Bejelentkezés

Felhasználónév

Jelszó



Elfelejtetted jelszavad?
Új jelszó kérése

Pusztába kiáltott szavak

GondolatokPosta Imre előadása 2019.07.21. Pusztaszer
Link
Persze csak a szójáték kedvéért a "cím", mert azért érzékelhető az áthallás és visszahatás. Igaz, tegnap (is) kissé fáradt voltam, de a mai ledolgozott 10 óra nagyban javított az állóképességemen. Asszony meg is jegyezte, hogy biztosan jó lesz ez így? Nem nagyon van oda attól, hogy lényegében egész nap robotolok. Pedig ő is majdnem ugyanezt csinálja, pont, mint nagyon sokan mások. Az "előadás" igazából nem fontos. Az együtt-lét szerintem lényegesebb. Mivel tegnap ott volt velem, mert jönni akart, így a lényeg megvolt. A többi meg rátok van bízva, pont, ahogy mindig.

Hozzászólások

75 #39 talpi
- 2019-07-26 18:26
Egy dologra roppant kíváncsi vagyok,?
Netán, ha egy általános, országos sztrájk lenne meghirdetve, mondjuk,kettő hét időtartamra.
Akkor, mennyien tartanák meg ezt, a meghirdetett, spontán, munka beszüntetést.
Ugyanis, ezzel nagyobb eredményt érne el az ország
népe, mint bármi nemű, tüntetgetésekkel.
139 #40 jozsef toth
- 2019-07-26 19:55
75 #39 talpi !
Ne legy kivancs megt hamar meg oregszel.s_hee
Probald meg elosszor CSAK 1 het!s_f-ang
Es utanna mar latod az eredmenyt:@
1349 #41 Nagy Levente
- 2019-07-26 20:22
Talpi! A sztrájk eszköze is a rend(etlen)szer része, ezért az is csak látszólagos és/vagy rövidtávon lenne eredményes. Egy kis visszavonulót fújnának talán, de nekik azért vannak még tartalékaik nem úgy, mint nekünk a népnek.
Meg aztán bárki is szervezné úgyis gyorsan besorolnák a mostani jogosan "baloldali-liberálisnak mondott ellenzék" soraiba és kifulladna. Ha az Imre szervezné maga, ő is gyorsan kerülne valami rend(etlen)szer kompatibilis szélsőjobbos vagy szélsőbalos bugyorba a fősodratú média által. A skatuja kapásból meg van ezeknél. A jelenlegi regnáló jobb-liberális kormány meg röhög a markába. Aztán minden olyan ebben, mint a Greenpeace példája, hogy őket is a legnagyobb kapitalista cégek finanszírozzák. - Fiam vagy lányom gyorsan közsd oda magad ahoz a fához, had lássa a nép, hogy ez a rend(etlen)szer mennyire környezettudatos. - Aztán mindenki a pénzénél van és folytatódik a "show" tovább, a legközelebbi szakadékig minimum!
75 #42 talpi
- 2019-07-26 21:16
Levente!
Szarok én a ska/tulyájuk/ba. Nem érdekel az sem, mennyire akarnak betagozni, bárhova, hiszen sem oda-sem amoda nem tartozom.
Tartozom a még megmaradt MAGyarok közé /úgy érzem / a többi pedig baszottul nem érdekel.
Sajnálom, hogy rögtön a kibúvok, a kilátástalanságok, meg a "kitartás" következik, mint fő szempont.
"nincsenek tartalékaink",?
Nekik vannak?
A nagy szart! Semmi nincs, egy két napra való készleteik vannak, csak nézd a folyamatos "beszállításokat"
139 #43 jozsef toth
- 2019-07-26 23:48
Nagy Levente !
Megis TE miben latod az igazi megoldast?
1,Regi tortenelem vissza allitasa?
2,Jogasztodas?
3,Vallasi alapokon beke es szeretet megoldasa?
4,Eroszakos ellenallas?
5,Mondjal vagy irjal olyant, ami ebbol a SZARBOL meg menti az ORSZAGOT illetve a Magyar embereket!


Mert az nem megoldas ,hogy ezt nemszabad ,ugy nem lehet.
Mi alltalad az ami lehetseges!
Ne madarnyelven, irjad!
Magat a konkret megoldast!
Ha nincs akkor nincs mirol irni es beszelni!
1349 #44 Nagy Levente
- 2019-07-27 06:50
Talpi! Függnek tölünk mi meg tőlük ebben a szarban, ami népképviseleti demokráciának hazudnak. Tartalkot én úgy értettem, hogy ha vagy három hétre kikapcsolnák az energiaellátás ma - még falun is már - szinte mindenki elpusztulna.

Jóska! Ez a "lehetséges" megoldás kulcsa is legalábbis az egyik. A paraszti kultúrát, ami gyökeres része volt a régi magyar rendnek megszüntették. Ez biztos hátországot jelentett a magyarok számára legyen az harcos katona, írástudó, városon élő kézműves vagy művész stb. A Habsburgok idején ők mentették meg nyelvünket a feledéstől. Amit a feudalizmus a hagyományaink, miatt magyar honban nem tudott kivitelezni azt a világháborúk, Trianon, a kommunizmus már igen. Kihúzták a parasztot a földből. Az ezen a paraszti kultúrán alapuló rendnek a visszaállítása érdeke a városoban élőknek is, mivel több, egészségesebb élelmiszerelőállítás történne. Erről beszélt Dr. Hossó Andrea közgazdász Szanyiszló Ferenc műsorában pár éve. A paraszti tevékenység a parasztnak is érdeke, mert az anyagi javakon túl olyan értékek álnának rendelkezésére mint a szabadság, a teremtés folytatása a Földön, testvériség (ami még a törzsszövetségben a teljes magyar társadalomat jellemezte). Tudom nem egyszerű, aki hasonló iránnyal próbálkozott a "tűzközelben", mint Dr. Ángyán József kicsinálták. Mert ellene megy a cionista, imperialista, kapitalista-liberalizmusnak. Ez széles társadalmi támogatással valósulhat meg alulról szervezetten. Ha nem, ezt tesszük elvész az ember. Mindenki biorobot (vagy már az is) lesz és úgy hal meg, hogy nem is élt igazán!
393 #45 Arany
- 2019-07-27 09:09
Levente!

