Bejelentkezés

Felhasznalonév

Jelszo



Még nem regisztraltal?
Regisztracio

Elfelejtetted jelszavad?
Uj jelszo kérése

Újabb stratégiai fontosságú vállalatoknál biztosítják a működést a Honvédelmi Irányító Törzsek

BelföldMeg sem állnak 666 "vállalatig". Nos, kakasztrófa helyzet nincs, azért nincs kakasztrófa-védelem, cserében katona van és nem belügyes, nem rendőr...mert valójában hadászati, harcászati stratégiai átszerelésről valék szó. Katonai elhárítás a toppon koppan, új izrael így teljesít jobban. Április 2-án 93-ra nőtt azon vállalatok száma, amelyeknél Honvédelmi Irányító Törzsek segítik a munkát a vállalatok zavartalan működésének biztosítása érdekében.

Március 13-án a kormány tíz akciócsoportot hozott létre a koronavírus-járvány elleni intézkedések részeként. Ezek közül Benkő Tibor honvédelmi miniszter vezetésével működik a Létfontosságú Magyar Vállalatok Biztonságáért Felelős Akciócsoport, amelynek feladata, hogy azonosítsa az ország biztonságos működése szempontjából elengedhetetlen, létfontosságú szolgáltató és gyártó cégeket, és Honvédelmi Irányító Törzsek segítségével garantálja azok zavartalan működését. A törzsek feladata nem a szakmai irányítás átvétele, hanem a legszélesebb körű segítség nyújtása. Azért vesznek részt a vállalatok életében, hogy biztosítsák azok folyamatos működését, az ország lakóinak ellátásbiztonságát. Fő feladatuk, hogy szakmai tudásukkal és a Magyar Honvédség eszközeivel szükség esetén segítséget nyújtsanak például logisztikai, teher- és személyszállítási, ellátási, őrzés-védelmi vagy biztonsági feladatokban.

Az aktuális helyzetet folyamatosan elemzi az Akciócsoport, és azt mérlegelve döntik el, hogy mely cégekkel bővüljön a lista. Április 2-án 9 újabb cégnél kezdték meg a munkát a Honvédelmi Irányító Törzsek, köztük a Rail Cargo Hungaria Zrt.-nél, amely a vasúti árufuvarozás nélkülözhetetlen szereplője, valamint a Bonafarm Zrt.-nél, Magyarország egyik vezető élelmiszeripari cégénél.

Kovács Imre, a Rail Cargo Hungaria igazgatósági elnöke elmondta: a törzs az óráról órára változó helyzet kezelésében jelent segítséget, hiszen sokkal gyorsabban, meghatározott protokollok alapján tudják kezelni azokat a problémákat, amelyek a cég működését esetlegesen nehezítik. „A gyors problémamegoldás szintjén cégünknél például a határátkelőkön való átjutás merül fel, de ugyanilyen segítséget tudunk kérni a hazai nagyobb csomópontokkal kapcsolatban is, hogy vonatjainkkal, személyzetünkkel a legnagyobb ipartelepekre minél hamarabb bejussunk. Ezen a rendszeren keresztül gyakorlatilag azonnal tudunk jelezni, és a korábbi egy-két napos várakozás akár egy-két órára rövidülhet” – fogalmazott Kovács Imre.

Éder Tamás, a Bonafarm Zrt. vállalati kapcsolatok és PR igazgatója is az előre nem látott problémák kezelésében látja a Honvédelmi Irányító Törzsek fő feladatát. „Megbízólevelük arra vonatkozik, hogy a Bonafarm csoportot ebben a rendkívül nehéz helyzetben akkor is segítse, ha általunk megoldhatatlan probléma merülne fel. Ha ilyen történne – akár az alapanyag beszállításánál, akár a termelés, akár a termék terítése során –, akkor a rendelkezésükre álló eszközökkel a maximális segítséget nyújtják a számunkra” – mondta a cég PR igazgatója.

A Honvédelmi Irányító Törzsek – az aktuális helyzetet rendszeresen értékelve – a Honvédelmi Minisztériumban működő Irányító Csoportnak tesznek jelentést, amely az országos operatív törzs felé továbbítja a feldolgozott információkat.
Link

Hozzaszolasok

69 #1 Szalonna
- 2020. April 05. 13:35:41
https://www.portfolio.hu/gazdasag/202...zni-423458

A semmisülés 100%!
Így legyen!
116 #2 livia
- 2020. April 05. 19:37:57
Szalonna! Ne így legyen, bár én is kicsit ezt a témát pesszimistán látom. Forduljon jobbra a történet! Nem történhet másként!
69 #3 Szalonna
- 2020. April 06. 05:48:14
Lívia, ugye azt már sokszor és sokak megbeszélték itt az oldalon, hogy ezekért nem kár? Az ország úgy 90%-ért nem kár, nem mi mondjuk, ők állították ki saját magukról a kórlapot.
Nem kár értük. Baszni mindenki tud, szexőni nem, ahho’ tecccnike is kell, meg tudás, jah, hogy az nincs!
Hidd el, semmisülniük kell, hiába csinál bármilyen látszólagos tevékenységet orsós, a folyamatot nem lehet, de nem is kell visszafordítani, ezek csak arról szólnak hogy ők “mindent megtettek, de nem sikerült” bla bla bla.
1648 #4 Avian
- 2020. April 06. 13:02:45
Szalonna!
Amit ma látok a világban én se mernék most szülni ha szülöképes korban lennék...de jó volt hogy annó meg nem tudtam. Nem tudtam mivel és mennyi xarral fogják pusztitani az életet és korlátozni azokat is akik szorgalmasan megteremtették a magukét és nem másoktól harácsolták lopták el!

