Bejelentkezés

Felhasználónév

Jelszó



Elfelejtetted jelszavad?
Új jelszó kérése

Halász Posta Imrét elemez

GondolatokMondanom sem kell, hogy az öregnek szövegértelmezési gondjai akadnak már nem most és emberismeretből is nagyjából zéró, de azért bírom. Link

Hozzászólások

1513 #1 Irrefutable
- 2019-07-31 19:55
Annyira szoktam szeretni, mikor ex katedra dobálja egy szónok, vagy valaki, hogy elvállik az ocsú a magtól. Természetesen a kinyilatkozó magát MAG-nak tartja. Utána jön másik két MAG és jól összevesznek, hogy ki a MAGAbb vagy ocsúbb.

Nem is tudtam, hogy itt Vova láz lenne...főleg, hogy Ő is pontosan az, mint a világ többi vezető politikusa. Lehet nekem is szelektív a hallásom, de ilyet nem hallottam itt.:|

Ha rendszer kell a bácsinak, jöhet 3 napi meleg élelemmel, letolom neki a komplett elképzelésem egyben rendszerben, egészségügy, oktatás, igazságszolgáltatás, büntetés végrehajtás, szociális ágauat, a megtetmelt javak újraosztása körben. De úgyse lesz kíváncsi rá , pont úgy, ahogy más sem. De sebaj, attól még nekem megvan.:D
272 #2 Kameleon
- 2019-07-31 20:17
A Hal Ász egyenesen beszél a videóban. Van benne tűz, és az szívből zeng! Személyeskedéseket félre kell tenni és vÉgre tényleg magoldást teljesíteni! Már minden~KI beszélt annyit hogy... Megértem és átérzem az öreget mikor mondotta: "ember, nem veszed észre hogy egyed-ül vagyok. Ha akarsz valamit neked is tenni kell érte."
34 #3 valahun
- 2019-07-31 21:20
Mióta ezek a mocskosok a bölcsek kövét is hamisítják, azóta mindenki azt hiszi nála van az igazi.
Viccet félre téve, igen, a személyeskedéseket félre kell tenni. Csak az a baj, hogy pont ezek az önjelölt vezetők személyeskednek, mert össze akarnak fogni, csak éppen elvárják, hogy csak az saját igazságnak vélt gondolatmenetük szerint gondolkodjon mindenki és jottányit sem enengednek. Holott egységet kéne teremteni. Azt meg csak úgy lehet, ha felismerik és elismerik a másik mondandójából az előrevivő gondolatokat, közös nevezőket. Erre nem képesek, mert még véletlen kiderül, hogy akiket sz@rtak évekig, azoknak is vannak magvas gondolataik. Azt már nem, inkább egyedül vergődnek.
Ja és ha valaki az oroszok felé mutató tendenciákból arra való terelést hall ki, ott már az értelmi képességgel is baj lehet. Se itt az oldalon, se a pusztaszeri előadáson nem volt erről szó soha.
1349 #4 Nagy Levente
- 2019-07-31 21:24
Csatlakozom az előttem szólóhoz (Kaméleon #2)! A következőket hozztéve:
Imre már egyszer "beszltük" veled, hogy az "öreg"-et (Halász Jóska bácsi) kicsit fenntartásokkal kel kezelni, mert, azért van olyan dolog a munkásságában amit nem épít be az "ősiség"-ből és emiatt úgy tűnik mintha "dogmásítana"! De az "öreg" "csak makacs", amire meg is van az oka (mint mindanyiunknak!) De mindentől függetlenül a munkássága igaz érték és alap - megítélésem szerint - a magyarság megmaradására nézve. Jó rá odafigyelni, de pont eme "makacssága" miatt én sem tartom már vele a levelező kapcsolatot! A munkássága "jobb" megértéséhez ajálom figyelmetekbe a Posta Imre - OTTHON III. rész Cikkhez az Arany által feltett videót Bakos Attila riportról és a Jóskához (Jozsef Toth) ill. Bivalynak írt válasz hozzászólásaimat! Visszatérve az "öreg" mondanivalójához: Igaza van pl. a liberalizmussal kapcsolatban és sok egyéb másban is! Ez a rend(etlen)szer (kapitalista-liberalizmus) - mint már többször leírtam - olyan mint pl. a kommunizmus: JAVÍTHATATLAN! Vezesse ezt Orbán, Gyurcsány, Putyin, Trump, stb. mindegy, mert mindenütt a zsidó bankár nagytőke finanszírozza. Magyarul és a hivatalos egyetemi szintű közgazdasági képzés szerint is: "állam által támogatott piacgazdaság" A jelzőben is benne van, hogy "nem egy tiszta fialás"! A "zsidók olajfájának tövéről" burjánzik szerteszét globálisan. Azt kell megérteni, hogy nem másokat kell "regulázni", hanem mi magunk tegyünk a közös cél érdekében!
139 #5 jozsef toth
- 2019-07-31 23:08
Igem ma mar Europaba mindenhol erzik az OSHONOS allampolgarok ,hogy valami nagyon nincs redbe!
Ami igaz,hogy fejjel futi a falnak csak nagy koppanas es ujjabb fejfajast okoz.
Az mar nem titok ,hogy kiknek a kezebe van a penz es a bakok mukodese.A vilag kerskedelembe szinten komoly helyet foglalnak.

