Bejelentkezés

Felhasználónév

Jelszó



Elfelejtetted jelszavad?
Új jelszó kérése

Gyülekező

Hozzászólások

75 #20 talpi
- 2020-01-19 06:37
#19MORMOTA1968
- 2020-01-19 07:12
;)
245 #21 hamu
- 2020-01-19 08:29
Mormi!
Én nem teljesen értelek itt a pénzeddel. A pénz mögött megegyezés van. A pénz mögött bizalom van.Ezeknek van értéke, és a rendszer is megegyezések törvényi, szokási formákban, amit valóságossá tesznek a médián, vagy propagandán keresztül.

Így tehát, a létező(reális) megegyezésnek van értéke. Annak, hogy valamit létezőként elfogadsz a többiekkel. Az erőszak például ilyen dolog. Ha ugyanazt a kisgyereket megkérdzed, hogy a kenyér vagy a százas az érték, és ő a kenyeret mondja, durr egy pofon. Hamarosan be fogja látni, hogy a pénz a fontos, az az érték. Vagy különben meg lesz verve!

Nekünk ébredőknek azt a módszert kell végigvinnünk, hogy hogyan érjük el azt, hogy az létezzen, ami van. És ne a káprázat. Értessük meg magunkkal és főleg az alvókkal, hogy a hazugság az nem igaz! És hogy van igazság.
684 #22 atacama
- 2020-01-19 08:45
magát a megvásárolás fogalmát is el kell törölni, új értékrendek felállítása,ennek alapján cserekereskedelem....elejét véve a nyerészkedésnek..
2 #23 gerry
- 2020-01-19 09:18

Boney M.
https://youtu.be/...

1981-bõl

Itt magyar felirattal is
https://youtu.be/...
165 #24 LM
- 2020-01-19 10:51
Robag, rendszer ignorálás, egyetértek, de míg az elvonulok, kiköltözök kizárom a világot verzió helyett a szerintem eredményesebb, építek egy saját rendszert, közösséget és kollektíve ignoráljuk típust. Nem gondolom, hogy jelen rendszer egyszerűen kimúlik, küzdeni fog és egyéneket, egy-egy családot könnyebben legyűr mint szervezett közösségeket.

Hamu, nem a pénz mögött nem bizalom van hanem jogok,egy államszervezet aminek kizárólagos joga van adóztatni és erőszakot alkalmazni.

Atacama, cserekereskedelem? Nemár, kőkorban még talán működött de a mai társadalomban nem reális. Nem alapvetően az univerzális csereeszközzel van a gond hanem azzal, hogy egyrészt vagyonfelhalmozási eszköz (erről Silvio Gessel értekezett már és talált is rá megoldást, próbaüzem is volt, olyannyira, hogy törvényekkel betiltották és felvonultatták a katonaságot) másrészt akár lehetne felhalmozási eszköz de akkor pedig korlátozni kell az egy fő v. csoport kezében lévő összvagyont. Jelenleg egyik sem fut, hiszen felhalmozási eszköz és nincsen vagyonkorlát.


Bismarckot is érdekelte a téma, kérdése egyszerű volt. Mi vezetett a magaskultúrák bukásához? Gustav Ruhland professzort kérte fel ennek kiderítésére a következőkben lehet összegezni:


1. Uralkodó irányelvvé válik minél több pénzt keresni, mindegy, hol, mikor és hogyan. A termelő gazdaság és az agrárium viszonyaira egyre kevésbé vannak figyelemmel. A kereskedelem és az ipar, valamint a pénzrendszer érdekei a meghatározóak. Csak a pénz által meghatározott piacokon csaknem minden tetszés szerint eladható áruvá válik.

2. Általánossá válik a növekedő eladósodás, az uzsora jellegű kamat szedésének szabadsága, a bérletek elterjedése, az önálló középrétegek felszámolása, a termelőmunkát végzők elszegényedése és a proletárrétegek növekedése.

3. Aránytalanul növekszik egy szűk réteg gazdagodása és luxusfogyasztása, a mezőgazdaságban a latifundiumok, azaz a túlméretezett nagybirtokok válnak uralkodóvá. Eltűnnek a mezőgazdaságot önálló tulajdonosként művelő rétegek. A tulajdonukat vesztett parasztok beáramlanak a vidékekről a városokba, és külföldre távozva elhagyják szülőhelyüket.