Az elméletek csak akkor lehetnek jók, ha megvalósíthatók! Ez pedig nem a gondolatokon, hanem a tényeken alapul!
A paraszti kultúra már csak nagyon kis nyomokban van meg!!!
Városi ember vagyok, de olyan mértékben, hogy már a nagyszüleim, és a felmenőim is városokban éltek, az ott szükséges szakmákban dolgoztak. Jómagam ma is nehezen különböztetem meg a hasznos növényeket a haszontalantól, de azért láttam falut belülről is, gyerekkoromban, még akkor, amikor az a bizonyos kultúra még sokakat eltartott. Lehet, hogy pénzt már nem sokat tudtak belőle csinálni, de a saját szükségleteik nagy részét megtermelték, és a boltban nagyon kevés dolgot vásároltak.
Ismertem olyant még, hogy a gulya ment végig a falun, és minden házból az állat ment a sorba, aztán hazafelé pedig tudta, hol kanyarodjon be. A falunak egyetlen egy gémeskútja volt kristálytiszta ivóvízzel, és az egész falu abból "élt".
Úgy hívták: Iharkút, a Bakony mélyén. Ma lehet, hogy még a nevét sem találod meg a térképen...
Aztán jött a felfedezés, hogy szinte külszíni fejtéssel bauxitot lehet bányászni, csak az erdőt kellett kiirtani, és az ottani falvakat kitelepíteni!
Sírva hagyták ott az otthonaikat, még akkor is, ha sokáig villany sem volt, és költöztették be őket Pápára, rákényszerítve egy másik életmódra, amibe gondolom, sokan belehaltak...

Ma akiket ismerek falun élő embereket, azoknak jó része már a ház melletti kertet is ímmel-ámmal, és nem nagy lelkesedéssel műveli, sok esetben csak annyira, hogy ne lepje el a gaz. A miért kérdésemre az a válasz, hogy bizonytalan a termés, sokba kerül a vetőmag, meg a szükséges kemikáliák, olcsóbb a tecsó...
Azzal nem foglalkozik, hogy mi az egészségesebb.
A fiatal már ott sem maradt a faluban, inkább tengeti az életét a városokban, ahol megpróbálja otthon érezni magát, és nem tudja, hogy mitől depressziós...

Igen... Volt egy idő, amikor lehetőségük volt a háztájival nagyobb pénzekre szert tenni, de valahogy az a pénz sem ott hasznosult, ahol érdemes lett volna. Vettek drága bútorokat, mert a szomszédnak milyen van, a faluban a beszéd tárgya nem az összefogás lehetősége, hanem a ki tud többet markolni, és ki tudja a városon élő gyerekeit jobban pénzelni...? - lett.
A tudás pedig eltűnt, mert ez a törvénye. Amit úgy lehet megtanulni, hogy nem is veszi észre az ember, mert az élete része, az maradandóbb, mint az iskola.

Én, a városon felnőtt, és a nemzedékek tapasztalata alapján nagyon jól tudom, hogy mindig mennyire rá volt szorulva a város a falura, és viszont. A háborúban akik megélték, azok megélték az éhezést is, de elég volt '56... Igaz, akkor még gyerek voltam, de tudtam, hogy mi az, ami nincs... Pedig még a városi asszonyok is tettek el télire sok mindent, és nem volt üres a kamra...

Amilyen lakásokat később építettek, már semmi másra nem alkalmasak, csak hogy letudd a napi munkaidőt, és tespedj otthon a szűk falak között! Nincs hely egy családi asztalra, nincs hely tárolásra, ami nem meleg, csak a fekhely, meg a kéken villogó képernyő. Ha bármit csinálni akarsz egy ilyen lakásban, akkor szalad az egész, mert arra sincs hely, hogy ne az egész lakást használd, attól függ ki mekkora otthoni tevékenységbe ássa bele magát...
És arra sincs lehetőség, hogy az idős szülők ott lakjanak, mert minden és mindenki össze van zárva.
Magyarul mondva, alig van magánélete bárkinek!
Szerintem ezek nagyon nehezen visszafordítható folyamatok...

Igaz van olyan sültbolond, mint én, aki hajlottabb életkora ellenére még a fejébe vette, hogy megpróbál vidékre költözni.

De ez sem egyszerű...
Nem agglomerációról beszélek, hanem faluról... Már majdnem mindenhol az összes közmű megvan, és lehetne megfelelő módon élni, de az árak a csillagos ég... Felujított vályogház, 20 és 22 millió között van, a városi lakás árából nem telik ki...
És a vályogot minden érhető dolog ellenére ugyanúgy csempézik, meg burkolják - tisztelet a kivételnek -, mintha téglából lenne. A vályog nem tűri, csak a természetes anyagokat, és ahhoz, hogy maradandó legyen, folyton kell vele foglalkozni.
Egy beszerelt vízvezeték esetén ha mégis adódik egy csőtörés, akkor az egész összeroskadhat... Szóval semmi nem olyan egyszerű, mint ahogy látszik.