Az EU es az USA polotikai vezeto szerepeit szinten ok DIKTALJAK!!!
Orvosi egyetemeken es az egyebb iskolai oktatast is ok iranyitjak.
Azt is tudjuk,hogy regota a tortenelmunket az iskolakba ferditve tanittatjak!

Irrefutable jol irtad,hogy bisztos nem kivancs a TE felsorolt problemak hallgatasara,de annak megoldasarase eggyaltala!

Ertem en ,hogy kell ismernunk a gyokereket,a multat tortenelmunket!
Szep es jo ,ha a teremtovel joba vagyunk!

De mind addig amig ,a politikai szintet behelyetesito ,es a kereskedelmi,sott a banki ugyek kezelesere nincsennek meg azok akikre lehet szamittani ,addig csak megy az ,hogy EN jobban csinalom.

En abba se hiszek,hogy a zsidok pofajaba vagjuk,az o tortenelmuket es majd elszegyenlik maguka!
Hiaba erolkodik itt Dr Halasz !
Mert csak a zavarosba halasz!

Es az se kell elfelejteni,hogy egy adott uj redszer valtashoz jo ha van komoly es tisztesseges rendorseg+hadsereg.
Mert koserek ekkora veszteseget,hogy Magyarorszagrol ilyen konnyen lemondjanak NEM HISZEM!
88 #6 Asumhari
- 2019-08-01 01:08
Tiszteletet Dr. Halász Józsi bácsinak!
A Szent Korona Értékrendről Tőle tudhatunk. Irdatlan munka van mögötte, hogy megismertette az országgal. Évtizedek teltek el azóta és aki hallott is róla és értékként tekint rá, annak is, szinte mindenkinek felületes az ismerete róla. Keverik a Szent Korona Értékrendet a Szent Korona Tannal. Körül-belül értik csak és így pont a lényeg veszik el. Lényegi különbség van közöttük.
A zsidók szerintem azért tudtak ilyen helyzetbe jönni a világban, mert tanultak a mi őseinktől, ellopták a tudást és azt betartják. Mi pedig elfelejtettük, nem alkalmazzuk.
Vagyis van a zsidóknak egy egységes szellemi irányítása, amihez tartják magukat.
Tisztelik és eltartják a szellemi vezetésüket (rabbik).
Hogy a mai világban ez hogy van, azt nem tudni pontosan, de ha nem is a rabbik bölcselkednek, de hogy az eltervezett út kitaposásában szerepük van, az biztos.
Mi pedig észre se vesszük a mi bölcseinket, nem értékeljük őket. Felületesen tájékozódunk. Amíg nincs meg a tisztelet egy ilyen szellemi ember csoport felé, akik a magyarság ügyét az alapoktól, a szellemi alapoktól kezdődően egy emberként képviselik, addig egy helyben topogunk.
A virtust felejtsétek el, irdatlan erővel állunk ma már szemben. Itt csak ésszel lehet hozzáfogni. Azzal, hogy beszélünk róla, még el sem kezdtük a munkát.
Dr. Halász József elmélete lehet egy szellemi alap, de el kéne végre fogadni és ami fő, tudni is kéne, hogy az miben áll.
88 #7 Asumhari
- 2019-08-01 01:33
Hogy miben áll a két értékrend közötti különbség, ide írom.

