Bejelentkezés

Felhasználónév

Jelszó



Elfelejtetted jelszavad?
Új jelszó kérése

Gyülekező

Hozzászólások

99 #1 MORMOTA1968
- 2020-01-17 10:16
Kedves Imre! Utoljára talán a Kalocsai találkozón eset szó a pénz kérdéséről! Kár, hogy pont az alapról nem beszéltek soha! Nem tudom most hogy álltok Juhász Zoltánnal a CMM-től, de én most néztem meg egy két részes előadását, ahol elég jól levezette, hogy mi a baj a világgal!

És mily meglepő, sok ezer évre visszamenőleg mindig ugyanaz a főszereplő került az első helyre, a pénz kérdése! AZ EGYETLEN DOLOG, AMIVEL "BÁRKIT" MEGTUDSZ SZÓLÍTANI! BÁRKIT!

Amíg magán ganék kezében lehet a pénznyomtatás joga, a pénzrendszer feletti ellenőrzés joga, amíg mi mindannyian elfogadjuk és használjuk a játékszerűket, vesszük vele az áruikat, szolgáltatásaikat, amiket mi magunk is előtudnánk állítani, addig "NEM ÉRTHETÜNK EL SEMMIFÉLE VÁLTOZÁST!"

A PÉNZ HATALOM, KONTROLL GYAKORLÁS A TELJES EMBERISÉG FELETT!

MINDEN FORRADALOM, HÁBORÚ, VILÁGHÁBORÚ, AMIBE EDDIG VALAHA IS "BEÁLDOZTAK MINKET" EGYETLEN DOLOGRÓL SZÓL!

A BOLYGÓ TERMÉSZETI KINCSEI, A NYERSANYAGOK FELETTI URALOM MEGSZERZÉSÉRŐL! És a pénz az, amely ezen cél eléréséhez a "legjobban bevált eszköz!"

A Pénz kérdéséről miért nem beszéltek soha? Miért nincs oktatás a pénz történelmi szerepéről, eredeti céljáról? Annyira bonyolult lenne a pénz történelmi szerepéről, kitalálásának eredeti céljáról beszélni?

Például, hogy miért kell a pénz mögé fedezett? Talán mert egy lyukas garast, de még annyit sem ér?

Tudom, a tökötök kivan már azzal, hogy nem tudok leszakadni erről a témáról, de tudjátok nekem meg azzal van ki a tököm, hogy "MINDEN EGYES KIBASZOTT NAP, FULL HANGERŐN, HA AKAROM, HA NEM, A KIBASZOTT ATV-S KIBESZÉLŐT KELL HALLGATNOM ÉS MÁSRÓL SEM BESZÉL A FATER, MINT HOGY MENNYIVEL TÖBB PÉNZT KAPOTT A GYURCSÓTÁNYTÓL! Szakralitással akartok megszólítani egy teljesen vegyes, sok mindent nélkülöző tömeget?

Elárulom mi kell nekik! Zabálni való, otthon és télen valami tüzelni való, hogy ne keljen a saját otthonukban fagyoskodniuk, netán halálra fagyniuk! Ruha kell nekik, meg cipő, mert a régi már lerohadt, lemállott róluk! És még mi minden más?

Pénzt tudtok csinálni? Eltudnátok fogadtatni a néppel egy új "közösségi fizetőeszközt" hogy ne a Rothschild hamis forintot használják, a zsidó Vatikánt és bankár dinasztiáikat gazdagítva ezzel is? Beszéljetek már egy kicsit a közösségi gyárak, üzemek, vállalkozások, munkahelyek újbóli kiépítésének lehetőségéről is! Egy saját "MAGYAR TITKOSSZOLGÁLAT" létrehozásáról, mert amik most vannak, ki tudja kiket, kiknek az érdekeit is szolgálják? Mi újság a "HONVÉDELEM" kérdésével? Lesz valaha újra "MAGYAR HONVÉDSÉG" a mostani cion irányítású zsoldos katonák helyet? Lesz valaha "MAGYAR RENDŐRSÉG?" Akik nem a cion maffia érdekeit szolgálják ki? Lesz valaha "MAGYAR MÉDIA, EGÉSZSÉGÜGY, OKTATÁS, NORMÁLIS NYUGDÍJ RENDSZER, SZOCIÁLIS HÁLÓ, STB...?"

A "szakralitásnak" is meglesz a maga helye és ideje, de most "KURVA NAGY SZARBAN VAGYUNK!!!" Soha ilyen mélyen még nem csücsültünk benne!