Az a bizonyos paraszti kultúra, amiről beszélsz bizony igényelte a nemzedékek együttélését, mert másképp nem tud működni! Bizonyos munkákat csak a fiatal erő képes elvégezni, de nagyon sok tennivaló van, amit az öregek meg tudnak tenni, az unokák neveléséről nem is beszélve.
De ha a fiatal már maradinak nevezi a szüleit, és "ma már más világ van" a jelszó, akkor nagyon nehéz megoldani.
Az igénytelenség mindent elönt. Nézz körül, bármerre, mit látsz, és mit tapasztalsz???
Már csak az utcán járkáló emberekre tekintve is... Rendetlenség, igénytelenség, divat, még akkor is, ha előnytelen, a férfiakon a hátsójukon lógó gatya, mert minek legyen a derekán? Hiszen már az sincs...
A nők feszülő akármiben, és mindenki mint egy hízott disznó. Alig látsz fiatalt, aki normális kondícióban van.
Előzménye a tespedés, és az egészségtelen ételek nyakló nélküli fogyasztása. Már 20 évesen alig vonszolja magát...

A fiam jókat vigyorog az elképedéseimen, amikor kimegyünk a városba. Idősebb embereknél még érthető, mert a kor sokmindent okozhat. De egy fiatalnál???!

Nem a megoldás kulcsát tartom a kezemben, csak a saját nézőpontomból írtam le néhány apróságot, ami nem bíztató.

Utólag is kérem a kivételektől az elnézést, mert az is tudom, hogy nem mindenki ilyen.
139 #46 jozsef toth
- 2019-07-27 12:53
Arany !
Aki ezt olvassa,es meg mindig nem erti erolkodik az tenyleg javaslom mennyen orvoshoz.
Minde sorod amit irtal IGAZ !s_grat

Nem VICC mar a falukba a fecskeket is meglehet szamolni.
Mivel nincs allattartas igy tragyasincs,ezert nincsennek legyek .
Nem veletlen mondtak,ha egy lancszemet eljagunk VEGE a lancnak.
1349 #47 Nagy Levente
- 2019-07-27 16:22
Arany!
Én sem látom a helyzetet máskén és Jóskának is igaza van a fecskékkel és az elvágott láncszemmel kapcsolatban. Valaki úgy fogalmazott, hogy a " világháborúkkkal és a kommonizmussal a nyaklánc elszakadt a gyöngyök végleg leperegtek és ami megmarad azt a disznóknak vetették!" Vagyis a tradícionális, rokoni kapcsolatokat, ami a természetes tanulást és nevelést is megoldotta megszűnt létezni. De az is látszik, hogy ez egy mesterkélt, manipulált és erőszakos folyamat volt. Nem szükségszerűen visszafordíthatatlan, csak nagyon nem egyszerű! Pedig, ahogyan Te is írod, ez minden józan gondolkodású ember jólfelfogott érdeke, éljen az falun vagy városban. Meg kell szüntetni a kapitalista pampákat, a génmanipulációkat és a fiataloknak fel kell mutatni a nem csak pénzben kifejezhető paraszti kultúra adta értékeket, mely az emberi lét mindenkor megőrzendő létformálya, ezzel a kapitalista-liberális pusztító rend(etlen)szerrel szemben! "Ennyi a mi munkánk és nem is kevés"!
393 #48 Arany
- 2019-07-27 17:05
Levente!

Ne ragadj le a paraszti kultúra értékeinél!

A mi kultúránk nem csak ezt jelentette!

Már nagyon régen olyan közösségekben éltünk, ahol mindenkinek meg volt a feladata, és csak akkor működött a dolog, ha mindenki tette a dolgát a maga helyén.
Nem voltunk nomádok, voltak már nagyon régen városaink is, és voltak mestereink minden területen!

Másképp ez nem működik. Ma mi van a városban? Sok semmirekellő "munkát" végző ember, akik nélkül is menne minden rendesen, viszont alig van, aki tudja, és érti, meg teszi is a dolgát. Nincs szakemberképzés, csak diplomaosztás nulla életrevaló tudással!

Ez is a cél!

Hozzák a betanított munkát igénylő összeszerelő gyárakat, de ott sem becsülik meg a tisztességes munkát, mert mint a fűnyíró, mindenki azonos pénzt kap. Az is aki ma bemegy az utcáról, meg az is, aki már 3 éve nyomja a dolgot. Nincsen az az egyszerű munka, amihez nem kell gyakorlat, és ne lenne az eredmény más, ha valóban lélekkel csinálja valaki, vagy talán az eszét is beleteszi. A látszólag semmi értékű munkába...
Egy utcaseprő is teheti a dolgát jól, de seperheti az utcát úgy is, hogy az utánajövőnek is marad mit seperni.

Azonban bármivel kapcsolatban ha igényes szakmunkát szeretnél kapni, hát azt bizony nagyítóval kell keresni, mert nincs...

