Bejelentkezés

Felhasználónév

Jelszó



Elfelejtetted jelszavad?
Új jelszó kérése

Moszkva vajúdik és Jeruzsálemet szül

GondolatokCsak pár gondolatnyit ugorjunk az idõben. Trianon, Franciaország, zsidó szabadkõmûves központ. Orbán, a zsidó-cigány és Macron (cron =korona, de itt idõt is jelent, mint "cronosz", vagy krónikás = kor) az "elitista" illuminátus delegált "feszül egymásnak", pedig nem is. Igen, ez azt jelenti, hogy Tria-non! Közben megáll az idõ, mert már a "nép" akarja, illetve nem akarja az óra-barálást, így gyakorlatilag visszafelé haladhatunk az "idõben". Azt is tesszük. A zsidó nemzetalapítóvá vált, apelláta nincs! Moszkvában ez ugyanúgy eldõlt, ahogy Izrael léte is annak idején és nemléte mostanában.

A Liszaboni Szerzõdés gyakorlati felfüggesztését láthatjátok. Igen, pont azt, amit olvasatlanul fogadott el a parlamenti zsinagóga és most látványosan színészkedve a sok Soros-csicska pojácáskodva "ellenszegül". Szánalmas. Lányegében a vatikáni jezsiuta csürhe alól ganéznak ezzel ki, ugyanis a mocskos zsidó világrend (usa, anglia és a többi rabszolgatartó szabadkõmûves "szuperállam" lényegében már régen egyetlen egy volt) nem maradhat. Közben persze Magyarország is újra lesz alapítva, mert mostan nincs! Ez sajnos nem vicc. Nagyobb baj", hogy pl. Oroszország ugyanezen alapok hiányában szintén nem létezik. Ami van, az nincs. Nekik is létkérdés, hogy végre megalakuljanak és közben a "nép" ne vegyen ebbõl észre semmit, pont, mint nálunk. Ja, ez a "nép" érdeke is, pár ahogy eddig sem volt lényeges kérdés a "holt lelkek" adás-vételén" túl, eztán sem lesz rájuk helyezve hangsúly. Szar-gentini jelentés egy röpke kanóc egy már felrobbantott fegyverraktár romhalmazán, melyrõl még hazudják, hogy van, pedig nincs. Orbán megmondta: ne azt figyeljétek mit mondok, hanem amit teszek. Nos, éppen Európa többi szabadkõmûves mocskos buzijára szabadítja rá Moszkva ezt a férget. Kapaszkodjatok, a játék még csak most keményedik be igazán. Sajnos ezt ahogy eddig sem értette, eztán sem fogja érteni a "nemzet", mert kár szépíteni, de az "ember" ebben a világban megszûnt létezni. Teljes átrendezés zajlik a pincétõl a padlásig és ahogy azt már korábban is számtalanszor szónokoltam: Isten megbukott. Vagyis hát nem is "isten", de a földi helytartói és azok közvetítõ szerepe leáldozó félben van, ahogy az össze hazugság is, amire azt a "létformát" felépítették. Ez se nem jó, se nem rossz. Tény. Ha tudtok, kérjetek segedelmet egy másik dimenzióból, mert ennek itt vége van. Persze a látszatot ez egyáltalán nem zavarja még egy darabig. Akinek viszont szíve van, az "látja". Nincs miért siratni ezt a "világot" (mármint a "humanoid lényformát") és fenntartásáért is kár egy kapavágást is tenni. Ettõl függetlenül a "só" halad tovább, a vándorszínészek nagy beleéléssel játsszák a ripacs szerepüket.

Hozzászólások

80 #39 monguzking
- 2018-09-23 10:53
Gerry sziberia nem de viszont kamcsatkaba elmennek turazni szivesen.....bivaly szeretem a gyerekeket s snnak idejen tanultam,olvastam sokat gyereknevelesrol igy biztos jo nevelo lennek....boldog lennek ha kisgyerekekkel foglalkoznek....igazabol csak ertuk harcolnek..ertunk felnottekert tisztelet a kivetelnek nem kar..megerdemeljuk pusztulast.....a vilagot nem kell megvaltani mert onmagat valtja meg nagyon rovid idon belul..legfeljebb ember nelkul
819 #40 rozsola
- 2018-09-23 11:37
https://sputnikne...an-patrol/
Te is fiam , Izrael ?