Nagyon sokan hisznek egy vértelen, jogi úton való megoldásban! Nincs ilyen! De azért megnézném, mikor "szépen megkérik" a hazánkat 150 éve megszállás alatt tartó zsidóságot" ugyan adjátok már vissza a hazánkat, zsidók! Majd ha hülyék lennének! Már 1918-19-ben "ÚJ IZRAELI ZSIDÓ HAZAKÉNT" szerepelt "Herzl Tivadar" és cionista bandája terveiben! És miért ne szerepelt volna? Ilyen könnyedén még országot nem szereztek meg soha! És láthatóan sokan isszák még most is minden egyes hazug szavukat és tőlük várják továbbra is a "MEGVÁLTÁST!" Iszonyatosan sokan, túl sokan nézik az izraeli ATV-t! Miért nincs "EGYETLEN IGAZI NAGY NÉZETTSÉGŰ MAGYAR TÉVÉCSATORNA SEM?" Legalább olyan nézett, mint a sokszor "ZSIDÓ MOSDATÓ" Viva Natura televíziós csatorna! Hogy ne ebbe a moslék Hit gyülevész szekta által fenntartott, Izrahellt éltető, cionizmust éltető szarba telefonálgasson be minden gój marha! s_hihi
1901 #2 Inconnue
- 2020-01-17 14:30
Meglátjuk.
283 #3 gladiator07
- 2020-01-17 15:10
Ez volt, és ma is ugyan az s a holnap sem lesz más.
Legfeljebb elvisznek a háborúba.