És még valami... A városi létnek is meg van és volt a maga kultúrája!
Mi van ma? Civilizálatlan bunkóság minden területen!
75 #49 talpi
- 2019-07-27 17:17
Gyerekek!
Egyetlen fontos dolgot hagytatok ki ebből.
A MAG népének állhatatosságát és kitartását.
Tényleg ennyire lealacsonyodtunk? Megettük a zsidó maszlagot.?
Ugye nem!?
Vagyis, ha van háromszáz, gondolkodó, akkor hol itt/a /a baj?
1349 #50 Nagy Levente
- 2019-07-27 17:49
Talpi!
A baj: A cionista, imperialista, kapitalista-liberális rend(etlen)szerrel van, mert minden emberinek mondható, de még az azon is túlmutató minden természetes létformát pusztít! Mert ma ez a pusztító profitmaximalizáló szellemiség a vezető és irányító. Ha viszafelé megyünk az időben akkor ebből nem a szkíta magyarok és hun törzsszövetségi népek paraszti alapokon és az Arany által felemlített városi kultúrán alapuló társadalimhoz jutunk, hanem az ostorcsattogtató nyugati és zsidó szellemiségű rabszogatartó társadalomhoz. De mint jeleztem a több mint ezer év alatt a magyarságot is sikerült az "igaz útról " levenni. A jó a teremtő szellemiséget, ha tetszik a Teremtő Istent meggyalázták!
99 #51 MORMOTA1968
- 2019-07-27 21:36
A múltkor valaki megjegyezte, hogy jé! Mikor bekapcsolta a gépét és feljött az oldalra, azt látta, hogy Tel Aviv az első hely a Földgömbön, ahonnét olvasnak! És elképzelem, ahogy nyugodtan hátra dőlnek a karosszékeikben, bőrfoteljaikban, kinek mije van a hátsója alatt és tudják, hogy még nincs olyan nagy baj!

Párszor már említettem a malom, csiki-csuki játékot, sokat játszottam gyerekkoromban, néha még később is! És tudom, hogy a játékot újra és újra el lehet kezdeni, bármennyiszer is veszítsd el a kulcspozíciókat a játékban, míg végül már nincs hová lépned, csak hogy ez csak játék és nem a valóság! Jelen helyzetünkben az élet is egy játék, csak sajnos a mi életünkkel. Feleslegesen ismétlem magam, hogy mekkora hiba, bűn, akármi volt beengedni a kufárok népét számolatlan, állampolgári jogokat adva nekik, de mit gondoltok mi volt az első, amit megszereztek maguknak, mint monopóliumot? A papír előállítása és kereskedelme! Majd jöttek mindjárt a bank alapítások, a sajtó és könyvkereskedelem és minden más kereskedelmének, mindenféle áruk, termékek előállításának átvétele! Módszeresen haladtak, ahogy az az örök útmutatójukban le van írva: Hogyan vedd át egy téged befogadó nép felett az uralmat? A teljes 63 kötetes Talmudban, a zsidók bibliájában van leírva minden, hogyan kell jól játszani, úgy hogy mindig nyerj, a malom nevű játékot, vagy akár a sakkot!

Először is adj a legyőzendő népnek egy új vallást, amit te írtál meg és át ősi írások felhasználásával, érdekeid szerint átdolgozva, meghamisítva, és plántálj az agyukba olyan marhaságokat, amik már eleve önfeladásra nevelik a kiszemelt prédát! Pl: "Ha megdobnak kővel, dobd vissza kenyérrel!" "Szeresd felebarátod, mint önmagad!" És lehetne még sorolni a példákat! Egy birkásító vallás, ami terjed, mint egy ragály, már fél győzelem azok malmára hajtva a vizet, akiknek nincs lelkük és így következtetésképpen lelkiismeretük se! Őket a több ezer éve beléjük nevelt, beléjük ivódott talmudi szellemiség vezeti! Így könnyű a győzelem mások felett, ha nincsenek lelkiismereti problémáik! És nincsenek! Soha nem is voltak!

Erőszak nélkül nincs győzelem! Bennük van erőszak, bennünk még gyűlölet se, esetleg némi harag! Bennük örökké él a bosszúvágy, bennünk ha fel is támad, hamar hamvába hal és gyorsan el is feledjük ami történt, ez pedig súlyos, nagyon súlyos, végzetes hiba! Szeretem mikor valaki szeretett rezegve, Jézus nevében akarja megtéríteni a gonoszt! Vagy jogi úton, valós küzdelem, harc nélkül! Mintha a történelmi tapasztalatok egészen mást mutatnának!

A papírkereskedelemre visszatérve. Most gondoljatok bele micsoda fegyver már csak ez az egy is a kezükben! Papír bankjegyek, értékesnek hazudott értékpapírok, a papír ezerféle felhasználási módja, könyvek és azok nyomtatási joga, stb...stb...Normális az a nép, aki kiengedni a keze közül ezt az iparágat, kereskedelmet, vagy bármelyik másikat? A másik: Amely nép, nemzet újra és újra lemond a természet törvényei szerinti önvédelem jogáról és egy idegen hatalomra bízza, pont az ellenségeire a haza megvédését, az mennyire nevezhető normálisnak? Lásd: NATO, USA hadserege! Trump is megmondta, a NATO-ba való belépés nem azt jelenti, hogy most a NATO országok, vagy leginkább az USA hadserege majd megvédi a valakik által megtámadott tagországokat! Nem! Minden ország aki belép a NATO-ba saját maga kell, hogy fenntartson egy nemzeti hadsereget! Nálunk mi történt? "Nem akarok több katonát látni ebben az országban!" Tudjuk ki mondta ezt! Tanultunk belőle? Szétlopták, szétrabolták, elkotyavetyélték a szemünk láttára, az orrunk előtt a hadseregünk fegyverzetét, harci járműveit, amik egyébként elavultak voltak már, de legalább voltak! Volt tiltakozás ellene, hogy megszüntették a kötelező sorkatonai szolgálatot, hogy leépítették fokozatosan a hadsereget a mostani szintre? Semmi! Örült aki megúszta fiatal! De jó, nem kell már bevonulnom! Van jelenleg fegyvergyártás, lőszer gyártás, harci jármű fejlesztés és gyártás Magyarországon? Tudtommal nincs!

