Bejelentkezés

Felhasználónév

Jelszó



Elfelejtetted jelszavad?
Új jelszó kérése

Riadó! Gyermekrablás!

GondolatokBiztosan Emlékeztek a Bolvári családra, Ágikára, Istvánra és tündéri gyermekükre, aki szabadnak született és már múlt év novemberében Kalocsára azért gyűltünk össze egy gyerekrablást követően, hogy mellettük emeljünk szót és a hivatalos szervek képviselőinek véleményét is megismerhessük (de ezzel ők nem éltek). Nos, Istvánék azóta is rendszeres vendégeink a babával. Ám, ma csapdát állítva nekik a szülőket, mint potenciális tanúkat berendelte a kalocsai kapitányság, majd nagy erőkkel kiszállva Dusnoki házukhoz elrabolták gyermeküket és Ágit a kalocsai kapitányságra vitték. A gyermek ismeretlen helyen van. Ági ezt írta:

"Szia Imre!
Semmi papírt nem kaptunk tehát egyértelmű a gyerekrablás! ezt egy gyámügyes is megerősítette. Amit most küldünk azt soha nem adták át nekünk, hanem a rendőrségen csak másolatot kaptunk mi szerint ez az ügy és a gyerekünket már el is nevezték valami Kovács Péternek és azonnal akarnak kreálni egy titkos örökbefogadást. el akarják tüntetni!"


Itt a videó: Link

Nem lehet elmondani, mit érzek, érzünk. Gyilkolhatnékom van. Nyilván ezt ezek pontosan tudhatják és erre is alapoznak. Titkosszolgálati operáció. Minden érintettet egyesével lehetne felkeresni, családostól...., de ne szaladjunk a dolgok elébe.

Mit tehetünk? Demonstrálni? Kinek? Minek? Elvágni a kalocsai rendőröknek mondott (nem különbek, mint a többi mocskos görény "magyar" rendőr) karrierjét, persze az országos rabbitanács vezetőivel együtt, akik nem csak a gyerekrablásokat intézik, hanem minden más bűnszövetkezeti ügyletet is? Amit tettem idáig, hogy jeleztem a szándékot.

Dusnok, gyerekrablás, támadás, Bolvári István és családja ellen
Beérkező levelek
x
bubó Doki

11:01 (6 órával ezelőtt)

címzett: Ügyelet; New; hirlap; Echo; Hír; Katonai; Duna; TV2; MTV; Nemzetbiztonsági; Nemzetbiztonsági; Police; rtlklub.hu; IGOR; tek; kalocsark; jegyzo

Link
Teljesen nyilvánvalóan provokáljátok a csapatot. Láthatóan vérontást akartok. Most beszéltem Bolvári Istvánnal, akinek a házát körül vették a "rendőrnek" látszó zsidó -fasz-szopók, hogy a gyámüggyel karöltve megismétlik a novemberi gyerekrablást. A telefonját azóta letiltották, nem érem el őket. Értelmét nem látom a kalocsai rendőrségi maffia központhoz vonulásnak. Nem akarok én már "tüntetgetni", ahogy korábban sem. Likvidálni kell benneteket a legmagasabb szinteken, ahogy azt már szinte kikönyörgiTEK évek óta, bizonyítva magyarellenes bűneitekkel, de el kell ismernem, jól teszitek. A sok agybaxott zombi ugyan nem ért semmit, de egyre többen ébrednek rá, mi a helyzet itt új-izraelben. Közben Istvánnak sikerült elérni és tájékoztatott, hogy a feleségét elvittétek a picivel és addig nem lesz elengedve, amíg nem "anyakönyvezteti" a babát. Mondtam neki, hogy kényszer alatt bármit megtehet, nem számít. Kényszer hatására én is hajlamos lennék embernek tekinteni benneteket, hulladékokat. Az más kérdés, hogy aztán mi lesz itt Isten országában. Mivel 20-án, Baján Kovács Áron Dezső "bajai molotovos végrehajtó iroda-elhárító) tárgyalásán Áron nem szorgalmazta a helyi taláros állatkák megpiszkálását, így hiába készültetek lövöldözésre. Az még kivár. Csapat kell hozzá. Úgy tűnik lesz. Igazából már nem is izgat, mikor, hol és hogyan, de betartom az ígéretem. Pusztán szeretetből. Ti meg provokáljatok csak közpénzből és "rendfenntartás" és "törvényesség" maszlagja mögé bújva.
Volt rá több, mint 10 évetek, hogy értelmes beszélgetések szülessenek a "hivatalok" maffiaállományába beágyazott érdemes magyarok között és közöttünk. Nem volt rá egy fél napja egyikteknek sem, hogy vegye a bátorságot és elmondja, miért és mit látunk rosszul, vagy éppen jól? Mindenképpen "terroristát" akartok csinálni belőlem? Még anarchistának sem vagyok jó, terroristának meg már régen is túl jó voltam. Na, szerintem ezt is túltárgyaltam magammal. Ha ennyire ráértek egy értelmesebb FSZB-Mosszad ügynökkel szívélyesen megtárgyalnám a jövőt, de ha nincs ilyen, jöhet pár idióta bunkó tuskó is őrözni a villanyoszlopot. Ki ne dőljön.

