Bejelentkezés

Felhasználónév

Jelszó



Elfelejtetted jelszavad?
Új jelszó kérése

BÁTORNYILAS / ISTEN-EMBER ÉS AZ ÁLLATOK

Gondolatok ( részlet) Budapest 2020.02.01.
Link





Miért birizgáljátok az oldalam? Eloldalogjak? Nem hagyjátok, hogy a "szolgálatoknak" adatokat, információt szolgáltassak? Hogy tud így "nyomozni" a "hivatal"? Tényleg, mikor jön egy szakember, akivel beszélhetek? Kell egy autószerelő is. Be kell indítsam a régi Opelt. Eladó, ha esetleg érdekel valakit.
Közben persze zajlanak a zajlandóságok. Kíváncsi vagyok, hogy vezetitek fel a történet folytatását és persze nagyon kíváncsi vagyok,mit vártok tőlünk, mit tegyünk? Vegyük gondnokság alá valamely érintett, vagy érinthetetlen nagykutya almának egyik ebét és cseréljünk, vagy mit? Előbb még jobban fel akarjátok fújni a lufit és csak csöpögtetve tesztelni ezt az agybaxott liberálbuzi lelketlen "magyar" csürhét? Csináltunk nektek képanyagot. A mellékletben van. Az igazság szabaddá tesz! De mi az igazság? Nézőpötty kérdése?


bubó Doki



Rovás Mikulának

címzett: onkormanyzat

Örömmel olvastam veretes írását, melyben felemlítette - köztünk szólva némi okkal és joggal- Aba új polgármestereként a dusnoki "állami fegyveres gyermekrablást", Géczy Gábort és mindenféle szektákat. Érintettség okán néhány gondolattal járulok hozzá a valóság kibontásához, aztán kiderülhet milyen lélek lakozik önben.

Tisztelt polgármester úr,

hogy önnek mennyire igaza van! Szégyen az, ami ebben az "országban" zajlik és már nem most! Nagyon régen az, csak lehet önnek eddig nem tűnt fel, mert társtettes volt a "közigazgatás" nagy útvesztőjében elveszve a hazugságok hálójába belegabalyodva. Nem baj, jobb később ébredni, mint sosem.

Nos, Géczy Gábor egészségi állapota nem teszi lehetővé, hogy megválaszolja önnek a "vádakra" a válaszát, de remélem ezzel a lehetőséggel nem csak ő, hanem még nagyon sok honfitársam, magyar embertársam élni fog. Nos, ön jogász végzettségű és úgy tűnik "felültették" a hivatalos "rémhírterjesztők". Kár. Nem mondom, hogy könnyen tájékozódhatott volna, de hát ön írta, hogy csak be kell googlizni. Tegye meg és törekedjék a megértésre, értő olvasásra. Ha valóban magyar szív dobog önben, menni fog, persze, ha "fideszes", vagy egyéb pártoskodó a szíy, az "szívás".

Rövid leszek.

Dusnokon titkosszolgálatialg felépített és kivitelezett gyermekrablást hajtott végre az az 'állami apparátus" segédletével, nagyon sok saját "törvényi tényállását" is sértve, az emberieket meg teljesen keresztül hágva. Van bőven előzménye és lesz következménye.

Bedobták a "köztudatba" a "szekta" kifejezést, mely pontosan arra való, hogy az átlagember agyában tematizált "elszigetelt" és mások által elítélt csoportosulásként azonosítsa az érintetteket és negatív érzelmeket keltsen minden pontosabb ismeretanyag nélkül bennük. Ilyen "szekta" a "hitgyüli", vagy a "chabad ludavics" irányzat, esetleg a szcientológia...melynek a "teológiai" és "nemzetállami" megítélése igen csak számos kérdést vethetnek fel. Persze, ha nem tud róluk, nem zavarhatja meg a fejében lévő stabil és azért igencsak komoly aggodalomra okot adó világképet. De ezt most hagyjuk. Maradjunk az ön által tálalt "valóságnál", melyek írásában alkalmasak lehetnek az abaiakban (és nem csak bennük) indokolatlan félelmek, riadalom, sőt erőszak kiváltására is. Ön jogi guru, tisztában kell lennie vele mit cselek-szik. Ne üljön fel alaptalan híreszteléseknek, hazug propagandának!

Állítja, hogy itt "állami struktúrák" elleni agitációról van szó. Nos, nem. Nos, ezt sem megcáfolni, sem megerősíteni nem tudom. Nem felelek Géczy Gábor által vallottakért, tanítottakért, de azt tudom, hogy komoly kérdések merülnek fel a "törvényhozói és végrehajtói "struktúra, de még az "államforma", vagyis az alkotmányosság kérdéskörét illetően egyre több gondolkodó emberben és jó okkal. Erre nem akarok részletesen kitérni, csak mint átlagember jelzem, hogy egyesek már évek óta cionista bábkormánynak, Magyarországot pedig új-izraelnek, Budapestet, judapestnek titulálják. Lehet komolyan vették Simon Peres 2007-es kijelentéseit, mert látja, hogy az idegeneknek egyre jobban megy, a magyarnak meg a hivatalos "kormányzati" drill ellenére förtelmes dolog ez manapság fehér bőrű keresztény heteroszexuális magyar emberek számára. Nem kevésbé az, mint látni, hogy hatalmas pénzeket tűnnek el, csalódnak el, lopódnak el és cserélnek gazdát legmagasabb "kormányzati" és pártpolitikai szinten és felmerül már nem csak a gyanúja a központosított rablásnak, de a központosított rabszolfatartásnak is. Az, hogy az alkotmány legitim, vagy nem, hogy a kormány legitim, vagy nem ehhez már majdnem indifferens kérdések. magyar ember ha nem is érzi, de érti már, hogy ha élni akar még éhbéren, vagy jó fizetéssel csencselve a "kormánnyal", akkor kussol, lapít, vagy kicsavarják a nyakát az élet minden területén. Az "közbizalom" megingott a "közhatalmat" gyakorló "elitben". Ez ilyen egyszerű és nem kell ehhez "szélsőségesnek" lenni, elég, ha csak sima "vállalkozó" a magyar ember.