4. Az emberek egyre nyerészkedőbbé, egyre gátlástalanabbá válva hajszolják az anyagi javakat, a pénzt. Vészesen meggyengül az általános erkölcs, eltűnnek a polgári erények, elburjánzik a korrupció, a modern korban fellépnek a választási csalások, a közvélemény folyamatos megtévesztése a pénzuralmi érdekcsoportok érdekében.

5. A külföldi behozataltóI függő élelmiszer-ellátás következtében egyre gyakoribbak a szűk esztendők, éhínségek lépnek fel, és nagymértékben felerősödnek az áringadozások.

6. Az állam többé nem a társadalmi igazságosságot képviseli, hanem a pénz és termelői vagyonnal rendelkező gazdag rétegek szerzési vágyát és gazdagodási céljait szolgálja ki. A háború a vagyonnal rendelkező uralkodó érdekcsoportok gazdasági szerzésének rendszeresített formájává válik.

7. Azért, hogy a vagyonos érdekcsoportok érdekében összebékítsék az uralkodó politikai hatalmat a számban egyre növekvő vagyontalan rétegekkel, a proletárokkal, megkezdik a szegények tömeges segélyezését az államkasszából, és létrehozzák a kényszerjellegű közmunka végzésére szolgáló szervezeteket. Az állami segélyezés, a közpénzek iránti igények gyors ütemben növekednek.

8. A dúsgazdaggá vált érdekcsoportokat képező állami politika e szuper gazdag kapitalisták érdekeit képező kereskedelmi megállapodásokhoz, az azokat érvényesítő gyarmatosító politikához és világstratégiához vezet. Aggasztóan megnövekednek és elhúzódnak a háborús időszakok.

9. Egyre növekszik a lakosság elégedetlensége. A történelmi újkorban megjelenik az anarchizmus, a szocializmus, a kommunizmus, bomlásnak indul a házasság intézménye, csökken a nép szaporulat, a lakosság létszáma, polgárháborús feszültségek lépnek fel, és bomlásnak indul a pénzügyi, gazdasági és a társadalmi rendszer egésze.

Majd a tanulmány legvégén egyetlen mondatban határozta meg, hogyan kerülhető el a bukás:
"Egész politikai programunkat abban foglalhatjuk össze, hogy kijelenthetjük, meg kell semmisíteni az uzsoraszabadságot."
1349 #25 Nagy Levente
- 2020-01-19 11:32
Így van! A "kedves vezér" Viktor azzal is manipulál, hogy azt mondja a magyarok azt soha nem fogadják el, hogy a cigánynak a semmiért pénzt adni - mint a minap hallottam -. De ez mire elég? Erre ami most van? Az embernek - nem is csak a magyarnak - ezen kívül nagyon sok mindent nem kellene elfogadni, amit ma - többek között - a Lenin fiúknak (bolsevik zsidók) köszönhetően meg elfogad. Pl., hogy bizonyos szűk "elit" réteg kézben van már a termőföld, meg más energiaforrások java-része, amit nem is azok "teremtettek", hanem a Teremtő! Ennek okán az mindannyiunké, vagyis ahogy a régi szokásjogban volt: A Szent Koronáé! Valamikor, helyes nevelési-oktatási módszereknek köszönhetően az volt az elfogadott álláspont! Most kb. - még legjobb esetben is - ott tartunk, - ami a Debreceni Református Kollégiumra is ki van írva: "Dolgozzál és imátkozzál". De hova jutottunk vele, a semmibe! Ugyanis ők úgy vannak közben ezzel, hogy majd mi gondolkodunk helyetted! Ezt kellene többek között megszüntetni és igen új értékrendet felállítani - vagyis a régit visszahozni -, ha még sikerül!
1180 #26 Robag
- 2020-01-19 14:20
Mormota! Nem akarnálak elkeseríteni, de Ebben a Rendszerben nem jön el a Jó világ. Ahhoz ezt a rendszert le kell bontani. Viszont ezt fizikálisan Nem lehet megtenni, ugyanis Minden a Szellemi Égi Szférákban jön létre, formálódik és válik valosággá. A mátrix rendszer az emberek Érzelmi, Mentális állapotát konvertálja le Valóságnak. A szellemi, lelki állapotunk Kivetülése!
Az lesz a valóságunk, aminek az emberiség Energiát, Figyelmet ad!
Ez Egyetemes működési Rend, amit Nem lehet figyelmen kívűl hagyni, kikerűlni...
Mi igazából Nem azért vagyunk itt, hogy habzsidözsizzünk, hanem Ennek a rendszernek és minden eszközének (pénzrendszer Is) a lebontásáért, majd létrehozni, megteremteni az Élhető Jó Világot. Ha ehhez a végén csak 100 EMBER marad, akkor ennek így kell lennie.
Ha még mindig nem világos sokaknak, a sötét oldal, annak rendszere és eszközei a 'sátán' birodalma. Ő az anyagi világ ura.
A Teremtő nem győz minden napra valami népnyomorgató, agymenést kitalálni azért, hogy Végre megelégelje az emberiség a sanyargatást és a sarkára álljon, majd teli torokból üvöltse ELÉG VOLT, NE TOVÁBB!!
Nem vagyok hajlandó, mert Nem Kompatubilis a Belső Értékrendemmel EZ A RENDSZER, szolgálni, fenntartani, táplálni, éltetni, fizetni... Inkább kiköltözöm egy erdőbe és jöjjön bármi, de Nem vagyik hajlandó a továbbiakban részt venni a sötét oldal 'játékaiban' mert a Jóra, Életre, Szépre, Igazra... a Forrás EGYsÉGére vagyok CSAK Befogadó! Ezt Élteten, Táplálom, ennek adok Energiát és Figyelmet! Vesszen, pusztuljon EZ A RENDSZER és vele együtt minden és mindenki, aki ezt szolgálja!