Pedig " mi annyira szerettük izráelt ! " , " mindenben támogattuk " , " szemet hunytunk a sziriai célpontok ellene támadások esetében " stb
Moszkva mindig is ( kivéve a szovjetidõket ) barátja volt izraelnek.
Most pedig ilyen aljas módon jártak el.
Korábban izrael nyafogott a Golán fensíkon jelen levõ iráni katonák miatt. Örömmel jelentem , az irániakat felváltották az oroszok.
Friss hír : a tegnap az orosz légvédelem visszafordította az izraeli légierõ gépeit Szíria partjaitól.
Yemenben egyre súlyosabb a helyzet , friss információk szerint izrael által fizetett gyilkosok örjöngenek a térségben. Mi lesz itt kérem ? Orosz - izraeli háború ?
Ismeritek a közmondást : " Amit szabad a töröknek , azt nem szabad a zsidónak "
Nemrég egy török gép leszedett egy orosz gépet . Eredmény : " ki kell vizsgálni az esetet " , " jól megbeszélték a dolgokat " , " Putyin hatalomban tartja Erdogánt " és " dübörög az orosz-török barátság "
Pár napja a szír légvédelem leõtt egy orosz gépet. Eredmény : az izraeli légierõt korlátozzák , izrael határán orosz egységek stb Vajon itt is seggrepusziparty lesz ? Vagy ?
No , azok akik annak idején egy orosz-török háborúról álmodoztak , vajon most miért kussolnak ? Miért nem látom a " jóslatokat " ?
Izrael nyaka körül egyre szorosabb a hurok. Véletlenül ugyanebben az idõben Donbassz kérdése már nem annyira fontos Kijevnek , most inkább Kárpátalján megy a cirkusz.
Még a Balkánon is áll a bál. Oroszország garantálja Bosznia-Hercegovina területi egységét ! Mi van má' he !!!! Há' Bosznia az biza muzulmán és tele van " szíriai ellnezékiekkel ". Ok ok , eddig is ment az " Isteni büntetések osztogatása " de ez már nem tréfadolog. Bosznia és Szerbia nem fog háborúzni. Pedig a nyugatnak jól jönne egy kis durrogtatás. Halkan megjegyzem , Boszniában nagy befolyással bír Törökország amely eddig állja a szavát. Moszkva , Teherán és Ankara közösen rendezi a térséget. Talán ezért vonult vissza az iráni haderõ a Golánról. Yemen problémáinak elõtérbe kerülése nem török vagy orosz ügy. Yemen Irán közelében van.
Bármeddig is tart a diplomáciai helyzet , izrael egyre rosszabb körülmények közé kerül. De ha izrael bukik akkor bukik az " Ígéret Földje " vagyis nagyon megrendülnek a zsidó vallás alapjai. Hogy ezt elkerüljük , van egy " megoldás ". Tel Aviv " baráti gesztusok megtételére szorul ". Egy ilyen gesztus például Magyarország eladása kilóra.
80 #41 monguzking
- 2018-09-23 12:21
Rozsola nem ertem hurra kedvet..putyin zsido meghozza cion barat...izrael is oroszos zsidokbol all...egyebkent rosszul mondod az hogy egyaltalan izrael letezik azt pontosan szovjet sztalinnak koszonhetjuk mert o mentette meg cionistakat fegyver szallitasokkal 1947.ben....yemennel pedig vagy minden erovel alljon ki iran vagy vonuljon vissza s yemeniek kerjenek tuzszunnetet mert igy yemeniek millioi hallnak meg masok erdekeiert
4 #42 Posta Imre
- 2018-09-23 12:55
Monguz, aki tudja, csinálja, aki nem, az tanítja....így megyen ez már koroktól fogva.

Rozsola, azon nem oroszok, hanem "ensz" békafenntartók és nélyek inkább kínainak nézhetnek ki.
75 #43 talpi
- 2018-09-23 15:58
rozsola
Nagyon bele vágtál az elevenébe. Valahogy, egyre jobban eltûnik a zsák a "sok kibújt szög" mögött. Vagyis, már nem látni az erdõt,. Aki pedig jószerével látni véli, sz bizony sok esetben, le van ugatva, no de tojni rá, :) Lehet, hogy az i-gazság ideát van?