Lajos, hogy nem tudja, nem észlelte, hogy az abai gimnáziumot Atilla névvel "anyakönyvezték" bocsánatos "bűn". majd kialudja, de lehet borogatással is elmúlik. Nyilván nem mindegy, mert ha kimegy a rendőrség és nekik Attilát kell rabosítani és nem Atillát, akkor egy betűn is sok múlhat. Kérem figyeljen a részletekre, mert komolytalannak veszik, vagy ami még annál is rosszabb, nagyon is komolyan.

Kérem ne vegye fél vállról a MAG -ot. Ön nyilván nem tájékozódott a magyarság kérdéskörében, kultúrájában és annak mélységeiről esetleg az ATV veretes adásaiból, Spiró György , Eszterházy Péter és esetleg Kertész Imre írásaiból, pedig már van hivatalos Magyarságkutató Intézet is, keleti nyitással, turáni, hun-szkyta valóságfeltárással is. Tanuljon, ha van ideje, ha már vezetőnek tette meg a közössége egy a figyelem középpontjában lévő településen.

Kérem, ne keltsen pánikot! Teremtsen tudatában békét és keresse az igazságot. Jó úton jár. A dusnoki vonalon elindulva egy "tiszta lappal induló" Bátornyilas névvel bíró magyar gyermek sorsa felhívja a figyelmét az emberségre. Ne a polgárok mestere legyen, hanem az embereké és abban legyen mester, ami az emberi minőség kvintesszenciája! Menni fog! Ne féljen! Éljen!

Az iskolával kapcsolatos, oktatással, neveléssel, őstörténettel, magyar néplélekkel összefüggő kérdéskört szerintem mások fogják önnek segítő szándékkal kibontani. Ne nézze ostobáknak azokat, akik lehet jóval többet tudnak önnél akár még az ön szakterületén is, de nem fűti őket politikai ambíció. Ne becsülje alá a szeretet erejét!

Ami az Alkotmányvédelmi Hivatalt és a "paramilitáns szektával" kapcsolatos félelmeket, illeti, teljesen alaptalan hiedelmeket táplál, de ez egy jóval összetettebb kérdéskör. Nem untatnám vele, úgy sem értené. Most még. Persze pár hét múlva lehet ez lesz a "vezető hírek" a kóser-médiában, amit nemzetinek is neveznek, csak a nemzetit nem nevesítik, melyik is pontosan. Tehát ne vágjuk az események elébe, úgy is bekövetkeznek. Kérem, akkor se legyen hamari. Ne becsülje túl a "titkosszolgálatok" tevékenységét. Addig nyújtózkodnak, amíg a pórázuk ér és arra tekergetik velük és általuk a köznép félretájékoztatott és elbágyított fejecskéjét, amerre az aktuális érdekük megkívánja. Komoly magyar emberek már régen Istenben látják a megoldást, nem pedig az istent játszó titkosszolgálati manipulációkban, de csak "guglizzon" szorgalmasan és alázattal. Az abaiak és nem csak ők, megérdemlik, hogy megtudják mi zajlik és miért a szűkebb hazájukban. Lehet egy-szer még büszkék is lehetnek arra.

Köszönöm, hogy mindezt röviden leírhattam "őexelenciájának" és bízom megértésében, türelmében és bölcs megértésében, no meg Géczy Gábor mielőbbi felépülésében és személyes kapcsolatuk, megismerkedésük következében kibontakozó tudati emelkedésben.


Üdvözlettel,

Posta Imre

Bátornyilas, Pi-kör, Posta Imre...most miért?
Beérkező levelek
x
bubó Doki

Mellékletek21:01 (3 perccel ezelőtt)