LM, nem azért fordítottam jó sok évvel ezelött Egyedül a Családommal hátat, Ennek a rendszernek, mert az olyan Trendi, hanem mert Nem volt hozzá partner, ahogy most sincs, akik Élnék a Teremtői Rendet. Korpa közé viszont Nem keveredem.
Viszont a rendszerből kiválni Fizikálisan, erre már nincs idő, kár erre energiát fektetni. Az idő rövidsége vagy nemléte miatt, már csak MENTÁLISAN lehet és Kell elengedni, majd Ignorálni a rendszert! Már nem feladat Kiköltözni egy tanyára, erdőbe... erről lekésett az emberiség, elment ez a vonat!
Lelkileg, Szellemileg Kell Elfordúlni, nem tovább Éltetni ezt a rendszert, még akkor sem, ha ez némi áldozattal, kényelmetlenséggel is járna. Mert most Szabad Akarattal könnyedén megteheti az egész emberiség! Késöbb EZT már muszájból, fájdalmakkal, szenvedéssel... fogja tudni Csak megtenni, ugyanis Tovább Táplálta, Éltette a megnyomorítóit!

Levente! ...maradnak az Igazak, a Jók és a Békességesek! Mert ez az Alapja az Élhető Jó Világnak. Csak ezzel és így lehet létrehozni, megteremteni az úgynevezett Aranykort!
1180 #27 Robag
- 2020-01-19 14:58
El kell felejteni a Rendszerben való gondolkodást!
El kell felejteni a pénzt és annak minden formáját!
Ugyanis Ez az Utolsó, hogy a Földön rendszer és pénz van!
A következő Érában a Korszakváltás után TEREMTŐI REND lesz az irányadó és elfogadott, ennek szellemiségében fognak Élni az Emberek! Ehhez kell(ene) mindenkinek alkalmazkodni, elfogadni!
Mert ez a Szetetet alapú, Jóléti Társadalmi forma alpköve!
165 #28 LM
- 2020-01-19 15:31
Robag,
Tiszteletem amiért volt erőtök és bátorságotok "kilépni" a társadalomból. Több leírt dologgal egyetértek viszont nem értem mitől várod, hogy jobb lesz, "felsőbb" hatalom beavatkozásától vagy mire alapozod a következő kijelentéseket?