75 #44 talpi
- 2018-09-23 21:27
#41 monguzking
- 2018. szeptember 23. 13:21:39
Volna egy kérésem. Ennek fuss neki még egyszer, mert van benne egy "kis" fals.
Ugyanis, lehet, hogy neked nem mond semmit, Herz Tivadar neve, viszont kibaszott fontos, ebben a dologban.
Mikor is "agyalt" arról, hogy kellene egy független állam
nekik?
Ugye, hogy ugye. Nos azért elmesélem, hogy az a bizonyos hat millió áldozat, más sokkal korábban, még az elsõ Világ égés során felmerült, igaz, akkor nem jött be/szerencsére/, viszont,hogy is kerül ide Sztalin?
Tudod, amikor a 2. Világháború már javában folyt, Anglia pedig a végét látszott járni, nos, akkor a Rotsild és Rockerferi család elkezdett egyezkedni. Mirõl is? Nos arról, hogy AMerika milyen feltételekkel száll be a háborúba. Akkor dõlt el valójában, hogy hol és mkilyen feltételekkel leszen Jisrael. Igaz, az Angelusokat már akkor pofán köpték, mert a terület az Õ fennhatóságuk alatt volt, nem gyõzték húzni a seggüket, nehogy bele keveredjenek. Abban is igazad van, hogy sok orosz származású, vagyis orosz országban született zsidó vándorolt ki, de mikor is?
1905 óta, folyamatosak voltak a cári orosországban a pogromok, vajon miért: ? Érdekes mód, Izrael 1948 ban alakult meg valójában. Sztálin ekkor már javában a belsõ ellenségeivel és a nyugat, "újra kolonizációjával" volt elfoglalva. Szart Õ nagy ívben a támogatásra. Mit és kiket mentett meg akkor. Szóval sosem baj, ha az ember vissza olvas, vagy netán, bizonyos dolgokkal
tisztában van.
Viszont, ki-,kitõl kérjen tûzszünetet, érdekes felvetés. "mert milliók halnak meg más érdekek miatt"
Monguz, szerinted hány milliárd ember halt meg eddig " más érdekek miatt"? Hazánkban, ami, létszámát tekintve nem túl nagy népességgel bír/sajnos/ mennyien pusztultak ártatlanul "idegen érdekek" miatt?
80 #45 monguzking
- 2018-09-23 21:54
Talpi izraelt csak kezdetkor lehetett volna eltaposni s en ugy tudom h9gy sztalin volt a felelos hogy tulelte izrael az szulest...nemcsak fegyverszsllitasrol van szo hanem peldaul engedelyezte szovjet hadseregben szolgalo zsido tiszteknek hogy izraelbe menjenek harcolni....termeszetesen ismerem herz tivadart ki ne ismerne kozulunk....abban igazad van hogy korabeli amcsi lapok nemet partiak voltak s csak kesobb alakult ki nemet elleneseg valoban zsido alku kovetkezteben s lepett hsboruba usa.....sajnalom de en mindig ember parti leszek s tovabbra sem vagyok hajlando felaldozni emberek eletet holmi stragediai celokert....jemeni 10 even aluli gyerekek 90%megfog hallni fel even belul ha nem jon letre tuzszunnet...pontosan tudom hogy adani obol stragedia kiemelt fontossagu...dehat eppen ezert sose fogja szaud arabia..izrael..usa atengedni irannak ellenorzest....ezt irannak is tudnia kell bar szerintem itt kina aki nyomja hatterbol irant s kinat nem erdekli hogy fel jemen elpusztul...
819 #46 rozsola
- 2018-09-24 00:52
Monguz ez neked magas. Inkább takarodj Tájföldre az imádott " vallásokat " gyakorolni.
Imre te ismered a diplomáciai beszédet ,
orosz média : " Bûnözõi mentalitás és az orosz - izraeli kapcsolatok teljes semmibe vétele Tel-Aviv részérõl."
Az izraeli gépek látták és ismerték az orosz szállítórepülõ útvonalát és szándékosan vezették bele a légvédelmi rakétákat, okozva 15 ember halálát.
"Vagy minden professzionalizmus hiánya, vagy bûnös hanyagság Izrael részérõl!"
"Fentrõl nézve az a támadó hadmûvelet, amit elkövetett az izraeli légierõ az orosz Iljushin 20-as repülõ ellen messze átlépte a civilizált kapcsolatok vonalát."
az izraeli válasz : "Izrael nem fogja megváltoztatni Szíria elleni politikáját, még az orosz repülõgép lelövése ellenére sem." - közölte az izraeli védelmi miniszter.