Falra hányt borsó!
1349 #4 Nagy Levente
- 2020-01-17 17:51
Az országunk teljesen a kezükben 100 - 200 éve van, de már több mint 1000 éve bírnak kisebb-nagyobb befolyással! Pontosan ezért nem mindegy, hogy miyen királyság felé haladunk. A már kb. 1000 éve Magyarország területére egyre jobban "behatoló" a nyugati felfogású feudalizmus berendezkedésű isten-császárság, amely a Római Birodalom jogutódjai és mára hazánkban a világháborúkon, Trianon és a kommunista- szocializmuson keresztül csúcsosodott ki ebben a kapitalista-liberlis káoszban és tette az embereket (a Háború a nemzet ellen c. filmben Dr. Bogár László szavait idézve és vele ennek okán is egyetértve) "fogyasztó konzumidiótvá" vagy alulról építkezve egy olyan "királyság" felé vesszük utunkat, amely - ha furcsán is hangzik - szakrális folyamatok következtében válik újra nemzetté! Amely egykoron, több mint 1000 éve tiszta formájában létezett még magyar honban a kende (vagy kündü (a bölcs "nap";)) és a gyula ("gyullasztó" vezér) irányításával és vezetésével. Ehhez az kell, hogy megértsük újra, hogy mi is az a szakralitás és a csúcsán a kettős szakrális "királyság", mely az embert ismét emberré teszi. Amely, ember nem rabszolga és - ahogyan szintén elhangzik a Háború a nemzet ellen című filmben is "stabil" szellemi, lelki és erkölcsi alapokon nyugvó ember, amelyet legtovább kultúránkban a hagyományit - tradícionális nevelését - őrző paraszti társadalom tartott, és amelyet mára kiírtottak. Ebből a népségből tartott mondhatni legtovább "fogyasztó konzumidiótát" csinálni. Merthogy, - ebből is következik - mi is a szakralitáson nyugvó rend. Az maga az igazságon nyugvó szabadság vagyis az, (amit Te is leírsz Mormota1968) hogy mi is elő tudjuk állítani a szükségleteinket - és akkor nem kell a "boltból" megvenni - pl. mi magunk is tudunk téli tüzelőt magunknak csinálni, stb.-stb.! Ehhez viszont "Igazság kell Magyarországnak"! Vissza kell venni, amit elvettek! Mert amit a Teremtő adott számunkra az nem lehet csak egyesek magántulajdona, mert az mindannyiunké! Ahogy a bölcs Jézus is mondta: "hálót adj, ne halat"! Ennek pont az ellenkezője történt és törtnik ma is a fogyasztói társadalomban! Ahhoz, hogy ez változzon további ősi szakrális dolgok kellenek még újra igaz emberré vagyis testvérré, ezáltal nemzettségé, nemzetté kell válni, mint egykoron a törzsszövetségben volt. Ez mára még a legkézenfekvőbb vagyis legtermészetesebb vérségi kapcsolatokon keresztül is nehéz, mert ebbe "rondítanak" bele legkegyetlenebbül pl. azzal, hogy ma arra ösztönözik (manipulációkkal) a szülőt, hogy a gyermeket már fél évesen adja be a bölcsődébe, az óvoda meg már egyenesen kötelező. (A saját anyját nem ismeri meg így a gyermek, nemhogy a tágabb értelemben vett csaldját a nemzettséget, nemzetet.) Így nincs nemzeti összetartás és összefogás. Mert ma így más a motiváció! Ne tévesszen meg senkit, az a régi szakrális rend nem csak a szabad parasztságról szólt. A városi kultúrája is szakrális alapokon nyugodott! Mégpedig a kisiparon (manufaktúrákon) vagyis családi, nagycsaládi tradíciókon, mert pl. a kovács mester is úgy érezhette magát közel "Istenhez" vagyis a "Teremtő természethez"! Nem járt tranzakciós költségekkel, így nem volt jelentősége - mint manapság - a pénznek! Így a mai felfogású gazdasági fogalmak szerint is sokkal hatékonyabb volt! Ezek a farizeus, jezsuita, jakubinus, szabadkőműves, imperialista, cionista, bolsevik, kapitalista-liberális (sorolhatnánk mikor mi)parazita zsidók, ebbe rondítottak (persze többek között a pénz eszközével hatalmat és jogot formálva a mindenségre) bele!
75 #5 talpi
- 2020-01-17 19:42
Ajha!
Be szép dolgokról beszélgettek, itt a "végeken".
PÉNZ-Önellátás,-bölcsőde,.óvoda?
Esetleg nem lehetne, hogy ez a "fikció" letisztult legyen?
Ki a retkes lópénisz ragaszkodik a bankkártyához, ki villog, hogy mennyi kártyája van.?Mert ugye, sokaknál ez a "trendi", meg a szingliség, no meg, az idős ember az mind hülye, élet képtelen, nem tud gyerekkel bánni, elszórja a pénzt/ha van neki?/ hülyeséget tanít a gyermekeknek!
Nocsak, menjünk már vissza egy hangyányit.
Emlékeztek arra a filmre, aminek a címe " A veréb is madár"?
Ki volt a főszereplője, miről is mesélt a film, nem burkoltan, NYÍLTAN, az amerikai bankkártya birtokosáról aki előtt térdre estek ha meglátták valakinél. Ha netán, még azzal is fizetett, akkor meg főleg.
Nem rémlik erről valami? Mindenki "olyat" szeretett volna. Mert akkor a legjobb csajok fetrengtek a kegyeiért.
Nos?
Most van bankkártya, vagyis, relative, "virtuális pénz" amit nem látsz, nem ismered a fedezeti oldalát, csak hiszed, hogy a fizetésed azon van, Megsúgom," Lófasz van rajta", vagy szebben fogalmazva, Pajkaszögi, szendvics!
" Két ígéret között egy nagy lófasz"
Ugyanis, ez csak egy lehetőség, hogy Te a keresetednek megfelelően, egy kód megadásával, "hitelt" vehess fel. Hiszen azonnal levonnak a pénzedből, akkor is amikor a "kártyára teszik/kezelési és számlavezetési költség/, akkor is amikor felveszel róla, vagy utalsz. Tehát.
Kell akkor a kártya?
Beszéltek itt a pénzről, meg szakralitásról. semmi köze hozzá. A pénz, sajna már rég van, csak nem mindegy ki kezeli.
Szakralitás?
Talán hitt, önmagadban a szomszédodban, a családodban, a család szentségében.
Tudd, hogy képes vagy ellátni önmagad, akár cserélgetve is, de erre, fel kell készülnöd, nem lesz könnyű, de muszáj, mert néhány hónap múlva éhen fogsz dögleni. Nincs több esélyed!
A Teremtő köszöni jól van, viszont egy dologban biztos lehet bárki.
Bocs a vulgaritásért,
Balfaszoknak nem fog segíteni, nyünnyögőket nem kedveli, a tehetetleneknek pedig Tajgetoszra szervez utazást.
Meddig akarjátok még a háttér hatalmat erősíteni,-szolgálni, és mikortól akartok, "tettre kész" emberekké válni?
El lehet kezdeni.
Nem kell bankkártyázni, a pénzt el lehet kp-ban is utaltatni a lakcímedre, kötelesek, a posta pedig kihozza, ingyen. lehet, "szívességből "is segíteni, a másiknak esetleg, az nem adóztatható, viszont lehet, hogy a szívesség, honoráriuma, "kézzel" fogható és nem a bankok ígérgetéseinek a "megtestesült" lengőcsapszege.
Talán, el kellene kezdeni tisztelni a családtagjainkat/ha még vannak/
Foglalkozni a gyermekeinkkel, és nem bebaszni a bölcsődébe, mert "zavar" a nagy semmittevésben, vagy épp a sírása zavar. Azért gyerek, ezzel jelez, hiányt, betegséget, fájdalmat, unatkozást, szeretetet kér. Óvoda?
Mitől, vagy kitől óv-oda?
Igen, attól a család közösségétől, a szülői szeretettől, a "vének" pedig így csak teher kategóriává válnak.
Viszont, ne feledd, egyszer Te is megöregszel és akkor majd elmélkedhetsz," mit és hol rontottál el"?
Itt, és most, amikor mindent leszarva, bérrabszolga szintjére süllyedtél, nyavalyogsz, keresed a megoldást, mástól várod
a megoldást, a tanácsot, holott magad is látod mekkora a saját hibád.
Ne sírj, nem felelőst keress, azok,kiket okolsz, csak kihasználták-használják a balgaságodat és megvesznek kilóra, aminek még örülsz is, mert egy-egy alkalommal "segítenek" /közelebb kerülni a végromláshoz/ neked.
Emeld hát fel a fejed és nézz szembe önmagaddal, mit hol rontottál el, nem késő még változni, nem késő még emberré válni.
Isten tartson, ha magad erre képtelen lennél.
75 #6 talpi
- 2020-01-17 19:54
Mielőtt sértődés esnék,!
Nem nevesített a hsz-em hanem mindenkire vonatkozik az egész Világon.
1349 #7 Nagy Levente
- 2020-01-17 21:31
Talpi, ebben teljesen igazad van! De azt is meg kell érteni, hogy ha nem térünk vissza abba a nemzettséget fenntartó szakrális rendbe - amit röviden fentebb vázoltam - akkor sem az erős, sem az okos, sem az ügyes, sem a kövér, sem a sovány, sem az idős, sem a fiatal nem marad fenn. Mert ez - ami ma van - előbb-utóbb pusztító parazita természete lévén mindent elpusztít! Vége lessz így az emberi "civilizációnak" a Földön! Legalábbis egy időre!
1093 #8 vian
- 2020-01-17 23:51
Az MFNK alakulása óta eltelt 10év
https://serverdom...extend.706