címzett: dusnokph; kajdacsitunde; cssgyjdusnok; kisszsoltneeszter; gyam.kalocsa; origogyjsz; nyulk; kovacsistvan; kalocsark; orfktitkarsag; brfk; tek; pestmrfk; miniszter; miniszterelnok; lakossag; hmugyfelszolgalat; nfu; nfh; info; mszp; info; zalamrfk; nvsz; igazgatosag; 01rk; 02rk; 07rk; 08rk; 09rk; 10rk; 11rk; 12rk; 14rk; 15rk; 16rk; 17rk; 18rk; 19rk; sajto.jaszmrfk; sajtougyelet; szku; ellenorzes; ertekelo; ghi; kszvsz; ptvsz; rszvsz; secret; atlanta; cleveland.cv; Houston.Texas; kansas.city; Louisville.LS; minneapolis; newhaven; ny1; Omaha; phoenix; portland; SaltLakeCity; san.francisco; stlouis; sandor.tari; istvanne.szabo; erzsebet.nemeth; krisztina.szucs; gabor.toth.f; tivadar.revfy; krisztina.halmai; barnabas.hajas; lajos.gazsik; imre.szabo; sara.judit.siket; lili.kardos; zoltan.molnar; eniko.btoth; bela.jonas; orsolya.szigethi; zoltan.farkas; csaba.sarosi; gabor.komjathy; peter.laszlo.salgo; reka.gyorivanyi; akos.simon; ardo.maria; szabolcs.orban; zsofia.szombathelyi; krisztina.petrity; norbert.kis; monika.nagy.istvanne.moni; agnes.varadi; balazs.bodzasi; agnes.eordog; imre.villanyi; katalin.turcsan; maria.jaszai.tothne; eniko.gyori; ferenc.tamas.gyimesi; rita.chladek; akos.kara; gabor.jancso; attila.pongracz; tibor.misovicz; erzsebet.andrea.banki; laszlone.balla; marta.nagy; mihaly.matrai; agnes.baumann.vaszarine; eva.sartner; erzsebet.erika.farkas.szabone; erika.loky; csaba.kalmar; gergely.afra; tamas.viz; pal.volner; gabriella.nagy2; viktoria.princz; agnes.szoke; maria.meszaros; krisztian.kecsmar; erika.viranyi-gyerman; t????nde.forman; zoltan.tallodi; andras.bencze; tamas.czombos; flora.orosz; imola.peresztegi-nagy; miklos.feher; tamas.peterfalvi; gabor.koos; zoltan.nemessanyi; lilla.eszter.seres; zoltan.nemeth2; szabolcs.boreczki; sara.kovacsi; mariann.vizkelety; lilla.hanga.guttman; anett.sule.langne; laszlo.fabian; andrea.bencze; andras.szogi; miklos.sari; agnes.david-damo; laszlo.horvath3; marton.gellen; robert.toth; imre.szucs; gabor.barta; ildiko.csaki; zoltan.gergely.varnai; hegedus.agota; klement.gyorgy; imregitibor; karoly.ferenc; anett.gyore; ferenczi.norbert; huncsuri; korondi.miklos; nagytamascegled; laszlo.foldi; vac.jarasihivatal; 1818; vac.kormanyablak.osztaly; vac.hatosagi.osztaly; vac.gyamugyi.osztaly; cstam.kmrig; vac-elelmiszer; pestmmkvac; vac.foglalkoztatas; vac; vac; balazs.endre; polgarmester; krikszistvan; kovacsagnes; petotibor; manningerpeter; steidllevente; mokanszky.alpolgarmester; vacykaroly; balkovicspeter; szavad; info; polg.titkar; phtitkar1; szollosi.lajos; varga.tunde; cegledispotlight; miniszter; Délmagyar; Duna; Echo; Hír; TV2; rtlklub.hu; IGOR; Varga; Emő; János; farkas; Éva; Áron; birosag; Birosag_Bacs; Birosag_Kalocsa; Birosag_Kecskemet; Birosag_Kkfh; Birosag_Kkhalas; Birosag_Kkoros; Birosag_Kszmikl; birosag; munkaugy; birosag; birosag; birosag; birosag; birosag; birosag; birosag; birosag; birosag; birosag; birosag; birosag; birosag; birosag; birosag; birosag; birosag; birosag; birosag; birosag; birosag; birosag; birosag; birosag; jegyzo; Fidelitas; fidesz; fidesz; Katonai; Nemzetbiztonsági; kormanyablak.baja; gyam.baja; szoc.baja; hatosagi.baja; szepesvari.zoltanne; balogh.anett; eke.istvanne; farago.illes; rebok.maria; benyi.eva; osztrogonacz.vera; kollar.krisztina; kiss.judit; keglevits.peter; taba.tiborne; prodan.zsuzsanna; feil.janos; kocsis.andras; baja-aeu; epitesugy.baja; foglalkoztatas.baja; foldhivatal.hv.baja; nepegeszsegugy.baja; nyugdij.baja; klock.monika; magossy.erika; kormendine.ibolya; kubler.noemi; kovacs.gyongyi; millunov.andras; schadt.peterne; suveggyarto.andrea; szucs.peterne; szuhai.zsoltne; vigh.aniko; eva.lakatos; oszlanszki-sztarovics.petra; pancsics.sandor; kormanyhivatal; polghiv; polgarmester; alpolgarmester; jegyzo; aljegyzo; telek.zoltanne

Hozzászólások

40 #20 bulcsu
- 2020-02-03 13:56
Kivéreztették Solymosi Esztert, elrabolták Bátornyilast, beszédes nevek. Ezek elvböl elkövetnek mindent, hogy soha ne kerüljön vissza... Meglepödnék, ha rendszerváltás elött visszakerülne. Az csak az orosz titkosszolgálatnak lesz köszönhetö..
118 #21 keepfargo
- 2020-02-03 14:03
bulcsu
Nem elfelejteni a körmendi shakter-vágást, Tiszaeszlár 113.-adik évfordulóján, április elsejei tréfának eladva.
Akkor az első Orbán-kormány sepetre a szőnyeg alá az esetet, úgy, hogy egy tanúskodni akaró labilis fiatalemberre kenték a shaktervágást és garndiózus "vérvételt". Azt az újságírót, aki túl sok részletet megtudva kutakodott, és igazságot keresett (volna) a szerencsétlen családnak, puhára verték, tartós sérülésekkel. Igy az eset feledésbe merült (nem mindenkinél).
684 #22 atacama
- 2020-02-03 14:04
Bulcsu a Körmendi kislányt kihagytad Zsófikát ez volt a neve ha jól emlékszem ..
Hende Csabi akit rokoni szálak fűzik a családhoz dalolhatna mert pontosan tudja mi történt...hogy történt..de nem csicsereg mert nem csicsereghet..
51 #23 Skorpio58
- 2020-02-03 14:09
Gyermekrablás rendőri segítséggel... Spiritual Televízió 116. ADÁS
https://www.youtu...e=youtu.be
Ezzel a témával foglalkozik holnap 4.-én este az RTL a Házon kívül műsorban 23:20-tól.
Ismétlés Vasárnap 11:55-kor
51 #24 Skorpio58
- 2020-02-03 21:40
A gyermek téma folytatódik:
https://www.youtu...CyMZM4Qn8s
99 #25 MORMOTA1968
- 2020-02-03 21:57
Az éjjel én is megnéztem a Pesti előadást és én sajnos attól tartok, félek, hogy a pici már nincs magyar földön, viszont nagyon rossz kezekbe kerülhetett! A hivatalos papírokon szerepel két gyámügyis neve, akik ennek az akciónak a végrehajtásához a nevüket adták! Őket "NAGYON CSÚNYÁN MEGFINGATNÁM A CSALÁDJUKON KERESZTÜL!" Hátha kedvük támadna dalolni! De legalábbis látványosan kémkednék, járkálnák utánuk, csak hogy érezzék, nincsenek elfeledve, se ők, se a többi gané aki ebben a nagyon mocskos bűncselekményben részt vett! s_ratata