" El kell felejteni a Rendszerben való gondolkodást!
El kell felejteni a pénzt és annak minden formáját!
Ugyanis Ez az Utolsó, hogy a Földön rendszer és pénz van!"

Komolyan érdekel miért vagy ebben ilyen biztos.
1180 #29 Robag
- 2020-01-19 17:06
LM, nem csak várom, remélem, sejtem... hanem Tudom.

Aki Éli a Teremtői Rendet, aki EGYsÉGben van a Forrással, aki Befogadó a SzÉpre, JóRa, SzerEtetre az IgazRa, aki kizárta Magából, Életéből legalább Mentálisan a sötét oldalt, az megtudhat olyan dolgokat is, amit a nagy többség sajnos Nem!

Ennek a Korszaknak a végóráit éljük, ha akarjuk, ha nem.

A sötét oldal és Mindazok, akik élik, éltetik Ezt a Rendszert, le lesznek takarítva a Föld színéről, mert vége ennek a Korszaknak... sőt már a Türelmi időnek is vége.
Ez szerintem elég látványosan zajlik jelenleg is a világunkban.

Egy Új Korszak kezdetén állunk és akik visszataláltak Önmagukhoz az EGYsÉG Forrásába, magához a Teremtőhöz, azok mind részesei lehetnek Emberi minőségben az Élhető Jó Világnak. Ők azok, akik létrehozzák, megteremtik, megtartják magát az Aranykort!

Azt még azért elmondanám, hogy a Föld egy Tudatosan Teremtett, Zárt, Mátrix rendszerü, Karantén Világ! Itt a lelkek nagy többsége számüzetésben tölti Rehabilitációs idejét. Ezek a lelkek valahol, valamikor elfordultak, leváltak... nem a Földön ...a Forrásról, meghasonultak és a sötét oldalt választották. Ezeket a lelkeket összeszedik Univerzális szinten és valamelyik Karantén világban, mert van több is, lehetőséget kapnak a Jóvá váláshoz, hogy visszataláljanak a Teremtöhőz, Önmagukhoz és befogadóvá váljanak ismét az Igazra, Szépre, Jóra, Szeretetre, amilyennek Eredendően Teremtve lett a lélek!

Szóval, sorsokat eldöntő változások elött áll az egész emberiség!

Viszont ami képlékeny még, hogy a végén mennyien maradnak és mennyien kezdik előlről a Fejlődési ciklusukat, ami cirka 26.000 év.
Aki részese akar lenni ennek a Földtörténeti csodának, aki felakarja végre szabadítania önmagát, annak IGNORÁLNIA KELL MENTÁLISAN a 'sátán' sötét oldalát!

Egy seggel Nem lehet két lovat megűlni.
Mindenkinek Döntenie, választania kell, mégpedig MOST!
1349 #30 Nagy Levente
- 2020-01-19 17:09
Robag!
Wass Albert - Üzenet haza - című verse is ugyanígy szól erről - mint, ahogyan írod -, és így fojtatja:

"...Maradnak az igazak és a jók.
A tiszták és békességesek.
Erdők, hegyek, tanok és emberek.
Jól gondolja meg, ki mit cselekszik!