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

öregebbek lettünk, de járni még tudunk
https://www.youtu...W1fSHq688E
75 #9 talpi
- 2020-01-18 05:36
Levente!
Ebben ia van igazsag. Viszont, az emberi gazság tárháza, suinze limeríthetetlen. Nem vonom kétts3gbe a szakralitás fontosságát, " de" abban is a gondolkodó ember a fontos, ki sorsa alakításáérr " tenni is" akar.
1349 #10 Nagy Levente
- 2020-01-18 06:17
Talpi!
Igen-igen, a gondolat az első, ami megfogalmazódik és ebből indulnak ki a cselekmények, a tettek. Az a nem mindegy, hogy a gondolkodó ember a Teremtő "akarata", rendje szerint cselekszik, vagy a Pusztító "démon" akarata szerint. A mai földi lét erre az utóbbira van "felfűzve" kisgyermek (már inkább csecsmő) kortól, mert ennek az akarata szerinti ösztönzők vannak beépítve a rend(etlen)szerébe. Ez ma a népképviseleti demokráciának hazudott kapitalista-liberalizmus éppen. De volt ez sokminden más is már elötte pl. amikor nagyapáinkat a biztos halálba zavarta a Don-kanyarba! Ezért is kellene oda visszatérni, amikor még a "mások oldal" szerint volt berendezkedve a társadalom! Most így nincs hátország! Egy zsoldos általuk felbérelt politikust, katonát, bírót stb. likvidálsz közülük jön helyette ezer másik. Mert a pénzért sokan sokmindenre képesek. Elsősorban azért, mert nincs "felmutatva" sem helyes alternatíva "út"! Pl. nem tradícionális (hagyományaink szerinti) már elég rég a nevelés-oktatás stb. Az a paradoxon közül talán az egyik, hogy ennek a pusztító világerőnek a csúcsán nagyjából 300 családi dinasztia áll, ami kb. 9000 fő "entitás". Azért nem írok embert, mert ők nem olyanok mint Te meg én, meg sokan még. Ők a "kék vérű fekete nemesség", semmi EQ és magas IQ jellemzőkkel. Amiért mégis így felé tudnak kerekedni az emberi társadalmaknak annak oka (feltehetőleg) egy (bizonyára rossz, de jóakaratból kiinduló) döntés eredménye távol a Földtől. Ebből adódóan az emberben is benne az árny és a fény is, csak az árny bennünk emberekben jóval kisebb arányban, mint a fény. Ezek a lények ott a szabadkőműves páholyból irányítva különböző beavatkozásokkal, manipulációkkal, pénzel pl. Haarp-projekt, chamtrail, okultizmus, stb. és magával a rend(etlen)szerükkel elérik azt, hogy az emberek is az "árny" hatására, gondolatai mentén cselekedjenek legalábbis többségében. (Az én "olvasatomban" ez szerepel!)
75 #11 talpi
- 2020-01-18 08:54
:) ;)
1180 #12 Robag
- 2020-01-18 12:28
Sziasztok!
Talpi mondandójával maximálisan egyet tudok érteni!
Érdemes a többszöri elolvasásra, értelmezésre, cselekvésre!
Mondom ezt úgy, hogy jó 10 éve hátat fordítottam, kiváltam, elengedtem Ezt a rendszert... magát a sötét oldalnak rendszerét, eszközeit! Egy kerek erdő közepén élek családommal, se oltások, se közoktatás, se bank, se média, se kormány és annak rendszere, eszközei. Mentálisan teljesen, fizikálisan amennyire lehetséges jelenleg leváltunk! Nem kell ehhez semmi és senki, csak Önmagunk az Isteni részünk, aki utat mutat, segit Embernek maradni ebben az Istentelen világban!
1180 #13 Robag
- 2020-01-18 12:31
Talpi gondolataihoz, hozzátennék pár saját meglátást, ami előrébb vihetné az egész emberiséget!