Megszületett már, vagy megszületik valaha is az az eltökélt ember, aki életcéljául tűzi ki az idegen hordák kitakarítását a teljes ország területéről, persze ha lesz hozzá segítsége? És nem jogi mutatványokkal, amiben a zsidó amúgy is milliószor jártasabb, nem szeretett rezegve Jézuska nevében! Csak is kegyetlenül módszeres, célratörő erőszakkal!

Most derült ki nemrég, hogy a Biblia nem a Teremtő Istenről, a mindenség megalkotójáról beszél, hanem egy idegen faj és a zsidók üzleti szövetségéről! Jahve csak egy a megemlített idegenek közül! Még is jóval több mint milliárdnyi ember fogadja el mind a mai napig Isten kinyilatkoztatásának a Bibliát, pedig csak tudni kellene olvasni a sorok között, hogy rájöjjön az igazságra az ember! Persze az aki erre rájött, ő sem egyik napról a másikra jött rá az igazságra! Hosszú évek kutatómunkája kellett hozzá!

Ne szépítsük a dolgot! NAGY SZARBAN VAGYUNK ÉS AZ EGYETLEN MEGOLDÁS SENKINEK SEM SZIMPATIKUS, PEDIG AZ EMBERI TÖRTÉNELEM SORÁN CSAK EZ AZ EGY MEGOLDÁS VOLT MINDIG IS, AMI SEGÍTETT A DOLGOK MEGVÁLTOZTATÁSÁBAN! NEM LÉTEZIK MÁS ÚT! SOHA NEM IS LÉTEZETT! A természet törvénye az egyetlen igaz törvény és ott nincs jogászkodás, szeretett rezgés, csak vegytiszta erőszak! Magyarán: politika! Bármilyen furcsa is, az "ÉRDEKEK VÉDELME ÉS ÉRVÉNYESÍTÉSE" nem emberi találmány, hanem ősi természeti törvény, amit minden élő gyakorol a kezdetektől fogva! Aki nem az elpusztul! Hogyan védi és érvényesíti egy állat vagy egy növény a saját érdekeit, azt magunk is láthatjuk! Trükközések mennek a természetben is, nem mindig az erőszak dönt ott sem! De ehhez mi nem értünk igazán, ebben a zsidók és a hozzájuk hasonló módszerekkel operálók ezerszeresen verhetetlenek!

Jelenleg tele vagyunk mindenféle idegen népekkel telepítve! Az ő érdekük nem a mi érdekünk, a magyarság maradékának érdeke! Aki kevert már talicskában PC anyagot, rostált sóder, cement, homok és víz keveréke, az tudja, hogy ha nem keveri folyamatosan, gyorsan leül az anyag a talicska aljára és újra felkeverni piszok nehéz!

A magyar, de sok más nép is ilyen PC anyag! Anyagi jóléttel megvehető, bealtatható bármikor! Nevelhető, programozható könnyedén az egyre kifinomultabb módszerekkel! Szerintem egyikünk se fogja megélni a főnix feltámadását hamvaiból! Így nem, amilyen úton mi próbálkozunk feltámasztani egy döglött szamarat!
139 #52 jozsef toth
- 2019-07-27 22:20
99 #51 MORMOTA1968 !
Te lattal mar embereket sakkozni?
Így könnyű a győzelem mások felett, ha nincsenek lelkiismereti problémáik!
Es ott az gyozott akinek nincsan lelkiismeret problamaja???
Vagy az aki magassab szinten uzi ezt a sportot!
2 #53 gerry
- 2019-07-27 22:54
Levi - "A baj: A cionista, imperialista, kapitalista-liberális rend(etlen)szerrel van... ...ma ez a pusztító profitmaximalizáló szellemiség a vezető és irányító..."

Tisztára a kommunizmust juttatod az eszembe!

"DÖNTSD A TÕKÉT, NE SIRÁNKOZZ"
"ELÕRE ORSZÁG NÉPE..."
"FEL, FEL TI RABJAI A FÖLDNEK..."
"EGY A JELSZÓNK A BÉKE..."

Ez a krv@ USA ez tette eztet, a kapitalisták, meg a kizsákmányolása az a hibás... de mi - a szocialista (lusta /Hofi/ elvtársak a Szovjetunio vezetésével (akik már a kommunizmusban leledzenek, el fogjuk söpörni azt a rothadó világot! A következö ötéves tervben a KGST segítségével, már túl fogjuk haladni nyugat európai Piacot. Nézzétek meg a keletnémetek technikai fejlõdését, az autóipart (mint pl Trabant Wartburg stb.) és mi, magyarok ugyanazon az úton haladunk. ÉLJEN A PÁRT, A NÉP, A MUNKÁS-PARASZT-ÉRTELMISÉG vigye gyõzelemre...

...és most énekeljük el együtt a "SEJ A MI LOBOGÓNKAT FÉNYES SZELLÖK FÚJJÁK..."

Levente, olyan jó lenne ha észrevennétek végre, hogy sehol a földön nem lesz újra "régi világ"
A fejlõdés, az emberi társadalom nem úgy müködik, hogy "be szép volt, sírjuk vissza.
Teljesen felesleges szócséplés minden olyan irány amelyik vissza akar rendezõdni a múlt egyszerü de ó de szép és emberi életébe.
Elmúlt.
Ha békét akarsz ahhoz elõbb fel kell készülnöd a halálra. Legyen az a tiéd vagy az ellenségedé.
Ahogy a Geri Tibor féle jogi út, úgy az imára kulcsolt kezek és hit csak akkor müködõképes, ha azt "karddal támasztod meg".

talpi azt írja, a MAG népének állhatatosságát és kitartását nem vesszük figyelembe...
De jó lenne - ugyanakkor feltételes módban kérdezve; "...ha van háromszáz, gondolkodó... hát az lenne talán, de a "300" nem gondolkodó hanem cselekvõ... és itt a baj.
Majd akkor - és Imre ezen munkálkodik - folytassuk ezt a témát amikor 300 gondolkodó cselekedni is képes lesz - együtt, egymásért és a túlélésért.

addig viszont csöbör és vödör: https://youtu.be/...

