgy teheti meg, ha erre egy másik, hasonló hatalmú zsidó erõ neki felhatalmazást ad. E felhatalmazásra bizonyíték Netanjahu budapesti baráti látogatása és az izraeli nagykövetség viselkedése

Megjegyzem, ugyanez játszódott le Vonával is, aki Simicskától kapott felhatalmazást arra, hogy a korábbi gazdáját, Orbánt - szintén óriásplakátokon - tolvajnak nevezze. Simicska megtudott valamit Orbánról, ami után Orbánt hazaárulónak nevezte. A nyilvánosságnak azt mondta, hogy az RTL oroszok általi megvétele volt az ok, de ez minden bizonnyal elterelés, mert ez nem lett volna elég ok a látványos, Simicska egész gazdasági helyzetét, a vállalati birodalma egzisztenciáját felborító szakításra. Nyilvánvalóan megtudta Orbán tulajdonképpeni küldetését, és ahhoz már nem volt hajlandó asszisztálni. Végezetül: sajnálom Orbán Viktort. Fiatalon, gyanútlanul leszerzõdött a gonosszal. Hallani, hogy baj van az idegrendszerével. Nem csodálom. Az az óriási erõtér, és az a rettenetes hazugsághalmaz, amelyben õ évtizedek óta mozog, mindenkit felõrölne. Õt is anya szülte, és nyilván nem arra készült ifjú korában, hogy lepusztítson egy országot, milliókat megnyomorítson azért, hogy az idegen hódítók ellenállás nélkül birtokba vehessék a területüket. Ebbe a csapdába fokozatosan csalták be, és kínjában nem tud annyi milliárdot összelopni, amivel kompenzálni tudná ezt az embertelen küldetést. (Igaz, megpróbálja.) Ez Orbán jobbik olvasata. Van rosszabb is, de én alapvetõen jóhiszemû vagyok, ezért ezzel nem foglalkozom. Lelke rajta, Isten legyen hozzá irgalmas...

És legvégül: Minden bizonnyal zivataros idõk jönnek, de Te ne aggódj, kedves Magyar Nép! Te fogod megvalósítani Isten országát elsõként itt a földön, ahogyan azt Pio atya is jövendölte:

"Magyarország egy olyan kalitka, amelybõl egyszer még egy gyönyörû madár fog kirepülni. Sok szenvedés vár még rájuk, de egész Európában páratlan dicsõségben lesz részük. Irigylem a magyarokat, mert általuk nagy boldogság árad majd az emberiségre. Kevés nemzetnek van olyan nagyhatalmú õrangyala, mint a magyaroknak, és bizony helyes lenne erõsebben kérniük hathatós oltalmát országukra!"

Azt, hogy miként lehet megvalósítani ezt a "nagy boldogságot" itt a földön, annak részleteit itt olvashatod. Az írás címe: Az igazság evangéliuma, avagy Isten országa közöttünk. Szemernyi kétségem sincs afelõl, hogy ennek - Isten országának - elsõként Magyarországon kell megvalósulnia. Innen fog kiáradni az emberiségre. Viszont hogy hány ember lesz ennek részese, az rajtunk áll, egész pontosan azon, hogy elfogadjuk-e Jézus Krisztus tanítását, vagy sem. Mert biztosak lehetünk abban, hogy amint Ábrahám fiainak megjósolt marakodása bekövetkezett, úgy be fog következni a hét teve bevezetése is, annak katasztrofális következményeivel együtt. Akinek van füle, értse

https://orokelet.van.hu/keret.cgi?/Irasok/igazsag_evang.htm

Ezzel az írással a magam küldetését befejeztem. Átadtam minden tudást, ami az ember földi és örökkévalóságbeli üdvösségéhez szükséges. Az Isten létezésérõl tudományosan megalapozott, cáfolhatatlan bizonyítékokat adtam. Kérdés, hogy van-e még a népnek olyan értelmisége, szellemi vezetése, aki egyrészt kellõen alázatos, és félretudja tenni a maga töredékes világképét azért, hogy ezt a kompakt, veszi a fáradságot és a bátorságot ahhoz, hogy ezt a tanítást felfogja és továbbadja azért, hogy a nép megértse és életre válthassa. Ez bizony kérdés, de ez már nem az én felelõsségem, hanem azoké, akik a társadalmi munkamegosztásban a nép szellemi állapotáért felelõsek.