Ti meg - szokás szerint- baxátok szájba a jó kurva zsidó anyátokat! Jelszó: Antiszemitának lenni hazafias kötelesség!

Maradok tiszteletlenül!

Posta Imre

De ez már nem lesz elég. Szerveződjünk meg sebtiben és vegyük kézbe ennek a tetves hordának a nyelőcsövét! Ma vagy 5-ször hívtam a kalocsai kapitányságot, de a titkárnőn túl nem jutottam, a parancsnok bujdokolt, letagadta magát, majd már a portaszolgálatos kapcsolása utána titkárságon sem vették fel. Gyáva szarok, csak egyenruhában nagy a pofájuk, meg, hogy parancsra tették.

Első lépés! Holnap találkozó Dusnokon a Bercsényi utca 18-nál 10-11 magasságában. Odamenet mi meglátogatjuk a kalocsai nagy pofájú hű de bátor rendőrtestüreget, csak békésen. (Csak mélán jegyzem meg, nem vagyok vérengző alkat, de ezeket kiteríteném már a társaikkal együtt, mindegy mit hoznak fel "mentségeikre".) Most valószínű csak zárt ajtókat találunk meg a TEK-et és más megfigyelő, vagy beavatkozó alakokat. Pár kérdésem van a "parancsnokhoz", ha már arra járok. Tekint ezt bemelegítésnek, ismerkedésnek.

Mivel nem tudjuk, hol van a baba, de valószínű Baján kell keresni, így majd arra visz az utunk. Kérjük a "rendezvény" biztosítását, ha már ilyen moslék módon akarják egységbe kovácsolni a nemzetet. Fegyvert ne hozzatok egyelőre, ugyan rendes ember rendőrnek már rég nem megy, csak tetű és az is marad ott ebben a rohadt zsidó-cigány maffiában, mely közpénzből terrorizál bennünket, csak kicsiben nem érdemes likvidálni őket. Majd elintézzük ezt még katonásan.

Szóval, aki tud, jöhet a fiatalok mellé szolidaritását kimutatni.

Nyilvánvaló, hogy a szolgálatok keze van ebben és ne legyetek meglepve, ha nem csak elméleti síkok mozognak majd.

Várunk benneteket!

















Jogilag természetesen minden a legnagyobb rendben! Csakhogy Magyarországon a jog becsület kérdése, ahogy azt viktor-viktor volt kegyes tudatni. Nos, itt tartunk. Kicsit érzékenyek vagyunk már. Talán nem is baj.