Szent Korona Értékrend:
A kozmikus értékrendet tiszteli, több mint 6000 éves. A Krisztusi tanítás alapjának a Szkíta- Magyar Bibliát tekinti , amely Jézus anyanyelvén íródott, a káldeusok arámi nyelvén(ie.4000-ből).

Szent Korona Tan: Ezeregyszáz év óta. A Krisztusi tanítás alapjának a Tórát tekinti, melynek végrehajtási utasítása a Talmud.

Szent korona Értékrend: A közszabadság elve érvényesül.

Szent Korona Tan:
Az egy és ugyanazon szabadság elvét nem teljesíti, ezért szükséges "a ius resistendi et contradicendi" folyamatos megerősítése.

Szent Korona Értékrend:
Szabad magyarok egyetemesen gyakorolják Szent Korona tagságukból eredő jogaikat, a személyenkénti teljesített kötelezettségek arányában.

Szent Korona Tan: A kötelezettségek és a jogok egysége nem érvényesül (rendek, hűbériség, feudalizmus)

Szent Korona Értékrend: A vezetés kettős egysége (kündü és gyula)

Szent Korona tan: Egyszemélyes vezetés

Szent Korona Értékrend: A Szent Korona iránymutatását képviseli a kündü, aminek megvalósítását (az anyag uralását és formálását) a gyula vezeti

Szent Korona Tan: A király a Szent Korona földi helytartója.
139 #8 jozsef toth
- 2019-08-01 02:28
Asumhari !
Ez igy nagyon szep es jo!
En ennel szebben es jobban nemtudtam volna ossze szedni!
Most mar csak Halasz tobbi ugyes dolgait ,es Geri Tobor segittsege kell!

Ezt mind bevinni a ZSINAGOGABA!
Ott lesz a Magyarok isten aki fog segitteni + a szent korona .
Ilyen egyszeru!

Posta Imre meg nezheti , a 4 diplomajaval csak annyit tudott elerni ,hogy Dr Halasz Jozsef nyivanossan sarba tapossa az eddigi tevekenyseget.s_f-ang

Hat igen vannak meg neveletlen munkasok,es muveletlenek!
De tenyleg az aki doktori diplomat szerzet csak ennyire tellik az inteligenciaja??

Nem muszaj MINDENKINEK eggyet erteni Imrevel!
En se ertek mindenbe vele eggyet!
De keresem a lehetoseget ,hogy ezt vele kozoljem!
Igaz nincs is Dr diplomam!!

Van Imrenek mas elerhetesi vonala.
Vagy ez tul megalazo lett volna Dr Halasz MUVETSEGEHEZ???

Ertelmes emberek MEG VITATNI szoktak a kozos erdekeket!
Nem a kocsmai szinten kell a HAZA tovabbi sorst iranyittani!
1648 #9 Avian
- 2019-08-01 05:47
Asumhari a magyar szellemi elitet aki vezethetné a népet azt módszeresen kiirtották..és a sokadik sor áll most valamelyest az élen.

Senki nem veszi észre hogy egy magaskulturáju népet vet maga alá olyan aki csak a elrabolt tudását alkalmazza ellene .

De a kulturából a népi müvészetét annak szimbólumrendszerét csak mocskolni ellehetetleniteni tudja mert nincs szépérzéke empátiája és a emberi nembeli szervezettsége se.

Egy szodomita kulturába ágyazta bele a maga által irt történetét(biblia) a minden más ami nem ö elpusztitására.

Igy rohadt nehéz mára valamelyest is jól eggyezségekre jutni. A tisztelet is itt veszett el a kiszelektálásnál. Tudják kiket kell eltüntetni végleg mert a szellemisége felhajtó erö lehet.

Ma ezért vannak csendben mert nemcsak OV kisgömböc hanem sokan mások is azok lennének az Ö helyében...látni a megmozdulásokon. Csak ö került fölénybe a többivel szembe. (Ikrek napjához ami a komunikáció ahogy beszél bika vénusz mercurja van ami a birtoklás és intellektus.)Van egy szakállas pasi a yutubon magyar diszitésü teremben és nem lenne különb pl. Meg sokan mások se....Nem vagyok OV fan se Fletó fan csak látom sokan pont olyanok lennének mert a "csak én tudom" megy az agyakban.

