Bejelentkezés

Felhasználónév

Jelszó



Elfelejtetted jelszavad?
Új jelszó kérése

"BÁTOR" Az elrabolt Magyar gyermek Történt Dusnok 2020.01.22.

GondolatokA tegnapi események, röviden. Kecskemét, Kalocsa, Dusnok...és Baja. Link

Hozzászólások

4 #1 Posta Imre
- 2020-01-24 17:01
Sulyok: nincs rendszerszintű probléma az igazságszolgáltatásban

Nincs rendszerszinten probléma a magyar igazságszolgáltatásban, ami a magyar bírói kar érdeme, és ezt az utat folytatni kell - mondta az Alkotmánybíróság (AB) elnöke pénteken a Győri Ítélőtábla 15 éves fennállása alkalmából tartott konferencián Győrben.

Sulyok Tamás úgy fogalmazott, hogy a német mintára 2012-ben bevezetett alkotmányjogi panasz és bírói kezdeményezés jogintézményével az alapjogi bíráskodás alapját tették le. Bírói indítványból évente hatvan-hetven érkezik az Ab-hez; ez egyrészt garanciája annak, hogy érvényesüljön az alapjogi bíráskodási koncepció, másrészt ezen keresztül a bíróság és az Ab közösen védi az alkotmányosságot - emelte ki.

Csehországban és Szlovákiában az alkotmánybíróság évente száz-kétszáz jogerős bírói döntést semmisít meg, Horvátországban, Szlovéniában és Szerbiában még többet. Itthon - Németországhoz hasonlóan - tíz-húsz között van ez a szám - közölte.

MTI
http://www.atv.hu...altatasban
1349 #2 Nagy Levente
- 2020-01-24 17:57
Sulyok barom! Fogod? Leszarom!
1168 #3 Herzsi
- 2020-01-24 18:05
Jutott eszembe, a távolba látókat ismertek?
Ő megtalálja!
1313 #4 zoli
- 2020-01-25 08:03
Herzsi!
Keresik.
99 #5 MORMOTA1968
- 2020-01-25 09:00
A "Hatos csatorna televízió" szerkesztőségének telefonszáma 06 1 301 0956. Dombóvári Gábor és Szűcs Róbert "Hihetetlen Magazin" című műsorát világszerte nézik! Talán érdemes volna felhívni a figyelmüket a Dusnoki gyermekrablásra, hátha ők is foglalkoznának vele! Egy próbát megér!
2 #6 gerry
- 2020-01-25 10:24
HER - ezt neked ajánlom!:
https://youtu.be/...
Sajnos csak 3 percig bírtam - bár ez egyéni rekord! - de szerintem ez mindent lát! Ahogy elmézem még a Káoszt is képes rendszerezni (Már bocsánat.)

s_hihi

==================================

Itt egy nagyon szemét írás Szele Tamás-tól (természetesen nem lehet hozzászólni), ezért itt üzenek neki.

https://forgokinp...uggetlenek

Szinte mindent tud, és (saját mondatát idézve) mindenki:

...Magyarország nem részvénytársaság, hanem állam, éspedig magyar állam, semmi más.... ...a környéken még sokan – hitelt adtak a sima szavú, kellemes dolgokat ígérő gazembereknek és... ...Az oltás sem árt a gyerekeknek, az is import-hazugság, és ez mind tulajdonképpen csak sallang...


Szele Tam'as - te szerencsétlen hülye - szellemi szintedet nem szeretném kielemezni, mert azon a szinten még nem éri meg a beléfektetett munka általában úgy szokták a nívó(tlanságo)dat értelmezni, hogy "Ülj le fiam, egyes alá!" Persze elképzelhetõ az is, hogy ezért fizetnek. Természetesen mi is tisztában vagyunk azzal, hogy a mndennapi élet pénzbe kerül és azt ki kell termelni. Kapálni ugyanis nem tanultál (én sem) ezért ki kellett találnod, hogy élhesd túl nyomorék kis életed. Nem mintha önmagadon kívül másnak is fontos lennél görénykém!

Legyen szép napod (úgy amerikaiasan)! Az egyik "ügyeletes" gazember, Gerry

El ne felejtsem!

"Ha újabb hírek érkeznek, folytatjuk, mert messze nem végeztünk még a történettel sem, az ideológiájukkal sem."

Írjál csak. Várjuk a folytatást!

amit Te úgy értelmezel, hogy a "mi ideológiánk" arra még biztos visszatérünk.