Remélem vették a lapot, amiről a videó vége felé eset szó! 10-től 20 évig, vagy akár életfogytiglan, gyermekrablásért, hamis adatok megadásáért és stb...
Persze ehhez először is ki kellene csinálni ezt a cion náci kur-mányt! Mert hogy ezek nem fognak utána járni a dolgoknak, az tuti! Főleg ha a szívszerelmük, a Lubovics haszid szekta keze van a dologban! Akkor viszont már a belüknél fogva lesznek fellógatva az ügyben illetékes gyermekrablók, ha a gyermeket "ZSIDÓ KÉZRE ADTÁK!"
Ismerve az elmúlt 30 év borzalmait és a többek között "Luzsénszky Alfonz:A zsidó nép bűnei" idevágó részeit a vérvádakról merem leírni mind ezt! Ez az időszak a "Sötét Újkor" néven fog bevonulni a történelembe, már ha lesz még emberiség és lesz valaha is olyan kor, ahol már nyíltan fogják tanítani a valós történelmet, hamis történelem helyett. És ahogy Imre is mondta, ezek családtagjai se lesznek kihagyva, ha a picinek komolyabb baja eset, vagyis nem szolgáltatják vissza hatályos időn belül őt a családjának éppen és egészségesen!

Tudjuk, tisztában vagyunk vele, kikkel, mekkora erővel állunk szembe, nem csak sejtjük, de az "IGAZSÁG" ennél nagyobb erő kell, hogy legyen! Ebben a gyermekrablási bűncselekményben különösen! NE ÉREZZÉK MAGUKAT EGY PILLANATRA SEM BIZTONSÁGBAN A BŰNELKÖVETŐK! És "SZÓLALJON" meg már legalább egyikükben az a talán még létező "LELKIISMERET!"

Jelentkezzen titokban, aki tudd valami fontosat Bolvári Bátor Nyilas hollétéről, ha már ennyire fosik mindenki, aki közvetlen vagy közvetve érintett ebben a bűncselekményben! Vagy utol fogja érni őt is a végzete! A "KARMA-val" nem lehet szórakozni, gyorsan visszatérhet hozzájuk az a pofon, amit a Bolvári családnak adtak! Nem is tudják milyen gyorsan! Mondjuk súlyos rák formájában vagy történik valami nagyon rossz valamelyik szerettükkel! Méghozzá úgy, hogy a "nemzeti oldalról senkinek nem is lesz hozzá köze! Csak a "KARMA" teszi a dolgát! s_ratata

Kedves Imre! Azért ha a családodról, gyermekeidről van szó, te is nagyon eltudsz érzékenyülni! Kemény vagy mint a gránit, de a kemény réteg alatt azért még is csak egy érzékeny lélek lakik! Legalábbis mikor olyan a szituáció, nagyon eltudsz érzékenyülni. Gratulálok a fiad bizonyítványához! Ezen is látszik, hogy milyen jól neveltétek, nevelitek gyermekeiteket.
3 #26 Enid
- 2020-02-03 22:16
Skorpió! Képtelen vagyok végighallgatni. Ordít a para-dox az egészből.
A média cincálja ezt a gyermeket, mint valami koncot.
A hatóságok lapítanak.
Mintha azt várnák, mikor jelenti be Kubinyi végre, hogy a gyermek, ez a gyermek beáldozható a hatalom asztalán.
:-I
Nyilvános megtérdelést akarnak?
51 #27 Skorpio58
- 2020-02-03 22:39
Enid!
Elég gáz ez 48 perc,tényleg úgy néz ki, hogy mintha áldozatot akarnának kreálni az esetből. Utána meg Rózsa-Flores Eduardo kivégzéséről esik szó, Fletóék lerendezték magukhoz méltó módon.
40 #28 bulcsu
- 2020-02-03 23:16
Édesfa....... nagy az állatkert!