Likasszák már az égben fönt a rostát
s a csillagok tengelyét olajozzák
szorgalmas angyalok.
És lészen csillagfordulás megint
és miként hirdeti a Biblia:
megméretik az embernek fia
s ki mint vetett, azonképpen arat.
Mert elfut a víz és csak a kő marad,
de a kő marad."
1180 #31 Robag
- 2020-01-19 17:38
Igen és ezek a legfontosabb sorok a mai kor emberének, ha olvasná, ismerné, megértené... De sajnos nem érti, nem hiszi, mert ez csak egy versike! Semmi komoly! Pedig, ha belelátna a Teremtő Nagy Tervébe, mindjárt vigyázba vágná mindenki önmagát és egyből tudná, merre van az előre, mi lenne a Feladata, miért van itt!
Aki, amit fözött magának, azt is fogja megenni!
Mindenki saját maga és élete kovácsa.
Mert elfut a víz és Csak a KŐ marad, de a KŐ marad!
A többiek kezdik előlről a 26.000 éves Rehabilitációs ciklusukat itt a Földön Számüzetésben.
De mindenki Szabad Akarattal dönt és választ, Jó és Rossz oldal között! Ez lenne a lényege a földi ittlétünknek...
75 #32 talpi
- 2020-01-19 18:18
Nagyon ott vannak az utolsónak olvasott hsz-ok, viszont annak megtételéhez, " igaz,-gondolkodó, vagy gondolkodásra képes emberek kellenek"
1180 #33 Robag
- 2020-01-19 19:54
Ez csak erre a gyilkos korra a GyógySzer! Sajnos ennek megértésétől a mai kor embere fényévekre van, Tiszteletem a kevés kivételnek, aki ebben az Istentelen világban megmaradtak EMBERNEK vagy EMBERRÉ váltak!
Ahogy én látom Most, az emberiség a nehezebb, fájdalmasabb, szenvedéssel teli utat választotta... mindezt azért, mert képtelen Szabad Akarattal elfordúlni, elengedni a saját megnyomorítóikat, Ezt a hazug, puszító, rossz, gonosz, szeretetlen... Rendszert!
De ami a lényeg, hogy a végén csak a KŐ marad, az Igazak, Jó Érzésekkel teli, Szerető, Segitő, Gondolkodó, nagybetüs EMBEREK... akik már képesek lesznek létrehozni az Élhető Jó Világukat, a sötét oldal nélkűl, mert ennek a 'játéknak' ez a menete, ez lesz a végeredménye! Az Új világ már egy teljesen más koncepcióra fog épűlni, mert az eddigiekkel az emberiség örökösen elbukott! Ezért lesz most bevezetve egy teljesen más szisztéma, amivel a lelkek Rövid időn belűl Rehabilitálódnak, válhatnak ismét Szabad, Szellemi lényekké.
99 #34 MORMOTA1968
- 2020-01-20 01:48
Kedves Hamu! Mit jelent egyáltalán maga az érték fogalma? Csak az emberi társadalmak szótárában szerepel ez a szó! A természetben nincs jelentősége, mert minden ingyen van! De ha nagyon ragaszkodunk az "érték" fogalmához, minden érték amire az életben maradáshoz feltétlen szükségünk van! A négy elemre mindenféleképp! A TŰZRE, VÍZRE, FÖLDRE ÉS LEVEGŐRE! Mint írtam, a pénz csak játékszer, rossz kezekben meg fegyver, ellenünk! Számokkal próbáljuk meghatározni valaminek az értékét, ami már eleve marhaság, de hát a "kereskedelem" nevű játékhoz nélkülözhetetlenek a számok! Mióta is megy ez a játék? Hogy mennyi hülye élt és él ezen a Földön, nem de? "A pénz mögött megegyezés, bizalom van!" Egészen pontosan "HIT ÉS BIZALOM!" És persze megegyezés, hogy mindenki elfogadja ezt az eszközt csereeszközként!
99 #35 MORMOTA1968
- 2020-01-20 02:52
Kedves Robag! Most már több mint 7 milliárd ember él ezen a bolygón! Vannak köztük olyanok, akik még mindig ragaszkodnak az ősi törzsi közösségükhöz, életmódjukhoz, olyan természeti népek, akiknél minden közös! Ha nincs elég élelem, együtt éheznek! Szimbiózisban élnek a természettel! Nem akarnak többet elvenni a természetből, mint amennyire feltétlenül szükségük van!

Én örülnék a legjobban, ha valaki megmagyarázná ennek a sok "MARHÁNAK" bolygó szerte, akik nem tartoznak ezekhez az ősi közösségi népcsoportokhoz, hogy amit csinálunk sok ezer éve, annak semmi értelme! De aki felvállalja ezt a mártír szerepet, készüljön föl a legrosszabbra is!

Én szívből gyűlölöm a teljesen fölösleges futószalagokon történő tömegtermelést, mert rohadtul semmi értelmét nem látom! Ahogy a globalizmusnak sem! A városok létének sincs semmi értelme! Sok mindennek nincs semmi értelme!