=======================================

Apropo ideológia - kontra Kubinyi Tamás

A mostani viedóját úgy kezdi, hogy a rendõrre szükség van - aki képviseli a jogot - ezért nem beszélhet velük senki lekezelõen és példának hozza fel az amerikai rendörséget ... merthogy volt amerikában és egy rendör temetésén is részt vett.

Így igaz.

Most tegyük félre azt, hogy személyesen nekem (szerencsés ember lehetek), soha, egész életemben nem volt szükségem a rendörség segítségére, persze ez semmit nem jelent. Megtörténhetett volna, hogy segítségért kiáltok és pont arra jár egy, aki odarohan hozzám és pont mint Batman, lefejeli a rám támadót... De nem támadtak rám, illetve amikor mégis - pl. 3 cigány 18 éves koromban - akkor csak magamra számíthattam. Nem vertek meg. Amikor viszont a XIII kerületi szolgálatos rendör - meglátott minket, 12-13 éves korunkban - iskolából hazajövet a Béke-téren, úgy kezdte a beszélgetést, hogy gumibottal csapott ránk, mert túl hangosan nevettünk (ö meg tökrészeg volt) akkor én is kaptam egyet a vállamra és ha nem vagyunk gyorsabbak mint rendör elvtárs akkor segíthetett volna minket megjavulni. Amikor a házunk elöl ellopták a 250ccm-es MZ-met (Az egyik szomszéd látta az ablakából, hogy egy Barkas autóra dobta fel 3 sötétbörü értelmiségi), azonnal felhívtam a rendörséget, akik felvették a tényállást majd segítettek abban, hogy fogadjam el felnõtt emberként a tényt; ha van kedvem üthetem a nyomáat, õk viszont konstatálták a helyzetet (aminek a magaslatán voltak) és frappánsan le is zárták az ügyet. Aztán késõbb - hosszú évtizedeken keresztül - segítettek abban is, hogy úton-útfélen - lenyúljanak tõlem kisebb összegeket az erõsebb jogán és Apám anyám helyett is neveljenek a rendre, tanítsanak, hogy okuljak apróbb büneimböl. Modern kori bünbocsánat, nem kell gyónni, rózsafüzért morzsolgatni, csupán fizetni, persze vagy nyugtát kapsz vagy nem kapsz nyugtát, de a bünöd el van törölve. Ámen.
Megjegyzem, néha találkoztam olyan rendörrel is aki becsületes volt, tisztességes, emberi és müvelt is. (Az összes együtt ritkán teljesült, de sose voltam maximalista, én se vagyok tökéletes... feltételezem akkor tökéletlen lehetek, de ezt, ha kérhetném, ne terjesszétek!
Kubinyi elmondta, hogy a magyar rendör olyan mint az USA-beli... Deli legény (avagy nõ) és a hazát szolgálja.
Igaz, de Kubinyi elfelejtett valamit és e-miatt féligazságot mondott.

A gyerekek szeretik a "rendörbácsit", a felnõttek tisztelik, a rossz fiúk (többnyire) félnek tõlük...

Mégis mi történt a magyar rendörök megitélésében az utóbbi évtizedekben?