Napok óta figyelem az orosz médiát. Nagyon nem kedvelik izraelt pedig " Oroszország mindig Izrael barátja volt ". Csak " volt " http://halturnerr...21-minutes
Moszkva 21 perc után hazaküldte az izraeli katonai delegációt
Indul a mûsor
Ukrajna azaz Izrael kispincsije minket támad. Egyes kormánytagok követelelik a " terroristaelháritó mûveletek " ( ATO ) meginditását Kárpátalján. Ugyanez van Donbassz ellen is
Eközben Putyin Magyarország kiemelt fontoságáról beszél
Az egész világ médiáját foglalkoztatja a kérdés : " Vajon miért találkozik évente legalább kétszer ( hivatalosan , nemhivatalosan ki tudja hányszor ) Putyin és Orbán ? "
A nyugati média örjöng : " Magyarországot ki kell zárni az EU-ból "
Orbán bejelenti : " Magyarország semmilyen Oroszoroszág elleni szankciót sem hajlandó támogatni "
Jön aminek jönnie kell
819 #47 rozsola
- 2018-09-24 01:07
Frissités : Ukrajna a kettõs állampolgároknak adott magar útlevelek miatt rágott be ( ez a hivatalos propaganda ).
Csehország azonnal reagált , nekiestek Ukrajnának mivel a kettõs állampolgárok esete õket is érinti. Pár perc múlva Szlovákia is bekérette az ukrán nagykövetet. Kb 2 óra múlva jött a hír , az ukrán nagykövetet bekérette a lengyel kormány. Pár óra alatt a V4 azonnal reagált. A másik érintett ország , Románia kussol és lapul mint szar a fûben. Moldávia szintén bekérette az ukrán nagykövetet. A fehéroroszok természetesen nem maradhattak ki a sorból. Hmm. Még müködik a piros telefon Moszkvában ?
A szargentini " jelentés " kapcsán a V4 azonnal Magyarország oldalára állt . A hivatalos bejelentések között alig 1 óra telt el. Kb félóra múlva Bulgária bejelenti , kiáll Magyaroszág mellett. Nem furcsa ez ?
Mintha ezen országok kormányait valaki irányítaná
4 #48 Posta Imre
- 2018-09-24 06:08
Rozsola, pár éve a nagy orosz-török barátság is egy ilyen mûbalhés repülõ-lelövés kapcsán lett felrúgva a látszat kedvéért, majd ment a köpködés, ami arra volt jó, hogy kiderült, hogy Erdogán és köre, de meg a fia is benne van a szíriai cia-moszad (isis) buliban, illetve olajtranszportok adásvételében, hogy egyébrõl ne is essék szó. Ez a mostani is gõzleeresztés, semmi egyéb. Elkezdenek szivárogtatni sok rondaságot a tetves zsidóról és aztán látványos kibékülés... Mi ennek az értelme? Közben megy a szelekció. Az érintett orosz katonai vezetés vagy át volt verve, vagy át volt verve és a saját felsõbb parancsnoksága részérõl. A közelükbe se lett vona szabad ereszteni zsidó gépeket és megtették mégis. Én amondó vagyok, hogy színjáték. A végeredmény lassan és demokratikusan fog kirajzolódni és semmilyen bûnösök nem lesznek megbüntetve, mert mind egy szálig ugyanabban a csapatban kavarják a maceszt. Még a kínaiaknak nevezettek is, akik ugyanolyan kufárok, mint a zsidók. Én nem látom a nagy-nagy antiszemétizmust az orosznak nevezett részérõl, sõt! Bár semmi sem az, aminek látszik, ez nagyjából az.
819 #49 rozsola
- 2018-09-24 11:30
Színjáték de már más a forgatókönyv. Amerika mélyen hallgat ebben az esetben. Pedig korábban aki kötekedett izraellel annak nekiugrottak.
Lesznek " bûnösök " mindkét oldalon. El lesznek takarítva a megbizhatatlanok.
A mûbalhé mögött azért megy az igazi munka is. A Szkripal ügy sokmindent felszínre hozott. Korábban a török eset kapcsán a török vezérkart rendesen kitakarították.