Harc nélkül nem lesz gyözelem és a harcteret se mi választjuk, mert még nem tudjuk hol és mikor kerül rá a sor. De "Virtuti confido" - remélem, hogy találkozhatok még vele ebben a világban.
99 #54 MORMOTA1968
- 2019-07-28 02:13
Kedves Jozsef Toth! Itt nem a sakkozásról vagy a sakkozókról van szó, nem is a malom játékról, én nem magáról a játékról beszéltem, hanem arról, ahogy legyőzött minket eddigi legveszedelmesebb ellenségünk! Persze semmi sem tart örökké, de tényleg valóságos csoda lenne, ha bármelyikünk és megérné, hogy Magyarország "VALAHA IS MÉG EGYSZER SZABAD ÉS FÜGGETLEN ORSZÁG LEGYEN MINDENKITŐL!" Hangsúlyozom, MINDENKITŐL! Én ebben már rég nem hiszek! Onnan egyedül felállni, ahová lelöktek minket és még ránk is tapostak, sőt taposnak egyre jobban "EGYEDÜL NEM FOG MENNI!" Ahhoz minket már túlságosan is meggyengítettek! Nagyon össze kellene kapnia ahhoz a maradék magyarságnak magát és persze a velünk szimpatizáló egyéb nemzetiségieknek is, hogy szembe tudjunk szállni azzal a hatalommal, ami most készül örökre végezni velünk! Csak hogy én egyedüli és egyetlen hatásos ébresztésnek csak azt az egy utat látom, amit épp ésszel egyikünknek se kívánnék! Ugyan már a háború se garancia rá, hogy észhez térjen egy teljesen elhülyített nép, vagy akár az egész kereszt-lény-séggel meghülyített Európa, de még is az egyetlen olyan dolog, ami több mint ébresztő! Amíg elvagyunk kényelmesen, sokan ugyan egyre inkább szűkölködve földi javakban, amíg nem bombázzák, lövik szarrá a házakat, nem hullik a nép, rokon, szomszéd, barát körülöttünk, nem kell megismernünk azt a pokoli szenvedést és kínt, amit nagyszüleink, de még az 1956-osoknak is át és főleg túl kellett élniük, eltudsz te, eltud bárki is képzelni tömeges ébredést? Ami a legnagyobb baj és veszedelem ránk nézve, az még mindig a tudatlanság és még inkább a hiszékenység ellenségeinkben! Mert amíg hülyíthető a többség, addig ők is ellenünk vannak és nem velünk, mellettünk állnak! Ezer felé felszabdalt nép a miénk, beleértve most nem csak a magyart, de minden velünk jó ideje együtt élő nemzetiségit is! A sakkra visszatérve: Igen a magasabb szint, a felkészültség számít! Hallottam, talán még a tévében, hogy a sakkozók először fejben játsszák le a játszmákat és csak aztán lépnek ténylegesen. És ha rosszul kombináltak, akkor bizony sakk-matt! Nekünk magyaroknak pedig és nem csak nekünk, egész Európának, az egész fehér fajnak sakk-mattot adtak a minden országba befogadott hazátlanok! Ők hideg fejjel, racionálisan gondolkozva és lelkiismereti problémáktól mentesen képesek dönteni százmilliók és milliárdok sorsáról, akár még a saját fajtájukból is beáldozva a szerintük kevésbé értékesebbek közül pár tíz vagy százezret!

Ahogy Gerry is írta: Harc nélkül nem lesz, "egyszerűen nem lehet" győzelem! És a harcteret se mi választjuk meg, mert még nem tudjuk, hol és mikor kerül rá sor!" A többit nem értem, mert latinul van! Egyébként az egyik leendő kijelölt harctér tudható, a Kárpát-medence lesz! Megint!

Harold Rosenthal is megmondta: Nem a toll, hanem csakis a kard az, ami legyőzheti őket!" Bár így a világban szanaszéjjel szórva már eleve lehetetlen feladat teljesen leszámolni velük! Az ő hatalmuk forrása a Talmud! Abból tanulják meg a leigázás művészetét, a "HIT" segítségével! A ZSIDÓ SZENTHÁROMSÁG SEGÍTSÉGÉVEL! Mint: VALLÁSOK, PÉNZ ÉS IZMUSOK! A néphülyítés művészetének három alappillére, eszköze! A többi már csak ráadás, rásegítés ezekre és ezek segítségével!

"Vezér-Szörényi László" gyönyörűen elmagyarázza egyik videójában, hogyan teremthet pénzt "BÁRKI" a semmiből, úgy hogy csak igény kell, hogy legyen rá! És három dolog kérdése az egész, ebből kettő szinte egy és ugyan az! Becsületesség, hit és bizalom! Még nyomtatott papírpénz, vagy fémérmék se kellenek hozzá, csak egy adóslevél féleség, amin az összegen és az adós aláírásán kívül semmi más nincs, legfeljebb még egy rövid szöveg arról, hogy én ..................alulírott ezzel a darab papírossal elismerem, hogy ennyi és ennyi forinttal tartozom ennek és ennek a személynek! Ha ezt egy harmadik személy is elfogadja, mint fizetőeszközt, tudva, hogy aki írta, majd rajta betudja hajtani idővel a tartozást, onnantól kezdve beszélhetünk pénzről!