Gyirán István

https://www.orokelet.van.hu/
131 #5 lalapapa
- 2018-03-18 21:38
Stain nevet meg hallottak az oroszok
nem regen meg akkor is keresztet vetettek,
az emberiseg egyik legnagyobb
verszomjas hohera volt,
tudott hogy hova is tartozott,

de apokolba sem lehet elegge
szenvedteto neki,
:@s_ezt-ni
961 #6 szabir
- 2018-03-20 08:24
szerusztok Postasok! :)
ujra akartam reggelni de nem jott megerositto imel s gontam ''bejelentkezek'' s hat ben vok :D lehet a szisztem megjegyezte meg annorol a regibb reggemet

jol vattok e? minden a reggi semmi uj a horrizonton mi? 1elore s_hihi
961 #7 szabir
- 2018-03-20 08:28
ha man ben vok ajanlok hamisittas [krolonogi tortenelem] videjakot

1 tseppet p-rusz szemszogbol nyomja asszem ugy mongyak ''szubjektiv'' a levont kovetkeztetes a reszukrol de erdemes figyelembe venni a Zalapokot [marmint peldaul azt hogy nem ''300'' ev a hamisittas hanem akar 1300 de minimum 1000[ezer]

https://www.youtu...KdcMCfdkLF
961 #8 szabir
- 2018-03-20 08:29
+ meg 2 megvan feliratozva pa vengerszkij

