Bejelentkezés

Felhasználónév

Jelszó



Elfelejtetted jelszavad?
Új jelszó kérése

5G

GondolatokSzia. Csak a 70-es út mentén találtam két új 5G tornyot. Mindkettõ magán tulajdonú területen van- Az egyik a Santander cég akit a jogi irodánk régebben képviselt, évtizedek óta itt vannak az országban. Most egy másik néven futnak, megváltoztatták. Hitelügynökség, behajtás, végrehajtás az arculat....
no comment.

Hozzászólások

8 #1 miskolcilaci
- 2019-05-04 20:50
Amikor az Ember ránéz erre a förmedvény leges-legtetejére, én az ördögöt látom benne! A kisugárzott energia: Az ördög lehelete! Csak az áramellátását kell megszüntetni véglegesen!
4 #2 Posta Imre
- 2019-05-05 09:23
Elpusztíthatatlanok. 1.24-tõl antenna.
https://www.youtu...cgGYq0qCDU

https://www.youtu...2R6Tt3994E
30 #3 osmagyar
- 2019-05-05 13:27
A cikkíró honnan tudja, hogy ez 5G torony? Milyen frekvenciatartományban mûködik ez a rettegett 5G és mekkora a kisugárzott teljesítménye egy szektornak? Teljesen tájékozatlan vagyok 5G ügyben, jó lenne tisztán látni, hogy mitõl is kell félni.

miskolcilaci A megjegyzésedbõl arra következtetek, hogy Te nem használsz mobiltelefont. Tényleg így van?
1592 #4 irokez
- 2019-05-05 13:58
Õsmagyar, az 5G frekvencia tartománya 20 GHz - 100Ghz. Viszonyítás képpen a wifi és mikrohullámú sütõ 2Ghz.
"Szerencsére" Európában magyarország lesz az éllovas, azon belül Zalaegerszeg az elsõ tesztváros, ahol januárban megépült az elsõ teszttorony. Egy autó tesztpálya mellé építették, ahol a vezetõ nélküli autókat tudják tesztelni.
Az hatótáv miatt úgy tudom pár száz méterenként kell tornyot emelni. Nem szetetnék abban a világban élni ahol ez már kiépült.
30 #5 osmagyar
- 2019-05-05 14:12
irokez! Köszi az infót! Jó nagy frekitartományt említettél. És a képen látható szektorsugárzók ezen a frekvencián mûködnek? A 26GHz, 38GHz és a 70GHz tartomány adatátviteli sávként van használva, mi lesz ezekkel a mikrokkal?
51 #6 Skorpio58
- 2019-05-05 14:57
osmagyar!
Itt részletesen leírja, hogy mi vár ránk a sütõdében
http://nyomaban.b...ege-nelkul
https://www.youtu...HtS4UqOdCkTegyetek alá magyar feliratot!
30 #7 osmagyar
- 2019-05-05 17:13
Skorpio58! Nekem kissé hiteltelen a belinkelt cikkben írtak. Még hogy 200 GHz frekvenciát is használ az 5G. Na persze. 200 GHz-en 100 méteres szakaszon közel 120 dB a szabadtéri csillapítás. 47 dBm (50 W) adóteljesítmény esetén 100 méterre az antennától 20 dB-es antennanyereséggel számolva -53 dBm jelszint lesz (5 mikroW). Ez biztosan agyon fog égetni mindent és mindenkit...
51 #8 Skorpio58
- 2019-05-05 18:17
Persze nem telefonálásra használják majd végig,hisz 90-95 GHz-t már katonai alkalmazásra használják, csak a tartomány addig terjed,Városokban 400m-ként kell majd átjátszókat telepíteni, a mm hullámterjedés miatt,ami azt jelenti,hogy ez emberi verejtékmirigyek is antennaként fognak mûködni, azt meg gondolom nem kell ecsetelni, hogy mit gog okozni.
30 #9 osmagyar
- 2019-05-05 18:27
Skorpio58! Ha 400 méterenként lesz bázisállomás, akkor az antennának 200 méterig kell ellátnia. 20 GHz-en, 50W adóteljesítmény mellett, 20 dB-es antennanyereség esetén 200 méterre az adótól 158 mikrowatt teljesítmény lesz mérhetõ. Ez mit fog csinálni a verejtékmiriggyel? Szerintem nem kell minden rémhírt elhinni, ami a neten kering.
238 #10 bivaly
- 2019-05-05 18:31
Osmagyar !

Van kapcsolat, meg tudom oldani, hogy a környezetedbe, esetleg a házad tetejére ilyen kerüljön !? Cserébe ingyen telefon, és internet ! Megéri nem !? Remélem te is elektromérnök vagy ?

( A fenti példa megtörtént !!! Igaz, csak mobil átjátszó állomással, de az ember valóban elektromérnök, három kiskorú gyerekkel ( 8-10 évesek), és erdõ széli, tökéletes természeti környezetben. A történet 8 évvel ezelõtt valóban megtörtént !!!
Pécsett, bõ 10 éve lehülyéztek a "tudósok", hogy az atomerõmû hulladéka biztonságosan eltemethetõ !!! Csak az olyan outsider idióták mint én is, aggódnak állandóan. Szerintük. Beszéltem atom tudóssal is, kicsi a világ. Az atomerõmûbõl ami kikerül, sugárzó anyag ! Pont .)