Krisztus soha nem használta vagy idézte a tórát....a tóra Facsar Imre szerint a bankárok kamatos kamatra utaló forgatókönyve, és minden mást ami nem ehhez tartozik elpusztitandó - látjuk is a világban ez mire vezetett. Meg a patriarchátus által vezetett társadalmak ahol nem fele-ség a másik hanem fekete szemetesbe csomagolt gyerekcsináló luk.
Abban igazad van egészen más a Szentkorona értékrend (addig rend is volt kB) mint a Szt korona tan...nehéz az elcsuszásokat benne észlelni és érteni mi a másság benne....ebben nagyon igazad van.
1349 #10 Nagy Levente
- 2019-08-01 06:28
Asumhari!
Amit írsz világos, mint a Nap! De, mint írtam szorul egy "kis" kiegészítésre a Halász Jóska bácsi, de attól még elismerésre méltó nagy érték a magyarság sőt az egész emberiség szempontjából a munkássága!

Jóska!
Lehet kicsit faragatlan az "öreg", de nem azt kell most nézni, hanem azt, hogy miért írja és mondja!
Az Imre a szememben egy gyula minőséget képvisel, mert arra alkalmas, a Halász Jóska bá - ahogy el is szokta mondani - egy kende minőség (mivel nem úgy "választották" őket mint őseink azt elismerem csak gondolati sík - ebben a rend(etlen)szerben csak lehetőség "potens" - de ezt a Jóska bácsi is így kezeli - jobb híján -). Nem véletlen volt ez a "tiszta forrás" szakrális kettős irányítás és vezetés a "régi rendben"! A gyula a tiszta forrás kende iránymutatásait alázattal vitte mint egy fákja a tüzet és végrehajtotta és hajtatta!
Nem a Halász Jóska "halászik a zavarosba" ő a "tiszta forrást" keresi és meg is találja! Ez a "zavaros", amibe ma vagyunk és kénytelen-kelletlen halászni kell benne, hogy éljünk - jobb híján -. Az aki Putyin felé terel bárkit is nagyot téved, Kínát akartok vagy mit? Azzal megint csak az imperialista, kapitalista nyugat és a zsidó bankárok járnak jól!
69 #11 Szalonna
- 2019-08-01 06:51
Képzeld Imre. Érik amit mondasz, tegnap beszélgettem Pesten BRFK-sokkal.... - ennek a Maccabinak a kapcsán - előjött a cigánykártya, erre megszólal nekem a rendőr, a zsidócigány a legrosszabb, erre ránkontrázik a rendőr, VIKTORUNK IS AZ
s_hihi én csak egyetértve bólogattam.

Egy másik, rendőr csaj meg azt mondja, a fegyveres testületek egyrunhával való ellátásban, Pintér feleségének nagy érdekeltsége van.

Imre, van még kérdés? Már a rendőriek is látják mi megyen itten.
238 #12 bivaly
- 2019-08-01 07:00
Odáig már eljutott a "nép" értelmes töredéke, hogy készít egy szekeret, vagy kocsit, a lovak az ők maguk lesznek. A kocsi készen van. Egyesek gumi kerekeket, mások jobb csapágyakat javasolnak. A leglényegesebb, hogy nincs teljes egyetértés abban, hogy merre induljanak, ki ül fel, ki az aki húzza, ki az aki tolja, meg mi lesz amit még emberen kívül feltesznek a kocsira, mi lesz a rakomány ? A rendkívüli eredményes megbeszélések eredményeként a kocsinak négy különböző kereke van, és, hogy biztos legyen a haladás, mint a két végére építettek vonó rudat.

Mint valóban kívülálló, néha próbáltam beleszólni, de mert nincs jogi végzettségem, csak az igazságra tudok, voltam képes hivatkozni, meg a józan paraszti észre, nem is lett eredménye a próbálkozásaimnak.
Az igazság egy és oszthatatlan, aki ezt képtelen felfogni, vagy nem akarja (!?), az ott toporog a kocsi valamelyik végén, mert innentől nincs eleje, ha úgy is látszik. Vagy ketté szakad, vagy meg sem mozdul.
A kocsi körül tolongók időnként elmennek "magánéletet élni",( bizonyos váltásokban helyet cserélnek a velük egyetértőkkel ),ahol minden pitiánerségük ugyan kiderül, láthatóan, tapinthatóan, de hát a kocsi körül ez nem számít, ott a "mi húzzuk a kocsit !" a fontos. Ez az egyetlen összetartó erő, az a lényeg.