Miért van az, hogy szinte minden rendõrt útálnak és le is nézik õket. Ez tény, ahogy az is, hogy megvetõen nyilatkoznak a rendörökrõl ("fakabát", "zsaru", és elkerülik õket az emberek. Kubinyi valamit nagyon elfelejtett, mégpedig azt, hogy - bár az USA-ban is szinte rendszeresen vannak rendörségi túlkapások (persze ezeket az újságírók vagy akármilyen-védõk többnyire felfújják és terjesztik is, hadd robbanjon minél nagyobbat), de ugyanakkor a rendörségi állomány belsö vizsgálatai IS kegyetlenek. Bizonyítható vagy csak lehetséges túlkapásoknál nincs kegyelem - és ez nem csak a filmekben van így hanem a való életben is. Igen, a rendörök fogva vannak, létezik becsületkódex és felelõsség is. De Amerikában - és a világ "keményebb életfeltételekkel rendelkezõ" részében ma is tisztelik a rendöröket.
Akkor magyarországon miért nem ez a helyzet? Pedig a sok egyszerü, járörözõ, közlekedésirányító szolgálatos rendörre itthon is ugyanaz a fegyelem és felelõsségvállalás vonatkozik mint minden kultúrált országban. Nem a 3. világbeli rendszerekre gondolok, nem is a tõlünk eltérõ a vallást a hatalomba emelt irányítású országokra utalok, hiszen ott a félelem hatása jóval számottevõbb mint nálunk, vagy az USA államokban. Az amerikai polgárok nem félnek, nincsenek (még) megfélemlítve és igen, vannak fegyverek privát kézben. Nálunk nincs, de a magyar emberek se félnek (még). Ez ugyanaz. Akkor mi a különbség. A nép egyszerü fiai (lányai) nem biztos, hogy túl értelmesek, túl müveltek vagy iskolázottak, nem mindegyik olvasott sokat, kivétel az újság és a ... (sajnos) Televízió - de azért bármelyiküket (Szinte minden kontinensen) jellemezhetjük úgy, hogy "megvan a magukhoz való eszük". Apropo az a Televiziós adás amit én éltem át szinte a kezdetektõl; TV1 délután és este, Vasárnap egész napi program (Matiné, szórakoztató müsorok) és a TV2 - egy idõben "kísérleti", este 8 órától, - ha jól rémlik heti egy nap szünettel, még adott valamit az embereknek; Hirek (na jó, az egy kicsit megszürve), kultúrprogramok, filmek, ismeretterjesztõ programok (persze csak ami "ránk" tartozott ;))... de nem uralta az életünket.
Ami most megy az egész világon az embertelen, lélekgyilkos õrület.
Nos vissza a mai, magyarországon elterjedt rendör-útálatra beleértve az egész regnáló politikai-gazdasági-rendszert ami - értelmesebb, godolkodni próbáló emberek szemében megvetésre méltó, erkölcstelen és embertelen.
Nem a rendörségi állomány u.n. "kisrendõrei" hanem a vezetöség - beleértve Pintértõl lefelé az összes élõsködõ fõtiszti állományt (a néhány korpa közé keveredett - talán - becsületes személyre, ahogy a cigányoknál is vannak kivételek, sõt a zsidók között is léteznek jó emberek ... csak mi - ezen a szinten - ritkán találkozunk a pozitív oldallal), hanem a korrupt, lakájlelkü, élõsködõ túlélõkrõl, hatalmukkal visszaélõkrõl és büneiket eltitkoló mocskokról. Ugyanez vonatkozik az egész magyar politikai állományra is az elmúlt évtizedekben. Nem is az a probléma, hogy létezõ egyének, hanem az, hogy nincs számonkérés azokon a szinteken.
Régi - de igaz - közmondás; "Fejétõl büzlik a hal". Tudom, tudom, az egész világon így van. Csakhogy A Mi magyarországukon rohadtul büzlik. Fojtogat és megöl szinte mindenkit. Ez a világ már nem a tisztességes emberekért és pontosan ezért nem tisztelik az emberek a velük kapcsolatba kerülö rendöröket sem. Nincs ráírva, hogy tisztességes vagyok, csak azt látjuk, hogy "parancsra cselekszem". ÉS ha cselekszik is akkor - fura konzekvencia: - Tisztességes mert vállalja a munkaköri kötelezettségét.

Kubinyit nem szeretem, néhány videóját - megnéztem, kényszerbõl mert a l-a-s-s-ú b-e-s-z-é-d-s-e-b-e-s-s-é-g-e kiborító, de néha azért mondott okosabb véleményt is ezért olykor vállalom a lelki szenve-d--é---s----t. Ami az UCC-t illeti, Lica magyarázatát ugyanúgy nem értem meg (gondolom a szellemi nívóm a ludas ezért nem is eröltetem), mint ahogy a mai gazdasági rendszer jogosságát se fogom fel ép ésszel. Az pedig, hogy bármelyiket elhiggyem, a HIT kategóriába való, nálam sajnos sose jött be. Inkább haljak meg hülyén , minthogy bármilyen okoskodónak " bólogassak (kedvencem Németh Sándor - az tudhat valamit amit én nem, mert ennyi idiótát maga köré/mögé terelni már tényleg tiszteletreméltó!)

A mostani Kubinyi videót (https://youtu.be/...) nem néztem végig, illetve csak részeket... Ami a kötelezõ szurikat illeti, szigorúan saját véleményem; néhány oltásra szükség van gyerekkorban, ez bizonyítható és ott ahol a népesség sürü, szükséges rossz vagy jó... ahogy tetszik.
A probléma megint az, hogy ez a világ deformálódot, elvesztette embercentrikusságát, és egy olyan hatalom vette át az irányítást ahol az emberi élet értéke már csak "haszonállat"-ként deklarálható. Mennyit ér? Meghatározták az uraink.... és igen, magyarországnak is megvan az értéke - de az ország értékbecslõi, a magyarokat akik ott élnek csak az összérték egy részeként számolják ami egy változó, és a változók helyettesíthetõk pl: ♥=Y. A matematikai egyenlöség True (10 millio egyenlõ 10 millióval). Érthetõ? De ha uraink nem használják nem ismerik a bal oldali változót (♥) akkor önkényesen lecserélhetik. Le is cserélik és nekünk ebbe nincs beleszólásunk. Az összérték (az õ javukra) így már pontosan meghatározható...
Nem tudom, létezik-e az UCC jogossága - számunkra. Azt viszont igen, hogy napjainkban a még emberi tulajdonságot felmutatni tudó emberek millióinak van szüksége van egy olyan Jogrendszerre ami megmentheti világunkat a teljes embertelenségtõl..