Az emberi szervezetre ható minden olyan frekvencia, ami a szervezet mûködésében nincs, az káros !!! És pont ! Ehhez nem kell egyetemet végezni, csak legalább hozzávetõlegesen megérteni az emberi szervezet mûködését . Gondolom tisztában vagy az interferencia, a moduláció és egyéb fogalmak tényleges jelentésével ? És akkor ez itt nem fizika óra, hanem a valóság, ahol az elektroszmog láthatatlan módon, de érzékelhetõen öl !
Bátran ne érts egyet, ettõl még így van ! Mellékesen megjegyzem, hogy a chemtrailt is " a világ tudósainak a krémje" készítette, tervezte, és hazudja, hogy ártalmatlan, nagyon hülyéknek kondenz csíkot hazudva.
30 #11 osmagyar
- 2019-05-05 18:45
bivaly! Most a leendõ 5G-rõl elterjesztett extra káros hatásokról beszélgettünk, amit én próbálok cáfolni tapasztalataim és tudásom alapján. Egyébként a saját háztetõn lévõ antenna alig sugároz az alatta lévõ házba. Nem vagyok elektromérnök, rádióhírközlési mérnök vagyok.

Ugye Te se használsz mobiltelefont? :)
51 #12 Skorpio58
- 2019-05-05 18:52
osmagyar!
Én kívánom neked, hogy a 158mikroW-od egész nap a fejed közelébe ketyegjen. Úgy látom, hogy Te nem is akarod érteni, hogy mirõl van szó,de én meg nem óhajtok most neked elektrotechnikai órát tartani, pedig a végzettségem lehetõvé teszi, nézd meg az elõzõ , meg ezt a videót,https://www.youtu...wLJOxXGOww Tegyél alá magyar feliratot. Ha ezekbõl sem értesz, akkor csak ,sajnálni tudlak, de @-ra.
Ja még csak annyit, hogy használok mobilt, kizárólag csak telefonálásra,és nem okoskodik a telefonom, és nem csüngök rajta, mint sok hülye egész nap.
30 #13 osmagyar
- 2019-05-05 19:01
Skorpio58!

Úgy tûnik nem érted mit akartam mondani: nem látom semmivel károsabbnak a leendõ 5G-t a most is mûködõ 2G, 3G és 4G technológiáknál.

Ezek szerint Te sem használsz mobiltelefont.
1592 #14 irokez
- 2019-05-05 19:16
Õsmagyar testvérem!
Károsság szempontjából csak mint biológiai hatást vizsgálnak.
Engem sokkal jobban aggaszt például az ember finomfizikai energetikai rendszerére gyakorolt hatás, az aurára, étertestre gyakorolt hatás. A pszichotronikus fegyverek szerinted milyen GHz tartományban fejtik ki áldásosnak épp nem mondható tevékenységüket? Mit jelent a S.M.A.R.T. - mozaik szó?
51 #15 Skorpio58
- 2019-05-05 19:20
osmagyar!
Pont a szakmádból kifolyólag kéne tudnod, hogy mi a különbség frekvencia tartomány szerint, az 2, 3, 4 ill az 5G KÖZÖTT, PEDIG PONT AZ A LÉNYEG AZ 5g már mm hullámhosszú frekin terjed, a lakásban lévõ WIFI-d 2,4GHz, meg a konyhai micró is ennnyivel ketyeg, de az 5g-ben a telefonod már 2,4 GHz felett fog ketyegni, és ezért kell több fejállomás, mert sürüsödik a hullámhossz. Te most veszem észre, hogy fõljebb már bivaly rátette a pontot az "Í"-re, ugy,hogy nem tépem tovább a szám.
Azért gondolkozzál csak el a dolgon, hátha megjön a józanabbik eszed.
E magas frekvenciájú, nagy jelintenzitású jelek impulzus jellege nem jó híreket jelent az emberiség számára, különösen a DNS mûködését illetõen.
267 #16 Perle
- 2019-05-05 19:34
1180 #17 Robag
- 2019-05-05 20:02
Én még mindig ebben látom a kiutat...
https://youtu.be/...
1180 #18 Robag
- 2019-05-05 20:04
Erre haladunk...
https://youtu.be/...
30 #19 osmagyar
- 2019-05-05 21:13
Most már bevallom, hogy kissé provokáltalak benneteket, az 5G ellen tiltakozókat (remélem nem vettétek zokon), hogy tudjátok-e miért is tiltakoztok az 5G ellen, milyen káros következménnyel számoltok. A mobiltelefon lefedettséghez igen kis vételi teljesítmény elegendõ, ezért nincs a bázisállomásokból hatalmas teljesítményekkel sugárzás, na meg csak a meghatározott terület lefedése miatt sem (cellák kialakítása). Kicsit eltúlzottnak találom az 5G elleni rettegést. Persze mindenki használ mobiltelefont, de sugárzás ne legyen :). A tornyokból kisugárzott jelhez képest a mobiltelefon mûködés közben (telefonálás, netezés) nagyságrenddel több jelet sugároz ki, ráadásul az emberi testhez közel. Ez a nagyobb veszélyforrás (egyikõtök se említette), de ez meg az egyéntõl függ.

Hozzászólás küldése

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Generálási idő: 1.26 másodperc
3,399,303 egyedi látogató