Hozzászólások

1899 #39 soldika
- 2020-01-23 19:49
atacama nincs ötletem a linket videó alatti kommenteknél láttam. Írtam is szép kommentet oda körülbelül 3 perc után eltűnt.
107 #40 aki
- 2020-01-23 19:50
koszonom imre uram! Bolvari Bator Nyilas en csak egy koldus vagyok...semit se tehetek erted....csupan az angyalodat kerhetem, hogy csontokat torjon! mind addig .., mig nem leszel az anyad karjaban! kuldom az enyemet is melled ! szolgaljon....eleteket vegyen el...akar ezer szamra is...! a gyermeknek az anyja mellet a helye! legyen igy!
1786 #41 Zsuzsa
- 2020-01-23 20:24
Böjte Csaba? Csak gondolatébresztőnek... gyermekotthon témában jártas, benne van, benne él, és kapcsolatrendszere is biztos van. Kiderül, hogy akar vagy tud e segíteni! Szerintem megérne egy jól megcélzott megkeresést.
116 #42 livia
- 2020-01-23 20:30
Gyalázat! Őrületbe kergetni egy anyát, akinek szoptatni kéne, apát, akinek védelmeznie kellett volna, csak akadályoztatva volt. Tehetetlenség egyelőre, de sajnos fő a düh az emberekben, és félek, hogy erre játszanak.
15 #43 porcica
- 2020-01-23 20:34
Nincs egy hacker ismerős, aki képes lehet betörni az önkormányzati rendszerbe, mert ott meg kell lenni, annak a nyomának, ki, mikor hol, és hová vihette a kicsit. Illetve talán annak is nyoma kell legyen a gyámügynél, hogy Kovács Péter néven a mai, vagy a tegnapi napon ki vihetett el kisgyereket. Persze azért is ilyen közönséges nevet adtak neki, hogy nehezebb legyen a felderítés, de ma már minden elektronikai úton is meg kell legyen a rendszerben.
15 #44 porcica
- 2020-01-23 20:37
Talán az is megoldás lehetne, hogy el kellene kapni egy illetékest, aki közreműködött a gyámügytől és kicsit megdolgozni, hogy énekeljen, mint a madár! Tudom ez nem egy film, de attól még nem nagyon van más megoldás, mert lehet pikk-pakk külföldre vihetik a gyereket!!!!
1073 #45 sjani
- 2020-01-23 20:47
Kubinyi Tamás képben van.

Azt mondja, a Posta Imre csapat csinált egy szert Gyöngyösön, ott van fent a honlapjukon a felvétel.
Majd hozzáteszi, hogy ez a csoport indította Hajnal Jánost Györben
3 #46 Enid
- 2020-01-23 20:54
Az is lehet, hogy a mai Kovács Péter holnap már pl. Takács Gábor néven "utazik" tovább.

Ápolónők, gyermekorvosok, védőnők, óvónők akik tudnak valamit! Keressétek a lehetőséget, hogy napfényre kerüljön az igazság, mégha féltek akkor is!
A rendszar benneteket ugyanúgy felszámol, mint mindenki mást.

Imre netán az az Illés György cinó volt a "besúgó" (s egyben a cikk írója is)? Keressetek rá a fb-on. Szakállas, loboncos... 21:19 percnél a videón.
Itt van a cikk amit írt:

https://www.kaloh...-keszulnek

Ha rájönnek, hogy ez az ügy nemzetközi "érdekeket" sérthet, ahonnan rendesen a csőrükre is baszhatnak, tán úgy is alakulhat, hogy a babát hazatérítik.
De ehhez nagy port kell verni és mindenütt.
1349 #47 Nagy Levente
- 2020-01-23 21:26
MORMOTA1968! Mivel az van, amit a #25 hsz.-odban leírtál, az ilyen és ehhez hasonló borzalmaknak a megszüntetésére nem tud az a pénzügyi alap megoldás lenni, legalábbis végső megoldás semmiképpen. Persze átmeneti megoldásnak időnyerés céljából mondjuk nem rossz. De végső megoldásnak nem jó a videóban megszólalt jogvédő hölgy javaslata sem - de attól minden tiszteletem az akaratáé és igyekezeté -! A legközelebb a valós megoldáshoz az Imre "javaslata" áll, bár önmagában az is "kifulladhat", mégpedig amiatt, hogy az erő fenntartásához kellenek az "erőforrások"! Ma, - ahogy Te is írod - minden az ezt a "rendszert" fenntartó farizeus zsidó "elit" kezében van és szegről-végről, tudva vagy tudatlanul kiszolgálja mindenki, aki pénzért dolgozik, persze rabszolgaként. Igen, bármilyen rosszul hangzik mindenki beletartozik a kiszolgálókba kisebb vagy nagyobb mértékben, legfeljebb az erdei remete nem, meg a szóban forgó gyermek, amelyet ennek okán el is rabolnak, hogy ez ne sokáig legyen így -! A végső - és az Imre meglátását hathatósan nem csak időlegesen támogató - megoldás minden hasonló borzalomra a hátország megerőssítése lenne! Ehhez viszont olyan összefogás és egyetértés kellene,- amely nem az ő most épp kapitalista, imperialista, rabszolgatartó "játékszabályaik" szerint zajlik, hanem - minél nagyobb és ami fontos súlyozott számban és - tanulva a fiatal pár pozitív példájából, hogy a szabadság érdekében bármit meg tudnak és akarnak tenni - akár sok lemondással és alázattal a fő energiaforrást és életteret visszaszerezve a tőkés, bankár kapitalizmustól, a magot elvetve - persze megvizsgálva és visszaállítva eredeti genetikáját, hogy nehogy ne keljen ki és azt természetes módon szaporítva tovább - és abból a kenyeret megsütni és azt önzetlenül odaadni - mindenféle kufár spekuláció - nélkül egymásnak vagyis az ilyen stabil természetes és biztos erkölcsi alapokon álló rendet megvédeni és megtartani képes és akaró embereknek! Persze ehhez, hogy a megszüntetett tradíciók után ne valjon kudarcot és meg tudjon erősödni, olyan ebben elkötelezett tudós emberekre is nagy szükség van a tanításhoz, mint a Jázsdi Kiss Imre vagy a dr. Ángyán József - visszaszerezve pl. az Ő általa is foggal-körömmel védett Kishantost, amely szintén a mai tőkés kapitalista-liberális "rendszer" miatt kudarcba fulladt mindmáig! Ehhez persze kellenek az ilyen elszánt Harcosok, mint a Posta Imre, meg mindnyájunk közös és rendíthetetlen, nemzeti összefogása, szent akarata! Ha nem ennek mentén gondolkodunk és minél több embert meggyőzve ebben a tudatban - amelyhez ez a példa az elrabolt gyermekről nem is lehet meggyőzőbb, hogy mivel állunk szemben - olyan falnak vagy mitöbb falaknak rohanhatunk, amire az Imre is felhívta a figyelmet a videóban! Azért is kell nagyon öszpontosítani ennek a hátországnak a felállítására, mert még a sokkal jobban tradíciókkal és ebben tudással rendelkező magyarság is "kimerült" a túlerővel szemben pl. a II. Rákóczi Ferenc vagy a Dózsa féle szabadságharcot említve példaként! Most - ahogyan a jogvédő hölgy is elmondja és vele ebben teljesen egyetértve - nincs hova hátrálni, ezt a hátországot mielőbb meg kell(ene) mindenek előtt teremteni! A "zsidók pénze" - mint tudjuk - erre nem alkalmas, mint írtam hosszútávon!
"Hazádnak rendületlenül!...." - Vörösmarty Mihály - Szózat (részlet)

"Hordozzák a véres kardot,
Apáink vére hullott,
A múltunk újra megkísért!..."
Kárpátia - Turul (részlet)
116 #48 livia
- 2020-01-23 22:06
Ezek lélekőrlők. Szerintem élvezik is.Nincs mentség tettükre, de a közvetítők, meg akik tudnak róla, azok is bűnösök, tettesek. Nincs mentségük. Tudnak aludni? Amikor egy anya a gyermekéért őrlődik? Gazemberek!
51 #49 Skorpio58
- 2020-01-23 22:47
ELRABOLT KISGYERMEK!!
https://www.youtu...fvLsXObHjM
1601 #50 pintyes
- 2020-01-24 00:01
A legfontosabb része a videónak .
https://youtu.be/...
237 #51 csaje
- 2020-01-24 06:01
Na Kubinyi is jól megmutatta a tegnapi adásában, hogy ki is ő, mert szerinte a UCC az baromság, meg oltatni kell a gyerekeket és Imrét is fikázta.
3 #52 Enid
- 2020-01-24 06:39
Csaje! Én azért önálló kritikus gondolkodásra invitálnék mindenkit. Szerintem nem fikázta Imrét. Nem éreztem benne ezt.
Legyünk őszinték - és ez tudom, hogy fájni fog -, de várható volt egy ilyen reakció a hatalom részéről. Hogy túlkapásról van szó, meg rablás és egyéb, a tényen, hogy egy 4 hónapos gyerek nincs az anyja karjában nem változtat.