Egyetlen dolognak volna csak értelme! Ha mindenki maga teremthetné meg a maga és családja számára azokat a dolgokat, amikre feltétlenül szüksége van az életben maradáshoz! Egy kis ház, elegendő termőtalaj, ásott vagy vert kút, haszonállatok, kaszáló rét, elegendő takarmány az állatok etetésére, gyümölcsfák, gyógynövény és zöldségkert, de akár virágoskert is, a legszükségesebb szerszámok, bútorok, ruházat, stb...Amiket már ezerszer felsoroltam itt! Nem lenne semmi szükségünk ezekre a technológiákra sem, amik csak túlbonyolítják az életünket. És akkor természetesen most nem írhatnám le ide én se a marhaságaimat!

DE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hogyan tudnál ennyi szerencsétlen marhát meggyőzni, hogy nem jó úton járunk? Hogy nem kell a pénz, a kereskedés és stb....! Csak hogy amint te és mások is láthatják, jelen korunkban, de a múltban is, a pénz lett az "ÚJ ISTEN!" Az irányít mindent és szinte mindenkit! Én örülnék a legjobban, ha lehetne pénz nélkül is élni, de ha most elkezdeném téríteni az embereket, nem egy, hanem mindjárt három kényszerzubbonyt húznának rám!

MIT? PÉNZ NÉLKÜL ÉLNI? HOGY KÉPZELED TE EZT? Kérdeznék tőlem, mielőtt elvinnének a gyógyóba! Egyébként megkérdezhetem, hogyan internetezel "PÉNZ NÉLKÜL?" Mert én úgy tudom fizetős! Vagy lehet, hogy csak engem vertek át ezzel és valójában teljesen ingyenes?

MIÉRT IS VAGYUNK EKKORA SZARBAN, AZON KÍVÜL HOGY A KEMÉNYKALAPOS GRÓFJAINK, BÁRÓINK, MEG KI TUDJA MIFÉLE NEMESEINK ÁTPASSZOLTÁK AZ ORSZÁGOT A ZSIDÓK KEZÉRE, KB ÚGY 150 ÉVE, DE LEHET AZ MÁR TÖBB SZÁZ IS?

Ja, hogy nincs se "HADSEREGÜNK" se "PÉNZNYOMTATÁSI, VERETÉSI JOGUNK!" Pedig "ÁLLÍTÓLAG" ez az a két dolog, ami "SZABADDÁ ÉS FÜGGETLENNÉ" tesz minden népet! De lehet, hogy tévedek! Megesett már párszor velem!

Szóval hagyjuk a fenébe a pénz kérdését! NEM FONTOS! Nem pont emiatt és nemeseink hazaárulása miatt tartunk ott, ahol tartunk! Én úgy olvastam, hogy miután a zsidók megkapták az összes állampolgári jogot, azonnal elkezdték megszállni az egyetemeket, majd a kulcs pozíciókat, bankokat alapítottak és elsőként mire is tették rá a kezüket? Hát persze, hogy a "PAPÍR GYÁRTÁSRA!"

Én sem értem, hogy miért nem értetek? Szerintetek mi vezetett oda, hogy a saját hazánk földjén lettünk utolsó mohikánok?

Harcolni nem akarunk a hazánkért, mert abba szinte garantáltan mind beledöglenénk! Mivel szinte már teljesen lefegyvereztek minket! Szakrális meg jogi úton képzeljük el a megoldást, egy olyan országban, ami már csak nevében, meg a nyelvében magyar "többnyire!" Egyébként meg megmondani se tudnánk már hányféle nemzetiségű, rasszú, fajú náció él itt velünk együtt! Őket hogyan, mivel képzelitek megszólítani? Mondjuk sehogy?

A pénz nyelvét beszéli mindegyik, más nyelvet már nem ismernek! Kalmár szellemiséggel szinte tökéletesen végigfertőzött bolygón élünk!

Tényleg csak a "HÁBORÚ" lenne az egyetlen jó megoldás? A kiút ebből a kilátástalanságból? Veszítsünk el újra mindent, csak azért, mert a "PÉNZ URAI" így akarják? Oszt a háború után, ahogy "Jakab György" is mondta a VNTV-n, újra "KINYITNAK A BANKOK" és a játék mehet tovább! Új kör kezdődik és újra és újra ugyanaz lesz a vége!