Mára ennyi.
s_Laptop
245 #7 hamu
- 2020-01-25 11:01
Nahát, Gerry! Te a Béke térnél lődörögtél anno? Én most sűrűn járok arra, amikor Pestről Buda felé tartok.

Egy fontos csúsztatás kimaradt.

A Dusnoki házaspár NEM ELEVE elzárkózott az anyakönyveztetéstől. Néhány ponton kérték a hatóságtól a pontosítást annak hatóköréről, jelentéséről. (nem kaptak) És még a videón is kijelenti az apuka, hogy amennyiben ezeket a homályos pontokat sikerül megnyugtatóan tisztázni, természetesen, hiszen a világ legtermészetesebb dolga, hogy aláírják, hiszen- és ezt én teszem hozzá - a békés egymás mellett élésért mindent, ameddig az nem csorbítja durván a családi és egyéni jogaikat.

Kijelentem, hogy a dusnoki szülőpárnál együttműködőbb, szelídebb, veszélytelenebb magyarokkal nem találkoztam. Bárcsak minden magyar társunk ilyen együttműködő volna! Rend és fegyelem lenne az egész országban.
4 #8 Posta Imre
- 2020-01-25 11:37
Gerry, megsüvegüllek! Ritkán írsz, de akkor érdemesen.

Nem tudok neked "ucc" ügyben segíteni, de már pár hete eszembe jutott valamiért Gogol 1842-ben kiadott Holt lelkek irománya. Annak idején ajánlott olvasmány volt ez is, vagy valami ilyesmi.

Idézek belőle:
11. fejezet. Hősünk csézájában útnak indul, és csak ekkor ismerhetjük meg élettörténetét. Végre Csicsikov vásárlásainak értelmére is fény derül: minél több jobbággyal, „lélekkel” rendelkezik, annál több kölcsönt vehet majd fel a banktól. Igaz ugyan, hogy a jobbágyok már rég meghaltak, de ez majd a következő revíziónál, csak évekkel később derülhet ki, addigra pedig ő a pénzzel már messze jár.

Ez nem "ucc", csak úgy eszembe jutott az "anyakönyvezéssel kapcsolatban" valamiért.

Aztán az Ember tragégiáját is újra kellene olvasni. Benne van minden. De minek?

Kubinyi műsorra "kíváncsi" leszek, de nem annyira. A "véleményem" ismered, az nem változott. Ami a "rendőröket" illeti, vallom, ezek nem emberek. Nincs ezen mit szépíteni.
A könyv a száguldó trojka képével fejeződik be, mely az utolsó bekezdésben váratlanul egész Oroszország költői képévé növekszik.
961 #9 szabir
- 2020-01-25 11:52
https://szkitia.b...ytatas_904
Fel a fejjel gyerekekek!!!
unnezki telleg a 18-ik szazadig kamu az egesz tort-en-elem! [a nyugatiak s ruszok mar nyomjak par eve mondtam mar]

Napoleon = Almos = Rakoczi/Zrinyilon
---
vagyes az ''utolso nagyamagyarok'' az ELSOK!
3 #10 Enid
- 2020-01-25 12:42
Miért nem írjátok oda kommentbe a Kubinyi adás alá?
Hamu! Ezt oda kell írni!
245 #11 hamu
- 2020-01-25 13:13
Enid, nem értem Kubinyi miért nem tájékozódik teljeskörűen.

És teljesen igazad van.