Most pedig, ha már megvan a baj, minden magyar érzelmű embernek, szervnek, szövetségnek, csoportnak... Kötelessége kiállni a család mellett!
Mert ez, ami történt ez végsősoron direkt vagy indirekt módon mindenkit felelősséggel terhel.
Ezeket a krva civakodó szervezeteket és embereket is.
Használják fel, használjuk fel ezt a bal-esetet, arra, hogy egyszer egy ügyért össze szedje magát a Magyar és szilárd védőbástyát alkosson a család köré.
Ragyogó alkalom a mérlegelésre.

https://youtu.be/...
130 #53 kisvakond
- 2020-01-24 07:54
Üdv Csapat!

Lelkes passzív olvasóként most úgy érzem tollat (billentyűt) kell ragadnom, és ki kell lépnem a csak „szemlélődő üzemmód”-ból.

Napi szinten tapasztalom a levegőben az emberekben egyre erősödő feszültséget, a tűr-elem hiányát. (Ugyanakkor az adjon Isten, fogadj Isten is működik!) Szerintem ez nem jogosít fel senkit M É G itt egymás között sem a tiszteletteljes hangnem mellőzésére! Lehet, hogy ezt az én kicsit idealisztikus, kicsit mindenen rágódó természetem miatt nem tudom elfogadni. Sokszor szégyellem magam egyes itteni bejegyzések stílusa miatt. Ugyanakkor Imre oldala számomra is pótolhatatlan a tájékozódásban, nagyon szépen összegzi az egyre nyíltebban elénk táruló folyamatokat.

A gyermekrablás híre tegnap este felborzolt engem is. Sajnos úgy érzem, hogy ez akkora magas labda volt, amit a hatalom a várakozásnak megfelelően le is csapott. Ez volt a cél? Tesztelni, hogy mennyire működőképes a mátrix? Vagy a nyúl kiugrasztása a bokorból?

A nem anyakönyveztetéssel szerintem nagy tömegeket nem lehet megszólítani. Ez nekik most (még) sok. Nagyon sok, és egyáltalán nem is kézzel fogható hatású, felfoghatatlan. (A szociban nem véletlenül számolták át a beruházásokra fordított nagyobb összegeket Lada személygépjármű egyenértékre. Akkor száz milliókkal nem tudott azonosulni az átlag. Ma a sok milliárdos összegeket nem teszik jobban elképzelhetővé sajnos.) Szörnyet halnának, ha mindaz, amiről itt évek óta szó volt, egyszerre ömlene rájuk, mint az Avatar egyes nézői. Az engedélyezett/ tűrt/ támogatott „hivatalos” csatornákon szépen adagolva kikerülő üzenetek is csak lassan mennek át a tudatokba. A liberált véleménybuborékban élők pedig valamiféle asztrálpajzzsal védekeznek minden, a nyugalmukat megzavaró üzenet ellen. Saját anyukámon látom sajnos :(

Ezen túlmenően a leendő Magyar Királyságban mindennek a helyére kell kerülnie. Ott szerintetek megengedhető lenne ilyesforma rendetlenkedés? Mit tennénk, ha akkor velünk szemben alkalmaznák ezt?

Putyin épp a napokban mondta, hogy a parlamentáris demokrácia bevezetése Oroszországban nincs napirenden. Ott az elnöki rendszer a legtökéletesebb. Itt is az lenne jó, egy hierarchikus szakrális királyságban. Ez viszont úgy működőképes, hogy mindenki teszi a saját dolgát az érvényes szabályok keretei között. Sokat hibáztatjátok a piramis legalján, velünk majdnem egy szinten lévő a rendszert kiszolgáló kisembereket, pl. a rendőröket, stb. Ugyanakor ők is áldozatok, a szádékosan torz szabályozás áldozatai. A Gyöngyöspatán kilógatott pata segítségével ráirányulhat a figyelem erre! A szabályokon kell változtatni. A szavak szintjén el is indult valami.

Jó ideje a népmesebeli LÁNY a példaképem, aki jött is, nem is, hozott is, nem is. Számomra ez elfogadhatóbb, mint ajtóstul a házba rontás.