Izraelben dühöngenek Amerika miatt mivel nem hajlandó " megvédeni " õket. Sokféle dolog fut egyidõben. Eddig izrael hisztériázott az SZ-300 miatt. Moszkva bejelentette , Szíria megkapja ha tetszik ez izraelnek ha nem.Vagyis szorul a hurok. Mivel senki sem akar megdögleni , fõleg a zsidaj nem , " diplomáciai tárgyalásokra " lesz szükség.Még az is lehet , Netanyahu széke is meginog , de Putyin õt is " megmenti " mint Erdogánt. A hátteret gondolom nem kell elmondanom.
Számunkra ez most mindennél fontosabb. Mi lesz Izraellel ? Ha Izrael bukik az plussz néhány millió zsidajt jelent nekünk. Ha Izrael marad akkor milyen áron ?
Ne feledjük , a zsidó vallás semmit sem ér Izrael nélkül. Hol van az istenük aki nekik igérte azt a földet ? Miért nem védi meg õket ? stb
Meglátásom szerint Putyin meghagyja Izraelt persze rövid pórázon tartva viszont " kárpótlásul " Magyarországon változások lesznek.
819 #50 rozsola
- 2018-09-24 11:55
Kezdõdik :
" Konasenkov azzal vádolta meg Izraelt, hogy megsértette a 2015-ben megkötött kétoldalú megállapodást a véletlen konfliktusok elkerülésérõl Szíria térségében. Rámutatott, hogy az izraeliek gyakorlatilag csak a támadásukkal egy idõben,21 óra 39 perckor figyelmeztették az orosz hadsereget, négy F-16-osuk pedig már 21 óra 40 perckor végrehajtotta a csapást.
Szavai szerint a vadászgépek nem Szíria északi részére sújtottak le, ahogy azt izraeli részrõl megtévesztõ módon bejelentették, hanem a nyugati partvidéken található Latakijára. Ez a körülmény megakadályozta, hogy a Szíria északi részérõl visszatérõben lévõ Il-20-ast biztonságos területre vezethessék ki.
A tábornok elmondta, hogy az izraeli féllel a kommunikáció orosz nyelven folyt, és az orosz védelmi tárca rendelkezik arról készült hangfelvétellel. Beszámolója szerint az Il-20-ast 22 óra 03 perckor találta el egy szíriai légvédelmi rakéta, és a gép 22 óra 07 perckor tûnt el a radarernyõkrõl.
A szíriai orosz fél 22 óra 29 perckor közölte az izraelivel, hogy az Il-20-as katasztrófahelyzetbe került, és követelte, hogy az izraeli gépeket vonják ki a társégbõl, mert ott mentési mûvelet kezdõdik. Izrael Konasenkov tájékoztatása szerint nyugtázta az értesítést, ám légierejének F-16-osai csak 22 óra 40 perckor hagyták el a zónát.
A szóvivõ szerint az izraeli légierõ parancsnokságának ügyeletes tisztje 22 óra 53 perckor közölte, hogy az izraeli fél megkapta az értesítést az Il-20-assal történt incidensrõl, a zónát kiürítette, és szükség esetén segítséget ajánl fel.
Konasenkov szerint az izraeli F-16-osok a latakijai támadást követõen a szíriai partvidéktõl 70 kilométerre járõröztek, rádióelektronikai zavarást alkalmazva, feltehetõen egy második csapásra készülve. (Az izraeli légvédelem korábban azt közölte, hogy akkor, amikor a szíriai légvédelem kilõtte rakétáit, az izraeli gépek már visszatértek saját légterükbe.)
A szóvivõ szerint az izraeli gépek egyike 21 óra 59 perckor manõverbe kezdett a szíriai partvidék irányába, megközelítve a leszállásra készülõ Il-20-ast. Ezt a szíriai légvédelem az izraeli légierõ újabb támadásaként értékelte. Konasenkov kijelentette: az izraeli pilótának tudnia kellett, hogy az orosz repülõ felülete nagyobb az általa vezetett F-16-osénál, és így a szíriai légvédelem fõ célpontjává válik. Szerinte az izraelieknek arról is tudomásuk volt, hogy az orosz és a szíriai fegyveres erõknél eltérõ típusú barát-ellenség felismerõ rendszert rendszeresítettek, ezért a szíriai radarok az Il-20-ast izraeli vadászgépek csoportos céljaként azonosíthatják be.