Egy GYERMEKRABLÁS kérdései és tanulságai
.
A diktatúra által elkövetett SZERVEZETT GYEREKRABLÁS ügyében sokan sokfélét írtak már, (sokan sok hülyeséget is) de a legfontosabb kérdésekkel – és a tanulságokkal – kevesen foglalkoznak.
Ezért ideje, hogy nyilvánossá tegyem a történetben való szerepem, a fiatalok szeptemberi levelére adott válaszomat, a mostani helyzetről a véleményemet és az általam levont tanulságokat.
.
Hodován Ágnes és Bolvári István engem is megkeresett szeptemberben, a már mások által nyilvánosságra hozott levéllel. A következőket válaszoltam nekik:
„2019. szept. 24. 8:01
Kedves Ágnes és István!
Amit tesztek, az tiszteletet és elismerést érdemel.
DE!
Azt tudnotok kell, hogy a Magyarország nevű diktatúra az nem egy rosszul működő (jog)állam, amiben lehet BÁRMIRE (főleg jogra) hivatkozni.
EZ EGY DIKTATÚRA!
Ez egy rablóbanda uralma, akik azt tehetnek velünk, veletek, amit csak akarnak!!!
Tehát bármikor meg is ölhetnek!!!
Igen, küzdeni kell ellenük, de OKOSAN.
Ha oltás ellen küzdesz, annak van értelme, mert az az életről szól.
Az anyakönyvezés meg nem az életről szól. Csak egy nyilvántartás.
Folytatom, de ennyit le kellett írjak.
Tehát EZÉRT nem érdemes az életet kockáztatni.
Van amiért igen, de ez nem az.
Szerintem...”
.
A történet innen ismert, NEM RÁM HALLGATTAK, hanem az UCC-t terjesztő Posta Imrére, bennük bíztak, tőlük vártak támogatást és védelmet. Egy olyan diktatúrával szemben, akikről évek óta írom, hogy a történelem legaljasabb diktatúrája, mert nem fegyverrel öl, hanem joggal, és a titkosszolgálatai a diktatúra érdekében gyilkosságokra is képesek (lásd a felcsúti juhász, vagy az EU szoftver tulajdonosa, stb.).
Ezzel a diktatúrával szemben reméltek védelmet egy UCC-t terjesztő PI körtől, akiknek csak arra van tervük, hogy hogyan gyilkoltassák le az általuk megszervezett magyar embereket, de arra nincs megvalósítható tervük, hogy hogyan számolják fel a cionista diktatúrát.
Mivel nem értek egyet az UCC-re hivatkozó hazugságokkal, a gyerekrablásig nem foglalkoztam tovább a család küzdelmével. Tudtam, hogy rossz eszközt használnak, de nem segíthettem nekik.
A gyerekrablás viszont megmutatta a diktatúra valódi arcát. És akik eddig nem hitték el, hogy ez egy diktatúra, talán most már elhiszik, hogy az, és MINDENRE KÉPES a hatalma fenntartása érdekében.
És akkor a kérdések, amit nem tesznek fel az emberek az „államilag” szervezett gyerekrablás kapcsán:
.
1. Kérdés: KI és KIT anyakönyvezett (és miért?) Kovács Péter névvel (születési helye: Dusnok, ideje: 2019 szeptember 05, anyja neve: Kecskeméti Júlia)?
Mert ha a jegyző vagy a Gyámhivatal találkozott Kecskeméti Júlia kecskeméti lakossal, aki Dusnokon szülte meg a gyerekét, és sajátjaként anyakönyveztette, akkor ha gyámügyi eljárást kezdeményeznek Kovács Péterrel szemben, és állami gondozásba akarják venni, miért nem az általuk ismert kecskeméti címen keresik a gyereket, miért a Bolvári családnál?
Ha meg fiktív anyakönyvezést végeztek – tehát sem anya, sem gyerek nincs az anyakönyvezés mögött – akkor az egy súlyos kötelességszegés, hivatali visszaélés bűncselekménye.
Még a diktatúra „joga” szerint is.
És aki elkövette, az hogy magát mentse, el fogja mondani, hogy ki utasította, hogy ezt tegye.
A harmadik lehetőség a következő pontban.
.
2. Kérdés: Ki „ismeretlen” a történetben?
Hodován Ágikáról az egész falu – meg a jegyző, meg a védőnő, meg a helyi és kalocsai rendőrök, a kalocsai kórház orvosa, a Gyámhivatal a Kormányhivatal vezetőjéig, sőt még az Index hírírója is – TUDJA, hogy Bolvári Bátor Nyilas édesanyja. Tehát sem a gyereke nem „ismeretlen eredetű” gyerek, (hiszen nem merült fel, hogy pl egy bűncselekményből eredően került a családba, vagy egy másik anya gyermekeként rejtegetik), sem a megszületett gyerek anyja nem ismeretlen. Se a falu közössége, se a diktatúra hatóságai – különösen a kalocsai rendőrség - előtt.
Ez a kérdés a rendőrség fellépésekor lesz döntő, hogy KIT keresett a rendőrség, kinek az állami gondozásba vételéhez (vagy milyen más bűncselekményhez) nyújtottak segítséget?
Tehát ha se Kovács Péter, se Kecskeméti Júlia nem létezik, de a diktatúra tudta anyakönyvezni „látatlanban”, és eljárást is tudott indítani a nem létező személyek ellen, akkor az ismert adatok birtokában Bolvári Bátor Nyilast is tudta volna anyakönyvezni. Ha akarja. De NEM AZT akarta.
Hanem a családot büntetve a diktatúrával való szembenállásért, az érvénytelen joghatóság elutasításáért Bolvári Bátor Nyilasból Kovács Pétert akartak csinálni.
De ehhez - ha kell, rendőri erőszakkal – el kellett venni a gyereket a családtól.
.
3. kérdés: KIT állított meg a rendőrség, KIT keresett és végül KIT vettek el Hadován Ágikától???
Ugyanis a rendőrséget KOVÁCS PÉTER állami gondozásba vételéhez hívták biztosítani.
De a rendőr nem úgy kezdte, amikor megállította Bolváriék autóját, hogy kérem, igazolja magát. Tehát TUDTA, hogy KIT állított meg.
(Vagy ha nem, az még nagyobb szakmai hiba)
De még úgy se kezdte, hogy „Jó napot kívánok, Magyarország rendőre vagyok, Kovács Pétert keressük, gyámhivatali eljárás folyik ellene, tudomásunk szerint az autóban van, kérem adja át a gyámhivatalnak.”
NEM EZT MONDTA!!!
Hanem azt, hogy...."itt van egy ismeretlen szülőtől származó gyerek." Pont a szülő az, aki ismert, ő anyakönyvezve van.
A gyerekről akarják hazudni, hogy ismeretlen, pedig az se az.
Akkor kit vettek el Hodován Ágikától? Meggyőződtek róla, hogy nem a saját gyerekét?
Miből tudták (miből gondolták) hogy a gyerek Kovács Péter? A gyámügyes bemondására?
Hiszen nekik egy Kovács Péter nevű gyerek állami gondozásba vételét kellett volna biztosítani!
Mennyivel ér többet egy ügyintéző hazugsága, mint egy anya szava, aki mondja, akiről a rendőr is TUDJA, hogy ez az ő gyereke, és nem Kovács Péternek hívják?
Vagy a rendőrség PONTOSAN TUDTA, hogy mit kell tegyen, és még annyi eszük se volt, hogy a maguk védelme érdekében normálisan lepapírozzák, fedve a bűncselekményt, és jól eljátsszák, amiben részt vettek?
Mert valójában ez történt, az eddig megismert dokumentumokból egy EGYÉRTELMŰEN, Napnál világosabban látszik, hogy itt egy „ÁLLAMILAG” SZERVEZETT GYERMEKRABLÁS TÖRTÉNT!!!