Nem lenne sokkal hatásosabb, gyorsabb és kevesebb áldozattal járó, ha végre a Valódi megoldásról beszélnénk, ami ténylegesen kivezeti az emberiséget ebből a 'pokolból'... amivel letehetnénk az Élhető Jó Világ alapjait és amivel visszatérhetünk a 'gyökereinkhez' amilyennek Eredendően Teremtetett a Lélek, az Ember... aki már képes Élni a Teremtői Rendet!

Azért vannak a környezeti kataklizmák, az időjárás manipulálás, azért fog kirobbani a III. Világháború, azért vezetik be az NWO-t, mert még mindig NEM Érti az emberiség, hogy El Kell Engedni, IGNORÁLNI KELL ezt a rendszert! Amint ez megtörténik, magától összedől EZ a RENDSZER!! ...mindenféle szenvedés, áldozatok nélkül!
Csak szépen csendben, ahogy a csillag jár az égen!

Nem akarod tovább fenntartani ezt a 'poklot'?!
Nem akarod az NWO bevezetését?!
Nem akarod a III. VILÁGHÁBORÚT?!
Nem akarod a további időjárás manipulálást?!
Nem akarod, hogy minden sarokbol mérgezzenek szellemileg, lelkileg, fizikálisan?!
Akkor tegyél Érte... és olyat, ami kézzelfogható pozitív változást eredményez!

IGNORÁLD EZT A RENDSZERT!

Ha ezt nem teszed meg, minden csak egyre rosszabb lesz, mindenki megismeri a poklok, poklát!

Szeretnél Jelent, Jövőt magadnak a családodnak?!
Szeretnél egy Szetetet alapú Jóléti társadalomban élni?!
Akarod az Élhető Jó Világot?!

Akkor tegyéle érte!

ENGEDD EL, NE TARTSD FENT, NE ÉLTESD, NE FIZESD... TOVÁBB EZT A RENDSZERT!

BOJKOTÁLD, IGNORÁLD, FORDÍTS NEKI HÁTAT...
Nem utálod még eléggé?!
Nem fáj még eléggé?!
Akkor tegyél Érte!