Konasenkov szerint Szíria fölött az izraeli és az amerikai légierõ merõben eltérõ magatartást tanúsít. Oroszország és az Egyesült Államok között ugyanis mûködik egy kommunikációs csatorna a légi incidensek megelõzése érdekében, amelyen keresztül a felek elõre figyelmeztetik egymást arról, ha bevetik légierejüket, ami lehetõvé teszi, hogy kizárják az olyan helyzeteket, amelyekben a két fél katonái veszélybe kerülhetnek.
Felhívta a figyelmet arra, hogy Oroszország egyszer sem szegte meg az Izraellel megkötött megállapodásokat és nem vetette be a Szíriába telepített légvédelmi eszközeit, annak ellenére sem, hogy egyes izraeli légicsapások potenciális veszélyt jelenthettek orosz katonákra. Konasenkov szerint az orosz fél 310 alkalommal értesítette Izraelt arról, hogy légiereje akciót hajt végre, az izraeliek azonban csak 25-ször intéztek hasonló értesítést az oroszokhoz, akkor is csak közvetlenül a támadás elõtt.
A tábornok azt hangoztatta, hogy a Szíria irányában létrejött "konstruktív orosz-izraeli együttmûködés" fényében Moszkva számára "nehezen érthetõ", hogy mi váltotta ki "Tel-Aviv lépéseit".
És következzen a lényeg :
Konasenkov úgy vélekedett, hogy az izraeli katonai vezetés vagy nem értékeli az Oroszországgal fennálló viszony szintjét, vagy nem tart ellenõrzése alatt egyes parancsnokságokat és parancsnokokat, akik tudták, hogy lépéseik tragédiához fognak vezetni. Megfogalmazása szerint az izraeli légierõnek az Il-20-assal kapcsolatos magatartása "túllép a civilizált kapcsolatépítés keretein".
80 #51 monguzking
- 2018-09-24 11:58
rozsola s mi lesz a népesség csökkentéssel?,Vagy az uj rendszerben lehet akkár 10-14 milliárd ember is?Nagyon figyelmen kivül hagyod a kinait.Én ugy látom hogy kina lesz a fögerinc az uj világrendben s amit most kinában csinálnak azt vezetik be globálisan--csak siklunk el pár napja atamaca által beklikkelt pontozzák a kinai állampolgárokat cikk felett-az uj világrend lesz csak igazán orwelli világ----s putyinrol kiderül majd hogy ö az antikrisztus.....
75 #52 talpi
- 2018-09-24 12:45
rozsola!
Nem hogy túllép, hanem szándékosan, egyféle, hamis zászlós támadásokat kreál. Arról nem is beszélve, hogy ugyan a földi légvédelem ugyan modern, viszont a "technikát" emberek programozták. Nos, ha ez igaz, és miért ne lenne igaz, akkor az "idõ szûke miatt" ugye elõfordulhat ""véletlen"" támadás, vagy annak látszó.
Azaz,," csalással viselj háborút"".
Mint tudjuk, Vászka azért nem annyira hülye, hogy a sokadik" véletlen támadást" meg tudja, vagy akarja etetni a "Nagy föld " lakóival. Kétségtelen, hogy tudja és tanulmányozta a II, Világ égés teljes forgatókönyvét,/mert ugye tudott dolog,bár mennyire is tagadott, hogy Dolfi sem indult saját szakállára neki a Világnak?/ így Vászka igyekszik úgy /re/formálni a dolgokat, hogy Õ teljesen ártatlan,.
A jeélek pedig egyre inkább e felé tendálnak.
Ámerika kussol? van is miért, hiszen az állam kötvényei 80% Kína kezében van, a volframmal feljavított arany téglákkal együtt. Nos Kína pedig ugye, valahogy nem áll távol attól, hogy érvényesítse követelését, ha a "szükség" úgy kívánja. Tehát?
Úgy gondolom, de cáfolj meg, hogy ez még csak a petting. Viszont abban biztos vagyok, hogy a hülye Vitya-Vi-Szarjonovics egyáltalán nincs tisztában a helyzet tragikumával, amit hazánkra húz rá. Számára a fontos, hogy ne jusson Csauszesku sorsára és ezért, akár az egész országot képes feláldozni.
Nos, Katzinskynak évekkel ezelõtt, sajnos pont azért kellett eltûnnie, mert nem volt hajlandó a Népét eladni. Saját testvére volt Brutus, s most ezek együtt cimborálnak.