A pénznek szerintem azon a három funkción kívül amit képvisel, semmi másról sem kellene szólnia! Főleg nem a nem létező kamat pénzről és annak behajtásáról törvényesített formában! A pénz csere és értékmérő, értékközvetítő fizetőeszköz, se több, se kevesebb! Két fél közötti áruk és szolgáltatások cseréjét megkönnyítendő fizetőeszköznek lett kitalálva! Erre épített rá több emeletnyi kártyavárat a zsidó és cinkosai! Csak egy fuvallat kellene hozzá, egy jó erős fuvallat és úgy is dőlne össze! A sötétség a fejekben és a vak hit ami fenntartja a rendszert évszázadok, évezredek óta!

Alap, hogy egy új fizetőeszköz esetleges bevezetésekor érthető módon el kellene magyarázni mindenkinek, de úgy, hogy meg is értse elsőre, mi a pénz, mire lett kitalálva! "Hát nem parkoltatásra, visszatartásra, vagyontárgyként való felhalmozásra" Sőt! Magára a fizetőeszközre is, ha az papíralapú rá kellene írni, hogy mint közösségi fizetőeszköz nem számít se szolgáltatásnak, se árunak, de főleg nem számít értéknek! Az élelmiszerek, ételek, italok is csak addig érték, míg a szervezet fel nem használja ami kell neki belőle, aztán a felesleget, salakanyagokat, vizeletet kiüríti a szervezetből! Utána már csak mint szerves trágya lehetne újra hasznosítható, ha nem húznánk le az angol WC-n, hogy a folyókat szennyezzük vele! Jelenleg a sokszorosát fizetjük mindenért, mint államadósságot, amit fillérekért állítottak elő! No meg ahány kézen átmegy, mindenki rárakja a hasznát maga is! Tökéletlen a rendszer, illetve tökéletlenül van működtetve emberek!

Néhány szó a háborúkról: Sajnos a háborúkba, amikbe azok rángatják bele mindig az emberiséget, akiknek ebből csak hasznuk származik, általában és többségében olyan fiatal férfiakat áldoznak be sátán oltárán, akik még nem nemzhettek utódot, utódokat sem! Mi ez, ha nem népességcsökkentési program, részben!? Azok, akik még nem éltek át háborút, elképzelésük sem lehet róla, milyen is az a valóságban! Hát biztos nem olyan, mint a filmekben! A valóságban minden érzékszervünkkel át kell élnünk és megpróbálni valahogy túlélni a borzalmakat! Persze a legjobb lenne felébredni végre, látni és tudni azokról, akiknek ez jó és azokat megpróbálni likvidálni, nem egymást pusztítani, mikor egymással nem is lenne bajunk, uszítók nélkül!

Lemondani arról, hogy saját területünkön belül mi magunk teremtsünk meg mindent, amit csak megteremteni, előállítani képesek vagyunk, a legnagyobb ostobaság, butaság! Haszonállat állomány tartását, nevelését, haszonnövények termelését háztájikban és a környező földeken is megtudnánk oldani, még is ide sereglet idegen érdekektől, multicégektől függ most az életünk! Normális ez! Nincs ebben semmi normális! Ha valóban szabadok és függetlenek lehetnénk, dönthetnénk saját életünk, nemzetünk sorskérdéseiben, nem lenne szükség idegenbe való menekülésre a jobb élet reményében, hanem helyben is megtalálhatná mindenki a maga boldogulásának lehetőségeit! De a szabadsághoz vezető út nem jogi döntéseken, imádságokon vezet, hanem könny és vértengeren, elképzelhetetlenül iszonyatos szenvedéseken át! Amíg ezt nem vagyunk képesek elfogadni, a magunknak megírt sorsot, amit csak magunknak köszönhetünk, senki másnak, addig marad minden a jól bejáratott útján! Elképzelni sem akarom mi várhat ránk, ha ezen az úton maradunk, bár sejthető, de a másik út se szimpatikusabb egy kicsivel sem! Őrlődünk hát továbbra is, keressük a kiutat egy szinte mindenhol lezárt játéktérről és közben fogalmunk sem lehet róla, meddig engednek még elmenni minket! Itt már tényleg a nagyhatalmak döntésétől, érdekeiktől függ minden, ami nem is tudom jó e nekünk vagy sem!? Mivel mindennek megvan, meg lesz az ára! Nem tudom ki hogy van vele, de nekem a tökém ki van már vele, hogy nem tehetjük meg azokat a lépéseket, amik egy sokkal szebb és élhetőbb jövő felé vezetnének mindannyiunkat, felhasználva azokat a találmányokat, vívmányokat, amik most még erősen sértik sokak anyagi érdekeit! Hogy fulladnának bele a telhetetlen zabálásba! s_ezt-ni Olyanok mint a rozsomák! Sohasem elég neki semmi, inkább kiokádnak mindent, csak hogy újra zabálhassanak!

