Bejelentkezés

Felhasználónév

Jelszó



Elfelejtetted jelszavad?
Új jelszó kérése

Kubinyi: Így manipulálják a "közvéleményt" Szeretlek Magyarország módra

GondolatokItt van a két "cikk", melyből Kubinyi Tamás is merítkezett. Tán még a Tutsek onoka is benne van, mert ahogy 10 éve csináltak "postafos" és "postaszar" lejárató oldalakat szolgálati ágensekkel, úgy ezek ugyanazok lehetnek ma is. http://postafos.blogspot.com/ Tamással kapcsolatban meg ki ne derüljön a pletyka, hogy Kolberről magyarított (el sem akarom hinni, hisz a CNN-es történetét a saját szájából ismerem, mint ahogy az Orbán-tanácsadói, szövegírói korszakáról is beszélt), mert az meg rémesen zazriveczes lenne. Az, hogy a Tutsek onoka mellett kampányol, érthető Megélhetési kérdés. A többit meg majd a történelem és a jó magyarok értelmi képessége és érzelmi állapota határozza meg. Tamás, hogy lesz ebből "összefogás"?



Hozzászólások

4 #1 Posta Imre
- 2020-02-03 11:35
Ezek is ők és közben Géczy szíve "megszakadt". Titkosszolgálat. Ennyi.


A szívem szakad meg a dusnoki babáért és a szüleiért, de a hatóságok nem tehettek mást


Több korábbi, tragédiával végződő eset miatt dönthettek úgy, hogy kiemelik a családból a kisfiút, akit születése után nem akartak anyakönyvezni.
SzÉ - szmo.hu
2020. január 28.


hirdetés

A gyermeküket szerető szülők egyik rémálma, hogy a kicsit elvesztik a tömegben vagy valaki elveszi, elrabolja tőlük, és nem láthatják többé.

Ez rémálom öltött testet Dusnokon január 22-én, amikor a hatóságok a rendőrök segítségével vitték el a kisbabát, akit nem akartak a szülei anyakönyveztetni.
https://www.szere...ttek-mast/
267 #2 Perle
- 2020-02-03 11:57
" a hatóságok nem tehettek mást"
Már hogy a fenében nem tehettek volna mást? ! Nem elég büntetés a szülőnek néhány nap a baba nélkül, ráadásul azt sem tudva, hol van, él-e-ha -e?

Ilyen a világon nincs, hogy egy szülő adminisztratív mulasztását a gyereke elvételével torolják meg. Egy ápolt, egészséges csecsemőével.
!
Csodálkozom az egész magyar lakosságon, hogy nincs általános felháborodás az eset miatt Nagyon kevésnek fáj a más gyerekének idióta módon való elvétele. Egyáltalán, meg lehet győzni a lakosságot arról, hogy a hatóságok döntése helyes volt még ebben az esetben is, amikor a nem anyakönyvezett babát hamis névvel, adatokkal anyaközvezték?
Az mennyivel törvényesebb?
4 #3 Posta Imre
- 2020-02-03 12:17
Perle, Géczy infarktust kapott szombaton. Tán ma műtik. Meghasonlott és elfeküdt. Ez nem az ő "ügye". Ez most minden szaros bilit meg kell, hogy mozgasson.
267 #4 Perle
- 2020-02-03 12:31
Imre!
Sajnálom, és gyógyulást kívánok neki. Nem tudtam erről.
Azzal a kijelentésével , hogy a hatóságok nem tehettek mást, viszont változatlanul nem értek egyet.
3 #5 Enid
- 2020-02-03 13:54
Perle! s_grat egyetértek.
51 #6 Skorpio58
- 2020-02-03 14:07
Nos ki pénzeli Kubinyit???[

https://www.faceb...114695831/
118 #7 keepfargo
- 2020-02-03 14:23
Svédországban van egy törvény, ami bizonyos esetekben megengedi a "civil engedetlenséget" (civil olydnad). Nem tudom, hogy ez az eset belefért volna-e.
Azt viszont sejtem, hogy a svéd hatóság 1)nem alkalmazott volna fegyveres erőszakot, 2) elrendelt volna egy kivizsgálást, ami hónapokig a csecsemőt együtt hagyta volna az anyával, és a kivizsgálás eredménye után ült volna le tárgyalni a szülőkkel a jövőt illetően.

Más, de ugyanaz: meg lehetne kérdezni Vityát, hogy a gyerekei közül (főleg a lányaira gondolok), 1) melyik tudná elképzelni, hogy bármilyen előzmények után is, elrabolnák tőle a négyhónapos csecsemőjét, és 2)hogyan tekintenek most az apjuk vezette államhatalomra, egy ilyen eset kapcsán?
118 #8 keepfargo
- 2020-02-03 14:26
G.G. jobbulást!
Egy "tibeti szlogen" : Never give up
245 #9 hamu
- 2020-02-03 14:53
Enid, egyetértek veled.
s_grat

Hiszitek-e, de lassan kezdek hívő lenni. Olyan érzésem van, mintha egy nálam hatalmasabb erőtér vonna magához. Bizonyos vélemények olyan erősen jönnek föl bennem, hogy magam is csodálkozom. Kicsit kezdek félni is. Lehet, hogy én nem is létezem, csak egy nagyobb valaki része vagyok?

Na mindegy, még templomba nem mentem, de már mindent el tudok képzelni. Teszteltem a környezetemet. Barátokat, jó cimborákat, a szokásos. Egyik rése nem hallott róla, és nem is érdekli. A másik része meg Kerek.100000, illetve Kubinyi véleményét tartják magukénak, azaz: a szülőknek nem kellett volna kiállniuk a jogaikért, igazukért. Ne csodálkozzanak. Illetve hogy a rendőrök, a hatóság nem tehettek mást.