Ukrajna, jó kérdés, csak gondoljunk bele, miért is ugatnak a "Szent korona országainak" újra egyesülésérõl? Miért is kell lassan az ásott kútról is bejelentést tenni? Miért is oly mértékû a víz felhasználásról szóló,"mende-monda?
Elvtikéim! vegyük már észre, hogy egy újabb/vagy régi/ történelmi átbaszás részeseivé kívánnak tenni minden a Kárpát medencében élõ EMBERT, kérdés, hagyjuk magunkat.?
Vagy tényleg állítsunk fel "lármafákat" és gyújtsunk szertüzeket, /de jó nagyot/?
Vegyük tudomásul, "ezek nem szarral gurigáznak és ebben a játékban bennünket néznek bohócnak"
Tiszta a sor, javul a "szinkron" vagy még mindíg "elõadásokat" kell tartani PI-nek?
Ébredjetek már fel, basszus, mert nem a kezünk lóg a szarba, hanem már orrunkig ér!
99 #53 MORMOTA1968
- 2018-09-24 12:50
Érdekes! Én eddig úgy tudtam, hogy lengyelországi zsidók ott Izrahellben a fõgórék a kezdetek óta. És hogy az amcsik fegyverezték fel õket, no meg, hogy a Vatikánt uraló jezsuiták, akik alatt mûködik a szabadkõmûvesség hozták létre az USA-t és Izrahellt is, tekintve, hogy a fõvárosuk tele van szabadkõmûves jelképekkel. De lehet, hogy csak rossz forrásokból merítkeztem! Ember legyen a talpán, aki kiigazodik ebben a kavarcban! A lényeg, hogy az egész kiba@ott cionizmus Judapestrõl indult ki, ezt letagadni, megmásítani nem lehet! A mi egykori országunk zsidói fõszerepet játszottak, játszanak, ebben a mocskos világ cion játékban! Drábik is megmondta egy VNTV adásban. Cion, "NEM EGY HELYET JELÖL, HANEM A TELJES BOLYGÓT!" A Talmud azt tanítja minden zsidónak, hogy a teljes Föld, minden területével, vizével, természeti kincseivel, élõvilágával, gój lakosságával és azok minden tulajdonával csakis és kizárólag a zsidókat illeti!!! Az õ tulajdonuk itt minden és mindenki, "SZERINTÜK LEGALÁBBIS!" És nem nehéz észre venni mennyire a kezükre játszik sok-sok százmillió, milliárd gój barom, mikor tudtukon kívül zsidó multimilliárdos érdekekért harcolnak és döglenek meg, valójában maguk sem tudják miért! Engem jobban aggaszt az, amit magam is személyesen megtapasztalhattam, hogy a "SAJÁT IFJÚSÁGUNKAT, ÚJ NEMZEDÉKEINKET FORDÍTJÁK ELLENÜNK!!!" Õk már más "IDEGEN ÉRDEKEKET KISZOLGÁLÓ NEVELTETÉSBEN, IDOMÍTÁSBAN, PROGRAMOZÁSBAN RÉSZESÜLTEK" és pont õk lesznek azok, akik elõször lesznek szembe állítva velünk, felébredtekkel, az idõsebb korosztályokkal. Õk lesznek a konzervatív értékek elsõ támadói, pusztítói, hisz teljesen bele vannak hülyülve az új technológiai vívmányokba, no meg a pénzbe, a pénz hajszolásába és évek alatt szeretnék elérni mindazt, amit felmenõik-felmenõi csak több évtizedes munkával, egy élet alatt tudták összekapargatni, összegyûjtögetni! Hatalmas, "egyenlõre most még láthatóan áthidalhatatlan szakadék tátong" az új korosztályok és az idõsebb korosztályok között! De magával az idõsebb korosztályokkal sincs minden rendben, hisz a többség ott is láthatóan sötét, mint éjszaka a kút feneke és rendesen átprogramozott. Nem kell messzire mennem, hogy lássam ennek valóságát! Ezt a földet, ami egykoron a magyaroké volt, a fejekben lévõ sötétség pusztítja leginkább, hogy az ellenségben látják a barátot, szövetségest, a barátban, saját fajtájában pedig az ellenséget! Látom idehaza, milyen imádattal becézgetik, lesik minden szavát az ATV-s kibeszélõ mûsorban kedvenc zsidó mûsorvezetõiknek. Ha milliók vannak az orruknál fogva megvezetve, csak ezen a darabka földön, mi jót várhatunk a jövõtõl? Az új generációkat már elveszítettük, nekik szenvedniük és pusztulniuk kell, hogy megtanulják, mi a különbség saját fajtájabeli és az ellenség fajtájabeli között! De szerintem ez vonatkozik az idõsebb korosztályok nagy részére is, tisztelet a keveseknek! Egy pusztító háború kijózanító lehet, más itt már úgy sem segít, rendesen megvannak szédítve az emberek cion körhintáján! A szép szóra nem hallgatnak, a hazugságokat viszont két pofára zabálják! Itt tényleg égnie, pusztulnia kell mindennek, mert sza@@a várat, pláne új országot építeni nem lehet! s_ezt-ni
80 #54 monguzking
- 2018-09-24 13:04
talpi meglehet rozsolának igaza van s gyagyás vagyok igy fogalmaz érthetöbben s magyarázzál hogy egyszerü emberek is értsék...