https://www.youtu...OKDcJFMTKQ

https://www.youtu...I8fw5c7-v4
99 #9 MORMOTA1968
- 2018-03-20 14:36
Kedves Keepfargo! Ez akkor olyan lehet, mint a kiegyensúlyozott mérleg. Ha mondjuk rászáll az egyik oldalára, serpenyõjére egy döglégy, annak már elég súlya van, hogy kicsit az ellenkezõ irányba billenjen középállásról. Ha több döglégy is rászáll, már egészen láthatóan átbillen az egész a súlyosabban megterhelt oldalra. De ha még több döglégy száll rá, aztán egyesek ezek közül, hol ide hol oda szálldosnak, (lásd: parlamenti pártok és képviselõjelöltek) egyszerûen már nem képes beállni középre a mérleg, hogy egyensúlyba kerüljön és épp ez a lényeg! SOHA NE LEGYEN EGYENSÚLYBAN A MÉRLEG! Folyamatosan billegtessék a döglegyek valamelyik irányba, oszt nem csoda, ha az épelméjû is belezavarodik egy idõ után. NINCS EGYENSÚLY, MERT DÖGLEGYEK ESZIK EZT A VILÁGOT! NINCS MÁR BECSÜLET, ÕSZINTESÉG, SZERETETT, VAGY CSAK MINIMÁLIS MÉRTÉKBEN, SZÓVAL A SERPENYÕ HIÁBA BILLEG EGYIK OLDALRÓL A MÁSIKRA, NINCS MÁR JÓ OLDAL, MERT CSAK A KÖZÉPÁLLÁS A JÓ ÁLLÁS, AZ IDE-ODA BILLEGÉS SENKINEK ÉS SEMMINEK NEM TESZ JÓT. Hiányzik a giroszkóp a rendszerbõl, ami billegés közben is egyensúlyban tartaná a mérleget, akár hány döglégy is szálldos a mérleg serpenyõjében ide-oda. A szkíták népe volt a giroszkóp, de hol vannak már a szkíták és az õsi körkereszténység tanításai? Minden nép, faj, nemzet döglegyekkel körül döngicsélt haldokló, fél lábbal már a sír szélén szédelgõ. Még elegyensúlyozunk egy ideig így, több-kevesebb sikerrel, de egyszer minden láb elfárad és nem mindegy, hogy a sír mélysége felé zuhanunk, vagy ellenkezõ irányba, ahol csak megütjük magunkat és nagy eséllyel fel is ébredünk a fájdalomra. Tegnap lettem fél évszázados és amilyen bizonytalan a helyzet Európában és szerte a Földön és amilyen mértékben érzem, hogy romlik az egészségi állapotom, nem sok reményt látok rá, hogy a 60-ig még elkússzak-másszak valahogyan, de lehet, hogy nem is szeretnék. Egy ilyen világban élni tovább, ahol döglegyek billegtetik a mérleget, ide-oda röpködve, megszállva már rég az értelem központját, az agyat és lelkeket is, még is milyen jövõre számíthatok, számíthatunk mindannyian? Milyen jövõ vár azokra, akik utánunk következnek a sorban? Hollywood-i jövõ "Éhezõk viadala" "Az Útvesztõ" stb...! Mert ezt szánják nekünk a döglegyek, de a jövõ generációinak mindenféleképpen. Elég csak megnézni a készülékeik, kütyüik fölé görnyedõ új generációkat, õket már rendesen megszállták a döglegyek. Ennyit ér a technika? Végül az ember fölé kerekedik teljesen? Akkor mitõl ember még az ember?
99 #10 MORMOTA1968
- 2018-03-20 15:26
Új videó a YouTube-on, nem is egy, több is! Késõbb felrakom a link-eket is. A németek óriási tüntetést rendeztek a volt Kelet-Német rész egyik városában. Egy 16 éves német lányt több migráns megerõszakolt, majd brutálisan meggyilkolt, egy másikat, egy 15 éves lányt, összekaszaboltak késsel. És ez csak kettõ a sok ezer eddigi áldozat közül. Az arab tavasz után, német nyarat jósolnak a kelet németek. A nyugati fele még fosik! És ha bekövetkezik, aminek "BE KELL KÖVETKEZNIE!!!" mert ez így törvényszerû és ezt is várják a háttérben hatalmaskodó szarkavarók, akkor villámgyorsan átterjedhet ez az egész "LÁZADÁS, SZABADSÁGHARC, FAJ FENNMARADÁSI HARC" más szintén a migránshordák terrorja alatt szenvedõ, pusztuló országokra is, ami ránk és a mi hazánkra is át fog terjedni! Elõször is hatalmas menekültáradatra számíthatunk nyugat felõl és akkor jöhet el a mi idõnk! Rengetegen még csak nem is sejtik milyen háttérerõk kavarják a szart, úgy hogy ideje lesz felvilágosítani õket megfelelõ anyagokkal. Ha mi (magyarok) továbbra sem mozdulunk meg, marad minden a régiben! Vagy még sem, hisz "USA katonai felvonulási területnek vagyunk kijelölve, ütközõ zónának"