Engem ettől elönt az indulat. Mert amit PImre mondott. Az van, amire azt mondjuk, hogy van. Ezzle értek egyet, és Papp Gáborral. Valakinek az élet egyenlő segítéssel, másnak az élet egyenlő haszonszerzés.

Tehát, négy féle embert különböztetünk meg:
1) áldozatkész, és megmondja, mi lesz (PI)
2) áldozatkész, és megmondják neki, engedelmes, jó.
3) kufár, és megmondja, mi lesz
4) kufár, és engedelmes, illedelmes, viselkedik
5) Rozsola. Hova lett? Csak nem őt is?

Négy részre szakadt a csonka Magyarország!

még vmi:
Aki nagyobb pozíciót tölt be, mint amire jogosult, azt a nagyobb pozíció megfekteti. A hamisság kijön, ha esemény van. Tanulság: ne vágyj nagyobb babérokra, mint amekkora valójában vagy. -értem én, hogy rajonganak, népszerű vagy, hívők, csajok, üzlet, fanta. De nagy ára is lehet a hamisságnak.
118 #10 keepfargo
- 2020-02-03 15:05
hamu
ha volna elég türelem, megjönne a szeretet, de már a türelemhez is kell valamennyi szeretet (vala mennyi meg nincs - se mennyi sincs)
(ku-bi-nyi sincs; e-szé-nél )

van ennél (nem ettől) rosszabb is: elég volna egy kis megértés: hogy legyen türelem; a szeretetet kivárni -

de már a megértés is a távollétével tüntet (ki, majd' mindenkit)
245 #11 hamu
- 2020-02-03 15:21
Keep! Látom, hogy jó formában vagy. Örülök neki.

Példaképemnek igaza volt. Szombathelyi Tibor szerint fontos a boldogsághoz, hogy a vágyainkat minimalizáljuk. Ha nem helyeznénk magunkon kívülre a boldogságunk forrását, lenne türelem is. Tű-űr-elem.
3 #12 Enid
- 2020-02-03 15:33
Hamu! Az utólsó bekezdésedhez:
Valamikor elsősorban képességeket, tudást, tapasztalatot, felelősséget.. birtokolt az ember. Csak ebből kifolyólag - ha nem tévedek -, de nem feltétlenül vagy mindenki föld területet is.

Ma ez a rend-szer teljesen eltűnt.

A ma birtokosa mit mond övének elsősorban? Földet, ingót és ingatlant, pozíciót, hatalmat stb. Szóval mindent, csak nem azt amit kéne.
Esetleg a "tokra" figyelnek, hogy legyen valami formája, amikor elviszik a pipit csicseregni egy kicsit, hogy azt is birtököljék ideig-óráig.

Viszont a tok csak úgy bír, ha megvan benne a háromság egysége! Hár-o-mnia, ami egyben a harmónia is.
(legyen világos mindenkinek, hogy én nem vagyok hívő!)

Lehet, hogy keepfargo cáfolni fog.
1648 #13 Avian
- 2020-02-03 15:44
Érdekes Jásdi Kiss Imre is valami § problémákkal a hatósággal Borbély is a strókot vagy mit, szóval valami § utáni járvány van más (koronázás) helyett? Mert az is mesterséges valahogy meg ezek is...
684 #14 atacama
- 2020-02-03 15:59
Avian,valóban érdekes észrevétel és megfigyelés..
egyre jobban kezdenek kirajzolódni a módszerek
a likvidálás terén..s_ezt-ni
118 #15 keepfargo
- 2020-02-03 18:50
Egy sötét látomás talált "agyon" - egy gondolat ütött szeget a fejembe, ahogy a magyar népmesében..

A törökök, amikor ezrével vitték el a kisded magyarokat, utána gyilkológép janicsárokat faragtak belőlük, akiket visszatereltek hozzánk magyart ölni.

Ha Bátornyilasnak túl kemény, vagy ne mondjam, hiábavaló élete lesz - az anyai szeretet híjával - majd megtanítja neki valami "jótét lélek" ebben az "emberbarát" államaparátusban, hogy az anyját gyűlölje, mert az túladott rajta.

Elképzelhetetlen ? Beteg az agyam? Nem hinném; eddig-elé inkább csak fogékonynak mutatkozott...tanulékony az istenadta...s miből tanul: amit lát, tapasztal: tele vagyunk beteg agyakkal
(így fel sem tűnhet a többi között)
118 #16 keepfargo
- 2020-02-03 19:02
Enid
Nagyonis igazad lehet. A három a magyar igazság összecseng pl. azzal, hogy három pont meghatároz egy síkot. A sík az a Tér-ből egy Ter-ület, a terület lehet valaki birtoka. (Amíg él; utána vagy visszaszáll a Ter-mészetre, vagy örök-re örökös-öké marad, hadd őr-izzék.. )
A három pontos sík, mint a háromlábú szék, mindig egyensúlyban, s az egyensúly: harmónia (harmónia=h-r-m-n = hármon )
245 #17 hamu
- 2020-02-03 19:15
Keep: ellenpélda több is van. Rákóczi fejedelem.
Petőfi meg nem is volt magyar. Sem az Aradiak. Mégis.

Rovásnál az "sz" "s" "t" megfelel a vonalnak, síknak, térnek. Grafikusan. Sz=szár, vagy vonal. S róva két szár, ami síkot alkot. A T vagy Y meg egy kocka élei.
118 #18 keepfargo
- 2020-02-03 19:18
hamu
Besenyő Pista: "vastyúk is talál szeget"

Hozzászólás küldése

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Generálási idő: 0.87 másodperc
3,541,535 egyedi látogató