Nekem se tetszik a "PÉNZ URALMA" de ha egyszer ennyien szeretik ezt a játékot játszani, ki vagyok én, hogy ellent mondjak nekik? Azzal, hogy egyénként kivonulók a rendszerből, a dolog még nincs megoldva!

Megmondani sem lehet, hány falu lett a földdel egyenlővé, csak a török hódoltság alatt! Pedig csak élni szerettek volna a maguk módján az ott élő emberek! A most a rendszerből "KIVONULTAK" se lesznek elfelejtve! Ahol érték található, ahol nem számíthatnak jelentős ellenállásra a "HIÉNÁK" akik újra és újra megjelenek az emberi történelem során, ott pusztulni fog minden és mindenki! Háborúban pedig minden értékké válik, ami az életet jelentheti, elsősorban bármiféle élelmiszer, vagy haszonállat! És ne is reménykedjetek abban, hogy nem lesz háború! HÁBORÚ VAN! Folyamatos háború az emberiség ellen, a "PÉNZ" segítségével, aminek sokak szerint "SEMMI JELENTŐSÉGE NINCS!"

Ha becsukom a szemem én se látok, de az "IGAZSÁGOT" csukott szemmel is éppen úgy látom és nem értem, hogy ti miért nem? s_franc
1349 #36 Nagy Levente
- 2020-01-20 07:12
MORMOTA1968! Nem kell senkire semmit erőltetni! Csupán csak segíteni lehet, hogy rátérjen a helyes útra. Fontos, hogy ezt mindenki saját maga SZABAD AKARATÁBÓL tegye meg, tiszta szívvel (lélekkel), tudattal (szellemmel), mert csak így tud a "karma" is megváltozni! Ha harc lesz, azt csaj önvdelemből vagyis honvédelemből tehetjük!
99 #37 MORMOTA1968
- 2020-01-20 07:29
Kedves Nagy Levente! Senkire sem akarok ráerőltetni semmit, de kérdezzék már meg Imrét, Talpit, bárkit, miért dolgoznak? Talán káposztáért, mint Mekk Elek? Nem! Pénzért! Lehet álmodozni egy pénz nélküli társadalomról, de kb 6000 évet eltörölni, mióta pénzt használ az emberiség, lehetetlen! És ez továbbra sem fog megváltozni! Először is utána kellene járnia mindenkinek, miről is szólt a pénz szerepe feltalálásakor? Az árufélék és szolgáltatások cseréjének zökkenőmentes lebonyolítása céljából lett kitalálva! Nem vagyonfelhalmozás céljából, uzsorakamat felhasználásával! A magyarok is kereskedtek és kereskednek ma is! Vagy miről is szóltak a vásárok? Ez egy játék, mert az ember sohasem akar felnőni! Szeret játszani, például a számokkal!

"Gömörszőlős a fenntartható falu." https://www.youtu...WONEBIaJnK Ez csak az egyik videó a dokumentumsorozatból. Erről is lehetne, kellene beszélni majd a három napos PI kör találkozó alkalmával! Mert hogy a New Yorkban székelő IMF és Világbank, sorra tették tönkre a világban lévő, addig nagyon jól működő számtalan ország gazdaságát, egyetlen cél érdekében! Hogy behozhassák a transz és multinacionális cégeiket, termékeiket! És mindent megtesznek annak érdekében, hogy megakadályozzák a fennhatóságuk alá tartozó országok lakóit abban, hogy saját maguk boldoguljanak, úgy ahogy természetes lenne!
3 #38 Enid
- 2020-01-20 08:58
Gábor! Te honnan és miből "táplálkozol"?

Mormota! A videó nem működik.
Én Gömörszöllőssel évekkel ezelőtt próbáltam a kapcsolatot felvenni egy információ miatt, de már akkor komolytalannak tűnt az egész. Nagyon sajnáltam. Több ilyen tapasztalatom volt, ahol a nagy terveket, nagy magyar és nagy segítő szándékkal mutatták be... Majd az első érdeklődő, lelkes megszólításomra fikázó, öntelt és kivagyi hozzáállás fogadott.
Ebben nincs se Bölcs se bölcsesség.

Hozzászólás küldése

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Generálási idő: 1.15 másodperc
4,709,058 egyedi látogató