A diktatúra kegyetlenül és embertelen módszerrel megtorolta azt, hogy a család nem fogadta el a jogellenes diktatúra magyar államnak hazudott ”joghatóságát” maga és megszületet gyermeke felett.

És akkor a tanulságok:
(mivel ez már így is elég hosszú lett, a tanulságokat egy következő bejegyzésbe írom meg)

by Tibor Geri
1554 #29 rodnas
- 2020-02-04 01:01
... a rendőrségnek nevezett szervezet, a fidesz (és a többi párt szervezetek is)szervezet (kormánynak pozicionált) tagjai,... a felhatalmaztatásuk (egymás) alapján bármit letudnak papírozni a saját érdekük érdekében, amit "beszop" a nagy többség... Sajnos ez van! De meddig? Ez jó kérdés! A "holtpont" aminek egyszer billenni-e kell, mert életszerűen egyszer el kell érkeznie, az nem lehet kérdés, s a felelősség se lesz kis kérdés... Függvénye elsősorban a józan értelem megértése a kérdés, ami nem sokáig tarthat már, mert sürgetnek az események. ... mikor nem érdekelnek már a "sallangok", mellébeszélések,... csak egy valami: ki az ellenség!!!, ki az emberség, az emberiség, a tiszta értelem, a tiszta lelkiismeret, a tisztességes, egészséges élet és boldogulás akadálya. De kik lehetnek azok??? Elsősorban azok lehetnek akikkel emberek közvetlenül találkoznak, találkozhatnak, ez nem más mint az összes jelenlegi közigazgatásban résztvevő személyek, mert közvetve, vagy közvetlenül érintettek az emberek nyomorúságának megvalósításában. Igen nélkületek a hatalom bitorlói nem sokra vinnék, mert ti végzitek az igazi piszkos munkát! Gondolkozzatok, hiszen büszkék vagytok iskolázottságotokra, amihez nem adnak gerincet, de észt sem! Ébresztő!!!!
99 #30 MORMOTA1968
- 2020-02-04 05:47
Kedves Bulcsu és Rodnas! Nagyon sok igazság van abban, amit leírtatok, Geri Tibornak is sok mindenben igaza van, de nem Imre terjesztette az UCC-t, csak lehetővé tette, hogy ezt a lehetőséget is megismerjék az emberek! Igen! Hülyeséget csinált a család is, hogy szembe szállt ezzel a cionista maffiával, főleg a kezdeti meghurcoltatások után. Valóban nem egy olyan korban élünk, nem egy olyan "TISZTA" rendszerben, ahol érdemes nagyon kötözködni a jelenlegi cion hatalommal!

A feltett kérdések nagyon jók, talán nem ártana az illetékesek irányába is postázni! Ez mindenféleképpen egy borzalmasan mocskos bűncselekmény és felelnie kell érte mindenkinek, aki érintett a dologban!

Az is eléggé egyértelmű, hogy a közszolgák és főleg az erőszak szervezetek nélkül, no meg a nép sajnos nagyon-nagy részének, tudatlansága és birkasága nélkül nem emelkedhetne hatalomra mindenféle mocskos elnyomó rendszer és főképp nem maradhatna fent hosszú évtizedekre!

A legnagyobb baj, hogy minden olyan eszköz amely megakadályozza a tisztán látást, félrevezeti a közvéleményt, ellenséges kezeken van! Ez kezdődik mindjárt egészen kicsi korban az oktatással! Aztán jön a sajtó, média általi agymosás!