Hölgyeim, és Uraim, jó rúd rángatást a jövőben mindenkinek ! Nézőként is megcsömörlöttem egyszer és mindenkorra. A véleményem nem írom ide, minek ? Azon kívül, hogy túl sok finom megfogalmazásom nem lenne benne. A kocsi két "elején" két szónok egyszerre mondja híveinek a "húzzátok minden erővel"-t. És mutatnak egymásnak háttal előre !?

Búcsúzóul írhatnám, hogy "Áldás !". Erre ? Nem, erre nem ! Csak kimegyek a nézőtérről, hagyom a plebszet drukkolni. Éljen a nagy népi cirkusz !
1349 #13 Nagy Levente
- 2019-08-01 07:02
Szalonna!
Látod a rendőrök is mire kényszerülnek, jobb híján nem tudnak mit csinálni maradnak és várják a szebb jövőt. De, ha nem halgatunk magasabb szellemiségre (amit az Halász Jóska bá "lehoz" nekünk) ez így is marad vagy még rosszabb lesz. Szar a rend(etlen)szer a zsidók ide ezt a lapot osztották!


Váltsunk valahogy "paklit"!

Imre!
Vezess, minket ebben - persze csak ha Te is így látod -!
88 #14 Asumhari
- 2019-08-01 09:32
jozsf toth!

Csúsztatás, amit írsz! A felületesség mondatja veled szerintem azt, hogy Dr. Halász Józsefnek bármi köze is lenne Geri Tiborhoz. Valószínű nem láttad azt a videót, ahol egy összecsapás volt közöttük, egy nagy vita, amiben egyértelműen elutasítja Geri álláspontját.
Rossz hírét kelted ok nélkül. Aki szintén ugyanolyan felületesen olvassa azt amit írsz, abban az rögzül hogy Dr. H. J. bácsira nem kell figyelni. Ezzel az egész ügynek teszel rosszat. Ne tedd!
139 #15 jozsef toth
- 2019-08-01 10:20
Szalonna !
a fegyveres testületek egyrunhával való ellátásban, Pintér feleségének nagy érdekeltsége van.
Ez igy igaz! Az uj eggyenruha 300 000 ezer forint koruli osszeg.
De bisztos van itt valaki aki tudj a pontos mai osszeget.
139 #16 jozsef toth
- 2019-08-01 10:56
Asumhari !
Igen nevezheted annak!(Csúsztatás, )
Nem a tudasat kritizalom!
A neveletlenseget!!

Ahogy mondta SENKI sincs mellette.
Ha ilyen magas lorol beszel ne is varjon soka.
bivaj leirta az ilyen szeker olyan helybe jarosnak tunik.
NEKEM !
De mivel van 2 rudja mindenki abba kapaszkodik amelyiket valassza!
Egyepkent lattam a videot.
Gery Tibor egy masik idiota!

Megegyszer a GYENGEBBEK kedveert .
Igenis van elvarasom,foleg ha Dr van a neve elott.
Szepen beszelt meg elvállik az ocsú a magtól.
En lehet ,hogy mas szavakat hasznaltam volna.
Elvallik a szar a majatol!De nekem nics a nevem elott Dr.

Talan ezt nem olvastad?Mert erre nem REAGALTAL!

Van Imrenek mas elerhetesi vonala.
Vagy ez tul megalazo lett volna Dr Halasz MUVETSEGEHEZ???