4 #55 Posta Imre
- 2018-09-24 13:06
Talpi, azt el merem képzelni, hogy a maciék megpakoltak egy rapgépet csupa feláldozható bazári majommal, akiket amúgy is likvidálni kellett oszt lelûtték. Izrael meg amúgy es saját megszüntetésén fáradozik, mert amúgy meg nem is létezik.

Érdekességképpen tennap hegesztés közben hallgatom a hely rádiót és Papp Gábor neve hallatszik. Itt volt tán elõadni. Kérdi a repartyõr, hogy volt-e már a történelemben rá precedens, hogy Magyarországot meg akarták szüntetni. Ez a Sargentinivel kapcsolatban hozta szóba, már legalábbis ezzel indokolta. Gábor diplomatikusan válaszolt és felsorolt 3 esetet és Szulejmán volt az elsõ. Pedig már elõtte is volt ugyi pápai bulla és közben azért nem említett, hogy Magyarország valójában fel van számolva már egy ideje. Cuki, de hogy ez így a rágyijóban adagolják...még a végén hanganyagot pakolnak össze az elõadásaimból is. Na az cuki lesz!
75 #56 talpi
- 2018-09-24 13:19
Mormota!
Részben van igazságod, miért is? Mert ugye Brezinskiy ugyan Lengyel, de kurvára nem magyar, viszont hol is él? Kinek-kiknek volt a "tanács adója" és ki is ma?Milyen szerepet játszik, kiknek az oldalán? Vagyis Menn-heten mit és kit is képvisel?
Izraelt nem a Lengyelek hozták létre, bár, amikor "megalakult, kibaszott sok lengyel ment arrafelé- viszont Krupp marhára nem érdeklõdött az "új haza iránt". Nem, mert Õ baszottul jól elvolt a "náci" Németországban hiszen "dõlt a lé" Izrael, sajnos az USA és az Angolszász agyakban fogalmazódott meg, /a Világ kárára/, nekik elõnyükre, viszont mára már terhes is lett számukra. Ugyanis "önjáróvá vált/ történetesen a Rothsild és a Rocker feri család nagy mutatványa a porondon szereplõ alijázás tárgya,. Egyik Askenázi, a másik...../kazár/? Nos Akkor miért is kell meginni a levét ennek a sok ártatlannak?
"áthidalhatatlan" akadály az idõsebb és fiatalabb korosztály között? kérdek, vagy jegyzed meg/jogosan/
Nos, egy szerény válasz részemrõl.
Nem vagyok fiatal,de idõs sem, csak megettem kenyerem javát, viszont, nem adom fel, mert van egy " fiatalabb "korosztályba" tartozó gyermekem akiért, a többiért is felelõsséget kell vállalnom.
Tudod miért?
Mert ha elmegyek, akkor legalább õszintén nézhessek a gyermeke,-gyermekeim szemébe, " hogy nem én tehetek róla"!
vagyis, ha mindenki felvállalná, a személyes ambíciói háttérbe szorításával a család szentségét, akkor nem itt tartanánk!
75 #57 talpi
- 2018-09-24 13:56
monguz!
Szó sincs róla, hogy "gyagyás" lennél
Viszont, baszottul fontos, hogy" nézd meg ki a lap kiadója"!

Hozzászólás küldése

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Generálási idő: 2.19 másodperc
3,520,981 egyedi látogató