Az "ÁLLAM, MINDIG IS A KÖZPONTOSÍTÁSRÓL SZÓLT!" Így lehet az emberek többségéből engedelmes "rabszolgát" nevelni! Az ókori Egyiptomban egy "József" nevű héber és fajtája is pontosan ezt tette! Központosított és mire az egyiptomi nép észbe kapott, már nem voltak többé szabad emberek és minden ingó és ingatlan vagyonuk, életük és utódaik élete is a héberek kezére jutott, tőlük függőt! És mind tudjuk, a "TÖRTÉNELEM MINDIG ISMÉTLI ÖNMAGÁT ÉS A RÉGEN JÓL BEVÁLT MÓDSZEREK MA IS ÉPP OLY HATÁSOSAK, MINT PÁR EZER ÉVVEL EZELŐTT VOLTAK!"

A természetben, vegyük most példaként a "HANGYÁK" társadalmát, a "KATONÁK" azért vannak, azért élnek, hogy életüket áldozzák a közösség, a boly fennmaradásának érdekében, természetesen a királynőt is, mint "NEMZET ALAPÍTOTT" MEGVÉDVE!" Cserébe azért, hogy ha kell "FELÁLDOZZÁK MAGUKAT" egész életükben "ELTARTJÁK" őket a "DOLGOZÓK!"

Nem titok, hogy nagyon nem vagyok kibékülve azzal, hogy a "honvédelmünk" maradéka ma "KIKNEK AZ ÉRDEKEIT IS SZOLGÁLJA KI!" És nem azokat "VÉDIK" akikért lenniük, élniük, létezniük kellene, akik "ETETIK ŐKET" a "NEMZETÉRT" ami sajnos "NAGYON PICINYKÉRE ZSUGORODOTT MÁRA, LEGALÁBBIS AZ ANYAORSZÁGON BELÜL!"

Ugyanez vonatkozik minden más erőszak szervezetre is, akik "PARANCSRA" sajnos "BÁRMIT" végrehajtanak! Nem is beszélve a "KI TUDJA KIKNEK A HATALMÁT SZOLGÁLÓ TITKOS SZOLGÁLATOKRÓL" akiknek "EGYETLEN FELADATUK LENNE CSAK ÉS ARRA IS KÉPTELENEK" hogy "MEGAKADÁLYOZZÁK, IDEGEN ÉRDEKEK ÉS RASSZOK TÉRNYERÉSÉT ÉS FŐLEG HATALOMRA JUTÁSÁT!

Persze ez úgy nem fog menni, ha vezetőink a régmúlt nemesei, uralkodó osztálya, akiket szintén a dolgozók tömegei tartottak el egész életük során, egyszerűen "ELÁRULTÁK" saját "FAJTÁJUKAT, NEMZETÜKET" mikor egy közismerten "VESZÉLYES VALLÁSÚ RASSZT TELEPÍTETTEK A NYAKUNKRA, ILLETVE HAGYJÁK ŐKET BESZIVÁROGNI, ÁLLAMPOLGÁRI JOGOKKAL IS FELRUHÁZVA ŐKET!"

A BANKÁR PÁPÁK NÉPÉT!
118 #31 keepfargo
- 2020-02-04 06:13
hsz30/mormota - tökéletes kórkép, tanítani kellene...de figyelmesen elolvasni mondénképpen, akár többször is.
118 #32 keepfargo
- 2020-02-04 06:38
Bátornyilasnak, szegénykének nem nagy vigasz, de ezzel a szomorú esettel a rendszer végleg lerántotta a leplet magáról.
Már eddig felbecsülhetetlenül nagy árat fizettek a szülők is, a gyermek is, és még nincs vége...