Gondolom, most kapot hideget-meleget. Nem baj. Tudom, hogy még sokat kell tanulnom, de ezért is vagyok itt :)
237 #54 csaje
- 2020-01-24 09:44
Enid! Aki a mai világban, amikor annyi információ áll a rendelkezésünkre, nem tudja, mi az igazság, az az ember hogy vezethet magyar érzületű műsort? Tamás fikázta Imrét, hisz ő odavan a Mihazánkért, és azt mondta, hogy Imre nem hajlandó összefogni velük, mert a tagjait ügynököknek tekinti, és ha utánanézel, azok is! Imre jól teszi, ha csak az igazakkal fog össze, mert különben bomlás lesz belőle, mint ahogy ez a RÉKA és a Leo esetében is történt. De ez sem Imre hibája volt! A Mihazánkat az az ember hozta össze, (Novák előd.. akinek a származásáról ezt írja a wiki: nagyapja pap, anyja gyerekorvos, meg a testvére is!, de ez hol származás?) aki ennek előtte MIÉP-es és jobbikos volt és (az elnevezést figyeld!) Népjóléti és Népesedéspolitikai alelnök, akinek a testvére az a dr. Novák Hunorka, aki állandóan szorgalmazza a népességcsökkentő oltásokat! A UCC sem baromság, mert bár a zsidresz alkotta nemzetközi jog, épp ezért lehetne megfogni őket vele. Kutyaharapást szőrével! Ezeknek Kubinyi miért nem jár utána, mielőtt az oltásokat és a Mihazánkat is fényezi?
3 #55 Enid
- 2020-01-24 10:59
Nézd, nem cáfollak, valószínűleg igazad van. Ami nekem hiányként jelenik meg, az pont egy ilyen szembesítő gyűlés ( milyen kifejező ez a szó).
Olvasom tubeon a hsz-okat és elkeserítő a butaság, a tájékozatlanság, a nemtörődömség ami itt-ott felvillan.
Ítélkeznek a pár fölött néhányan, mintha egyikőnk se csinált volna még hülyeséget. Én is tudom most már, hogy mennyi mindent tudhattam volna akkor, amikor... De nem tudtam, nem gondoltam, nem volt tapasztalatom. És legfőképp nem volt mellettem senki.
Szerintem többünket a szabadság-vágy gyötör, amit a jelenlegi hatalom példásan akar elfojtani.
Továbbra is hiányolom az "értelmiség" (ha egyáltalán van ilyen) jelen létét.
Nem tudom ki volt az a hölgy, aki Ágika mellett ült és elmagyarázta a dolgok menetét, de megragadom az alkalmat, hogy köszönetet mondjak neki, meg egyébként az összes ott ÉRDEMBEN jelenlevő embernek, hogy kiálltak mellettük, hogy felvették és osztották a videót!
Erre van szükség!
Sajnos csak úgy ér valamit a dolog, ha mindenki önmagát méri meg, értékeli, vizsgálja ki és/vagy meg.
Nem tehetjük meg a másikkal. Persze lehet véleményem, egyetérthetek vagy sem, de csak magam vethetem latba és csak magamon át alakíthatom a világot.

Kubinyi nagyon mértéktartóan, higgadtan tudja kezelni a dolgokat ezt nagyon szeretném tőle megtanulni.
Én például.
Nem azt jelenti, hogy száz százalékban egyetértek vele.
Istvánék egy igazi "Bátor" - t cselekedtek azzal, hogy nem anyakönyveztették a picit. De tapasztalatból tudom - mert mi is szívunk eleget ilyenek miatt - jelenleg ez nem járható út.
Még nem az.
Ettől függetlenül nem hibáztatom őket.
Itt mindannyian hibásak vagyunk, az előző generációkat is beleértve. Rangtól, nemtől, felekezettől, lakhelytől függetlenül.

De ezt csak az tudja felfogni, aki valahol empátiával rendelkezik, aki valahol felelősséget érez az élet iránt.
Mennyien lehetünk? Talán tízből kettő?
.
99 #56 MORMOTA1968
- 2020-01-24 11:05
Kedves Nagy Levente! Szerintem most az lenne a legjobb és egyetlen lehetséges megoldás, ha a szülők aláírnák amit kell, de csak akkor, mikor a baba visszakerült hozzájuk! Mert én attól félek, hogy ezek a mocskok képesek külföldre vinni a picit, hogy örökre eltüntessék! Majd egyszer eljön a visszavágás ideje és akkor minden illetékes fel lesz keresve!