Még egy kádári rendszar is különb volt mint amit ma a magát elitnek nevezök csinálnak.

Nyugati oldalon olvasom ez a corona xar a G5ttel keltett belsö vérzésekkel van kapcsolatban, és ugye a tüdöben van a legtöbb hajszálér puha közegben ott indul be hamarabb. Egy oldalon azt olvasom hogy Vuhan a elektronika csernobilja volt...a probléma az hogy fertözövé is vált...

Vizben fluor kajában sok xar levegöben chemtrél és a wifi hullámok..miafax kéne még nekik???

Jah gazdag öregek meg 10 éves gyerekvérrel erösitik magukat..no comment ehhez erre nem szülnék!

https://phibetaiota.net/
https://geopolitics.co/
https://geopolitics.co/vital-issues/b...n-fulford/
Ez az utóbbi a fehérsárkányéké ami majdnekm ugyan az..olyan a látkép mint a Fletó OV választás..egyik 19 a másik 1 hijján 20!

Ja és a földönkivüliek is azokkal paktálnak akik ezt igy csinálják, ergó nem különbek ugyan olyan hatlomvágyók!
69 #5 Szalonna
- 2020. April 06. 15:02:48
IMRE HOGY KEZDTE? Rémusz:Sumér. Persze, akinek némi eszesség szorult a búrájába, az egyszerűen ebbe az országba - világba se - nem vállal gyereket! Gyereket eleve oda érdemes vállalni ahol erős a közösségi szellem, tehát ezt már itt befejezhetjük, mert itt olyan nincs! Értitek? KÖZ-ŐS-SÉGI visszafele Igés, ige.
Köz: mindenki kiveszi a részét a dologból
ŐS: ezt hadd ne kelljen magyarázni.
Igés/ige: Ez meg a cselekvést -LÉTEZÉST fejez ki.
Hol látjátok ti ezeket itt ma?
Plusz ha most kicsit materialista akarok lenni, akkor bizony anyagi téren se tudod biztosítani annak a gyereknek ami kell, egy fiatal nem tud önálló életet kezdeni, nade mindentől eltekintve, a fiatalnak mondott generáció, az zombi degeneráció.
118 #6 keepfargo
- 2020. April 06. 15:13:56
Szalonna
A "magyar indiaiak" nem csinálnak gondot a gyerekvállalásból, és maholnap "kiszaporodják" az örökké mérlegelő magyarságot...a hülyeség netovábbja...ilyen nekünk, észlényeknek, meg se fordulna a fejünkben.
Magyarul: rád hivatkozva, a közösségi szellem jobb a cigányságnál (is) mint minálunk....így van, jól látom?
69 #7 Szalonna
- 2020. April 06. 15:38:26
Faragó. A cigányèk esetèben ez egy mesterségesen felduzzasztott jelenség, sajàt maguktól képtelenek lennének ilyenre primitívségük és belterjességük okán, náluk a nagy gyerek szentség kimerül ott, hogy a cigányellő gumikalapáccsal veri a bendejét a vemhesség alatt, mert ha a születő bőregér hülye lesz, fogyatékos, többet fizet az állam.
És persze hogy nem csináltak, ha pujaként kaptak 100.000 forintot, és volt 10, volt miből drogozni, játékgépezni. Így van ez most is. Az önös érdekek a fontosak, ha megpusztul 2-3, még mindig ott van 7-8.
118 #8 keepfargo
- 2020. April 06. 15:49:03
Vagyis a kérdés nem merül ki a közösségi szellem mibenlétében, sokkal inkább anyagi vetülete van a dolognak.
Azért azt sem szabad(na) elfelejteni, hogy a kapcsolatteremtés és a párválasztás, érzelem és testiség összefüggései sem lettek egyszerűbbek, sokkal inkább a bonyolultság felé halad mindez...és a hagyományok szinte teljes mértékű szemétdombra hajítása a jellemző (mert az ismeretlen jövő mindig szebb, mint az ismert múlt)
69 #9 Szalonna
- 2020. April 06. 15:57:32
Cigányéknàl, kimondottan csak az!
Mivel elvtelen köcsög liberális a társadalom, már itt is inkább anyagi tényező, mivel a közösségi dolgok miatt szülni képtelenség, hiszen nincs, nem létezik.
Így ha nincs biztos anyagi forrás, még úgy sincs gyerek, hiszen érthető ez is valamilyen formában.
245 #10 hamu
- 2020. April 06. 16:40:11
Vissza kell állítani nemcsak a magántulajdon szentségét, tehát, hogy nincs lopás, vagy repül a jobb kezed, hanem a közös tulajdon fogalmát. Alkalmasint, a közös-tulajdon védelme sokkal fontosabb. Mondom ezt a cigányok családcentrikussága okán, és hogy a magyarok megfontoltak. Vagy mondhatom, hogy a magyarban még nyomokban megvan a közös-tulajdon tudata.

Hozzaszolas küldése

Hozzaszolas küldéséhez be kell jelentkezni.

Értékelés

Csak regisztralt tagok Értékelhetnek.

Kérjük jelentkezz be vagy regisztr?lj.

Még nem értékelték
Generalasi idö: 0.09 masodperc
312,281 egyedi latogato