https://www.youtu...mp;t=3039s 50:40 -nél
237 #12 csaje
- 2020-01-25 15:12
Még azt elfelejtettem elmondani Kubinyiról, hoyg nem nyugodt, hanem szenvtelen, azaz nem igazán hatódott meg a családdal történteken sem.
A rendőrökről meg annyit, hogy amikor ellopták az autómat, (amit bejelentettem a rendőrségen, ahol azt mondták, hogy biztos a kátrányos helyzetűek voltak) és pár héttel később a munkahelyemre biciklizvén a benzinkút előtt elhaladva megláttam, hogy épp ott tankolják, nyomban felhívtam a rendőrséget, hogy látom az autót itt és itt, erre azt kérdezte a rendőr, hogy most ő mit csináljon? Ez volt kb. 10 éve. Azóta sincs autóm.
3 #13 Enid
- 2020-01-25 15:19
Csaje, köszönöm az infót. Ez a "karakter" általában jujdejó keresztény vallás híveinél és/vagy politikusoknál érhető tetten. Katonák stb. Szeretik a "rituális" ismételgetéseket...
4 #14 Posta Imre
- 2020-01-25 17:07
Na, megjöttem. A "műsor" remek volt. 16 órára hívtak...alig pár ember...negyed óra múlva elkezdtem a beszélgetést, de 5 körül már jeleztem, hogy nem fog menni. Tamás éppen torockait közvetítette. Negyed hatkor, mikor kabátban éppen elhagytam volna a helységet, akkor robogott be. Pacsi, kért maradjak 5 percre. Mondtam, hogy nem. Ez van elftársak. Hangom már kiénekeltem mára így is. Szerintem nincsenek véletlenek. Nincs ott nekem dolgom. Hja a "mi hazánk" dórú dóris irodájában voltam. Még arra is hajlandó, hogy betegyem a lábam. A nemzetért, az összefosásért bármit! Így sikerült.
245 #15 hamu
- 2020-01-25 17:24
Imre, legalább értünk megpróbáltad. Köszönjük
4 #16 Posta Imre
- 2020-01-25 18:45
"Minden tiszteletem ennek a párnak, vagyis nem! Ha ilyen szar a rendszer, ne egy kisbabábával akarjanak forradalmat csinálni!!! Menjenek ők forradalmat csinálni, de ne egy harmadik öntudatlant áldozzanak be.
Téged Imre, jól behúztak a csőbe, hogy ismét egy éve több száz ember ember előtt előadásokat tartasz. Ez a pár, ne legyen igazam, de mint titkosszolgálat által agymosottak, anyukám véleménye is végighallgatva a videót, egy ponton sincs konkrét véleményük, miért teszik. Félnek, de se terv, se cél, semmi, hogy ilyen el kötelezetten mi afaszomért teszik. Makognak. Akik makognak, szerenykednek, nem ragadtatják magukat ilyen dologra. Azoknak kő kemény karakán véleményük kell legyen információkkal! Nekik nem volt, kurvára semmilyen, max te adtad a szájuk a makogást. FOGALMUK SINCS MIÉRT HARCOLNAK, AGYMOSOTT LEJARATO TITKOSSZOLGÁLATI ÁTVERÉS RÉSZE VAGY!

Imre, biztos vagyok benne, egy jól felépített titkosszolgálati játszma a lejártásodra, hogy feléledtél! "
45 #17 micro
- 2020-01-25 18:48
Délután vettem észre, hogy tegnap is készült egy ÁKTV adás. Ebben már másképpen beszélt Kubinyi.

Ez a mai fogadtatás ismét Téged igazolt!

KT elmehet a picsába!
24 #18 cigar-no
- 2020-01-25 18:59
#14 Imre! A tegnapi műsorában azt mondta, hogy 14-16-ig toro évértékelőjét közvetíti, 16 órára pedig meghívott Téged és Nagy Tibort. Rád lettem volna kíváncsi, de így már felvétel sem lesz majd csak a felhánytorgatás, hogy miért nem vártál.
Amúgy sem gondolnám egy percig sem, hogy azok a kisújjukat is megmozdítanák az ügy érdekében. Fotelból megy az ítélkezés, félretájékoztatás....

Előtted/előttetek megemelem a kalapom!
3 #19 Enid
- 2020-01-25 19:13
"Félnek, de se terv, se cél, semmi, hogy ilyen el kötelezetten mi afaszomért teszik. Makognak. Akik makognak, szerenykednek, nem ragadtatják magukat ilyen dologra. Azoknak kő kemény karakán véleményük kell legyen információkkal!"

Bevallom, ez nekem is eszembe jutott kérdés formájában.
Viszont azt is láttam, hogy nem hazudnak. Ha valahol titkosszolgálati operáció részei, úgy vélem áldozatok.
Viszont akkor gondoljuk tovább, hogy milyen módon, hol és mennyi ideig voltak "képezve". És itt talán Imrének is beuGorhat egy monogram.

Hogy mindez Imrére van kihegyezve, ott is előjönni látszik - de lehet, hogy tévedek -, hogy Őt okolja mindenki, aki szóhoz jut.
Vagy fogalmazzuk úgy, hogy csak az jut szóhoz, akit Őt és a Pi-kört okolja.

Hozzászólás küldése

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Generálási idő: 1.39 másodperc
4,707,767 egyedi látogató