Ezzel és Így válik Ismét Emberré az ember!
Ez az Útja az Emberré válásnak!
1180 #14 Robag
- 2020-01-18 15:34
Nagy Levente, az ÉRZELMEK az első, mert abból erednek, fakadnak a gondolatok, cselekedet is!
A Teremtőt pont nem érdekli az emberiség Gondolatai, ugyanis Őt csak az Érzelmi, Mentális állapotunkkal foglalkozik, érzékeli!
Ez az Egy, ami számít, ugyanis az ÉRZELMEK mindennek az alapja... azért is, mert Érzelmi, Szellemi lények vagyunk. Csak a materiális ember vált Gondolkodó lénnyé, emberré, akit a gondolatok irányítanak, azok viszont rendszerint Nem a Forrásból jönnek! A világunk összes emberének az Érzelmei, Mentális állapota adja a való világot! Ami Bent, ugyan az van kint is! Hiába van 1000-2000 Jó Ember, ha a nagy többség ennek pont az ellenkezője, mert mindig a sokak határozzák meg a Mátrix milyenségét a Világunkat!
1349 #15 Nagy Levente
- 2020-01-18 18:06
Robag, ezekkel a "gondolatokkal" én egyetértek! Annyival azért pontosítanám, hogy amíg szellemi lény volt az ember és nem "csak" materiális "gondolkodó", addig a "tiszta forrsból" merített és a köré fűzte - mégiscsak - gondolatait, amelyet a lelki és szellemi "szűrőjén" "átszűrt"! Csakhogy ez a szűrő, akkor megfelelő neveléssel-oktatással volt "szocializálva"(nem bolsevik, farizeus zsidók által manipulálva)! Nem úgy, mint manapság, amikor minden behatás tv, internet, reklámok, a "rendszer" egyéb sajátosságai - melyet teljesen egyetértve Veled: IGNORÁLNI, BOJKOTTÁLNI kell, amilyen erővel csak bírjuk - a "helyes út" ellen hatnak. Valamint fogságban, rabszolgaságban tart, mert minden élettérből kiszorította mára az embert! Van egy pár "szerencsésebb" mint Te, de mint tudjuk: "egy fecske nem csinál nyarat" és ezt a sötét oldal is pontosan tudja, ezért az "Ozd meg és uralkodj" politikája miatt, valamennyire engedi is. Ez ahhoz hasonló, ahogyan egy pár "szerencsésebb" Nyugat-Európai országban ugyanezzel a "rendszerrel", valamivel átlagosan jobb anyagi körülményeket engednek! De ez mint tudjuk színjáték, a lapokat leosztották! Mindenesetre törekedni kell a "szerencsésebbeknek" (a Teremtőtől való kegyelemként kell(ene) nekik "gondolni" rá!) is, - mert ebben a rendetlenségben könnyen fordulhat a kocka - az "Igazságot Magyarországnak" tartalmának meglényegülésére, mindezáltal!
1180 #16 Robag
- 2020-01-18 19:39
Levente, igazából nem számit, merre rugjuk a labdát, mert vannak eldöntött tények, amit az Égi Szférákból irányítanak. Ez a meccs már eldőlt, ki nyer, ki veszít. A Korszakváltás mindenképpen meg fog történni, ha akarjuk, ha nem. Itt csak az lett volna lényeges, hogy a Végén mennyi Ember marad a játékban, mert minden egyes Élő lélek fontos és számit! A korszakváltás után egy Szeretet alapú, Jóléti Társadalmi forma létrehozása, megteremtése a Nagy Terv a Cél! Viszont ezt a világot Csak Jó, Segitő, Szerető, Igaz Emberek tudják megvalósítani, megteremteni, akik tudják már Élni a Teremtői Rendet! Akik ismét Becsatlakoztak a Forrásba és ennek megfelelő Lélek Minőségek.
A sötét oldal rendszerét éltető, fenntartó, tápláló, fizető, dagonyázó... nagy többség, megy a szeretett rendszerével együtt, hogy helyet adjon az Élhető Jó Világnak!
Ignorálni ezt a Rendszert, nem szerencse kérdése, sokkal inkább Tudatosodás eredménye, ami rengeteg lemondással jár, amire a mai kor embere Nem képes, főleg Nem Szabad Akarattal! Ezért szükséges és elkerűlhetetlen a kényszerű ösztökélés, azok a bizonyos nagy pofonok!
Tudomáúl kell(ene) venni, hogy ebben a rendszerben, sosem jő el az Élhető Jó Világ, bármit is teszünk vagy nem teszünk! Ahhoz a mostanit le kell söpörni a Föld szinéről, hogy a hamvain létrehozhassuk az úgynevezett Aranykort! Szóval így is, úgy is Ignorálva lesz ez a mostani, sötét oldal és annak a rendszere, eszközei, mert semmi és senki nem maradhat, akiben a gonoszság csírája is megvan, aki Nem az EGYsÉG Forrását Éli, Élteti!