hisz errõl szól egész Kárpát-medencei történelmünk. Izrael is hivatalosan bevonulhat megvédeni itteni polgárait, fajtársait (ellenünk is!) bár lehet, hogy addigra feléjük is elszabadul a pokol, sõt, szinte biztos és akkor egyértelmûen, mint kijelölt második haza, Magyarországot a Közel-Keletrõl is elfogják árasztani a zsidó menekültek és persze jön velük a hadseregük is. Persze ehhez Oroszországnak és Kínának is lenne még egy-két szava. Az sem biztos, hogy nem próbálnák meg beelõzni Európa várható amerikai megszállását, bár a határaikra telepített rakétavédelmi rendszerek és feléjük irányzott atomrakéták százai, ezrei, talán még is csak visszatartanák õket attól a lépéstõl, hogy beleszóljanak õk is az Európai eseményekbe. Jósolni lehet, elõrevetítve a várható eseményeket, de mint egy film forgatókönyve esetén is, az élet forgatókönyvét is átírhatják még menet közben is bizonyos könyékig véres kezek. Az em-birka, gój baromállomány meg oda megy ahová hajtják és azt csinálja, amit mondanak neki, hiába van fegyver a kezében. Lásd: Erõszak szervezetek, akik tudják, "TUDNIUK KELLENE" hogy rossz oldalon állnak, gonosz célokat szolgálnak ki, még sem képesek, hajlandóak a jó oldalra állni. Talán majd késõbb, ha már a saját szeretteik élete is veszélybe kerül. Most még szolgálják a rendszert, nem fogták még fel, hogy "ÕK IS BEÁLDOZHATÓK CSALÁDJAIKKAL EGYÜTT" de elõbb-utóbb nekik is muszáj lesz felébredniük. Jó lesz ha igyekeznek, míg nem lesz túl késõ számukra is! Folyamatosan ébreszteném õket, de valamiért még mindig "KU@VA NAGY BIZTONSÁGBAN ÉRZIK MAGUKAT!" Nincs több "Snowder?" Inkább megdöglötök gazdáitok kedvéért, érdekében? Tudom, hogy olvastok minket! Mit gondoltok, milyen sors vár rátok? Még nem késõ felébredni! BE LESZTEK ÁLDOZVA TI IS!!! TI CSAK SZOLGÁK VAGYTOK, SZOLGÁI, KISZOLGÁLÓI EGY ELMEBETEG RENDSZERNEK!
283 #11 gladiator07
- 2018-03-20 17:11
MORMOTA teljesen igazad van!!!!
99 #12 MORMOTA1968
- 2018-03-20 19:26
Kedves Gladiátor07! Tudom! Békeidõben (látszólagos békeidõben) ennyi embert meggyilkolni, meggyilkoltatni, úgy hogy senkinek, egyetlen nemzetnek sem lehet saját hadserege, mert a NATO tagjaként és a két világháború következményeként a zsidóknak és cinkosaiknak sikerült elérniük Európa országaiban, hogy ne legyen ütõképes, nagy létszámú hadserege egyetlen népnek se! A beláthatatlan következményei ennek és hogy minden európai hadsereget cionék ellenõriznek, egyre jobban látszanak a következményei. Mire kettõt pislognak ott nyugaton, házról házra járva a "beduinok" (be-gyû-võk) százezreket fognak lemészárolni saját otthonaikban, saját hazájukban. Remélem lesz aki túléli majd mindezt a pokolt és megköszöni végre azoknak, akiknek jár érte a köszönet, megfelelõ módon! Mert az igazi tömeggyilkosok mindig megússzák. Valahogy a Vatikánt se bombázták szarrá-ronggyá egyik világháború ideje alatt sem. Pedig jól tudjuk, hogy mennyi titkos társaság, szervezett köthetõ oda, no meg a fõ-fõ bankár dinasztiák és világszervezeteik. És milyen érdekes, hogy az ENSZ, NATO, stb...székhelyei mind New Yorkban találhatók, az USA kb 6 milliós zsidó lakosságú üzleti és kereskedelmi fõvárosában. Az is elgondolkoztató, hogy a zsidó kabbalát, számmisztika, démontan-t gyakorló Templomos lovagok megmenekült része Skóciából mint "szabadkõmûvesség" tért vissza Franciaországba, amit jó ideje szintén zsidók uralnak. Az egyik Rothschild is ott tanyázik. A Jezsuita Rend története is igen érdekes, mivel hogy egy rövid írás szerint õk is zsidók. Azt hiszem "Zsidók és jezsuiták az Aranykorban" címû írás szól errõl. A Római Birodalom idején másfél millió zsidó élt a Római Birodalom területén. Bõven elég ennyi idõ a teljes hatalomátvételre, különösen ha maga a vatikáni kereszténység is zsidó gyökerû, lásd: Saul