Kérjük már meg szépen a rajtunk uralkodókat, élősködőket, adjanak már vissza legyenek szívesek, mindent amit elvettek tőlünk, elsősorban az életterünket! Ha minden jól megy, halálra röhögik magukat és máris győztünk, véráldozat nélkül! s_franc
1349 #55 Nagy Levente
- 2019-07-28 04:03
Gerry!
Lehet nem jól érzékeltettem azt, hogy mekkora külömbség van a ma is regnáló hatalom rend(etlen)szere és a között, amit a mi vagyis a magyarok ősei és szövetcségeseik alakítottak ki! Arról mint egy vonat váltó segítségével rakták ezt a népet "is" másik sinre, ami ráadásul megfordul és az ellenkező irányba halad. Ennek a váltónak pont az egyik legmeghatározóbb része a kommunizmus volt, ami az átnevelést biztosította. Ahogy Bibó István is észrevette és megírta a kommunista-szocializmus és a kapitalista-liberalizmus egy tőről fakad. Mindegyik a nagytőkén alapszik. Ezen a nagytőkén alapult már nyugaton a feudalizmus is vagy a korábbi Római Birodalom rabszolgatartó társadalmi berendezkedése. Mivel a mi és keleti nemzetek társadalmi berendezkedése és hagyományai legyen az falusi vagy városi nem ezen a rabszolgatartáson alapultak, ahhoz hogy ezt kiírtsák az egyház elferdített tanai és dogmái ehhez bizonyára kevésnek bizonyultak ezért szükség volt a világháborúkra benne nálunk Trianonra és a bolsevik zsidók által irányított kommunizmusra. Máris nagytőkésítve lett minden és érdekesen szinte minden helyen egy csep vér nélkül lehetett a " nagy kommunista eszméből " "átlovagolni" a kapitalista-liberalizmusba. Amely rend(etlen)szer a Földön mára globális. Egy pár helyen küzdenek még ellene, hagyományokat féltve pl. Szíria. Tévút azt hinni, hogy ez az egyetlen fejlődési lehetőség, mert ez ha "csak" a környezetszennyező jellemzőjét veszem önagában is az emberi civilizáció végét jelenti. Az meg, hogy Nyugat-Európba miért "látszik" ez kicsit másként és itt csak az lehet a baj, hogy nincs pl. "300 gondolkodó és cselekvésre kész ember", ez is egy tévedés a " nagy kapitalista-liberális " tévedésen belül. Merthogy egyrészt a "toronymagas" fejlődést be kell mutatni (olyan mint a barokk: "gazdag díszítés és csillogó hangzás";) így hát az: "Oszd meg és uralkodj" elvén nyugaton nagyobb a munka anyagi megbecsülése. De mivel szar a rend(etlen)szer itt pl. Magyarországon ez csak egy álom maradhat, még akkor is ha ezt az a bizonyos: "300 gondolkodó és cselekvésre is kész ember" irányítja és vezeti. Mert ide ilyen lapokat osztottak. Nem annyira bonyolult ez, csak mesterkélt, manipulált és erőszakos. Tévút ez az egész kapitalizmus önmagában, de mint írtam nem a kommunizmus az üdvös ellentéte, mert arra csak ehhez volt szükség, ezért írtam, hogy egy tőről fakadnak. A "zsidók olajfájának tövéről"! Ezt Ők tudják a "legjobban" csinálni, tévedés ne essék! (Ahogyan a Mormota1968 is számtalanszor leírja, neki ebbe teljesen igaza van!) Nekik vagyis nem az átlagzsidónak (mert ő csak ugyanolyan megvezetett mint bármelyikünk, legfeljebb ők a legrégebben), hanem vezetőiknek ez nemzeti érték és hagyomány. Ezért ők ehhez foggal-körömmel ragaszkodnak, amiért "le a kalapot előttük"! (Ezt egyébként Pap Gábor művészettörténész után és előadásai alapján is mondom). De a mi gyökereink ennek a homlok egyenest ellenkezői. Miért vívtunk mi magyarok szabadságharcokat? Igaz elbuktuk! (Meg is lett az eredménye!) De akkor is...mi miért nem ragaszkodunk már!? Bárcsak ne nekem lenne igazam!
51 #56 Skorpio58
- 2019-07-28 06:42
Mormi!
Nézd csak, így alakítanak, maguknak kedvező törvényt, pillanatok alatt. Ügyes.
https://www.napi....88665.html
75 #57 talpi
- 2019-07-28 06:42
Galambocskáim!
Nem kifejezetten 300 személyről, hanem emberről beszélek.
Olyan 300 ról, kinek-kiknek, vannak olyan ismerősei, barátai/?/ akik nem csak gondolkodnak, hanem képesek a "kapát" nem csak a kert művelése céljából megragadni.
Akinek-akiknek van vér A PUCÁJUKBAN és az eset összes körülményeit figyelembe véve, akarna és képesek is, nem csak önös érdekből cselekedni.
Persze, könnyű itt azt mondani, a Posta Imre.
Mások nincsenek? Nincsenek kis Posta Imre-k?.
Érdekes volna, hiszen nem csak Imre posztol itt.
Vagyis,nem volna egyszerűbb, ha a sok kis Imre tovább vinné a tüzet,?
Mennyien is vagyunk itt az oldalon?
Nincsenek barátaink,-ismerőseink, vagy netán, nem azonos a jelen helyzet iránti érzetünk, nem látjuk, fától az erdőt? Vagy nagyjából mindenki kifogást keres, hogy a " meccs" kezdő rúgásában részt vegyen?
Miért?
Talán nem megfelelő a közönség a "lelátókon".
Tudjuk, a meccs "játékvezetői" korrupt, szarházi társasághoz tartoznak, viszont mi van akkor, ha a mérkőzés " grundfocisra sikerül és leszarjuk a játékvezetőket a sípjaikkal együtt.
A közönség, nem a játékvezetőkre kíváncsi, hanem a "meccsre" és ha jól érezte magát akkor együtt verik meg a játékvezetőket.
Capisi Galambocskáim /úgy Bivalyosan/ :)

Hozzászólás küldése

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Generálási idő: 1.88 másodperc
4,707,978 egyedi látogató