Erre hívták fel többen az emberiség figyelmét, hogy merre kell(ene) menni, ha valaki részese akar lenni Emberi minőségben az Aranykornak, aminek az alapjait a megmaradt Emberré vált Emberiség fogja letenni! De persze rendszerint ezeket az Embereket Ignorálták, pechükre, tudatlanságuk eredményeként, a rendszer helyett!
Viszont aki Érzelmileg, Mentálisan a Jó oldalt választotta, éltei, azoknak egy haja szála sem görbülhet, történjen hamarosan Bármi!
1349 #17 Nagy Levente
- 2020-01-18 22:59
Robag, úgy legyen! Ezt "mondja el" - többek között - a mi lobogón: a piros: az érzelem, a fehér: a tisztaság, a zöld: az élet maga! Ez a MAGYAR FÖLD!
75 #18 talpi
- 2020-01-19 05:25
Nagy Levente
- 2020-01-18 19:06
No azért ez nem teljesen igaz a "nyugati életformára"
Lehet, sőt, biztos, velünk szemben tényleg jobban /élnek ?/, viszont, nekik ugyan azon problémák nyomasztják életüket, csak valamennyire/hozzánk képest/ jobban, több fizetésért szenvedik el ugyan azt a "nyomorúságot". Azt, amit természetesen, ugyan az a " háttér hatalom" rak a vállaikra. Persze, nekik "könnyebb" jobb és "minőségibb" életet élnek! Mondjuk innen, a " kerítés" másik oldaláról.
Kérdezem azért, ki van a kerítés mögött?
Ugye-ugye. Mert a kerítésnek két oldala van, vagyis akkor ki van bekerítve?
Megnyugtatok mindenkit, "mindenki be van kerítve" csak vannak, kiknek, kissé "nagyobb a mozgás területük" látszólag messzebb van a kerítés, viszont, ugyan az a "látogató dobálja be neki " a falatokat/?/.
Nekik ugyan úgy ki kellene szakítani a karám kerítését, mint nekünk, akik, alig-alig tenyérnyi helyen mozgunk.
Sajnos, ők, boldogan bégetve nézegetnek át a "szegény,-nyomorult, szűk kerítés mögött, vágóhídra szánt barom "testvéreikhez"
Igaz, rohadtul boldogok, mert azt gondolják, nem ők szenvedik el a retorziókat. Dehogy nem, csak nekik, "szebben" van tálalva, még nem érzik a vérszagot, bár egyesek igen közel vannak hozzá, mi több, saját bőrükön érzik annak sikamlós-ragacsát és émelyítő szagát, mégis,-mégis mást hibáztatnak és másokban keresik annak okozóját, hogy velük ez megtörtént.
Eszükbe nem jut, hogy maguk tehetnek erről, maguk kik ezt meg tudnák akadályozni, de a "jólét utáni vágy" elvakítja őket.
Aki pedig szót emel, netán, tettlegesen is fellép az emberi élet tisztasága javításának érdekében, azt ugye tudjuk nácizzák-fasisztázzák és mindenféle jelzővel illetik. Ott is, itt is a Világ minden részén.
Lehet itt szakralitásról, szeretetről beszélni, ugyan úgy keresztre feszítenek, és Barabást kiáltanak mint jó kétezer éve, mert sajnos a Júdások nem fogynak, a tömeget pedig csak úgy "sózzák" a harminc ezüst aprójával.
Ha egyszer, tényleg képes leszünk, lerúgni magunkról ezt a mázt akkor beszélhetünk valamiről, ami a jobbulás felé, családjaink és ismerőseink tisztelete felé,-a jobb és békésebb Világ felé vezet bennünket.
Addig viszont kénytelenek vagyunk a megbélyegzéseket elfogadni,-elviselni, mert ha tetszik, ha nem, békésen nem fog lezajlani a "váltás".
Szomorú, de sajnos a családban kell elsősorban jól kitakarítani, mert mindenek alapja a "környezeti tisztaság" hogy a hátad biztosítva legyen.
99 #19 MORMOTA1968
- 2020-01-19 06:12
A Férfi-Szer videó végén elhangzott, hogy lehet ajánlani előadókat a következő találkozóra, ami ugye a hónap végén és elején lesz. Dr. Tóth Ferenc, aki a mezőgazdasági kártevőkről szokott előadásokat tartani. Dr.Pap Lajos professzor, egészségügy. Bánóczy János-Népi pénz. Gyarmati Éva-jogász. Dr.Raffay Ernő, történész. Dr.Horkovics Kováts János, a Hun tévétől. Szecsei Miklós, az emberiség igazi történelméről tart előadásokat. Kisfaludy György. Jásdi Kiss Imre. És más olyan emberek, akik szakértői valamilyen fontos területnek. Például honvédelem, gazdaság, kereskedelem, oktatás, média és sajtó lehetőségek, stb.....Jelenleg is működő Hangya Szövetkezetek vezetői. Ne csak a szakralitás fontosságáról essen szó az elkövetkezendő 3 nap alatt.