Fordulhat még a kocka és nem lesz kegyelem! Szerintem még meghatározni sem lehet számokban azt a kárt, amit csak az elmúlt 30 évben okoztak a magyar társadalomnak! Tömeggyilkosságok, sok tízezer gyermek eltüntetése az országból, kb 2 millió ember külföldre kényszerítése, szóval folyik a magyar irtás ezerrel! Aki azt mondja, hogy ezt meg lehet, meg kell bocsájtanunk, rosszabb bármilyen ellenségnél! És ez csak az emberek ellen elkövetett bűnök rész! Amit meg az országgal, a gazdasággal tettek, arról könyvtárnyi anyagot lehetne írni! Rosszabb, ezerszer rosszabb ez, mint egy nyílt háború, mert itt fű alatt gyilkolják, pusztítják a magyarságot! Egy háborúban legalább van lehetőség visszavágni, de most sajnos nincs és nem is lehet "HIVATALOSAN" fegyver a kezünkben! És ez benne az őrület, a legkevésbé se felfogható, megérthető, hogy "HOGYAN, MIKÉPP HAGYHATTUK IDÁIG FAJULNI A DOLGOKAT?" Hogy teljesen a fejünk fölé nőhessenek a paraziták! Hogyan lehet ezektől valaha is megszabadulni? Nagyon mocskos munka volna az és ki az aki be merné vállalni úgy, hogy a parazita atombombák százaival rendelkezik és bármire képes?

Felfogni is képtelen vagyok, hogy juthattunk ilyen mélyre a saját hazánkban? 150 év török hódoltság után az osztrák zsidó Habsburg dinasztia foglalta el a török szultán helyét! Aztán egy rövid időre a nácik, majd 1918-19-es első kísérletük után, 1946 óta "ZSIDÓ KOMCSI" fennhatóság alá kerültünk! És most 30 éve cion náci fennhatóság alatt szenved és pusztul a magyar!

Hogy lehet ebből az "ÖRDÖGI KÖRBŐL" kikerülni és egy ilyen igen vegyes és többnyire sötét tudatú, masszájú népből újra "MAGYAR NEMZETET" csinálni, faragni?

Tényleg lángolnia kell újra az egész országnak, hogy felébredjen végre bennünk a rég elfeledett "SZABADSÁG UTÁNI VÁGY?" Mert én sajnos úgy látom és talán nem egyedül, hogy az egyetlen kivezető út ebből az egészből csak a poklok poklán keresztül lehetséges! Ha! Még! Lehetséges!? s_ratata
99 #57 MORMOTA1968
- 2020-01-24 11:23
Nézzen már valaki utána, mi jár törvényesen a gyermekrablásért, plusz zsarolásért, stb...stb...? Állam bácsi, vagyis a férgek, akik az államvezetés képezik, mert hogy az államot egy kormány igazgatja, azok pedig igenis előszedhető emberek, vagy emberféléknek mondhatók!

Csak hogy ez esetben nem egy állam kormánya, hanem egy Magyarország nevű cég vezetése raboltatott el egy "MAGYAR" gyermeket! Vajon melyik titkosszolgálat keze is lehet a dologban? Kinek a "PARANCSÁRA" történt meg ez a gyermekrablás? Na azt a fő férget kell előkapirgálni és felrántani az első fára! Ha van több is, akkor mindet! De általában mindig "EGY" a főnök, a parancsadó!

Kik adták ki a parancsot a gyámügynek, kik adtak parancsot a rendőrségnek, hogy biztosítsák a gyermekrablást? Vannak azokon a hivatalos papírokon nevek is, nem de? Ott az alján! Az ügyben illetékesek! Onnan lehet felfelé keresgélni, hogy honnét, kitől, kiktől jött a parancs!

És egyébként mikor is hozták azt a bizonyos törvényt, aminek nevében intézkedtek? Érvényes egyáltalán az a törvény? Mert mint New York-ban" bejegyzett cég, ez ugye egy vállalat? Vagyis nem egy "ÁLLAM?" Tehát nem lehet a tulajdonuk egyetlen ember sem, főleg gyermek nem!!!!!!!!!!!!!!!! :@ s_ratata

Hozzászólás küldése

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Generálási idő: 2.12 másodperc
4,081,917 egyedi látogató