Ertelmes emberek MEG VITATNI szoktak a kozos erdekeket!
Nem a kocsmai szinten kell a HAZA tovabbi sorst iranyittani!
139 #17 jozsef toth
- 2019-08-01 13:03
Mielott azt a benyomast keltene az irasom,hogy POST IMRET csokolgatom.
HAT NEM!! Azt o tudja ,hogy ki erre az alkalmassabb .
Eleg sok szart dobaltak mar ra!
Eggyel tobb vagy kevesebb ,ezt dontse el o!
Feltetelezem ahogy eddig nem kerte a segitsegemet ,most sincs ra szuksege.
Ha kell szerintem megtudja veddeni magat!
1623 #18 Orhegy
- 2019-08-01 15:33
Halász idösebb, így bölcsebb kéne legyen! De nemcsak! Mi az elsödleges, nem a NEMZET? Bevallja, hogy egyedül van, hát, ha vádaskodik, egyedül is marad! Nem bölcsebb lett volna PI-t felhívnia és megbeszélni azt, amit félreértett. Ennek a megnyilvánulásnak semmi köze a Jézusi szeretethez! A Halász kijelentéseinek csak az ellenség örülhet...tudom, az öreg nem cihológus, mint Imre, de még Bözsi néni szomszédasszony is megcsóválta a fejét a videón!
1349 #19 Nagy Levente
- 2019-08-01 15:35
Az a tűz, amiről a Kameleon beszél és a Halász Jóska bácsiból "ég", az az amit a költő Petőfi Sándor a következőképpen fogalmazott meg az akkori 1848-49'-es magyar szabadságharcunk okán:

" A NÉP NEVÉBEN
Még kér a nép, most adjatok neki!
Vagy nem tudjátok, mily szörnyű a nép,
Ha fölkel és nem kér, de vesz, ragad?
Nem hallottátok Dózsa György hirét?
Izzó vastrónon őt elégetétek,
De szellemét a tűz nem égeté meg,
Mert az maga tűz
; ugy vigyázzatok:
Ismét pusztíthat e láng rajtatok!

S a nép hajdan csak eledelt kivánt,
Mivelhogy akkor még állat vala;
De az állatból végre ember lett,
S emberhez illik, hogy legyen joga.
Jogot tehát, emberjogot a népnek!
Mert jogtalanság a legrútabb bélyeg
Isten teremtményén, s ki rásüti:
Isten kezét el nem kerűlheti.

S miért vagytok ti kiváltságosok?
Miért a jog csupán tinálatok?
Apáitok megszerzék a hazát,
De rája a nép-izzadás csorog.
Mit ér, csak ekkép szólni: itt a bánya!
Kéz is kell még, mely a földet kihányja,
Amíg föltűnik az arany ere...
S e kéznek nincsen semmi érdeme?

S ti, kik valljátok olyan gőgösen:
Mienk a haza és mienk a jog!
Hazátokkal mit tennétek vajon,
Ha az ellenség ütne rajtatok?...
De ezt kérdeznem! engedelmet kérek,
Majd elfeledtem győri vitézségtek.
Mikor emeltek már emlékszobort
A sok hős lábnak, mely ott úgy futott?

Jogot a népnek, az emberiség
Nagy szent nevében, adjatok jogot,
S a hon nevében egyszersmind, amely
Eldől, ha nem nyer új védoszlopot.
Az alkotmány rózsája a tiétek,
Tövíseit a nép közé vetétek;
Ide a rózsa néhány levelét
S vegyétek vissza a tövis felét!

Még kér a nép, most adjatok neki;
Vagy nem tudjátok: mily szörnyű a nép,
Ha fölkel és nem kér, de vesz, ragad?
Nem hallottátok Dózsa György hirét?
Izzó vastrónon őt elégetétek,
De szellemét a tűz nem égeté meg,
Mert az maga tűz...
ugy vigyázzatok:
Ismét pusztíthat e láng rajtatok!

(Pest, 1847. március.)"

Nehogy már ma valaki azt mondja vagy sejtesse, hogy ez nem magyar!
Mert magyarabb az, aki Trumpot, Orbánt, Gyurcsányt, Putyint vagy bármelyiket a liberális-kapitalista nyugatról avagy keletről követi a zsidók pénzén? Na ne...!!!
Ez, amit a Jóska bátya akar oly szenvedélyesen ez az "igaz magyar radikalizmus" (Persze szorul némi magyarázatra és kiegészítésre, - ahogy már írtam - mert több mint ezer éve tiporják egyre nagyobb sikerrel)! Aki ezt nem érti vagy nem akarja megérteni, az nem érti sem József Attilát, sem Wass Albert, sem Arany műveit, sem szabadságharcaink okát, sem más magyar tenni és mondanivalót!
Csak ezzel egy probléma van, mégpedig az: hogy akár érti valaki akár nem, ha ez folytatódik a Földön tovább, ami ma van globálisan, abba előbb vagy utóbb mindenki "belefullad"!

Hozzászólás küldése

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Generálási idő: 1.32 másodperc
4,081,762 egyedi látogató