rabbi, mint vallás alapító. Mózes óta tart a háború zsidó és zsidó között, mert hogy ahány zsidó, annyiféle érdek. Harold Rosenthal is megmondta, csak az egyéni boldogulás, haszon számít náluk, a közösségért csak akkor tesznek bármit is, ha nagyon muszáj és csak akkor egyesülnek, ha mindannyiuk létét veszélyeztetõ veszedelem közeleg. Egyébként meg mindenki a saját pecsenyéjét sütögeti. A kis zsidóknak most is van félni valójuk, mert õket veszik elõ elõször, az elérhetõket, ha itt Európában és Közel-Keleten is elszabadul a pokol. Úgy hogy nem biztos, hogy nem kerülnének kelepcébe itt a Kárpát-medence közepén, ha most még úgy is hiszik, hogy itt biztonságban lehetnének. Talán azoknak van igazuk, akik a VNTV-n azt javasolták a józanabbul gondolkodó zsidóknak, ne támogassák tovább a bankáraik hatalmát, gondolkodjanak el azon, hogy erre õk, a bankárok legfõbb támogatói is csúnyán ráfaraghatnak! Mert hogy a bankárokat nem érdekli a zsidóság sorsa sem, csak egyszerûen felhasználják õket is (még ha nekik ebbõl most még hasznuk származik) akár csak a judeo kereszténység híveit, vagy a párt katonákat. Egy lepusztított, teljesen leszennyezett bolygón, (lásd: atom, vegyi és biológiai fegyverek bevetésének valós lehetõsége) nekik is a végüket jelenti majd. Nem lesz min, kiken tovább élõsködni! ÉN AZÉRT EZEN ERÕSEN ELGONDOLKOZNÁK ÉS MÉRLEGELNÉK, MEGÉRI E TOVÁBB TÁMOGATNI ILYEN HATALOM MÁNIÁS PSZICHOPATÁKAT? Ennek az egésznek kur@ára semmi értelme!
99 #13 MORMOTA1968
- 2018-03-20 20:06
Imre! Légyszíves elemezd már ki nekünk ezt a kb 17 perces videót, mert kíváncsi volnék rá, hogy te is úgy látod e ahogy én, hogy erõsen maszatol ez a nõ és nem mondja el a teljes igazságot, sõt még a felét sem. Egy tanulmányt megér. "Iszlám története Brigitte Gabriel magyar hanggal".
https://www.youtu...amp;t=460s Egy Libanonban született keresztény nõ beszéde. Az-az érdekes mindjárt az elején, hogy egy mukkot se szól az iszlám eredetérõl, vagyis a vatikáni eredetérõl. Aztán rengeteg más ferdítés is van a beszédében, például nem mondja el az sem, hogy nem csak az iszlámban nem tekintik embernek a hitetleneket, de a Talmudban sem a gójokat. Kíváncsi lennék rá, vajon a fõoldalra kitéve, aki rá szán az életébõl 17 percet, mit mondana errõl az egészrõl. Én mindenesetre arra számítottam, hogy végre megtudom az igazságot az iszlámról, de pofára estem. Én kicsit másképp ismerem ezt a történetet. Ha Mohamed csak a saját családját és barátait tudta meggyõzni, errõl a ki tudja honnét elõkerült új vallásnak az elfogadásáról, akkor honnét a rossebbõl lett annyi követõje hirtelen, miután hiába próbálta a zsidókat áttéríteni az új hitre, hogy százezreket irtott ki hordáival, keresztényeket és zsidókat? Azért az amerikai közönség lelkesen tapsol az elõadáshoz.
99 #14 MORMOTA1968
- 2018-03-20 20:16
Marci ügyesen rajzol, valamikor rég én is nagyon szerettem rajzolni. Kár, hogy ma már csak papír huszárok léteznek, meg magyarkodók. Mindenesetre szívderítõbb látvány, mint az a szomorú tény, amirõl írtál Imre. Ezt az õrjöngõ csürhét hallgatva szüleim szobája felõl, amely ebben a "Fal" meg "Piramis" pénznyerõ zsidó játékban megy, nehéz lenne nem megérteni milyen érzéseid vannak az itteni úgynevezett állampolgárok nagy része felé. Ahogy Raffay Ernõ történész is elmondja a magyar (nemesség) viselkedésérõl szóló jegyzõkönyvek tartalmát, hogy hogyan viselkedtek már akkor is nemeseink a parlamentben, nem csodálkozom azon, hogy idáig jutottunk.
99 #15 MORMOTA1968
- 2018-03-20 20:25