Mi viszont felébredhetünk, ha eddig szunyókáltunk volna esetleg, és kezdhetjük összeszedni a gondolatainkat, a tennivalóinkat, önmagunkat és egymást.
15 #33 porcica
- 2020-02-04 08:43
A véleményem az, hogy a kicsit azzal a módszerrel nem lehet visszaszerezni, ahogyan az eltűnése óta próbálkoznak az emberek! Lehet érte engem megróni, de akkor is azt hiszem, hogy nem fogják visszaadni! Hiszen, ha megtennék, akkor azt hihetnék az emberek, hogy ki lehet csikarni a felső vezetésből bármit, ha erősen kiabál, vagy zúg a tömeg. Ez az egész egy tűrési tesztnek tűnik. Meg akarják tudni, meddig mehetnek el. Hiszen, ha valakinek elveszik a munkáját, a pénzét, a házát az is rettenetes, de mind valahogyan pótolható, de a gyerek egy pótolhatatlan veszteség. Amennyiben ezt az atrocitást le tudják tolni az emberek torkán, utána jöhet bármi, amit el vehetnek, hiszen láthatóan úgy sem mer tenni senki, semmit!
Ha valaki azt hiszi, hogy itt majd nem úgy fognak vagyonhoz, ingatlanhoz jutni a zsidók, hogy kinézik és aztán elveszik, ami megtetszik, hát akkor mindenki nagyon téved! Ugyan ezt teszik évtizedek óta Palesztinával, és senki nem lép fel ellenük! Tehát itt, most meg akarják tudni, hogy a Magyar emberekkel meg lehet-e tenni bármit. Hiszen, ha csak a gyerek kellett volna nekik, azt elrabolhatták volna csendben, minden feltűnés nélkül, de ők direkt óriási csinadrattával tették ezt, és biztosan okkal tették. Annyira nem ostobák, hogy csak úgy hagyják, hogy valaki felelőtlenül tegyen olyasmit, ami aztán ekkora port kavarhasson véletlenül. Szerintem rossz vonalon próbálkozunk. Ez a vonal másra nem jó csak arra, hogy az időt húzzák, ami mindenkinek nagyon rossz! Úgy az anyának, mint a gyereknek! A gyereket nem ezúton kell visszaszerezni, de az nem ide való történet, mert ugye olyanok is járnak ide olvasni, akik benne voltak, vannak ebben a történetben! A beszéd ideje lejárt, az óra ketyeg, nem hagyhatjuk, hogy a gyerek áldozata legyen a hatalom embertelen harcában!
237 #34 csaje
- 2020-02-04 10:30
Az AMK oldalán láttam ezt a bejegyzést. Bordás László tette ki. " Köszönöm,hogy itt lehetek! Megtiszteltetés! Mindjárt meg is ragadom az alkalmat,hogy megpróbáljak segíteni a napokban szerencsétlenül járt családon. Az hogy felháborít,az nem kifejezés arra,amit érzek! Átlátom ezt az egész törvény és életellenes rendszert,amiben kénytelenek vagyunk élni,és bár olyan korlátozó talentumokkal születtem,amik erősen visszafognak korábbi életeim vehemens kirohanásaihoz képest,mégis párszor úrrá lesz rajtam egy olyan erő,ami semmiképp nem szolgálja jelen földi létem. Ez a nem kívánatos erő már megint napok óta kísér,különböző intenzitással. Nem tehetek róla,hogy a magyar ember igazságérzete ennyire kifinomult. A lényegre térve és nem tudva,hogy hol tart jelen pillanatban a kisgyermek elrablásának ügye (bár némi sejtésem van), tisztelettel felhívnám a figyelmet egy látó hölgyre,aki Budapesten lakik és akinél már magam is több alkalommal jártam. A hölgy neve Lilla King,akihez többek között nem egyszer fordultak már bűnügyi szervek különböző felderítetlen ügyek kapcsán. Pl. a Móri bakrablás és gyilkosságok kapcsán is a segítségét kérték. Neki köszönhető ennek az ügynek a teljes felgöngyölítése,amit nélküle évekig nem tudtak megoldani. Híres emberek,színészek,sportolók,orvosok,közéleti személyiségek kérik a tanácsát. Ő egy médium a sok közül,aki a szellemvilág üzeneteit közvetíti azon emberek számára,akik ezt a fajta segítséget kérik,kellő alázattal és tisztelettel. Jó magam nem csak hiszem a szellemvilág létezését,hanem tudom,mivel már jó 10 éve foglalkozom szellemtannal.Ezért is merem bátran ajánlani ezt a hölgyet,már csak a személyes tapasztalatom révén is.Tehát a név: Lilla King - Cím: Bp. 9.ker. Liliom utca 50. kapukód :26. tel. 06 20 332-0828.Mindenképpen a házaspárnak kellene felvennie vele a kapcsolatot,teljesen titokban,úgy hogy senki ne tudjon róla,még a legközvetlenebb barátok és hozzátartozók sem. Azért osztottam meg itt az információt,mert úgy gondolom,hogy e lap üzemeltetője kapcsolatba tud esetleg lépni a házaspárral és felhívhatja a figyelmét erre a lehetőségre is,hogy ezáltal megbizonyosodhassanak gyermekük hollétéről,és egyáltalán arról,hogy (Kimondani is rettenetes!) él-e még és ha igen akkor hol és milyen körülmények között. Csak reménykedem,hogy segíteni tudtam. Isten áldása legyen nemzetünkön!"
No ez a jó ember kitette az AMK oldara ezt az üzit, hogy a pár titokban eljuthasson a látó hölgyhöz,... pffff
107 #35 aki
- 2020-02-04 11:20
24.hu-n ujabb cik....
1072 #36 fkriszta
- 2020-02-04 11:33
Csaje drága, az még az egyik bibi hogy kitette :D No de a móri úgy felderítésében segítő látó? Na ez a vicc igazán :D
Volt egy viccsorozat neten, Magdi a látó. Na de Magdííí, hol a távirányító?? :D
1693 #37 pipogya
- 2020-02-04 11:57
A zsidók nem mások mint kosmopoltikus organismusok elhangzott .
Drezda 1883 antiszemita kongresszuson .
267 #38 Perle
- 2020-02-04 12:16
Látó nincs ( kivétel a Mindent Látó Sam , de őt is két titkosszolgálat segíti :D). Vannak viszont jó képességű, élénk fantáziájú, jó kombináló készségű emberek, de nekik is ismerniük kell alaposan az ügy részleteit.

Végig gondolta vajon a hatóság részéről valaki azt, hogy milyen pokol lesz majd az elrabolt kisfiú élete akkor, amikor rádöbben, hogy nem a saját szülei nevelték őt fel? Ha szerencséje van, és nevelő anyja nem üti-veri, nevelő apja nem "sajátjaként dugdossa" eseteg már 4 éves kortól . Ki ellenőrzi egyáltalán a sorsát és hogyan lehet titokban tartani előtte a származását ebben a kicsi országban a nagy port felvert ügy miatt? Van-e joga bárkinek is eltitkolni azt, eltiltani őt a vérszerinti a nagyszülőktől? Nekik is van joguk az unokával való kapcsolattartáshoz. Ez a jog is sárba lett taposva, egyenlőre. Ahogy a törvényes öröklés is majd valamikor. Attól is megfosztják majd a gyermeket, ha így marad a helyzete.

Keménykedig a hatóság, de hátha felébred valamelyikük lelkiismerete.s_nezem

Hozzászólás küldése

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Generálási idő: 2.62 másodperc
3,517,624 egyedi látogató