A létbiztonság megteremtéséről is beszélni kellene, mert az embereket leginkább ezzel lehetne megszólítani! Az emberek többsége jelen korunkban túlterhelt, felesleges terheket cipeltetnek velük. A közszolgáltatások mindegyike idegen kézen van! Minden irányból nyúzzák az embereket, nem csoda hát, ha a legtöbb ember feszült, ideges, idővel alkoholistává válik, vagy akár öngyilkosságot is elkövet végső elkeseredésében, mikor már nem bírja tovább a ránehezedő nyomást.

Nem győzőm hangsúlyozni, mennyire fontos lenne egy belső pénz létrehozása, az egymás közötti kereskedelemhez! Most tudtam meg a Viva Natura tévé legutóbbi műsorából azt is, hogy mikor Kossuth felhívására az országból mindenfelől beadott arany, ami a Kossuth bankó fedezetéül szolgált, nem Debrecenben kötött ki, ahogy a tervekben szerepelt, hanem egy bizonyos zsidónak köszönhetően Bécsben landolt a Rothschild bankháznál!

Egyébként nem hinném, hogy túl sok embernek jutna eszébe feltenni magának vagy az illetékeseknek a kérdést, hogy: Miért is van szükség fedezetre a pénz mögött? Talán mert egy fityinget sem ér az egész? Mármint a pénz?

Vagy mikor valaki bank hitelt vesz fel! Egy, a pénztörténelemről szóló dokumentumfilmben az egyik bankár bevallja, hogy egészen addig csak egy semmitérő színes papírfecni minden bankjegy, amíg be nem kerül a gazdaságba, a kereskedelmi forgalomba! Vagyis, amíg el nem kezdik használni, cserélgetni egymás között az emberek, mint hivatalosnak tekintett csere és értékmérő, értékközvetítő fizetőeszközt!

Dr.Bánóczy János, a Népi pénzről tartott előadását egy kérdéssel kezdi. Ki bocsájthat ki pénzt? Az egyöntetű válasz a hallgatóságtól: BÁRKI! És szépen levezetik az egészet, hogy mik ennek a feltételei! És egyáltalán nem tűnik bonyolultnak a dolog, csak a megvalósításához kell jó pár ezer, tíz vagy százezer ember és néhány ember akik felvállalják az ezzel járó adminisztrációs felelősséget!

Az emberek "TÖBBSÉGÉBEN" nélkülöznek és ennek egyetlen oka van csak! A PÉNZ HIÁNYA! Amiből pedig van dögivel, csak épp rossz kezekben, milliárd számra kihordva az országból! És mi tartjuk fent ezt a rendszert, azzal, hogy belemegyünk a játékukba és használjuk a Monopoli pénzüket! 1918-19-ben "HALÁLLAL" büntették a hatalomra került vérkomcsi zsidók azt, aki nem fogadta el az ő fehér pénzüket! Azért volt fehér pénz, mert csak az egyik oldalán volt nyomás. Kicsit kapkodtak a fiúk!

És tudjuk jól a történelmi példákból, hogy ahányszor csak megpróbálta valaki visszavenni a pénznyomtatás jogát a zsidó bankároktól, saját pénzrendszert bevezetni, azt rövid időn belül likvidálták, illetve forradalmat, háborút, világháborút robbantottak ki! Csakis a pénznyomtatás és a pénzrendszer feletti ellenőrzés joga miatt! Mert ezzel a "FEGYVERREL, JÁTÉKSZERREL" lehet a világ országainak igazi értékeit, természeti kincseit megszerezni! Ahogy "Harold Rosenthal" is megmondta: "MI ZSIDÓK, A PAPÍR-TRÜKK ÁLTAL BOLDOGULUNK! PAPÍRT ADUNK ÉS PÉNZT KAPUNK!" Olyan pénzt, amit mi buta gójok teszünk fedezett pénzzé!

Vajon ha egy iskolást vagy bárkit megkérdeznénk, hogy mondjuk a markában szorongatott 300 forint az "ÉRTÉK" vagy a "KENYÉR" amit megvenni kíván vele, vajon mit válaszolna rá? Egészen szembeötlő dolgokat nem veszünk észre, ami pedig ott van az orrunk előtt, az "IGAZSÁGOT!" Például a pénz "SOHASEM VOLT ÉRTÉKÉRŐL!"

De azért csak kerülgessük ezt a témát! Mert ugye ez a legkevésbé fontos, ami "MINDENT URAL!" Vajon a titkosszolga, katona, rendőr, bíró, ügyész, ügyvéd, stb...ha nem a bankárok pénzétől függne és mindenki más is, sajnos, kit szolgálnának? A bankárok és egyéb paraziták hatalmát, vagy a közösséget, akiktől kaphatnák a fizetésüket, ha mernénk elég "TÖKÖSEK" lenni hozzá, hogy merjünk lépni ez ügyben is? De persze ha "NEM FONTOS A DOLOG" akkor inkább hagyjuk! Nem erőszak a disznótor! Használhatjuk továbbra is az ő játékszerüket és így a játék is mehet tovább, az "ÉLETÜNKKEL!" s_hihi s_franc

Érték teremtők, fuvarosok az értékek célba juttatásához, boltosok, vásárlók! Dióhéjban összefoglalva, ahogy én naivan elképzelem a dolgokat, lerövidítve az utat érték teremtő és azt megvásárolni kívánó emberek között! Ne gazdagítsuk már a multikat emberek! s_hee

Hozzászólás küldése

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Generálási idő: 1.66 másodperc
4,709,104 egyedi látogató