Ez is a fõoldalra való videó. "A forradalom nyara jöhet Németországban. -Tommy Robinson". https://www.youtu...ySZ4VaQtnA Bírom, ahogy ez a riporter kiosztja az ott lévõ liberális nemzetáruló tévéseket, ellentüntetõket és kínjában csak röhög ezeken a férgeken, akiknek a szemébe mondja, õk a média szolgái, bûnösek és ugyan olyan gyilkosok, mint azok a migránsnak nevezett megszállók, akik gyilkolják és terrorban tartják a német õshonos lakosságot. Ezek a gyáva férgek pedig nem hajlandóak nyilatkozni sem neki. Be kellene õket vágni az imádott migránsaik közé! "Tüntetnek a németek az erõszakos hordákat rájuk szabadító politikusok ellen, miközben a politika és média még mindig tagadás üzemmódban van. Az "arab tavasz" után ez a helyzet a "német nyár" kitöréséhez vezethet 2018-ban Tommy szerint".
99 #16 MORMOTA1968
- 2018-03-20 20:52
Svédország deportálhatja a keresztény nõt Iránba, ahol megölhetik. https://www.youtu...AJwRbTWs1E A mocskos szabadkõmûves svéd kormány vissza akarja küldeni Iránba a fehér bõrû keresztény nõt, ahol a biztos halál vár rá. "Franciaország és az iszlamizáció hatásai" https://www.youtu...MS7MnCBEzk Hanyatlik a kereszténység és erõsödik az iszlám Franciaországban. Európa legnagyobb létszámú iszlám lakossága Franciaország lakosságának 10%-át teszi ki. De ennél is több lehet már. Míg mecsetek tucatjai épülnek, a keresztény templomokat sorra lebontják, vagy szórakozó helyekké alakítják át. Vajon kik állhatnak mindezen események mögött? Megérte franciák kiirtani a saját nemességeteket, átadva minden hatalmat az új zsidó arisztokráciának? Most isszátok meg a levét! Akár csak mi, magyarok! És stb...Ebbõl újabb "KERESZTES HÁBORÚ" lesz, bár a Vatikánnak oly mindegy a jelek szerint, hogy milyen vallással uralja Európát és milyen népesség fölött. Ez is az is az õ gyermekük! Vajon rájön valaha is a szerencsétlen keresztény gój barom, hogy milyen kereszténységet is követett? És hogy épp most áldozza be õket a zsidó irányítású Vatikán? Mert a jelek szerint nagy ívben tojnak rá, hogy irtják, terrorizálják Európa keresztény fehér lakosságát! Vajon miért is? Költõi a kérdés! Honnét is irányíthatják ezt az egészet valójában és kik? Soros (Swarc) György-öt megtéve fõbûnösnek. Mindig kell egy gyalog áldozat, ugye a saját fajtájukból is? De ki áll Soros felett hatalomban? Azt a leghülyébbek sem hihetik, hogy mindez egyedül az õ mûve! A Vatikánt miért nem támadják a migránsok? Ja, az a fránya svájci õrség, meg rakétaelhárító rendszer! Vajon miért sorakoznak sok helyen egymás mellett a mecsetek és katolikus templomok? És vajon miért pont most kerül a pápai trónra egy jezsuita pápa?
2 #17 gerry
- 2018-03-21 07:06
Mormota - a Svéd nõket kellene oda portáltatni! Azok úgyis migráns-simogatók!
99 #18 MORMOTA1968
- 2018-03-21 16:18
Gerry! Akkor mehetne a többi libsi tyúkeszû is, meg libsi kis köcsögök, mert nem csak a svédeknél vannak ilyen eszement Jahve barmai, hanem minden Európai országban, így nálunk is, nem is beszélve a többi földrész liberális elveket való, szeretett rezgõ fehér fajtájú eszementekrõl. Hiába olvassák a Bibliát, már aki?! Ott nincs szó semmiféle fajkeveredésrõl. Ezt csak a zsidrákok etették meg a Jahve hívõ judejó keresztényekkel. Az oly sokat emlegetett Harold Rosenthal is megmondta errõl a tutit! Ez a szerencsétlen nõ meg jobban járt volna, ha Magyarországot választja, Svédország helyet, innét biztos nem dobnák ki. Vajon a muszlimjaikat miért nem akarják haza deportálni? Egyre szorgosabbak ezek a fürkészdarazsak. Már nem csak a hernyókba petéznek bele, de az emberekbe is és különösen szeretik a fehér fajtájú eszement libsiket. Vajon mikor tért le az emberiség a helyes útról elõször, elsõ sorban Európa fehér népei és mi vezetett idáig, hogy harc nélkül gyilkolhatnak, pusztíthatnak, terrorizálhatnak minket fehéreket? Mikortól számítva lettünk ennyire tehetetlenségre kényszerítve? Költõi a kérdés, a válasz pedig nem olyan túl bonyolult.

Hozzászólás küldése

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Generálási idő: 0.85 másodperc
3,554,570 egyedi látogató